مطالب آموزشی

تعمیر پکیج فرولی

مرکز تعمیر پکیج

تعمیر پکیج فرولی حساس بوده و سپردن آن به دست افراد حرفه ای کار درستی نبوده و ممکن است باعث رساندن آسیب به دیگر قسمت های پکیج شود. بهتر است تعمیر پکیج به دست متخصص سپرده شود تا باعث کاهش هزینه های تعمیر پکیج شما شود. پیشنهاد ما به شما استفاده از مهندسین دیجی امداد رسان می باشد. دیجی امداد رسان دارای متخصصین حرفه ای و آماده خدمت رسانی به شهروندان تهرانی در تمامی ساعات شبانه روز می باشند.

مزایای استفاده از پکیج فرولی

این پکیج دارای صدای بسیار کمی بوده و با ابعاد کوچک خود برای خانه های کوچک بسیار مناسب می باشند. قیمت این پکیج در مقایسه با کارآیی آن بسیار ارزان و مقرون به صرفه می باشند.

مشاوره دیجی امداد رسان

نمایندگی تعمیر پکیج فرولی

این مرکز یکی از نمایندگی های تعمیر پکیج در شرق تهران محسوب شده و آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشند. مرکز دیجی امداد رسان دارای مهندسین متخصص و با تجربه بوده و نهایت سعی خود را کرده تا با انجام تعمیرات به بهترین شکل، باعث رضایت مشتریان گردد.

تعمیر پکیج فرولی در تهران

مرکز تعمیرات تخصصی دیجی امداد رسان دارای متخصصین حرفه ای و با تجربه در زمینه تعمیرات پکیج دیواری فرولی و انواع برندهای پکیج بوده و در طی سال ها فعالیت درخشان و مفید خود در این زمینه در شهر تهران و تمام مناطق اطراف آن توانسته مشتریان زیادی را به خود جذب کند. چنانچه به یک تعمیرکار حرفه ای و قابل اعتماد در شرق تهران نیاز داشتید، می توانید با استفاده از شماره های درج شده در سایت با این مرکز تماس گرفته تا در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به تعمیر پکیج شما اقدام کنند.  مرکز تعمیرات تخصصی دیجی امداد رسان آماده نصب، سرویس و تعمیر پکیج شبانه روزی می باشد.

فرم درخواست تعمیرات

  • 7 + 6 =

مرکز تعمیرات پکیج دیواری فرولی در شرق تهران

مرکز تعمیرات دیجی امداد رسان

 

تماس و مشاوره با کارشناسان ما:

مشکلات پکیج فرولی

عیب یابی پکیج فرولی را به متخصیص ما بسپارید. یکی از مشکلات رایج می تواند روشن نشدن پکیج فرولی شما باشد، بهترین روش این است که از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با ما تماس بگیرید تا ما در کمترین زمان ممکن یک تکنسین به محل مورد نظر اعزام کنیم.

عدم گرمای لازم رادیاتور را بررسی کنید

در صورتی که رادیاتورها هوا داشته باشد می تواند باعث شود که رادیاتورها گرمای لازمم را نداشته باشند و باید رادیاتور را هواگیری کنید تا مشکل حل شود.


یخ زدگی لوله های پکیج را بررسی کنید

اگر قصد خروج از منزل را داشتید می توانید تنظیمات پکیج را بر روی حالت ضد یخ تنظیم نمایید تا مانع از یخ زدگی لوله های پکیج شما شود.


گرم نشدن آب پکیج را بررسی کنید

در صورتی که فلوسوییچ خراب شود پکیج نمی تواند آب را گرم کند و باید برای رفع این مشکل بهتر است نسبت به تعویض فلوسوییچ اقدام نمایید.


کم بودن ارتفاع شعله های پکیج را بررسی کنید

در صورتی که فشار ساختمان شما پایین باشد، ارتفاع  شعله های پکیج کاهش می یابد بنابراین بهتر است فشار ساختمان خود را بررسی نمایید. چنانچه مبدل ها رسوب گرفته باشد نیز می تواند باعث کم شدن ارتفاع شعله های پکیج شود و با رسوب گیری مبدل ها مشکل برطرف می شود.


گرم و سرد شدن آب پکیج را بررسی کنید

در صورتی که مبدل ها مسدود شده باشد می تواند باعث نامتعادل شدن آب پکیج شود بنابراین با رسوب گیری صحیح مبل ها این مشکل قابل حل می باشد. ضعیف شدن پمپ آب پکیج نیز می تواند از دیگر دلایل سرد و گرم شدن آب باشد و باید قبل از سوختن پمپ را تعویض کنید.


روشن شدن انفجاری پکیج را بررسی کنید

در صورتی که جرقه زن پکیج خراب شده باشد باعث می شود که گاز درون محفظه جمع شده و با روشن کردن پکیج  به شکل انفجاری روشن می شود.


کم بودن درجه گرمایش پکیج را بررسی کنید

در صورتی که تنظیمات کلید گردان به شکل درست تنظیم نشده باشد می تواند باعث کاهش درجه گرمایش پکیج شود و باید این کلید را به صورت صحیح تنظیم نمایید.


صدای غیر طبیعی پکیج را بررسی کنید

در صورتی که پمپ پکیج شما خراب شده باشد می تواند باعث تولید سر و صدا شود و باید پمپ تعویض شده تا صدای اضافی از بین برود.


افزایش غیر طبیعی فشار پکیج را بررسی کنید

در صورتی که لوله های پکی دچار گرفتگی شود می تواند باعث بالا رفتن غیرنرمال فشار پکیج شما شود و این گرفتگی باید برطرف شده تا مشکل پکیج شما حل شود.


سردشدن آب مصرفی را بررسی کنید

در صورتی که آب ساختمان شما نوسان داشت می تواند باعث سرد شدن آب مصرفی شود و نیاز به بررسی آب ساختمان می باشد و در صورتی که آب ساختمان مشکل نداشت پمپ آب را بررسی کنید.


تعمیر پکیج فرولی

نصب پکیج فرولی

نصب پکیج دارای چهارچوب و اصول و قوانینی بوده و لازم است تمامی مراحل به صورت اصولی انجام شده تا از ورود آسیب به پکیج شما جلوگیری شود. در نتیجه نصب باید به دست متخصص حرفه ای انجام شده تا باعث بهبود عملکرد پکیج شما شود. در صورتی که به یک نصاب حرفه ای برای نصب پکیج خود نیاز داشتید می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت تماس گرفته تا متخصصین ما به محل مورد نظر شما اعزام شوند.

مشاوره دیجی امداد رسان

تعمیر پکیج فرولی

سرویس پکیج فرولی

سرویس پکیج از عواملی است که همواره باید به آن توجه داشته باشید، بهتر است پکیج خود را حداقل سالی یک مرتبه سرویس کرده تا باعث بهبود عملکرد و طولانی شدن عمر آن شوید. در نتیجه به شما پیشنهاد می کنیم برای سرویس پکیج خود از یک متخصص کمک گرفته تا سرویس به شکل اصولی صورت گیرد. اگر به دنبال یک سرویس کار حرفه ای در شرق تهران هستید کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته تا در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به سرویس پکیج شما اقدام کنند.

تعمیر پکیج فرولی

قیمت تعمیر پکیج فرولی

تعمیر پکیج فرولی مطابق با عواملی چون دستمزد تکنسین، موقعیت مکانی، برند قطعه، نوع قطعه و … تعیین می شود. جهت اطلاع از هزینه تعمیر پکیج فرولی می توانید با متخصصین ما از طریق شماره های درج شده در سایت تماس گرفته تا شما را راهنمایی کنند. دیجی امداد رسان تمام سعی خود را کرده تا با تعمیر صحیح و اصولی پکیج، باعث کاهش هزینه های شما شوند.

تعمیر پکیج فرولی

کد های خطا پکیج فرولی

A01 روشن نشدن مشعل : بلوکه شدن شیر گاز

A02 علامت شعله وجود دارد ولی مشعل خاموش است: بلوکه شدن شیر گاز

A03 سنسور اطمینان عمل می کند: بلوکه شدن شیر گاز

F04 ترموستات دود عمل می کند

F05 فن عمل نمی کند

A06 شعله ۶ بار در ۱۰ دقیقه قطع می شود: بلوکه شدن شیر گاز

F08 بالا رفتن بیش از حد دمای مبدل حرارتی

A09 مشکل در شیر گاز (فید یک سیم پیچ شعله ): بلوکه شدن شیر گاز

F10 ایراد در سنسور اول مدار شوفاژ

F11 ایراد در سنسور مدار آب گرم بهداشتی

F12 ایراد در سنسور آب گرم بهداشتی (در صورت نصب مخزن خارجی)

F14 ایراد در سنسور اطمینان مدار شوفاژ

A16 اشکال در شیر گاز  بلوکه شدن شیر گاز

F20 اشکال در کنترل احتراق

A21 احتراق غیر طبیعی و ناقص: بلوکه شدن شیر گاز

F34 ولتاژ برق مصرفی کمتر از ۱۷۰ ولت می باشد

F35 وجود نوسان در فرکانس برق مصرفی

F37 فشار پایین مدار شوفاژ

F39 ایراد حسگر (دماسنج) خارجی

A41 ایراد در موقعیت سنسورها

F42 ایراد در سنسور دوگانه

F43 سیستم حفاظت از مبدل حرارتی عمل می کند

F50 ایراد در سیم پیچ تدریجی شیر گاز

A51حفاظت در مقابل انسداد مدار دودکش / هوای احتراق: بلوکه شدن شیر گاز

مشاوره دیجی امداد رسان

سوالات متداول در رابطه با تعمیر پکیج فرولی

بله شرکت دیجی امداد تا شش ماه قطعات تعمیر شده و یک سال برای قطعات تعویض شده پکیج شما را گارانتی می کند.

زیرا تعمیرکاران دیجی امداد مهارت و تخصص لازم در زمینه تعمیر پکیج فرولی را دارا هستند و نسبت به حل مشکل و عیب یابی مهارت و دانش لازم را دارند و از همه مهمتر وقت شناس هستند.

هزینه تعمیر پکیج فرولی با توجه به نوع دستگاه و نوع مشکل و اینکه احتیاج به تعویض قطعه هست یا نه محاسبه می شود. برای اطلاعات دقیق تر میتوانید با نمایندگی های دیجی امداد تماس حاصل نمایید.

تعمیر پکیج فرولی

مرکز تعمیرات پکیج دیواری فرولی در شرق تهران

مرکز تعمیرات دیجی امداد رسان

 

تماس و مشاوره با کارشناسان ما:

4.7/5 - (4 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *