تعمیر پکیج ایران رادیاتور

دیجی امداد، مرکز مجاز و تخصصی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور

تعمیر-پکیج-ایران-رادیاتور

نمایندگی تعمیرات پکیج دیواری ایران رادیاتور در تهران

آیا پکیج شما روشن نمی شود اما نمی دانید علت آن چیست؟ آیا پکیج ایران رادیاتور شما توانایی گرم کردن آب را ندارد و به دنبال بهترین مرکز تعمیرات پکیج ایران رادیاتور هستید؟. تعمیر پکیج ایران رادیاتور توسط نمایندگی پکیج ایران رادیاتور (دیجی امداد رسان) در نقاط مختلف تهران انجام می‌شود‌.

پکیج ایران رادیاتور در شش تیپ متفاوت توسط تولید کنندگان به بازار عرضه می‌شود و دارای صفحه ال ای دی و صفحه دیس پلی می باشد. همچنین برخی از مدل های این محصول به صورت فن دار، بدون فن، تک مبدل، دو مبدل، سه مبدل، آنالوگ و دیجیتال در ظرفیت های 21000 تا 36000 تولید می شوند. تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور کار تخصصی است و بهتر است با نمایندگی مجاز در ارتباط باشید.

20945576__1_-removebg-preview-removebg-preview

عیب یابی پکیج ایران رادیاتور

175255__1_-removebg-preview

ریست کردن پکیج ایران رادیاتور

37668__1_-removebg-preview-removebg-preview

راه اندازی پکیج ایران رادیاتور

22792__1_-removebg-preview

نصب پکیج ایران رادیاتور

هواگیری پکیج ایران رادیاتور

هواگیری پکیج ایران رادیاتور

20945761__1_-removebg-preview-removebg-preview (2)

کدهای خطا پکیج ایران رادیاتور

23810-removebg-preview-removebg-preview

تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور

indoapr133-removebg-preview

جرم گیری پکیج ایران رادیاتور

مهم ترین دلایلی که بهتر است تعمیرپکیج ایران رادیاتور خود را به دیجی امداد رسان بسپارید:

اگر به دنبال بهترین نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور تهران جهت نصب و راه‌اندازی و یا تعمیر و سرویس کردن پکیج ایران رادیاتور خود هستید مجموعه های زیادی در سطح شهر وجود دارد اما ما به شما مجموعه دیجی امداد رسان را پیشنهاد می کند ، به دلایل زیر:

  • استفاده از خدمات پس از فروش مجموعه دیجی امداد رسان
  • نصب توسط نصابانی مختصص و حرفه ای در کمترین زمان ممکن 
  • اتصال پکیج به شبکه آب، برق و گاز
  • شستشوی مدار رفت و برگشت گرمایش
  • آموزش کار با دستگاه و آموزش سرویس کامل پکیج ایران رادیاتور
  • تعمیر، سرویس، راه اندازی و نصب پکیج ایران رادیاتور در محل 

 مشتریان برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور و همچنین سرویس پکیج ایران رادیاتور، می‌توانند با این مجموعه ارتباط برقرار کرده و در نتیجه تعمیرکاران ماهر به بررسی و رفع ایرادات این قسم از پکیج‌ها می‌پردازند.

تعمیر انواع مدل های پکیج ایران رادیاتور

فیلم سرویس پکیج ایران رادیاتور

فرم درخواست تعمیرات

  • 13 + 1 =

تعمیرکاران حرفه ای
تعمیرکاران حرفه ای
دارای شعب متعدد در تهران
دارای شعب متعدد در تهران
استفاده-از-قطعات-اورجینال1
استفاده از قطعات اورجینال
ارائه کارت گارانتی
ارائه کارت گارانتی پکیج ایران رادیاتور
اعزام تعمیرکار به محل
اعزام تعمیرکار به محل

مراحل تعمیر پکیج ایران رادیاتور

در آموزش تعمیر پکیج ایران رادیاتور و تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور چندین مرحله، باید طی شود که به ترتیب به این مراحل اشاره می‌کنیم‌.

  1. در ابتدا باید کلید روشن خاموش پکیج را تنظیم کرده و آن را روی حالت روشن قرار داد. دلایلی مثل خرابی محافظ برق وجود دارد که ممکن است پکیج مورد نظر همچنان خاموش باقی بماند و روشن نشود. در این صورت می‌توان محافظ برق خراب را از مدار جدا کرده و یک محافظ سالم متصل کرد.
  2. در مرحله‌ی بعد باید فشار مدار پکیج مورد نظر را چک کرده و از مناسب بودن میزان این فشار اطمینان حاصل کرد. در صورت کم بودن بیش از حد فشار مدار، پکیج دچار مشکلات زیادی خواهد شد. به‌طور کلی، میزان فشار مناسب برای پکیج بین 1 الی 1.5 است. لذا برای رفع این مشکل و بالا بردن فشار پکیج، بهتر است شیر پرکن را باز کرده و صبر کرد تا فشار مدار بالاتر رود . اگر در هنگام باز بودن شیر پرکن فشار با سرعت کمی بالا برود، بهتر است که در کنار آن شیر آب سرد یا گرم را باز کرده و فشار بالایی از آب وارد پکیج شود.
  3. در مرحله‌ی بعد باید ولوم شوفاژ را بالا برده و طرز کار شوفاژ در فعال کردن شعله را بررسی کرد. سپس باید از عملکرد مناسب پمپ اطمینان حاصل شود؛ در صورت عملکرد نامناسب پمپ، گرما و فشار بسیار بالایی تولید شده و علاوه بر آن سر و صدای زیادی نیز به وجود می‌آید. لذا بهتر است که پمپ پکیج حتما به شکل مرتب سرویس شود.
  4. از دیگر نکات مهم در نحوه تعمیر پکیج ایران رادیاتور، چک کردن فن و طرز عملکرد آن است. در هنگام پیدا کردن نقص فنی پکیج، ممکن است به این نتیجه برسیم که فن پکیج عملکرد درستی ندارد؛ برای اطمینان از سالم بودن فن، می‌توان آن را به برق با جریان 220 ولت وصل کرده و در صورت کار کردن پکیج با این جریان، می‌فهمیم که فن سالم است و در غیر این صورت می‌توان برای سرویس شوفاژ ایران رادیاتور، رله فن آن را تعویض کرد.

نکته: کنترل فن دستگاه یکی از نکاتی می باشد که برای تعمیر حرفه ای پکیج ایران رادیاتور باید مورد بررسی قرار گیرد. در گام اول باید متوجه شوید که فن مورد نظر کار می کند یا خیر. برای این کار میتوان فن را به برق 220 ولت وصل کرد و اگر که فن به خوبی کار کند سالم است و اگر فن درست کار نکرد متوجه می شویم که خراب است و باید رله های فن خراب را عوض کنید و به تعمیر فن پکیج ایران رادیاتور بپردازید.

توصیه های مهم در ارتباط با تعمیر پکیج ایران‌رادیاتور

تعمیر-پکیج-ایران-رادیاتور2

لطفا به توصیه هایی که در زیر شده عمل نمایید تا از پرداخت سنگین برای هزینه سرویس پکیج ایران رادیاتور جلوگیری کنید.

  • دفترچه راهنما را نزد خود نگه دارید تا در موقع لزوم در دسترس شما یا تعمیرکار پکیج دیواری ایران رادیاتور قرار گیرد.
  • اگر دائما مجبور به استفاده از شیر پرکن برای اصلاح فشار هستید احتمالا سیستم شما دارای نشتی است و هرچه سریع تر برای پیشگیری از ضررهای بیشتر برای تعمیرات شوفاژ ایران رادیاتور خود از تعمیر کارهای پکیج ایران رادیاتور کمک بگیرید.

مشاوره دیجی امداد رسان

عیب یابی پکیج ایران رادیاتور

در مرحله‌ی عیب‌یابی و تعمیرات پکیج ایران رادیاتور، باید چک شود که آیا چراغ شعله فعال می‌شود یا خیر. روشن نشدن چراغ شعله می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد که از جمله‌ی آن می‌توان به نقص فنی شیر موتوری پکیج اشاره کرد؛ برای آگاهی از سالم یا خراب بودن این قطعه، می‌توان خار شیر موتوری را از قسمت سوپاپ جدا کرده و بعد از بررسی، از سلامت آن اطمینان حاصل کرد؛ شیر موتوری‌های خراب معمولا بسیار داغ شده و درجه حرارت آن‌ها بالا می‌رود.

همچنین ممکن است به دلیل جمع شدن رسوب در محل قرارگیری مبدل‌های پکیج، حرارت آب به شکل مناسبی تنظیم نشود. برای رفع این مشکل می‌توان از روش اسید شویی استفاده کرد که انجام این کار نیازمند مهارت بسیار بالایی بوده و توسط هر فردی قابل انجام نمی‌باشد.

دانلود دفترچه راهنمای مدل های مختلف ایران رادیاتور

دفترچه راهنمای ایران رادیاتور برای مدل های L24CF/ L24FF/ L28CF/ L28FF/ L36FF

دفترچه راهنمای پکیج ایران رادیاتور برای مدل های E24CF/ E24FF/ M24CF/ M24FF

 

سوالات متداول در زمینه مشکلات پکیج ایران رایاتور 

در این قسمت به علائم خرابی پکیج ایران رادیاتور و مشکلات پکیج دیواری ایران رادیاتور می پردازیم.


1. علت غیر فعال شدن پمپ پکیج 

  • گیرپاژ کردن پمپ پکیج
  • سوختن سیم پیچ و خازن پمپ
  • روتور پمپ خراب شود
  • قطع شدن ارتباط پمپ با برد کنترل
  • قطعی سیم برق پمپ

برای تعمیر پمپ پکیج ایران رادیاتور با کارشناسان حرفه ای دیجی امدد رسان در راتاط باشید.


2. علت سرد بودن رادیاتور پکیج ایران رادیاتور 

کم شدن فشار گاز ورودی و یا خرابی سنسور حرارتی از دلایل سرد بودن رادیاتور می باشد. برای رسوب زدایی مبدل ها باید از اسید شرکتی استفاده کرد و در صورتی که مشکل از فشار گاز باشد باید مشکل توسط اداره گاز برطرف شود و یا لوله کشی ساختمان باید به دست یک تعمیرکار تعویض گردد.


3. حالت انفجاری و یا بد روشن شدن پکیج 

  • کثیف شدن الکترود جرقه‌زن
  • کم شدن فشار گاز به محفظه احتراق
  • کثیف شدن برنر مشعل
  • میله الکترود دچار خوردگی شده است به همین دلیل باعث ضعیف شدن جرقه می‌شود.
  • ترانس جرقه‌زن ضعیف شده است
  • برق ورودی پکیج دچارافت ولتاژ یا نوسان ولتاژ شده است

4. چگونه از یخ زدگی پکیج ایران رادیاتور جلوگیری کنیم؟

اگر که قرار است مدتی نباشید و از پکیج استفاده نکنید می توانید شیر آب سرد ورودی روی دیوار را در قسمت زیر دستگاه را قطع کنید و توسط سلکتور حالت آماده به کار را برای پکیج انتخاب کنید ولی دو شاخه برق را از پریز نکشید تا در موقع نیاز سیستم ضد قفل پمپ و ضد یخ زدگی بتواند کار خود را به درستی انجام دهد و زمانی که به خانه برگشتید حتما قبل از راه اندازی پکیج را چک کنید.


 5. پکیج کار می کند اما آب به اندازه مطلوب گرم نیست

خرابی ترموستات از رایج ترین دلیلی است که می توان برای این مشکل بیان کرد و راه حل رهایی از این ایراد به احتمال زیاد تعویض ترموستات می باشد.


6. سرد بودن بخش بالایی رادیاتور پکیج 

به احتمال زیاد به علت وجود هوا در سیستم می باشد و برای رفع این مشکل باید سیستم هواگیری شود و توصیه می گردد برای هواگیری از یک متخصص کمک بگیرد تا هواگیری به طور کامل انجام شود.


7. علت سرد بودن قسمت پایینی رادیاتور پکیج

دلیل سرد بودن قسمت پایینی را دیاتور پکیج می تواند زنگ زدگی و رسوب لجن و یا به طور کلی می توان گفت مسدود شدن رادیاتورها باشد و برای رهایی از این مشکل پکیج رسوب گیری شود.


8. علت انتشارات نور پیلوت پکیج دیواری ایران رادیاتور 

بر اثر شکستن ترموکوپل و یا نابودی عایق می تواند نور و آتش از دستگاه خارج شود و برای جلوگیری از این مشکل باید ترموکوپل را تعویض کرد.


9. دلیل نوسانات فشار آب پکیج دیواری ایران رادیاتور 

دلیل این نوسانات امکان دارد آسیب دیدن شیر تخلیه فشار باشد وباید مشکل را برطرف کرد و یا نشتی داخل دستگاه نیز می تواند عامل دیگر ایجاد نوسان در فشار آب پکبج باشد و باید جلوی نشتی را گرفت.


10. دلایل  وجود صدا در مدار گرمایشی دستگاه 

وجود هوا در سیستم می تواند باعث بروز این مشکل در پکیج شود و برای حل کرن این مشکل بایستی مدار گرمایش هواگیری شود. از دیگر دلایل آن به احتمال زیاد افت فشار آب بوده که با استفاده از شیر پرکن فشار را افزایش دهید.

مشاوره دیجی امداد رسان

 


11. آیا نصب پکیج ایران رادیاتور در کابینت مشکلی ندارد

خیر فقط با رعایت اصول ایمنی  پکیج ها باید ۱۵ سانتی متر از چپ و راست و یک متر از جلو فضای آزاد داشته باشد تا بتوان به راحتی پکیج را تعمیر کرد. بخش زیرین و بالایی پکیج نیز پوشانده نشده تا اکسیژن مورد نیاز پکیج تامین شود.


12. نحوه جلوگیری جرم گیری پکیج ایران رادیاتور 

از رسوب گیرهای مغناطیسی و یا رسوب گیر پلی فسفات استفاده کنید تا باعث کاهش رسوب گیری پکیج شوید.


13. چرا با استحمام طولانی مدت و یا پی در پی، پکیج ایران رادیاتور گرمای اولیه را ندارد؟

از آن جا که اولویت اول کار پکیج ها، گرم نمودن آب مصرفی است، تمامی نیروی پکیج صرف گرم کردن آب شده و همین امر باعث کاهش کیفیت گرمایش پکیج می شود.


14. لوله های پکیج ایران رادیاتور را بعد از چند مدت باید رسوب گیری شود

مدت زمان رسوب گیری بستگی به سختی آب داشته و بادی بر اساس میزان سختی آب زمان رسوب گیر تعیین شود.


15. نحوه رسوب زدایی مبدل پکیج ایران رادیاتور 

از آن جا که همیشه پیشگیری بهتر از درمان است، بهتر است پیش از رسوب گرفتن مبدل ها از فیلترهای رسوب گیر استفاده نمایید ولی در صورتی که مبدل ها رسوب گرفت باید با استفاده از اسیدهای شرکتی رسوب مبدل ها را شست. اما توصیه می شود رسوب گیری را به دست متخصص بسپارید تا این کار به صورت اصولی انجام شده و مانع از پخش شدن رسوب ها در دیگر قسمت های پکیج شود.


16. علائم خرابی منبع انبساط پکیج ایران رادیاتور

فشار بار پکیج بالا و پایین می شود که برای رفع این مشکل باید از متخصص حرفه ای کمک بگیرید.


17. گرم نشدن آب مصرفی پکیج

ابتدا باید دقت شود که چراغ های روی پانل پکیج چشمک می زنند یا نه. این چشمک زدن به صورت جفت و در حال حرکت میباشد و با چشمک زدن ارور کاملا متفاوت میباشد.

برد الکترونیک چطور متوجه باز بودن آب گرم میشود ؟

در واقع برد کنترل بوسیله سنسوری با نام فلوسوئیچ و یا فلورگلاتور که در مسیر آب مصرفی قرار دارد از باز شدن آبگرم مطلع میشود و سپس دستور فعال شدن سیستم را میدهد. در صورتی خرابی باید با تکنسین های حرفه ای دیجی امداد رسان برای تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور در ارتباط باشید.

نحوه بالا بردن فشار پکیج ایران رادیاتور

برای بالابردن فشار پکیج دیواری ایران رادیاتور باید شیر کوچک آبی یا مشکی رنگی که در زیر دستگاه قرار دارد را خلاف عقربه های ساعت بچرخانید و زمانی که به 1.5 بار رسید شیر پر کن را ببندید.

اگر با باز کردن شیر پرکن فشار بالا نرفت ممکن است دلایل زیر عامل آن باشد:

  • شیر پرکن خراب است
  • مسیر شیر پرکن بسته است. برای رفع آن باید به کمک آچار آن را باز کنید و با یک سیم مسیر آن را باز کنید.
  • کم بودن فشار پکیج ایران رادیاتور 
  • خراب بودن یا رسوب گرفتن مانومتر یا گیج فشار. برای رفع آن مهره ای که در پشت گیج فشار قرار دارد را باز کنید و با یک سوزن رسوب را خالی کنید.
پکیج-ایران-رادیاتور3

بررسی ارورهای پکیج ایران رادیاتور

ارورهای مختلفی که برای پکیج ایران رادیاتور رخ می‌دهد نشان از نقص‌های فنی گوناگون پکیج دارد برای مثال در صورت مواجهه با ارور‌های 70 60 40، باید به این موضوع پی برد که فن پکیج دچار نقص شده و به درستی کار نمی‌کند و در نتیجه باید به تعمیر آن اقدام کرد. حال آنکه با بروز خطای 80 60 40، می‌فهمیم که فن سالم است ولی پرشر سوئیچ دچار ایراد شده است.

بروز خطای 30، نشان دهنده‌ی این موضوع است که سیم‌های اصلی دچار عیب شده و ارتباط با برد اصلی پکیج قطع شده است و برای تعمیرات پکیج ایران رادیاتور، باید به رفع این مشکل اقدام کرد.

اگر که دودکش‌های پکیج دچار ایراد شده باشند، با ارورهای 40 80 مواجه می‌شویم؛ برای رفع این مشکل می‌توان دودکش‌ها را بررسی کرده و اگر در مسیر این دودکش‌ها مانعی وجود داشت آن را رفع کرد.

خطای 50 60 70 نشان دهنده‌ی نقص سنسورهای ان تی سی بوده و برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور در تهران باید این سنسورها را تعویض کنیم. خطای 40 70 نشان از آن دارد که، فشار آب پکیج دچار ایراد می‌باشد.

همچنین خطاهای 80 70 با هم و 80 و 70 به تنهایی، به ترتیب نشان از نقص سوئیچ جرقه زن پکیج یا قطع بودن گاز پکیج، خرابی و ایراد پمپ و یا شعله‌ی پکیج و در آخر تغییر دمای نامناسب آب توسط پکیج دارد.

1. پکیج ایران رادیاتور تیپ AMBFFCF

 

ال ای دی دار است، ارور های این مدل عبارتند از:


آبگرمکن ایران رادیاتور

ارور

علت

ارور C40 پکیج ایران رادیاتور

خرابی برد کنترل

ارور 40 60 70پکیج ایران رادیاتور

فن خاموش است، ولی فرشر سوئیچ دود وصل است

ارور 40 60 80 پکیج ایران رادیاتور

فن روشن است اما فرشرسوئیج دود قطع است

ارور 40 70 پکیج ایران رادیاتور

باز شدن سوئیچ آب، کمبود آب در مدار، احتمال دارد سوئیج آب هم خراب باشد.

ارور 40 70 80 پکیج ایران رادیاتور

ترموستات ایمنی قطع کرده اما دمای آب شوفاژ معمولی می باشد، خرابی ترموستات

ارور 40 80 پکیج ایران رادیاتور

حسگر دود فعال شده است

ارور 50 60 پکیج ایران رادیاتور

سنسور شوفاژ اتصال کوتاه کرده است، خرابی ان تی سی

ارور 50 70 پکیج ایران رادیاتور

اتصال کوتاه شدن سنسور آب گرم، خرابی ان تی سی مصرفی

ارور 50 70 80 پکیج ایران رادیاتور

سنسور شوفاژ از مدار قطع شده است

ارور 50 80 پکیج ایران رادیاتور

باز شدن سنسور آب گرم، آب مصرفی ان تی سی اشکال دارد یا خراب است

ارور 60 70 پکیج ایران رادیاتور

عملکرد ضد یخ زدگی با پمپ روشن ، عملکرد یخ زدگی با مشعل روشن

ارور 60 80 پکیج ایران رادیاتور

عملکرد ضد یخ زدگی با پمپ روشن

ارور 70 پکیج ایران رادیاتور

افزایش حرارت مبدل اولیه بیش از 89 درجه

ارور 70 80 پکیج ایران رادیاتور

سنسور شعله یون

ارور 80 پکیج ایران رادیاتور

باز شدت ترموتستات ایمنی 105 درجه

 


2. مدل MAX2 24FF پکیج ایران رادیاتور فن دار

ارور های این مدل عبارتند از:

ارور

علت

ارور 30 پکیج ایران رادیاتور

اشکال در ارتباط با برد اصلی، کانکشن خراب است

ارور 40، 50، 60، 70، 80 پکیج ایران رادیاتور

اشکال در ارتباط صفحه نمایش با برد کنترل

ارور 4060 پکیج ایران رادیاتور

اشکال در فیوز 50 آمپر است. احتمالا سوختگی دارد، اتصالی دارد

ارور 40 60 70 پکیج ایران رادیاتور

فن خاموش است ولی فشر سوئیچ دود وصل است.
ارور 40 60 80 پکیج ایران رادیاتور

فن روشن است ولی فرشر سوئیچ دود قطع کرده است

ارور 4070 پکیج ایران رادیاتور

عدم تشخیص شعله در حین کار
ارور 50 پکیج ایران رادیاتور

کم بود آب مدار ، گردش آب در مدار شوفاژ اشکال دارد.

ارور 5060 پکیج ایران رادیاتور

مدار برگشت شوفاژ اشکال دارد، مدار ان تی سی باز یا اتصال کوتاه کرده است.
ارور 50 6070 پکیج ایران رادیاتور

مدار برگشت شوفاژ اشکال دارد، مدار ان تی سی باز است.

ارور 50 70 80 پکیج ایران رادیاتور 

مدار برگشت شوفاژاشکال دارد. مدار ان تی سی باز است
ارور 60 70 پکیج ایران رادیاتور

عملکرد ضد یخزدگی با مشعل روشن

ارور 70 پکیج ایران رادیاتور

مبدل آب مصرفی رسوب گرفته
ارور 70 80 پکیج ایران رادیاتور

عدم تشخیص شده، سنسور شعله میون

ارور80 پکیج ایران رادیاتور

باز شدن ترموستات ایمنی 105 درجه

مرکز تخصصی نصب، تعمیر و سرویس پکیج دیواری ایران رادیاتور

دیجی امداد رسان

 

جهت اعزام فوری کارشناس با ما تماس بگیرید

سرویس پکیج ایران رادیاتور

پکیج‌های دیواری ایران رادیاتور را به دو صورت سروریس می شود، یکی به صورت دوره ای، که معمولا دو بار در سال یعنی هر شش ماه یک بار انجام می گیرد و دیگری سرویس پکیج به طور کامل است.

آموزش سرویس پکیج ایران رادیاتور

یکی از سوالات پر تکرار کاربران این است که چگونه پکیج ایران رادیاتور را سرویس کنیم؟ در این قسمت روش سرویس پکیج ایران رادیاتور را به شما آموزش می دهیم:

1. سرویسکار پکیج ایران رادیاتور در ابتدا کاور پکیج و محفظه ی رویی احتراق را بازمی کند.

2. فشار و دمای مدار شوفاژ را بررسی می کند.

3. در قسمت مربوط به احتراق پکیج، احتراق را از نظر شعله ی آن بررسی می کند.

4. با استفاده از مقیاس خاموش و روشن شدن شعله با تنظیم دمای پکیج ایران رادیاتور، از صحت عملکرد سنسورها مطمئن می شود.

5. پمپ سیرکولاسیون را بررسی می کند و سپس آن را روغk کاری می کند.

6. سرویسکار پکیج ایران رادیاتور باید عملکرد الکترود یون را آزمایش کرده و فاصله ی یون را از برنر تنظیم نماید. همچنین باید با ساتفاده از یک وسیله ی مناسب اطراف آن را تمیز کند.

7. سرویس کار ایران رادیاتور باید در پکیج هایی که فن ندارند ، ترموستات دود را بررسی نمایند.

توجه داشته باشید اگر یکی از مراحل سرویس پکیج مدار شوفاژ ایران رادیاتور را اشتباه انجام دهید آسیبی جدی به پکیجتان وارد می کنید و هزینه هایتان بالاتر می رود. برای درست ترین طریقه سرویس پکیج ایران رادیاتور، با کارشناسان تعمیر تماس بگیرید و راهنمایی بخواهید اگر مشکل پکیجتان جزئی بوده و نیاز به ابزار و تخصص نداشته باشد، کارشناسان ما شما را راهنمایی کرده تا مشکلتان حل شود. درغیر این صورت حتما درخواست سرویس کار کنید تا سریعا به محل اعزام شوند.

مواردی که در سرویس پکیج ایران رادیاتور انجام می شوند:

 

هواگیری پکیج دیواری ایران رادیاتور

بسیاری از کاربران این سؤال را در ذهن خود دارند که هواگیری پکیج دیواری چگونه انجام می شود:

در ابتدا شارژ آب مدار گرمایش را انجام دهید. سپس عمل هواگیری از تمام رادیاتور ها را انجام دهید. برای این کار اول پبچ هواگیری بالای رادیاتور را باز کرده تا هوای درون کاملا خارج شود تا آب به صورت پیوسته و کامل خارج شود.

هواگیری پکیج از جمله مواردی است که حتما باید در سرویس پکیج ایران رادیاتو رانجام شود. هوا گرفتن پکیج اصلی ترین دلیل از کار افتادن پکیج می باشد.

رسوب زدایی پکیج ایران رادیاتور

یکی دیگر از موارد مهمی که حتما در سرویس پکیج ایران رادیاتور باید انجام شود رسوب زدایی می باشد. به دلیل وجود املاح موجود در آب، لوله های پکیج دچار تجمع رسوبات و گرفتگی می شود که عملکرد صحیح پکیج را مختل می کند. رسوب زدایی با استفاده از مواد اسیدی انجام می شود. قبل از ریختن مواد اسیدی در مدار گردش آب ، حتما باید آب موجود در محفظه ی پکیج خالی شود.

بررسی دودکش پکیج

تمامی سرویس کاران در زمان سرویس کردن پکیج باید دودکش پکیج را بررسی کنند و از صحت عملکرد آن و خروج دود اطمینان حاصل کنند. چرا که وجود گرفتگی باعث عدم خروج دود از دودکش شده و خطرناک است و همچنین باعث خفگی دستگاه و روشن نشدن شعله های آن می شود.

برای بررسی دودکش کافیست تا یک جسمی را از مسیر دودکش وارد کرده و از طرف دیگر خارج شود. اگر که جسم موردنظر خارج شد، مسیر دودوکش گرفتگی ندارد اما اگرکه جسم از طرف دیگر آن خارج نشد، این به معنی وجود گرفتگی در مسیر دودکش می باشد که باید برای رفع این گرفتگی اقدام کرد.

علاوه بر این باید لوله ی دودکش متراژ طولانی ای نداشته باشد تا دود بتواند خارج شود و همینطور مسیر آن نباید خمیدگی و شکستگی داشته باشد.

روش ریست کردن پکیج ایران رادیاتور

ریست کردن پکیج های ایران رادیاتور مدل دیجیتال:

تنظیمات ایران رادیاتور l24ff

همانند عکس بالا، ولوم تغییر فصل حالت تابستانه و زمستانه را روی R قرار دهید. بعد از دو ثانیه صبر کنید تا پکیج ریست شود.

ریست کردن پکیج های ایران رادیاتور مدل آنالوگ:

دکمه ریست ایران رادیاتور

همانند عکس بالا، درجایی که به آن اشاره شده، دکمه ریست وجود دارد. کافی است یکبار آن را فشار دهید تا پکیج ایران رادیاتور ریست می شود.

تنظیمات پکیج ایران رادیاتور در مدل های آنالوگ و دیجیتال

با توجه به عکس هایی بالا، در مدل های آنالوگ ولوم سمت راستی برای تنظیم آب گرم و ولوم سمت چپ برای تنظیم دمای آب رادیاتور ها وجود دارد. اگر ولوم سمت چپی روی عدد صفر قرار بگیرد، آب به شوفاژ ها نمی رود.

در پکیج های دیجیتال، سه ولوم در پکیج وجود دارد. ولوم سمت چپ برای تغییر حالت های تابستانه و زمستانه و ریست کردن دستگاه است. ولومی که در وسط دستگاه قرار دارد، برای تنظیم کردن دمای شوفاژ است و ولوم سمت راست، برای تنظیم کردن دمای آبگرم است.

از دیگر مواردی که یک سرویس کار خوب هنگام سرویس پکیج ایران رادیاتور به آن ها توجه می کند: 

کنترل فشار آب

بررسی صحت عملکرد مدار گرمایشی

تنظیم حرارت پکیج

بررسی محل نصب پکیج های دیواری

برای خواندن مقاله تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور اینجا را کلیک نمایید.

بهترین زمان برای سرویس پکیج کدام است؟

بهترین زمان برای انجام سرویس ایران رادیاتور و تعمیر شوفاژ ایران رادیاتور، معمولا در پایان فصل تابستان و در آغاز فصل سرما و پاییز می باشد. چرا که در فصول سرما تحمل نبود آب گرم بسیار مشکل است. بنابراین برای جلوگیری از به وجود آمدن مشکلات این چنینی و نبودن آب گرم، بهتراست تا قبل از آمدن پاییز پکیجتان را توسط سرویس کاران ماهر سرویس کلی نمایید.

دلایل اهمیت سرویس پکیج ایران رادیاتور

برخی از کاربران ممکن است بپرسند که سرویس پکیج ایران رادیاتور چرا مهم است؟ یا سرویس کردن دوره ای پکیج چه مزیتی دارد؟ چرا باید این کار را انجام دهید؟

در واقع شما نباید پکیجتان خراب شود و سپس آن را تعمیر نمایید. در بسیاری از این موارد آسیب و خرابی جزئی به وجود آمده زیاد است و با یک هزینه ی اندک می تواند جلوی این قبیل از خرابی ها و هزینه های بالا را بگیرد.

علاوه بر این انجام سرویس ایران رادیاتور خیال شما را بابت تامین آب گرم در فصل زمستان راحت می کند. با انجام سرویس پکیج ایران رادیاتور به صورت دوره ی و در زمان مناسب شما می توانید عمراین وسیله ی گرمایشی را افزایش دهید و هزینه های تعمیر را کاهش دهید.

نمایندگی مجاز تعمیر پکیج ایران رادیاتور شرق تهران

ارائه دهنده کلیه خدمات تعمیر و سرویس پکیج ایران رادیاتور

 

جهت اعزام فوری کارشناس با ما تماس بگیرید

هزینه تعمیر پکیج ایران رادیاتور

عوامل مؤثر بر قیمت خدمات تعمیر پکیج ایران رادیاتور چیست؟ مناسب‌ترین قیمتی که توسط یک تعمیرگاه پکیج ایران رادیاتور ارائه می‌شود، چقدر می‌باشد؟

تمام این‌ها سوالاتی هستند که می‌توانند ذهن خوانندگان این متن را به خود مشغول کنند. برای پاسخ دادن به این سوالات می‌توان گفت که، هزینه‌ تعمیرات پکیج ایران رادیاتور و انواع دیگر پکیج‌ها تحت عوامل مختلفی قرار دارد.

برای مثال، بروز نقص‌های فنی مختلف، در تعرفه سرویس پکیج ایران رادیاتور و تعمیر آن تاثیر می‌گذارد؛ برای رفع بعضی از مشکلات فنی رخ داده در سیستم، ممکن است نیاز به تعویض قطعات مختلف باشد.

هکچنین مدل پکیجی که دچار مشکل شده است، ممکن است بر قیمت تعمیر پکیج ایران رادیاتور تاثیر بگذارد.

علاوه بر آن، هزینه سرویس کامل پکیج ایران رادیاتور به عواملی مثل دستمزد تعمیرکار نیز بر هزینه‌ی نهایی اثر می‌گذارد و یک عامل تعیین کننده به شمار می‌آید. افراد می‎توانند با مشورت گرفتن از یک تعمیرکار زبده از هزینه‎ های کلی تعمیر آگاه شوند.

هزینه سرویس پکیج ایران رادیاتور

عوامل زیادی در تعیین قیمت سرویس پکیج ایران رادیاتور تاثیر گذار است.

1. نوع سرویس و انجام کارهایی که به روی پکیج ایران رادیاتور انجام می شود. مثلا هزینه هواگیری با هزینه خدمات رسوب زدایی به علت تفاوت در سختی کار، متفاوت است.

3. قیمت سرویس دوره ای پکیج ایران رادیاتور یا قیمت سرویس کامل پکیج ایران رادیاتور به علت نوع خدمات پکیج ایران رادیاتور متفاوت است.

2. هزینه ایاب و ذهاب سرویسکار ایران رادیاتور یکی دیگر از عوامل مؤثر در هزینه نهایی سرویس پکیج ایران رادیاتور است.

مشاوره دیجی امداد رسان

خدمات نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور تهران (دیجی امداد رسان)

از جمله خدمات ارائه شده توسط مجموعه‌ی دیجی امداد رسان به عنوان مرکز تعمیر پکیج ایران رادیاتور تهران شامل موارد زیر می شود:

  • رسوب گیری پکیج
  • هواگیری پکیج
  • شستشوی پکیج ایران رادیاتور
  • چکاپ کلی دستگاه
  • عیب یابی دستگاه
  • تعویض قطعات معیوب با قطعات اصلی (در صورت لزوم)
  • ریست کردن پکیج ایران رادیاتور

تعمیر کار پکیج ایران رادیاتور

تعمیر کار پکیج ایران رادیاتور در این مجموعه‌ی معتبر، از جمله ماهرترین افراد مشغول در زمینه‌ی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور به شمار می‌آیند که همگی دارای مدارک معتبر در زمینه‌ی تعمیرات پکیج‌ها هستند و هر پکیج را طبق استانداردهای ساخت و سیستم اصلی آن تعمیر می‌کنند. در صورت بروز هرگونه سؤال از قبیل حالت استندبای پکیج ایران رادیاتور، نحوه تعویض ولوم پکیج ایران رادیاتور، نحوه تعمیر ترموکوپل پکیج ایران رادیاتور با ما تماس بگیرید.

ویژگی تعمیرکار پکیج ایران رادیاتور در دیجی امداد رسان

تعمیرکار مجاز پکیج ایران رادیاتور در مرکز تعمیرات پکیج دیجی امداد، دارای مدرک فنی و رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور می باشند و اطلاعات و مهارت های کافی در این زمینه دارند. این تعمیرکاران در کمترین زمان ممکن در محل مشتریان عزیز حاضر می شوند و عیب دستگاه را مشخص و سریع آن را رفع می کنند.

پکیج از اجزا و قطعات مختلفی تشکیل شده است. شناخت این قطعات و طرز کار با آنها و از همه مهم تر عیب یابی، تعمیر و تعویض قطعات پکیج از مهم ترین موضوعاتی است که باید تعمیر کار پکیج به آن تسلط داشته باشد.

مهم ترین مهارت هایی که تعمیرکار پکیج ایران رادیاتور بهتر است داشته باشد

شاید این سؤال پیش آید که تعمیرکار پکیج چه مهارت های باید داشته باشد؟ مهمترین مهارتی که باید یک سرویس کار پکیج ایران رادیاتور به ان تسلط داشته باشد، عیب یابی پکیج است. اگر تشخیص عیب به درستی نباشد ممکن است قطعه سالم دیگری تعویض یا تعمیر شود که اینها باعث افزیش هزینه تعمیر پکیج ایران رادیاتور می شود. به طور کلی قیمت سرویس کامل پکیج ایران رادیاتور به خدمات ارائه شده وابسته می باشد.

نمایندگی کلیه خدمات سرویس و تعمیرات پکیج دیواری ایران رادیاتور در تهران

شماره نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور مناطق تحت پوشش دیجی امداد رسان:

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در غرب تهران: 71015

نمایندگی ایران رادیاتور در سعادت آباد، بریانک، ستارخان، نمایندگی ایران رادیاتور صادقیه و ….

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در شرق تهران: 71015

نمایندگی ایران رادیاتور افسریه، پیروزی، نارمک، نمایندگی ایران رادیاتور هفت حوض و …

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در جنوب تهران: 71015

نمایندگی ایران رادیاتور کهریزک، نازی آباد، خانی آباد و …

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در شمال تهران: 71015

نمایندگی ایران رادیاتور الهیه، آجودانیه، نیاوران، زعفرانیه و …

نمایندگی تعمیرات ایران رادیاتور در شرق تهران 

ارائه دهنده کلیه کلیه خدمات تعمیر و سرویس پکیج ایران رادیاتور

 

جهت اعزام فوری کارشناس با ما تماس بگیرید

با توجه به مشکل پکیج دیواری و تشخیص تعمیرکار ممکن است نیاز به جدا کردن دستگاه باشد.

سرویس پکیج دیواری ایران رادیاتور باید حداقل هر ۶ ماه یکبار  و حداکثر سالینه انجام شود.

شامل هواگیری پکیج ایران رادیاتور٬ رسوب زدایی پکیج ایران رادیاتور ٬ کنترل فشار آب٬ بررسی حرارت پکیج ایران رادیاتور ٬ کنترل دودکش ها٬ بررسی محور پمپ سیرکولاتور٬ تنظیم شیر گاز٬ کنترل گردش هوای پکیچ ایران رادیاتور

از طریق صفحه اصلی دیجی امداد رسان می توانید هم به صورت تماس تلفنی و هم به صورت آنلاین درخواست خود را ثبت نمایید.

4.9/5 - (13 امتیاز)

دیدگاهی در مورد “تعمیر پکیج ایران رادیاتور

  1. احسان گفت:

    با عرض سلام و احترام خدمت شما
    اخیرا از سایت شما یک تعمیرکار جهت تعمیر پکیج ایران رادیاتور به کارخانه بنده آمده بود که واقعا کارش درست بود و خیلی از سایت شما ممنونم.

  2. ندا سلطانی گفت:

    من پکیج دیواری خونه ام چند وقتی بود خراب شده بود و چند نفر هم دیده بودن ولی نتونست درستش کنن تا اینکه از سایت شما یه تعمیرکار اومد و الان پکیج ما درست شده و خیلی خوب کار میکنه.

  3. ali.67 گفت:

    من پکیج دیواریم خوب کار نمیکنه دنبال یه تعمیرکار خوبم. کدوم تعمیرکار این سایت خوبه؟

    1. احسان گفت:

      داداش همه تعمیرکاراشون خوبه

  4. s.j.farahani گفت:

    salam vagean kareton alie

  5. فریبا گفت:

    بینظیرید… خیلی زود خودتون رو به خونه ما رسوندید و کامل و تمیز کار کردید

  6. هدیه گفت:

    تمام قطعات مورد نیاز رو همراه خودتون دارید موقع تعمیر؟؟ یا باید جعبه ابزار داشته باشیم؟

  7. حسین گفت:

    خیلی تعمیرکاران خوش قولی دارید .

  8. فریده گفت:

    یه تعمیر کار حرفه ای برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور سراغ دارید؟

  9. مهرزاد گفت:

    سلام پکیج ایران رادیاتور مدل l28ffوقتی در حالت زمستانه می گذاریم و قبلش فیلترها آب ورودی به پکیچ را تمیز میکنیم و دما مثلا روی ۶۵ میگذاریم پکیچ برای چند ساعت عالی کار می‌کنه و تمام رادیاتور ها گرم می‌کنه و همه چیز خوب هست ولی پس از گذشت تقریبا ۲۴ ساعت، مشعل دیرتر استارت میخورد اول روی ۵۰ و بعد روی ۴۵ و بعد روی ۴۰و همین طور پایین تر میآید و بعد چند روز دمای آب رادیاتور به روی ۳۰-۳۲ میرسه مشعل شروع به استارت می‌کنه و دمای آب را تا ۸۰ بالا می‌برد و سپس قطع می شود .همین افت باعث میشه رادیاتورها گرم نشود. مشکل از چی میتواند باشد؟ در ضمن فشار روی ۱.۵ ثابت هست و بالا و پایین نمی شود.

  10. ساناز گفت:

    هزینه جابجایی پکیج چقدر میباشد؟

  11. مریم گفت:

    سلام اگه پکیج ایران رادیاتور آب رو گرم نکنه مشکل از کجاست میشه تعمیرش کرد؟

  12. شیما گفت:

    ایا برای رسوب گیری لوله های پکیج ایران رادیاتور نیاز میباشد که دستگاه توسط تعمیر کار بردهشود یا میتوان در محل این کار را انجام داد ؟

  13. رضا گفت:

    ایا شرکت شما برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور در شرق تهران خدمات ارائه میدهد ؟

  14. مریم گفت:

    ایا جرم گیری پکیج در محل انجام میشه یا باید دستگاه رو با خودتون ببرید ؟

  15. مینا گفت:

    دستگاه ما ارور۸۰ میده ، و خیلی پکیج داغ میکنه و یهو دستگاه خاموش میشه به مد ۱ ساعت هم کار نمیکنه ، مشکل از کجاست ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *