مطالب آموزشی

تعمیر برد پکیج لورچ

تعمیرات-برد-پکیج-لورچ

تعمیر برد پکیج لوررچ به توانایی و مهارت زیادی نیاز داشته و باید تعمیر آن را به یک متخصص بسپارید. بردها از مهم ترین و حساس ترین قطعه در پکیج بوده که در صورت خرابی باعث اختلال در عملکرد کل سیستم می شود. بنابراین بهتر است که از خرابی این قطعه سرسری نگذشته و برای تعمیر برد پکیج لورچ را حتما از یک متخصص کمک بگیرید.لورچ

مشاوره دیجی امداد رسان

برد پکیج چیست؟

بردها حکم مغز پکیج را داشته و تمام فرمانات صادر شده از سوی دستگاه، توسط این قطعه انجام می شود. ما خیلی از مواقع در زمان تعمیر پکیج لورچ با مشکلی در برد پکیج مواجعه می شویم، بنابراین بردها نقش مهمی را در پکیج ها ایفا می کنند و در صورت خرابی، در تمامی قطعات پکیج اختلال ایجاد می شود.

 

جهت مطالعه مقاله کدهای خطا پکیج لورچ اینجا را کلیک کنید.

 

علائم خرابی برد پکیج لورچ

بردها با خراب شدن می توانند به روش های مختلف خود را نشان دهند. بنابراین علایٔم و نشانه های زیادی وجود دارد که بتوانید خرابی پکیج خود را تشخیص دهید.

 

مشکلات رایج پیش آمده برای برد پکیج لورچ

کد خطا E16

در صورتی که ارور E16 را بر روی پکیج خود مشاهده کردید، یکی از دلایل آن می تواند خرابی برد پکیج خود باشد. برای از بین بردن مشکل پکیج توصیه می شود که حتما از یک متخصص کمک بگیرید.

 

خرابی پمپ

گاهی ممکن است پکیج ها به گونه ای مشکل پیدا کنند که دلیل آن خرابی پمپ پکیج تشخیص داده شود ولی پس از بررسی مشاهده می کنید که پمپ دستگاه مشکلی ندارد، بنابراین در این مواقع می تواند مشکل از خرابی برد باشد و یا حتی گاهی ممکن است که پمپ از کار افتاده و کار نمی کند، در این مواقع، برد دستگاه باید مورد بررسی قرار گرفته تا در صورت خرابی تعمیر شود.

 

 

سوالات متداول خرابی برد پکیج لورچ

 

آیا بردهای پکیج لورچ قابل تعمیر است؟

دلایل زیادی برای خرابی برد وجود دارد و گاهی ممکن است بردها به دلایل کوتاهی در سرویس به موقع خراب شوند. بنابراین در اکثر اوقات مشکلات برد پکیج قابل حل بوده و می توان آن را تعمیر نمود. لازم به ذکر است که کیفیت برد نیز تاثیر زیادی در این موضوع دارد. بنابراین برخی از مشکلات برد قابل حل می باشد.

 

دلیل گرمای نا مطلوب آب گرم مصرفی چیست؟

دلایل متعددی می تواند باعث بروز این مشکل شود که یکی از این مشکلات خرابی برد دستگاه می باشد ولی بهتر است پیش از آن ابتدا تنظیمات دمای دستگاه را چک کنید و در صورتی که مشکلی مشاهده نکردید، لوله کشی ها را مورد بررسی قرار دهید و در صورتی که هیچ کدام مشکلی نداشتند، بهتر است با یک متخصص تماس گرفته و تا برد شما را چک کنند.

مشاوره دیجی امداد رسان

گرمایشی پکیج مطلوب بوده ولی آب ورودی سرد است؟

این ایراد هم مانند دیگر مشکلاتی که برای پکیج پیش می آید می تواند دلایل متعددی داشته باشد. یکی از دلایلی که می توانیم به آن اشاره کنیم، خرابی برد پکیج می باشد. بهتر است تعمیر برد پکیج لورچ را به یک متخصص بسپارید.

 

شعله روشن شده ولی خاموش می شود، علت چیست؟

این دلیل نیز می تواند مانند دیگر دلایل بالا به علت خرابی برد پکیج اتفاق افتاده باشد. بنابراین در صورتی که پکیج شما با این مشکل مواجه شد، تماس با یک متخصص بهترین راه حل است.

 

چرا رادیاتورها به میزان دلخوه گرم نمی شود؟

در صورت مواجه شدن با این ایراد ابتدا دیگر قسمت های پکیج را مورد بررسی قرار داده و اگر مشکلی مشاهده نکردید، احتمالا برد دستگاه خراب شده و به تعمیر نیاز دارد.

 

برد پکیج لورچ را تعمیر کنیم یا تعویض؟

یکی از پرسش های متداول کاربران مبنی بر این است که بهتر است برد پکیج خود را تعمیر کنند و با تعویض؟ در اصل این افراد می خواهند بدانند که خرید برد جدید به صرفه تر است و یا تعمیر برد خراب شده. جواب این سوال به برد شما بستگی دارد و در صورتی که کیفیت برد شما بالا باشد، نیازی به تعویض نبوده و می توان آن را تعمیر کرد.

 

نحوه تشخیص مشکل برد چگونه است ؟

برای این که تشخیص دهیم که ایراد از برد است یا نه، باید از یک متخصص کمک بگیریم. زیرا بردها نقش اساسی را در پکیج ایفا کرده و باید به آن اهمیت داده شود.

 

آیا بردهای پکیج لورچ قابل تعمیر هستند؟

بردهای پکیج لورچ بر اساس عوامل متعددی می توانند دچار مشکل شوند که هر کدام از این ایرادها تخصصی بوده و باید تشخیص و رفع آن را به یک متخصص بسپاریم.

 

رله برد پکیج دیواری چیست؟

قطعه ای در برد وجود دارد که وظیفه قطع و وصل کردن برق را  بر عهده دارد، این قطعه موجود در برد پکیج، به رله معروف است. نحوه تشخیص این که مشکل از رله فن است بدین صورت بوده که هنگامی که دستگاه را روشن می کنیم، صدایی همچون قطع و وصل شدن کنتاکت را می شنویم. در این مواقع باید به رله فن ضربه زده و اگر شروع کرد به کار کرد، نشان می دهد که رله فن خراب است و باید آن را تعویض نمود.

 

موارد خرابی های پکیج لورچ که با برد در ارتباط هستند

روشن نشدن پکیج لورچ

دلایل متعددی را می توان برای پکیج های لورچ نام برد که یکی از این دلایل خرابی برد می باشد و در صورتی که با این مشکل روبرو شدید با یک متخصص تماس بگیرید.

 

پکیج خاموش شده و دکمه آن روشن می شود

یکی از دلایل این مشکل خرابی برد است ولی دلایل دیگری نیز وجود دارد که باعث بروز این مشکل می گردد. بنابراین باید توسط یک متخصص بررسی شود.

 

پکیج جرقه نمی زند

قطعی گاز و برق می تواند از اصلی ترین و رایج ترین دلیل بروز این مشکل باشد ولی در صورتی که هر دو گزینه را چک کرده و مشکلی نداشت، می توانید مشکل را با یک متخصص در میان بگذارید.

 

خاموش شدن پکیج

خرابی ترموستات، قطعی برق و گاز و … همگی می تواند باعث خاموش شدن پکیج شود. ولی با خراب شدن برد نیز می تواند خاموشی پکیج را به دنبال داشته باشد. در نتیجه در صورتی که هیچ کدام از موارد مشکلی نداشت، برد دستگاه خود را مورد بررسی قرار دهید.

مشاوره دیجی امداد رسان

جهت مطالعه مقاله سرویس پکیج  اینجا را کلیک کنید.

 

هزینه تعمیر برد پکیج لورچ

اگر پکیج شما دچار ایراد شده و مشکل از برد پکیج است، توصیه می شود که برای تعمیر برد از یک متخصص کمک گرفته تا از تعمیر اصولی آن اطمینان حاصل نمایید. جهت اطلاع از هزینه های تعمیر برد پکیج لورچ می توانید با تعمیرکاران دیجی امداد رسان تماس گرفته تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

برای تعمیر برد پکیج لورچ به تجربه و تخصص نیاز است. توصیه می شود در صورت مشاهده مشکل در برد، پیش از هر اقدامی با یک متخصص تماس بگیرید.

 

چرا برای تعمیر برد پکیج لورچ از دیجی امداد رسان کمک بخواهیم؟

تعمیرکاران دیجی امداد رسان مسلط به بردهای پکیج بوده و می توانند به طور صحیح آن را تعمیر کنند.

این افراد بسیار خوش قول و وقت شناس هستند.

همچنین این افراد آماده خدمت رسانی در ۲۴ ساعت شبانه روز به تمامی محلات تهران می باشند.

 

مرکز تعمیرات تخصصی دیجی امداد رسان

مرکز تعمیرات تخصصی دیجی امداد رسان دارای تعمیرکاران فعال و با تجربه بوده و تخصص و تجربه زیادی در زمینه تعمیر برد پکیج لورچ و همچنین تعمیر پکیج دارند. در صورتی که برد شما خراب شده و به دنبال تعمیرکار با تجربه و قابل اعتماد هستید، دیجی امداد رسان آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد.

مشاوره دیجی امداد رسان

5/5 - (2 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *