مطالب آموزشی

تعمیر پکیج لورچ مدل هرما

تعمیر-پکیج-لورچ-مدل-هرما

مدل هرما یکی از از انواع پکیج لورچ می باشد.  این برند از سال ۱۳۵۷ شروع به فعالیت کرده است و در زمینه تولید پکیج به صورت اختصاصی عمل می کنند.  پکیج ها از وسایلی هستند که  در طی روز بسیار استفاده می‌شود و به ویژه در فصل سرما و وظیفه گرمایش آب مصرفی و شوفاژ ها را برعهده دارند . بر اثر استفاده و گذشت زمان مستهلک شده و نیاز به تعمیر دارند.  پکیج لورچ مدل هرما محصولات بسیار با کیفیت و این مدل به دلیل کیفیت بالا و ماندگاری خوب بسیار مشهور می باشد.  تعمیر پکیج لورچ مدل هرما باید حتماً توسط یک متخصص انجام شود زیرا قطعات و ساختار آن پیچیده بوده و نیاز به دانش تخصصی جهت تعمیر دارند. در ادامه عیب یابی و مشکلات رایج این مدل را بررسی می کنیم.دیجی امداد با همکاری متخصصین حرفه ای آماده ارائه انواع خدمات تعمیر پکیج لورچ مدل هرما می باشد.

مشاوره دیجی امداد رسان

نمایندگی سرویس و تعمیر پکیج لورچ مدل هرما در تهران 

 

دیجی امداد با ۸ سال سابقه درخشان  در زمینه تعمیر ، نصب و سرویس انواع لوازم خانگی تمامی خدمات تعمیر  پکیج را انجام می دهد .  این تیم با همکاری تکنسین ها و متخصصین کاربلد و با سابقه بهترین خدمات و تمهیدات را برای مشتریان گرامی در نظر گرفته است. گارانتی تامین و مشاوره رایگان از مزایای دیجی امداد به حساب می آید .

همچنین قیمت مناسب و سابقه درخشان  می تواند اطمینان شما را جهت همکاری با مجموعه دیجی امداد جلب کند . برای آگاهی از خدمات ت و همکاری با ما میتوانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند و در صورت لزوم در اسرع وقت در محل مورد نظر شما حاضر شوند .

مرکز تخصصی تعمیرات پکیج هرما لورچ

ارائه کلیه خدمات تعمیر و سرویس پکیج لورچ مدل هرما در تهران

 

تماس و مشاوره با کارشناسان ما:

مشاوره دیجی امداد رسان

این دستگاه به دلیل پیچیده بودن  ساختار و قطعات به کار برده شده در آن بسیار حائز اهمیت است و سپردن این کار به فردی غیر حرفه ای می تواند عملکرد دستگاه را مختل ک دستگاه ممکن است با تعمیر یک قطعه به سادگی  درست شود اما شناسایی آن باید توسط یک فرد خبره انجام گیرد.

همچنین اگر با یک گروه و تعمیرکاران حرفه ای کار کنی می توانید اطمینان داشته باشید که قطعه های تعویضی را با نمونه های اصل آن عوض می کنن مزایای است که دیجی  امداد برای شما مشتریان عزیز در نظر گرفته است.  تمامی کارمندان این مجموعه بالایی در زمینه تعمیرات انواع لوازم خانگی دارند در کمترین زمان کار شما را انجام می‌دهند.

سرویس پکیج لورچ مدل هرما 

 یکی از اقداماتی است که باید حتماً انجام شود تا کارکرد آن بازیابی شده و مشکلات به وجود آمده و شناسایی شوند. زمان فرآیند سرویس تمامی مشکلات به وجود آمده بررسی شده و برطرف خواهند شد پیش از انکه به معضلی جدی تبدیل شوند . در واقع دستگاه نیز بازیابی شده و در بهترین حالت خود قرار می گیرد . اگر سرویس دستگاه را به صورت مداوم و سر موقع انجام دهید عمر آن را افزایش داده و عملکرد آن را بهبود خواهید بخشید.

هزینه‌ای که برای سرویس دستگاه می پردازید بسیار به صرفه تر از هزینه تعمیرات کلانی است که در صورت مشاهده نشدن مشکلات باید بپردازید.  پکیج لورچ مدل هرما پس از بازیابی و سرویس کارکرد بهتری خواهد داشت و می توانید مطمئن باشید که طول عمر آن افزایش پیدا می کند.  اگر سرویس دستگاه توسط یک سرویس کار ماه انجام شود دیگر لازم نیست نگران خراب شدن دستگاه در فصل‌های سرد سال باشید و یا از نداشتن آب گرم و سیستم گرمایش کلافه شوید. سرویس کاران مجموعه دیجی امداد با داشتن سابقه قوی و مهارت بالا انواع خدمات سرویس دستگاه های مختلف از جمله پکیج را ارائه می دهند .  برای بهره مندی از این خدمات کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید .

 

مشکلات رایج پکیج هرما لورچ:

مشاوره دیجی امداد رسان

پکیج روشن نمی شود 

 پیش از هر اقدامی ابتدا اتصالات دستگاه از قبیل اتصال گاز و برق پکیج را بررسی کنید .  اگر در این قسمت مشکلی نبود سپس به سراغ شیر ورودی آب برویم . در عیب‌یابی این مدل چند نکته حائز اهمیت است اگر الکترود دستگاه خراب باشد باعث می شود ترقه شکل نگیرد و دستگاه قادر به شروع کار نخواهد بود . بررسی و تعویض این قطعه باید توسط یک متخصص انجام شود تا به دستگاه و قطعات دیگر آسیبی وارد نشود . در صورت بروز این مشکل می توانید با مشاورین ما دردیجی امداد تماس بگیرید و در صورت لزوم همکاران ما در محل مورد نظر حاضر می شود .


 پکیج لورچ مدل هرما نشتی آب دارد 

این است که باید هرچه سریعتر توسط یک فرد حرفه‌ای بررسی شود زیرا در صورت  مشتی آب و نشان به برد کنترلی پکیج دستگاه از کار خواهد افتاد و ممکن است دیگر قابل تعمیر نباشد .  به همین دلیل است که این مشکل بسیار جدی بوده و باید هر چه زودتر نسبت به برطرف شدن آن اقدام نمایید .  مشکلاتی از قبیل معیوب بودن شیر اطمینان و خرابی  مبدل حرارتی ، نشتی پمپ آب و سوراخ شدن لوله های ارتباط پکیج  باعث به وجود آمدن چنین مشکلی می شوند . در صورت لزوم تعمیرکار قطعه معیوب را تعمیر و یا تعویض کرده و مشکل برطرف خواهد شد .


آب پکیج لورچ مدل هرما بیش از حد گرم میشود 

 حرارت آب در این مدل قابل تنظیم است و اگر  دمای آب خروجی بیش از آن چیزی است که شما تنظیم کرده اید و یا برای پکیج و دما تعریف شده است باید . در مرحله عیب یابی علت آن را مشخص نمایید خرابی ترموستات رایج ترین دلیل برای این مشکل می باشد که با تعویض این پکیج به حالت اولیه خود باز می گردد . برای تعویض قطعات حتماً از تعمیرکاران مورد اعتماد کمک بخواهید تا به اعتماد نظر را با یک نمونه از تعویض نمایند . تمامی خدمات دیجی امداد به صورت تضمینی میباشد و میتوانید با خیال راحت تعمیرات پکیج لورچ مدل هرما خود و دیگر لوازم را به ما بسپارید .


پکیج لورچ مدل هرما سر و صدا ایجاد می کند 

با گذشت زمان و استفاده از پکیج برخی قطعات ساید می‌شود و  صدای را تولید می کنند که ممکن است باعث آزار شما شود برای حل این مشکل کافی است  قطعات معیوب را شناسایی و تعویض نمایید .  باعث خرابی پکیج می شود که بهتر است  مرحله رسوب زدایی را برای پکیج خود انجام دهید تا . مشکل برطرف شود.


 دکمه‌های پکیج کار نمی کند 

چنانچه فقط یک یا چند دکمه خاص خراب شدند  ممکن است مشکل است خود دکمه باشه اما اگر تمام دکمه ها از کار افتاده باشند احتمالاً برد الکترونیکی پکیج دچار مشکل شده است . همچنین گرم شدن بیش از حد آب و نشت آب است و برخی دیگر افتاد نیز می توانند چنین اختلالی را به بار بیاورد .  کافیست دکمه ها را جدا کرده . و پس از تمیز کردن آن ها را سر جای خود بگذارید و اگر نیاز به تعویض دارند آنها را تعویض نمایید در صورت خرابی برد الکترونیکی نیز حتماً باید از یک تعمیرکار ماهر کمک بخواهید تا این قطعه و مشکلات کلی پکیج را برای شما شناسایی و حل کند .


ارورهای پکیج لورچ مدل هرما 

کد خطا E0 پکیج لورچ مدل هرما 

 در صورت نشان داده شدن این ارور اتصال پکیج با ترموستات قطع شده است و باید آن را بررسی نمایید


کد خطا E1 پکیج هرما لورچ

در صورت مشاهده این کورس احتمالاً شعله پکیج روشن شده است است و کافیست دکمه c را فشار دهید و در صورت ادامه داشتن  مشکل با مشاورین ما تماس بگیرید تا در صورت لزوم همکاران ما در اسرع وقت در محل مورد نظر شما حاضر شوند.


کد خطا E2 پکیج لورچ مدل هرما 

حتمالاً سوئیچ هوای پکیج چاره اختلاف شده است و باید تعمیر و تعویض شود.


کد خطا E3 پکیج لورچ مدل هرما

با نمایش این ارور در صفحه نمایشگر دستگاه اختلال ترمیسور گرمایشی دستگاه   مشخص می شود و باید نسبت به تعویض قطعه نام نمایید. تبریز انواع خدمات با من تماس بگیرید.


کد خطا E4 پکیج لورچ مدل هرما 

در صورت مشاهده این ارور باید بدانید که سنسور آب مصرفی دچار مشکل شده است و نمی تواند به ‌درستی فعالیت کند احتمالاً این رتبه نیاز به تعمیر یا تعویض خواهد داشت.


کد خطا E5 پکیج هرما لورچ

خراب شدن نوبت دلناز مصرفی و کم شدن شعله و پس از آن  این لرورنشان داده می‌شود و بهتر است جهت تعمیر پکیج خود اقدام نمایید تا مشکل جدی تر شود.


کد خطا E6 پکیج لورچ مدل هرما 

زمانی که دمای پکیج به بیش از ۹۰ درجه سانتیگراد می رسد به صورت خودکار خاموش می شود و این ابزار نمایش داده میشود تا بعد از آن مشکل گل به وجود آمده را بررسی و هر نمایید. این البته توسط یک متخصص انجام شوند.


کد خطا E7 پکیج لورچ مدل هرما

اختلال در هواگیری و سیستم هوای پکیج  باعث بروز مشکلات زیادی می شود و بهتر است پس از دیدن این ارور سریعاً نسبت به  بررسی و حل مشکلات به وجود آمده اقدام کنید.  توجه کنید چنین اختلالاتی ممکن است علاوه بر خرابی پکیج خطراتی به دنبال داشته باشند زیرا اگر هوای پکیج به خوبی تخلیه نشود ممکن است باعث انفجار و آتش سوزی شود.


کد خطا E8 پکیج لورچ مدل هرما 

با کم شدن فشار  آب پکیج قفل میکند  و برای کار کردن دوباره آن باید از یک تکنسین کمک بگیرید.


کد خطا E9 پکیج هرما لورچ

 زمانی که دمای دستگاه بیش از ۱۰۰ درجه سانتیگراد می رسد پکیج از کار میافتد و باید کلید c را فشار دهید تا قفل باز شود و پکیج دوباره شروع به کار کند.  زمانی که دمای 60 درجه سانتیگراد برسد دوباره قابل استفاده خواهد بود. اگر این مشکل به این صورت نشد کافیست با مشاورین ما در تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.


کد خطا E10 پکیج لورچ مدل هرما

زمانی که  پکیج هوا گرفته است فشار آن زیاد می‌شود و این ارور در نمایشگر نشان داده خواهد شد.  برای برطرف کردن این مشکل باید چی را باز بگذارید و بگذارید مقداری آب از آن خارج شود.  با  این کار هوا گیری پکیج نیز انجام می‌شود و در صورت حل نشدن اختلال با همکاران ما تماس بگیرید.


کد خطا E12 پکیج لورچ مدل هرما

در صورت اختلال کنترل از راه دور دستگاه را نمایش داده می شود. برای رنگ کردن آن کافیست دستگاه را ریست کنید و اگر همچنان مشکل پابرجا بود، از یک تکنسین یا سرویس کار حرفه ای برای تعمیر دستگاه خود کمک بگیرید.


کد خطا E13 پکیج لورچ مدل هرما 

اختلال در نرم افزار برد الکتریکی را نشان می دهد.


کد خطا E15 پکیج هرما 

دودکش مسدود است و باید هرچه سریع تر این مشکل را برطرف کنید تا خطری شما را تهدید نکند.


کد خطا E25 پکیج هرما لورچ

با پایین آمدن دمای پکیج این ارور به نمایش در می آید.


کد خطا E26 پکیج لورچ مدل هرما

 این ارور نشان دهنده ی وجود مشگل در گاز یا آب پکیج است. ممکن است مشکل از تنظیمات و یا یکی از قطعات باشد که شناسایی آن توسط یک تعمیرکار با سابقه بسیار آسان خواهد بود.


کد خطا E28 پکیج لورچ مدل هرما

خرابی سنسور دمای آب باعث بروز ین ارور می شود.


کد خطا E31 پکیج لورچ مدل هرما

تنظیمات ترموستات به  هم ریخته است و باید تنظیم شود.


کد خطا E40 پکیج لورچ هرما

 این ارور نشان دهنده بروز مشکل در ترموستات می‌باشد.


کد خطا E77 پکیج لورچ مدل هرما

خرابی تهران ساز و کم و زیاد شدن شعله باعث  نشان داده شدن این ارور می شوند.


کد خطا E99 پکیج هرما لورچ

 در اینجا احتمالا مشکل از تنظیمات پکیج می باشد. پس از بررسی تنظیمات آنها را طبق دفترچه راهنما  ست کنید.


مشاوره دیجی امداد رسان

نصب پکیج لورچ مدل هرما 

 نصب لوازم خانگی ممکن است در ابتدا کار پیچیده به نظر نیاید. بسیاری از افراد این کار را خودشان انجام می‌دهند و یا از افراد آماتور جهت نصب دستگاه کمک می گیرد .  بهتر است بدانید در این مرحله باید به نکات ایمنی از جمله اتصالات ، محل نصب اینان از سالم بودن قطعات ،  بررسی کارکرد دستگاه و نکات دیگر بسیار مهم است است و یک تعمیرکار ماهه می توانند تمامی این خدمات را در کمترین زمان با بالاترین کیفیت انجام دهد .  اگر برای نصب دستگاه خود به یک تعمیرکار ماهر نیاز داشتی میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید .

هزینه تعمیر پکیج لورچ مدل هرما

قیمت تعمیر پکیج لورچ مدل هرما به عواملی نظیر دستمزد تکنسین، تعویض کردن قطعه خراب، هزینه وسایل ایاهاب ذهاب، نوع خرابی دستگاه بستگی دارد. به عنوان مثال برد قطعه مهمی در پکیج ها می باشد که در صورتی خرابی باید تعویض شود از همین رو ممکن است هزینه تعمیر شما بیشتر شود تعمیر برد پکیج لورچ یکی از خدماتی است که این مجموعه به بهترین نحو ممکن انجام می دهد.  شما عزیزان جهت اطلاع از هزینه ها می توانید با یک تماس از تمام قیمت های تعمیر مطلع شوید.

مشاوره دیجی امداد رسان

مرکز تخصصی تعمیرات پکیج هرما لورچ

ارائه کلیه خدمات تعمیر و سرویس پکیج لورچ مدل هرما در تهران

 

تماس و مشاوره با کارشناسان ما:

3.3/5 - (3 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *