مطالب آموزشی

چگونه پکیج لورچ را خاموش کنیم ؟

چگونه پکیج لورچ را خاموش کنیم ؟

معمولا این سوال برای بیشتر افراد پیش می آید که چگونه می توان پکیج دیواری را در حالت زمستانی خاموش کرد؟ به طور کلی نحوه خاموش کردن پکیج لورچ به این صورت است که باید پانل پکیج ولومی که جهت تغییر فصل قرار گرفته است را روی صفر یا off بگذارید. در این صورت به راحتی می توانید اقدام به خاموش نمودن دستگاه کنید. حال در ادامه با ما همراه باشید تا به توضیح کلی از این موضوع دست پیدا کنید.

لورچ

آموزش خاموش کردن پکیج لورچ

مسلما افرادی که به دنبال نحوه خاموش کردن پکیج لورچ هستند، می خواهند که عملیات تغییر فصل را در پکیج انجام دهند. معمولا این تکنیک نه تنها برای پکیج لورچ بلکه برای بسیاری از پکیج های معتبر بازار به کار گرفته می شود. اگر در این رابطه و یا سرویس و تعمیر پکیج سوالی هم داشته باشید، کارشناسان ما آماده پاسخگویی تعمیر پکیج شبانه روزی هستند.

مشاوره دیجی امداد رسان

  • برای خاموش کردن پکیج هیچ احتیاجی نیست که شیرهای زیر پکیج را حتما ببندید ولی برای روشن نمودن رادیاتورها تمامی شیرهای رادیاتور و شیرهای زیر پکیج باید باز باشند.
  • قبل از هر کاری لازم است که دسته با ولوم پکیج را روی حالت استنبای یا آماده به کار قرار دهید. در این صورت عملکرد ضد یخ زدگی پکیج نیز فعال خواهد شد.
  • حال شما دو گزینه پیش رو خواهید داشت و باید تصمیم بگیرید که دستگاه مدت طولانی خاموش خواهد بود و یا مدتی کوتاه غیر فعال شود.
  • اگر شما قصد دارید دستگاه خود را برای مدتی کوتاه خاموش کنید، برای افزایش راندمان سیستم های ایمنی دستگاه، برق و گاز پکیج را قطع کنید.
  • اگر می خواهید پکیج دیواری را به مدت طولانی خاموش کنید، علاوه بر قطع کردن برق و گاز ورودی، آب داخل پکیج را نیز تخلیه نمایید.
  • برای تخلیه آب از شیر پرکن زیر دستگاه استفاده نمایید.
  • در این حالت دستگاه شما برای مدت طولانی خاموش می گردد. نحوه خاموش کردن پکیج لورچ دقیقا به همین صورت است و در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید این کار را به انجام برسانید.

 

راه های خاموش کردن پکیج لورچ در حالت زمستان

راه های خاموش کردن پکیج لورچ

یکی از ساده ترین روش ها برای خاموش کردن پکیج لورچ در حالت زمستان این است که ولوم پکیج را بر روی حالت آب مصرفی قرار دهید و شیرهای رفت و برگشت رادیاتور که زیر پکیج قرار گرفته را نیز ببندید. به همین راحتی می توانید پکیج خود را در حالت زمستانی خاموش کنید.

  مشاوره دیجی امداد رسان

کلام آخر

در این مقاله با طرز خاموش کردن پکیج لورچ آشنا گشتیم که به ساده ترین روش های ممکنه می توانید این کار را به انجام برسانید. صفحه نمایشگری که بر روی این دستگاه تعبیه گشته است، دارای بخش های متعددی می باشد که یکی از مهم ترین قسمت آن ولوم می باشد. این قطعه وظیفه خاموش و روشن کردن پکیج را بر عهده دارد. برای آشنایی بیشتر و آگاهی کامل از روش خاموش کردن پکیج لورچ  همچنین تعمیر پکیج لورچ و خرید قطعات پکیج دیواری می توانید با مشاوران دیجی امداد رسان در ارتباط باشید.

5/5 - (2 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *