مطالب آموزشی

مرکز تخصصی تعمیر پکیج لورچ

تعمیرات پکیج لورچ

همه ما در خانه هایمان از پکیج استفاده می نماییم و با مشکلات و خرابی های آن ها نیز مواجه شده ایم، پکیج های پیشرفته ای همچون لورچ نیز از این قاعده مستثنی نمی باشند و گاها دچار برخی نواقص خواهند شد، تیم دیجی امداد رسان برای حل این مشکلات و تعمیر پکیچ لورچ در کنار شما خواهد بود.

مشاوره دیجی امداد رسان

لورچ

یکی از محبوب ترین برند ها در زمینه پکیج، برند لورچ می باشد، که به دلیل کیفیت بالایشان، توانسته اند در اکثر خانه های ایرانی، جای خود را باز نمایند. البته باید توجه داشت که این پکیج ها نیز، یک کالای مصرفی می باشند و در طول زمان دچار نقص هایی می شوند که نیاز است تعمیر شوند.

این پکیج ها به تبع آن که کیفیت بالایی دارند، دارای سیستم پیچیده ای هم می باشند به همین دلیل است که الزاما می بایست یک تعمیر کار متخصص و حرفه ای به تعمیر آن بپردازد و فیکس کردن آن کار هر کسی نمی باشد. در کشور، تیم دیجی امدادرسان در جهت رفع این نیاز برخاسته است و توانسته اعتماد مشتریان خود را بدست آورد.

انواع پکیج دیواری لورچ

پکیج‌های لورچ انواع مختلفی دارند که در زیر عنوان می‌شوند برای آن‌که بتوانید به تعمیرات پکیج لورچ بپردازید لازم است تا انواع آن را بشناسید. پکیج لورچ در مدل‌های آدنا، هرما، هیرو، آریان، آرتمن طراحی، تولید و روانه بازار شده‌اند. تمام پکیج‌های مذکور در ظرفیت‌های مختلف چون: 24000، 28000، 32000 و 36000 در بازار وجود دارند و برای گرمایش ساختمان خود می‌توانید از این مدل‌ها با ظرفیت‌های متفاوت بهره ببرید. اگر از پکیج‌های بالا برای گرمایش استفاده می‌کنید و آن با ایراداتی مواجه است می‌توانید از تعمیرکاران شرکت دیجی امداد رسان کمک بگیرید برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن‌های موجود در سایت تماس بگیرید.

مشاوره دیجی امداد رسان

تعمیرات پکیج دیواری لورچ در تهران 

شرکت لورچ یک شرکت معتبر در زمینه تولید پکیج می باشد که به علت کیفیت بالای این محصول، از محبوبیت زیادی در بین مردم برخوردار شده است. پکیج ها یک کالای مصرفی به شمار می آیند از همین رو با گذشت زمان نیاز به تعمیر و سرویس دارند. پکیج لورچ سیستم پیچیده ای دارد و به طوری ساخته شده است که راه اندازی و عیب یابی آن کار هرکسی نیست.

در نتیجه بهتر است سرویس پکیج را حداقل هر شش ماه یک بار انجام شود. تعمیرات پکیج لورچ به دلیل پیچیدگی های این دستگاه باید توسط یک فرد ماهر و باتجربه انجام شود. مجموعه دیجی امداد رسان در زمینه تعمیر پکیج لورچ در کشور حرف اول  را می زند.  تکنسین های حرفه ای ما بعد از شناسایی عیب دستگاه آن  قطعه مشکل دار را تعمیر می کنند. دیجی امداد رسان در زمینه نصب پکیج دیواری در تهران نیز خدمات ارائه می دهد.

فرقی نمی کند که شما چه نوع پکیج از چه برندی داشته باشید، پکیج ها با گذشت زمان و به دلیل اینکه مدام از آن ها استفاده می شود، ممکن است دچار نقص و یا مشکلی شوند به همین دلیل برای جلوگیری از بروز مشکلات جدی بهترین روش سرویس دوره ای پکیج ها می باشد با این روش اگر قطعه نیاز به تعمیر و با تعویض داشته باشد متوجه می شوید و سریع مشکل را بر طرف نمایید. تعمیرات پکیج دیواری لورچ را به دیجی امداد رسان بسپارید.

دیجی امداد، نمایندگی تعمیر پکیج دیواری لورچ تهران

یکی از شهر هایی که خدمات دیجی رسان را بطور ویژه در اختیار دارد شهر تهران است. مجموعه دیجی امداد رسان در شهر تهران نیز دارای چندین نمایندگی می باشد. قدمت مرکز تخصصی پکیج های لورچ در تهران به 15 سال می رسد و در این 15 سال تجربه بسیاری اندوخته شده تا بهترین خدمات به مشتریان اعطا شود. اما مرکز تخصصی تعمیر پکیج لورچ که در شرق تهران واقع شده است توانسته به خوبی رضایت مشتریان را جلب نماید و بهترین خدمات را در میان سایر نمایندگی ها و مراکز دیگر ارائه دهد.

مرکز تعمیرات تخصصی پکیج های لورچ در دیجی امدادرسان با داشتن کارشناسان متخصص و مجرب در زمینه تعمیر پکیج آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشند. این مرکز با آگاهی از شرایط اقتصادی کشور، ابتدا اقدام به تعمیر قطعه ای که دچار مشکل شده است، می کنند و در صورتیکه قطعه قابل تعمیر نبود آن را تعویض می کنند. در صورتیکه پکیج شما نیاز به تعمیر داشت کافیست با متخصصین ما در دیجی امدادرسان تماس گرفته تا در زمان دلخواه شما نسبت به تعمیر پکیج لورچ خود اقدام کنند.

مدل های پکیج لورچ که توسط دیجی امداد رسان تعمیر و سرویس می شوند عبارتند از: 

مشاوره دیجی امداد رسان

مرکز تخصصی تعمیر پکیج لورچ در شرق تهران

تعمیرگاه تخصصی پکیج لورچ در دیجی امدادرسان با  داشتن چندین سال تجربه در این زمینه همیشه حرف اول را در شهر تهران در بین تمام نمایندگی ها زده است  هدف اصلی این مجموعه جلب رضایت مشتریان عزیز می باشد. این تیم، خدمات مربوطه به تمام انواع پکیج ها و در تمام کشور ، بخصوص تعمیرات پکیج لورچ در تهران را پوشش می دهد. به همین دلیل است که مهم نیست شما در کجای ایران باشید و از چه نوع پکیجی استفاده می نمایید، در تیم دیجی امدادرسان، تعمیرکار پکیج در تهران متخصصی گرد هم آمده اند تا شما را از هزینه های اضافی ناشی از خراب شدن پکیج دیواری تان مصون بدارند.

فرم درخواست تعمیرات

  • 11 − 6 =

نحوه تعمیر پکیج های دیواری لورچ توسط دیجی امداد رسان 

همانطور که گفته شد یکی از بهترین راه های تعمیر و مراقبت از این پکیج ها سرویس دوره ای آن ها می باشد که این سرویس، دارای مراحل مختلفی می باشد؛ ابتدا پکیج توسط تعمیرکار رسوب زدایی می شود، سرویس پلوت دستگاه در مرحله بعد، هواگیری رادیاتور، چکاب کلی دستگاه، شعله پکیج، شستشو کامل پکیج، تنظیم و تعمیر قطعات پکیج و در نهایت عیب یابی کد های خطا.

اما استفاده از خدمات نمایندگی های تعمیر دیجی امداد رسان برای شما دارای مزیت هایی می باشد؛ اولا این که تعمیرکاران این تیم دارای تخصص به روز در فناوری مربوط به پکیج ها می باشد و از مهارت کافی نیز برخوردارند، دوم آن که وقت شناسی، همواره سرلوحه کار مجموعه دیجی امدادرسان بوده است و برخلاف خیلی از مراکز مشابه، هرگز شما را از این نظر ناامید نخواهد کرد، نکته سوم ضمانت 6 ماهه برای قطعات تعویضی پکیج­تان خواهد بود و در آخر باید اشاره نمود که با توجه به وضعیت اقتصادی حاضر در کشور، تعمیرکاران دیجی امدادرسان برای کاهش هزینه های مشتریان، الیوت را تا حد امکان بر روی تعمیر قطعات گذاشته اند تا تعویض آن ها

مزایای نمایندگی تعمیر پکیج لورچ در تهران  (دیجی امداد)

  •  داشتن مهارت و تخصص لازم در زمینه تعمیر پکیج لورچ
  • متخصص بودن تعمیر کاران جهت عیب یابی و رفع مشکل
  •  خدمات رسانی به تمام نقاط تهران و کرج
  • وقت شناس بودن تکنسین های دیجی امداد رسان
  • ضمانت 6 ماهه قطعات اورجینال تعویضی

 مشکلات متداول پکیج لورچ

  • فشار آب گرم کم است.
  • صدا بدی از دستگاه شنیده می شود.
  • دستگاه بی دلیل خاموش می شود.
  •  از لوله های پکیج دود خارج می شود.
  •  از لوله های دستگاه آب می چکد.
  • کولر گازی کار کرده و خاموش نمی گردد
  • کولر گازی لورچ به طور دایٔم خاموش و روشن می شود
  • فن کولر گازی لورچ کار نمی کند
  •  کار نکردن کولر گازی لورچ
  •  کولر گازی به صورت یکنواخت فضا را خنک نمی کند
  •  کولر گازی به درستی هوا را خنک نمی کند
  • چکه کردن کولر گازی لورچ
  •  کولر گازی لورچ به صورت ناگهانی خاموش شده است
  • کویل های کولر یخ زده است
  • عدم کارکرد کمپرسور کولر 

مشاوره دیجی امداد رسان

بهترین تعمیرکار پکیج لورچ را از ما بخواهید!

نمایندگی تعمیر پکیج لورچ معتبر و حرفه باید دارای یک سری از ویژگی های خاص باشد تا بتواند رضایت مشتریان گرامی را جلب کنند. به عنوان مثال باید دارای تعمیر کاران حرفه ای و کار بلد استخدام کند تا توانایی تشخیص مشکل دستگاه را در کمترین زمان داشته باشند و آن را سریع بر طرف سازند. دیجی امداد رسان به عنوان یکی از بهترین نمایندگی های معتبر در شهر تهران با داشتن تعمیرکاران حرفه ای حرف اول را در این زمینه می زنند. شما عزیزان می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با این مجموعه تماس بگیرید.

مشاوره دیجی امداد رسان

تعمیرات تخصصی پکیج دیواری لورچ

در تعمیرگاه مجاز پکیج لورچ (دیجی امداد)

 

تماس و مشاوره با کارشناسان ما:

 

عیب یابی پکیج لورچ: 

پکیج‌های لورچ جای خود را به بخاری و آب گرم‌کن‌های قدیمی داده‌اند به طوری که در اغلب منازل از پکیج استفاده می‌شود بعد از گذشت زمان و یا استفاده نادرست از سیستم گرمایشی روند عملکرد آن با اختلال روبرو می‌شود و نیاز به عیب‌یابی پکیج لورچ و رفع مشکلات آن است شرکت دیجی امداد رسان با داشتن تعمیرکاران خبره آماده خدمت رسانی است. تکنسین‌های این شرکت تعمیر و سرویس پکیج لورچ را با بهترین کیفیت انجام می‌دهند.

 

مشکلاتی که برای نداشتن گرمای لازم پکیج لورچ اتفاق می‌افتد و نیاز به تعمیر و یا سرویس در آن احساس می‌شود:

شعله مشعل دستگاه کوتاه است. این ایراد می‌تواند به نیمه باز و یا بسته بودن شیر گاز ورودی دستگاه ارتباط داشته باشد هم‌چنین امکان دارد فشار گاز ساختمان با افت همراه باشد لازم است در هر مورد سیستم بررسی شود تا عیوب آن برطرف گردد.

قادر نبودن پکیج در گرم نمودن ساختمان و رادیاتورها به دلیل پایین بودن ظرفیت حرارتی

در گاز ورودی به پکیج هوا وجود دارد که با انجام هواگیری این ایراد برطرف می‌شود.

احتمال نیمه باز بودن یا بسته بودن شیر خروجی پکیج به طرف رادیاتورها

مسدود بودن مبدل حرارتی توسط رسوبات آب و یا انسداد رادیاتورها به وسیله رسوبات به خاطر استفاده مستمر از پکیج و سرویس نکردن آن

مشکلات به وجود آمده در پمپ سیرکوله پکیج دیواری لورچ

 

جهت مطالعه مقاله کدهای خطا پکیج لورچ اینجا را کلیک کنید.

 

بررسی مشکلات متداول پکیج دیواری لورچ 

 

پکیج لورچ روشن نمی‌شود

برای عیب یابی پکیج دیواری لورچ  قبل از این که کاری انجام دهید لازم است تا گاز و برق پکیج را متصل باشد در صورتی که دلیل روشن نشدن پکیج لورچ برطرف نشد لازم است شیر ورودی آب را بررسی نمایید. در صورتی که هنگام عیب یابی پکیج لورچ با این ایراد رو به رو شدید لازم است تا به نکات دیگر هم دقت کنید. یکی از همین نکات خراب شدن جرقه‌زن است که ممکن است به دلایل مختلف اتفاق بیفتد. از عوامل باعث خرابی جرقه زن وجود ایراداتی در الکترود دستگاه است که در این مورد لازم است تا تعویض شود. از علل دیگری که باعث روشن نشدن پکیج لورچ می‌‌شود شعله آن است اگر ایرادی در این قسمت به وجود بیاید شعله‌ی دستگاه روشن نمی‌شود برای برطرف کردن این مورد کافی است پکیج لورچ رسوب زدایی شود.

 

پکیج دیواری لورچ ناگهان خود به خود خاموش می‌شود

یکی از عمده‌ترین مشکلاتی که برای پکیج دیواری لورچ اتفاق می‌افتد خاموش شدن ناگهانی آن است. امکان دارد این اتفاق هر چند لحظه یک‌بار و یا هر چند ساعت یک‌بار برای دستگاه شما بیفتد. دلیل خاموش شدن پکیج لورچ به وجود چند سوییچ ایمنی در دستگاه برمی‌گردد از علل اصلی به عناوین زیر اشاره می‌کنیم:

✔  کاهش فشار پکیج که منشا ان کاهش یا افزایش فشار آب است.

✔  خراب شدن ترموستات دستگاه

✔  نشت کردن پمپ و یا خراب شدن آن

✔  شیرهای بسته هستند و باعث بروز این مشکل شده‌اند.

✔  گاز بسته است یا فشار آن بسیار کم است.

✔  جریان برق در قطعات الکتریکی پکیج قطع شده است.

 

آب ریزی پکیج لورچ

زمانی که پکیج لورچ دچار آب ریزی می‌شود علل مختلفی در بروز این حادثه نقش دارند این مورد از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا خطر نشت آب به برد کنترلی پکیج وجود دارد همین امر باعث از کار افتادن کامل دستگاه می‌شود در بعضی مواقع حتی پکیج لورچ دیگر قابلیت تعمیر را ندارد. از علل نشتی آب پکیج لورچ به خراب بودن شیر اطمینان،  شکستگی مبدل حرارتی، نشت کردن پمپ آب، وجود سوراخ در لوله‌های ارتباطی و غیره است.

 

برای موارد بیشتر از علل نشت آب پکیج دیواری لورچ به عنوان‌های زیر اشاره می‌شود:

✔  مبدل حرارتی در درون خود ترک و شکاف دارد.

✔  پمپ آب از علل نشت آب است.

✔  اتصالات پمپ نشت دارد.

✔  از اتصالات لوله‌های پکیج آب نشت می‌کند.

✔  خرابی شیر اطمینان فشار

✔  وجود مشکلی در دسافراگم ظرف انبساط

توجه کنید امکان دارد با روشن شدن پکیج میزان نشتی آب و چکه کردن آن افزایش پیدا کند که این امری طبیعی است زیرا در زمان فعال شدن پکیج لورچ فشار آب بالا می‌رود و باعث آب ریزی آن می‌شود لذا از روشن کردن مجددا آن خودداری کنید و برای برطرف شدن مشکلات مذکور باید نسبت به تعویض قطعات خراب اقدام کنید یا این‌که اگر قابلیت تعمیر دارند آن‌ها را تعمیر کنید. برای همین امرحتما با یک متخصص کارآزموده تماس بگیرید.

 

آب پکیج لورچ بیش از حد مجاز گرم می‌شود

در اکثر موارد دمای آب را شما مشخص می‌کنید اما دستگاه شما آب را بیش از دمای مشخص شده گرم می‌کند که باید برای روشن شدن ایراد عیب یابی صورت بگیرد. در اغلب موارد دلیل بروز این مشکل خراب بودن ترموستات است که برای برطرف شدن این مشکل می‌توانید قطعه مورد نظر را تعویض کنید تا مشکل به وجود آمده رفع شود.

 

پکیج لورچ سروصدای زیادی دارد

در اکثر موارد پکیج بعد از گذشت زمان شروع به سروصدا می‌کند که در این مورد افراد اذیت می‌شوند برای رفع این مشکل نیاز است تا عیب یابی و تعمیر پکیج لورچ انجام شود. برای این منظور ابتدا قطعات را بازبینی کنید زیرا بعد از مدتی فعالیت قطعات، آن‌ها ساییده می‌شوند و علت بروز سروصدا همین امر است که برای بزطرف ششدن مشکل باید قطعات مذکور تعویض شوند. از موارد دیگر که باید نسبت به رفع آن اقدام کنید رسوب پکیج لورچ است. برای برطرف شدن این مشکل نیز باید رسوب زدایی انجام شود.

 

دکمه‌های پکیج لورچ کار نمی‌کند

اگر دکمه‌های پکیج لورچ غیر فعال باشند باید فهمید که دلیل خراب شدن آن ایراد برد الکترونیکی است هر چند امکان دارد مشکلات دیگری نیز باعث این ایراد شوند. برخی از آن‌ها عبارت‌اند از: گرم شدن بیش از حد آب، نشت کردن آب از پمپ و غیره است. برای برطرف شدن مشکل باید دکمه ها تعویض شوند هم چنین می‌توانید آن‌ها را خارج کنید و بعد از خشک کردن مجدد وصل کنید تا ایراد آن‌ها برطرف شود در صورتی که دکمه‌ها صدمه ندیده باشند دوباره کار می‌کنند. اگر هر کدام از موارد زیر اتفاق بیفتد امکان خراب شدن دکمه‌ها وجود دارد و در این صورت بهترین راه عوض کردن آن‌ها است.

✔  پکیج لورچ در زمان خاص خود خاموش و یا روشن می‌شود.

✔  دما از آن چیزی که مشخص است و ترموستات نشان می‌دهد، گرم‌تر و یا سردتر هست.

✔  از ترموستات پکیج لورچ صدای کلیک شنیده نمی‌شود.

✔  ترموستات از خود صدای وز وز می‌دهد.

✔  پیچ رادیاتورها دما را مطابق با تنظیمات افزایش و یا کاهش نمی‌دهند.

✔  آب خروجی بیش از حد داغ است.

✔  فشار پکیج دیواری لورچ پایین می‌آید

 

پکیج دچار افت فشار می شود

افت فشار پکیج یکی از مواردی است که منتج به مشکلات دیگری در پکیج می‌شود پس از اهمیت زیادی برخوردار است.

خرابی شیر اطمینان فشار

نشتی داشتن دریچه اتوماتیک تخلیه هوا

آب‌ریزی و نشت رادیاتورها و هم‌چنین شیرهای آن

مسدود بودن مسیر هوای رادیاتورها

وجود مشکل در گیج فشار

در اکثر موارد دلیل افت فشار پکیج لورچ به نشتی سیستم و یا مدارهای مربوط به آن است.

 

پکیج لورچ شوفاژها و آب را گرم نمی‌کند

این مشکل، جزء مشکلات پیچیده‌ای است که برای عیب‌یابی بدون بازدید پیش می‌آید. دلیل گرم نشدن آب و هم چنین شوفاژها به وسیله پکیج موارد زیادی ارتباط دارد. امکان دارد به علت مشکلاتی در برق رسانی و یا گاز رسانی دستگاه، گرم شدن آب و شوفاژها میسر نیست. امکان دارد به علت ایراد پمپ پکیج این ایراد به وجود آمده باشد.

 

بخش بالایی و میانی رادیاتور پکیج لورچ سرد است

این ایراد پکیج دیواری لورچ مربوط به مسدود بودن لوله‌ها به وسیله رسوب است. تجمع رسوب و لجن در دستگاه به تمامی قطعات از جمله: پمپ، مبدل‌های حرارتی و رادیاتورها آسیب وارد می‌کند اگر لوله‌های گرم است ولی پره‌ها سرد است یا این که بخش بالایی و میانی رادیاتور سرد است، در این صورت لوله‌ها و رادیاتور به وسیله لجن و رسوب مسدود شده است. برای برطرف کردن این مشکل می‌توانید با متخصصان شرکت دیجی امداد رسان تماس بگیرید. این متخصصان آماده سرویس و تعمیر پکیج لورچ شما هستند. برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های موجود در سایت تماس بگیرید.

 

نیاز به هواگیری پکیج لورچ 

از مهم ترین علل هایی که ممکن است پکیج ها را دچار مشکل کند، عدم هواگیری به موقع پکیج می باشد. هواگیری پمپ پکیج لورچ، در شروع فصل سرما قبل از استفاده از پکیج لازم است آن را هواگیری کرده تا پکیج بدرستی کار کند. برای هواگیری پکیج ها در مرحله اول، شیر آب گرم را باز می کنید تا آب در مدار در جریان پیدا کرده و پکیج روشن شود.

در مرحله بعدی، پیچ هواگیری را باز کرده یک دستمال که قابلیت جذب بالایی داشته باشد را در زیر پکیج گذاشته تا اطراف کثیف نشود و پس از آن پیچ را بوسیله پیچ گوشتی در خلاف جهت عقربه های ساعت بپیچانید. و بدین صورت هوای وارد شده در پمپ تخلیه می شود. و پس از تخلیه کامل هوا پیچ را بسته و از محکم بودن آن مطمئن شوید. لازم بذکر است که آب خارج شده از پکیج جوش بوده و مراقب باشید که دچار سوختگی نشوید.

برای هواگیری رادیاتور و شوفاژ، برخلاف هواگیری پمپ باید پکیج خاموش باشد. ابتدا ظرف یا تشتی در زیر خروجی آب پکیج گذاشته تا از کثیف شدن ازراف جلوگیری کند. و بقیه مراحل آن مانند بالا پیچ را باز کرده و پس از اتمام مراحل هواگیری پیچ را در جهت عقربه های ساعت محکم کنید و از سفت بودن پیچ اطمینان حاصل نمایید. در صورتیکه پکیج شما بطور صحیح هواگیری شده باشد سیستم بدون سر و صدا شروع بکار می کند.

تعمیر پکیج لورچ

نداشتن گرمای لازم رادیاتورهای پکیج لورچ

از اولین نشانه های خرابی پکیج لورچ این است که، سیستم در حال کارکردن است اما رادیاتورها گرمای لازم را ندارند. از اولین دلیل آن کم بودن شعله مشعل پکیج که ممکن است بعلت فشار پایین یا بسته شدن شیر گاز پکیج یا پایین بودن فشار گاز ساختمان باشد. دومین موردی که می تواند بر عملکرد پکیج ها تاثیر گذار باشد پایین بودن ظرفیت حرارتی دستگاه می باشد. که برای رفع این مشکل می بایست ظرفیت حرارتی را مطابق با عدد تعیین شده در دفترچه راهنما قرار داد.

 

رسوب گیری پکیج های لورچ

رسوب گرفتن یا جرم گیری مبدل حرارتی یا رادیاتورها، عامل بعدی ای می باشد که در روند کار پکیج اختلال ایجاد می کند. از آنجا که رسوب گیری پکیج ها کار حساسی بوده و در صورت عدم صحیح عمل رسوب زدایی، جرم گیری بی نتیجه می شود. بهتر است با کارشناسان ما در مرکز تعمیرات پکیج لورچ در دیجی امدادرسان در تماس باشید.

 

افت بار پکیج لورچ

افت بار پکیج لورچ نیز می تواند باعث اختلال در عملکرد پکیج بشود. که از علل آن می تواند خرابی منبع انبساط که وظیفه آن ثابت نگه داشتن فشار آب پکیج می باشد. جهت چک کردن آن در مرحله اول شیر والف بالای منبع را باز کنید.  در صورتیکه تنها هوا بیرون آمد منبع سالم می باشد اما اگر همراه هوا آب نیز بیرون آمد منبع انبساط دچار مشکل شده و لازم است تعویض گردد.

تعمیر پکیج لورچ

سرد و گرم شدن پکیج لورچ

گزینه بعدی جهت تعمیر پکیج لورچ، رفع مشکل سرد و گرم شدن پکیج می باشد. که از دلایل آن می تواند خرابی سنسور گرما و خرابی فلوسویچ باشد. در صورتیکه شما شیر آب گرم را باز کرده و آب گرم بود و با باز کردن آب سرد به جای ولرم شدن آب، آب سرد شد مشکل از فلوسویچ بوده و باید تعویض گردد.

 

روشن شدن انفجاری پکیج لورچ

و اما گزینه بعدی که احتیاج به تعمیر پکیج لورچ می باشد، روشن شدن انفجاری پکیج می باشد. که عوامل زیادی از جمله تنظیم نبودن فشار گاز و تنظیم نبودن الکترود جرقه زن و مشعل و خرابی دودکش می باشد. و از دیگر عوامل روشن شدن انفجاری پکیج ها می توان کثیفی سر الکترود جرقه زن، عدم وجود اکسیژن کافی جهت احتراق و بسته شدن سوراخ های مشعل در اطراف جرقه زن را نام برد.

 

کدهای خطای پکیج لورچ

هنگامی که پکیج شما دچار مشکل شد و هیچ یک از علائم بالا را نداشت به کد ارور روی صفحه نمایش پکیج مراجعه کرده و با سرچ در اینترنت مشکل را پیدا کنید.

حتی گاهی ممکن است پکیج هیچ یک از مشکلات بالا را نداشته و مشکل از فشار آب ساختمان، افت فشار گاز ساختمان و یا قطعی برق ساختمان باشد. بنابراین بهتر است قبل از هر اقدامی این سه مورد را چک کنید.

پکیج خود را هر سال یک مرتبه سرویس کنید تا سبب بهبود عملکرد پکیج و افزایش عمر آن شود. در صورتکه برای این کار احتیاج به متخصص داشتید با ما تماس بگیرید.

از آنجایی که پکیج یکی از مهم ترین وسایل خانه می باشد، بهتر است که با یک متخصص مشکل خود را در میان بگذارید. در صورتیکه نیاز به متخصص یا مشاوره داشتید می توانید با کارشناسان ما در دیجی امدادرسان تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان مشکل شما را حل کنند.

 

بررسی ارورهای پکیج لورچ 

در این پکیج ها، اگر مشکلی بوجود بیاید، کد مربوط به آن مشکل بر روی نمایشگر پکیج نمایش داده خواهد شد که کمک فراوانی به شناسایی مشکل و در نتیجه تعمیر هر چه بهتر آن می کند. هر کدام از این کد ها، نشانگر مشکل به خصوصی می باشد. که می توانید با سرچ کردن آن ها را پیدا کنید

 

✔کد خطا E9 پکیج لورچ

با افزایش بیش از اندازه دمای آب گرم مصرفی، ترموستات حد عمل می کند و باعث قفل شدن و از کار افتادن پکیج می شود.


✔ کد خطا E10 پکیج لورچ

افزایش بیش از حد فشار سیستم می باشد.


✔ کد خطا E12 پکیج لورچ 

کنترل از راه دور به شکل صحیح کار نکند و برای رفع این خطا یک مرتبه دستگاه را ریست کنید.


✔ کد خطا E13 پکیج لورچ 

بخش نرم افزاری پکیج دچار ایراد شده باشد.


✔ کد خطا E25 پکیج لورچ

در صورتی که دمای آب بیش از اندازه پایین بود، در این مواقع پکیج به صورت اتومات خاموش می شود.


✔ کد خطا E26 پکیج لورچ 

ایراد در شیر برقی شیر گاز، برای از بین بردن این خطا باید این قطعه توسط یک تعمیرکار حرفه ای تعویض گردد.


✔ کد خطا E28 پکیج لورچ 

سنسور گرمایشی و یا سنسور آب گرم دچار مشکل شده باشد.


✔ کد خطا E31 پکیج لورچ 

مشکل در تنظیم پارامتر ترموستات اتاقی می باشد و باید این قطعه تعویض شود.


✔ کد خطا E40 پکیج لورچ 

مشکل در سیستم گرمایشی


✔ کد خطا E77 پکیج لورچ

ترموستات مخزن  دچار مشکل شده است


✔ کد خطا  E22 پکیج لورچ

میزان ولتاژ اصلی در پاور دستگاه بسیار پایین می باشد


✔ کد خطا  E25 پکیج لورچ

خطا در ژنراتور


✔ کد خطا E30 پکیج لورچ 

خطای نرم افزاری


✔ کدخطا  E32 پکیج لورچ

خطا در FPGA


✔ کدخطا  E33 پکیج لورچ

متقارن نبودن واحد پاوِر


✔ کدخطا  E34 پکیج لورچ

فن ها درست کار نمی کنند


 

 

سرویس پکیج دیواری لورچ

درست است که پکیج های دیواری لورچ از دوام و کیفیت بیشتری به نسبت باقی پکیج ها برخوردارند، اما این به این معنی نیست که این پکیج ها هیچگاه دچار نقص نخواهند شد، بلکه به دلیل استفاده مداومی که از پکیج ها میشود، بخش های مختلف پکیج و نیز قطعات آن همواره در معرض آسیب های فراوانی می باشند بنابراین یکی از خدماتی که در مجموعه دیجی امدادرسان ارائه می شود، خدمت سرویس دوره ای می باشد که در این صورت اگر قطعه ای دچار نقص شود، قبل از این که آسیب جدی ای به پکیج وارد شود تعویض یا تعمیر می گردد.

سرویس پکیج لورچ بسیار در راندمان و عمر پکیج تاثیرگذار خواهد بود. تعمیرکاران ما در مرکز تخصصی تعمیرات دیجی امداد با سرویس دوره ای پکیج شما، هم در هزینه ها و هم در عمر دستگاه شما صرفه جویی بسیار خواهند کرد.

 

مراحل سرویس پکیج لورچ توسط دیجی امداد : 

  • رسوب زدایی پکیج لورچ
  • سرویس پلوت دستگاه
  •  هواگیری رادیاتاب
  • چکاب و سرویس کلی دستگاه
  • سرویس شعله پکیج لورچ
  •  شستشو کامل پکیج لورچ
  •  سرویس و تعمیر و تنظیم قطعات
  • عیب یابی کد های خطا

تعمیر پکیج لورچ

تعمیر برد پکیج لورچ

برد، قطعه ای مهم در تمام پکیج ها می باشد که حکم مغز پکیج را داشته و تمام فرمان ها از سوی دستگاه، توسط این قطعه انجام می شود، بنابراین بردها نقش مهمی را در پکیج ها ایفا می کنند و در صورت خرابی، در تمامی قطعات پکیج اختلال ایجاد می شود، در صورتی که برد دستگاه نیازمند تعمیر یا تعویض باشد می توانید با دیجی امداد رسان تماس بگیرید.

تعمیر پکیج لورچ

هزینه تعمیر پکیج لورچ

هزینه سرویس پکیج لورچ با توجه به مشکل بوجود آمده متفاوت می باشد. هزینه تعمیرات پکیج های لورچ بر اساس قطعه ای که دچار مشکل شده است، و اینکه آیا قطعه قابل تعمیر هست یا نه، میزان سختی کار و … تعیین می شود. در صورتیکه برای تعمیرات پکیج خود نیاز به متخصص داشتید، کارشناسان ما در دیجی امدادرسان آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشند.

قیمت تعمیر پکیج لورچ و یا هزینه سرویس این پکیج های معمولا دارای عوامل متعددی هست و نمی توان تک فاکتوره آن ها را محاسبه نمود. در این موارد باید به این موارد توجه نمود که آیا لازم به تعویض قطعات هست، آیا قطعات تعمیرپذیرند یا نه، تعداد قطعات تعویضی، سختی کار و … .

 

دیجی امداد رسان

این شرکت سال‌هاست در زمینه سرویس و تعمیر لوازم خانگی فعالیت می‌کند یکی از این خدمات سرویس و تعمیر پکیج لورچ است. این شرکت به صورت شبانه روزی و 24 ساعته آماده‌ی خدمت رسانی به مشتریان محترم است. در صورتی که در هر ساعت نیاز به دریافت خدمات داشتید با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید. کارشناسان این مرکز با بیش از 15 سال تجربه و سابقه در زمینه سرویس و تعمیر پکیج لورچ آماده‌ی خدمت رسانی به هموطنان محترم هستند.

رفع خطای پکیج لورچ بر عهده تکنسین های دیجی امداد رسان می باشد، تکنسین های ما هر ساله آموزش های لازم با توجه به فن آوری روز دنیا در زمینه تعمیر پکیج لورچ دیده اند، شما عزیزان که جهت رفع عیب پکیج لورچ خود به دنبال یک نمایندگی معتبر هستید دیجی امداد رسان بهترین گزینه می باشد.

 

 

سوالات متداول در رابطه با تعمیر پکیج لورچ

بله شرکت دیجی امداد تا شش ماه قطعات تعمیر شده و یک سال برای قطعات تعویض شده پکیج شما را گارانتی می کند.

زیرا تعمیرکاران دیجی امداد مهارت و تخصص لازم در زمینه تعمیر پکیج لورچ را دارا هستند و نسبت به حل مشکل و عیب یابی مهارت و دانش لازم را دارند و از همه مهمتر وقت شناس هستند.

هزینه تعمیر پکیج لورچ با توجه به نوع دستگاه و نوع مشکل و اینکه احتیاج به تعویض قطعه هست یا نه محاسبه می شود. برای اطلاعات دقیق تر میتوانید با نمایندگی های دیجی امداد تماس حاصل نمایید.

 

تعمیرات تخصصی پکیج دیواری لورچ در تهران

در تعمیرگاه مجاز پکیج لورچ (دیجی امداد)

 

تماس و مشاوره با کارشناسان ما:

5/5 - (3 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *