مطالب آموزشی

تعمیر پکیج والترو

تعمیر پکیج والترو

پکیج والترو ساخت کشور ایتالیا می باشد که توسط کمپانی والترو با 25 سال سابقه کار در این زمینه، تولید و به بازار عرضه شده است. این پکیج به کشور های اروپایی و ترکیه، چین و ایران نیز عرضه می شود. پکیج جنرال والترو محصول مشترک ایران و ایتالیا، با کمک تکنولوژی یکیج گرمایشی زمینی و دیواری منتاژ شده است.

مشاوره دیجی امداد رسان

 کیفیت پکیج والترو

پکیج VALTRO دارای استاندارد کیفی بین المللی و استاندارد CE اروپا می باشد. این دستگاه دارای سیستم ایمنی کنترل، سیستم حفاظت در برابر رسوب آب، سیستم احتراق آهسته، سیستم ضدیخ زدگی، صدای کم ، عیب یابی هوشمند عایق حرارتی می باشد.

نمایندگی تعمیر پکیج والترو در تهران

دیجی امداد رسان یکی از معتبرترین و با کیفیت ترین نمایندگی های تعمیر این دستگاه در تمام نقاط تهران بخصوص شرق تهران می باشد. در صورتی که نیاز به سرویس پکیج والترو و یا تعمیر پکیج دیواری والترو دارید می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با ما تماس بگیرید تا ما در کمترین زمان ممکن تکنسین حرفه ای به محل مورد نظر اعزام کنیم.

سرویس و تعمیرات تخصصی پکیج والترو 

 

در نمایندگی مجاز تعمیرات دیجی امداد رسان (شبانه روزی)

 

درخواست اعزام فوری کارشناس فقط با یک تماس

خدمات دیجی امداد رسان

بررسی مسائل ایمنی مربوط به پکیج توسط تکنسین ( اعم از: بررسی لوله گاز، برسی دود کش ایمنی که نباید آکاردنی باشد، بررسی تحویله منزل که البته این بررسی ها شامل هیچ هزینه ای نمی باشد و به طور رایگان صورت می گیرد.)

بررسی و چکاب کامل دستگاه توسط تکنسین های حرفه ای ما

آگاهی دادن کامل به مشتریان در خصوص نقص بوجود آمد در دستگاه برای چکاب بیشتر و پیدا کردن عیب و نقص های دیگر.

  رفع و عیب یابی کلی توسط تکنسین

اکثر پکیج ها به طور مداوم سرویس نمی شوند یا نصابی که دستگاه را نصب کرده است به درستی این عمل را انجام نداده است به همین دلیل تعمیرکاران ما به طور کامل دستگاه را چکاب و بررسی می کنند.

هدف اصلی ما جلب رضایت مشتریان عزیز می باشد.

فرم درخواست تعمیرات

  • 7 − 7 =

انواع مدل پکیج والترو ایتالیا

پکیج والترو تک مبدل

 پکیج والترو دو مبدل

که شامل:

پکیج والترو r9

 پکیج والترو b5

 پکیج والترو X5

 پکیج والترو G8

پکیج والترو G2

پکیج والترو C5

مدل دیجیتال

مشاوره دیجی امداد رسان

پکیج والترو تک مبدل

در نوع تک مبدل آلات متحرکه دستگاه کمتر است، که این ویژگی سبب می شود دستگاه شما دیر تر خراب شود که البته خود این ویژگی سبب بوجود آمدن برخی مشکلات نیز می شود. به عنوان مثال اگر مبدل اصلی، سوراخ شود، (بر فرض مدل گرمایشی سوراخ شود) مبدل مصرفی نیز دچار مشکل شده و باید عوض شود در صورتی که مبدل مصرفی سالم بوده است. که خود هزینه گزافی به همراه دارد.

محل قرار گیری پکیج های تک مبدل اگر در نزدیکی آشپزخانه، حمام و یا سرویس بهداشتی باشند، ممکن است دچار مشکلاتی شود به عنوان مثال: در فصل زمستان آب به صورت مقطعی داغ می شود، اگر دمای آب به 80 درجه برسد، در نتیجه قسمتی از آب مصرفی دمای 80 درجه دارد و زمانی که شیر آب را باز می کنیم، لحظه ای دست را می سوزاند. این عمل، به دلیل افزایش دمای آب می باشد. این افزایش دما و گرم شدن بیش از حد آب باعث می شود که قسمتی از مبدل دچار رسوب شود که این روسوب طول عمر دستگاه را کم می کند. البته راه حل مناسب برای رفع آن شستشوی مبدل به کمک اسید می باشد. توجه داشته باشید شستشوی بیش از حد سبب خراب شدن مبدل می شود.

 پکیج های VALTRO تک مبدل برای مناطقی که سختی آب کمتری دارند بسیار مناسب بوده و البته در صورتی که برای مناطقی با سختی آب بالا به کار بردید می توانید با استفاده از پلی فسفات جلوی سختی آب را بگیرید. و عمر مولد خود را بیشتر کنید.

پکیج والترو دو مبدل

در این مدل دستگاه دارای دو راکتور اولیه و ثانویه می باشد. یعنی مشعل مبدل را داغ کرده  و توسط پمپ آب در سیکل کوتاهی گردش داده می شود و در قسمت راکتور ثانویه تبادل گرما برای مصرفی اتفاق می افتد. در نتیجه اگر راکتور ثانویه سوراخ شود فقط راکتور ثانویه را تعویض می شود. و به راکتور اولیه یا اصلی کاری نداریم.

خطاهای پکیج والترو

در این قسمت شما را با برخی از ارورهای پکیج والترو بیشتر آشنا می کنیم.  در صورت آشنایی با کد خطاها و ارور هایی که توسط دستگاه به نمایش در می آید راحت تر می توانید مشکل و نقص دستگاه خود را متوجه شوید و به راحتی آن را برطرف کنید. و در صورت لزوم با دیجی امداد رسان تمام بگیرید.

علت ارور های پکیج والترو مدل B5 و C5

ارو های این دو مدل کاملا مشابه هم هستتند و خطاهایی که توسط این دستگاه نشان داده می شود شامل: ارور E1,E2,E3,E4,E6,E7,E8 می باشد.

ارور E1: نقص اهتراق

ارور E2: گرمایش بیش از حد که باعث خرابی پمپ و ترموستات می شود

ارور E3: نقص در تحویه

ارور E4: کمبود آب

ارور E6: نقص در ان سی مصرفی

ارور E7: نقص در ان تی سی گرمایشی

ارور E8: یخ زدگی مدار گرمایشی هحتمال دارد به علت خرابی ان تی سی هم باشد. یا پمپ گیرپاژ کند.

مشاوره دیجی امداد رسان

سرویس پکیج والترو در شرق تهران

عمر هر دستگاهی به نحوه استفاده آن بستگی داردو برای بیشتر شدن عمر دستگاه باید هر شش ماه یک بار یا به طور سالیانه پکیج خود را سرویس کنید. این کار باعث می شود تا اگر دستگاه شما دچار نقصی شده باشد متوجه شوید و آن را سریع رفع کنید به عنوان مثال اگر مبدل دچار رسوب شده باشد، رسوب را شستشو می دهند.  زیرا تجمع رسوبات آب در مخزن باعث پوسیدگی و سوراخ شدن مخزن پکیج می شود. برای انجام سرویس پکیج والترو می توانید از طریق تلفن های موجود در سایت با ما تماس بگیرید . دیجی امد رسان یکی از مراکز تخصصی تعمیر و سرویس پکیج والترو در تمام نقاط تهران  و شرق تهران می باشد.

دلایل متمایز بودن نمایندگی مجاز والتر دیجی امداد رسان

داشتن تخصص و مهارت در زمینه تعمیر پکیج والترو

 خبره و حرفه ای بودن تعمیرکاران پکیج والترو

داشتن چندین سال سابقه کار در زمینه تعمیر انواع پکیج های والترو

وقت شناس بودن سرویس کاران و تعمیر کاران ما

سرویس دهی به تمام مناطق تهران بخوصوص شرق تهران

هزینه تعمیر پکیج والترو ایتالیا

قیمت تعمیر پکیج دیواری والتر با توجه به نوع و میزان خرابی دستگاه و مدل دستگاه متفاوت است، به عنوان مثال قیمت تعویض مبدل در پکیج های تک مبدل بیشتر از دو مبدل است. همچنین هزینه ای که باید برای دستمزد تکنیسن و وسیله ایاهاب ذهاب پرداخت شود نیز باید در نظر گرفته شود.

مشاوره دیجی امداد رسان

سرویس و تعمیرات تخصصی پکیج والترو 

 

در نمایندگی مجاز تعمیرات دیجی امداد رسان (شبانه روزی)

 

درخواست اعزام فوری کارشناس فقط با یک تماس

5/5 - (2 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *