مطالب آموزشی

تعمیر پکیج گلدیران

تعمیر پکیج گلدیران

 با پیشرفت دنیای امروز و قدم نهادن در دنیای الکترونیک مسلم است که هر خانواده ای دوست دارد سیستم حرارتی مجزا و مخصوص خود را داشته باشد، و شاید دیگر نتواند هزینه های بالا و زمانبر سیستم های مرکزی آپارتمان و یا شوفاژ خانه ها را تحمل کند. اما همانطور که می دانید پکیج ها یک کالای مصرفی به شمار می آید به همین دلیل نیازمند سرویس و یا تعمیر می باشد. شما می توانید جهت تعمیر پکیج گلدیران با نمایندگی تعمیر دیجی امداد رسان تماس بگیرید.

مشاوره دیجی امداد رسان

از مزایای داشتن پکیج ها حرارتی گلدایران داشتن:

راندمان حرارتی بالای پکیج

راندمان حرارتی بالای پکیج های موجود در بازار، به دلیل عدم لوله کشی از محل انرژی تا محل مصرف آن است و همچنین عدم وجود منبع ذخیره آب در آن ها می باشد. در سیستم های پکیج گلدایران تا قبل از باز شدن شیرآب، مصرف آب گرم و یا فعالیت پمپ گردش آب گرم، مشعل خاموش است در نتیجه هیچ سوختی مصرف نمی شود، درست برعکس موتورخانه های مرکزی که علاوه بر وجود مخزن ذخیره آب مصرفی، فاصله زیاد تا محل مصرف، موجب اتلاف انرژی می شود. و به همین جهت راندمان کلی سیستم حرارتی بسیار کمتر می شود.

 

استفاده اختصاصی از سامانه گرمایشی و مولد آب گرم

شما با اختصاصی بودن سامانه گرمایشی و مولد آب گرم می توانید کنترل بیشتری روی این سامانه در منزل خود داشته باشید، کاری که در موتور خانه های قدیمی نمی توانستید انجام دهید. در سیستم های قدیمی هزینه گاز در آن ها باتوجه به متراژ ساختمان ها تقسیم می شد که برای اشخاصی که انرژی کمتری مصرف می کردند، عادلانه نبود. سیستم های پکیج گلدایران برای فرد یا افرادی که انرژی حرارتی کمتری مصرف می کنند، بسیار مناسب است.

نمایندگی مجاز تعمیرات پکیج گلدیران

 تعمیر و سرویس پکیج گلدیران با متخصصان با تجربه و با 6 ماه گارانتی خدمات

 

 

جهت اعزام فوری کارشناس با ما تماس بگیرید

تعمیر پکیج دیواری گلدیران

تعمیر کار پکیج گلدیران در شرق تهران

اما داشتن این همه مزیت در کنار پکیج های دیواری گلدایران نیاز به خدمات توسط تعمیرکار پکیج حرفه ای دارد. تعمیر و نگهداری هر وسیله ای یکی از الزامات ویژه هر خانه ای است. شما می توانید تعمیرات این سیستم گرمایشی و راحت را به کارشناسان و تعمیرکاران دیجی امدادرسان بسپارید، تا باخدمات بی نظیر خود طعم یک زندگی سالم و محیطی گرم و بدون دغدغه به همراه پکیج های دیواری گلدایران را به شما هدیه کنند.

از مزایای تعمیر پکیج دیواری گلدیران توسط دیجی امداد رسان:

تعمیر پکیج گلدایران به صورت فوری در تمام نقاط تهران

مرکز مجاز سرویس گلدایران توسط دیجی امداد رسان.

سرویس کامل پکیج شما شامل: اسید شویی، تعمیر قطعات، اعزام سرویس کار به محل.

تمام مراحل در حضور مشتری و بدون جابه جایی پکیج شما انجام می شود.

فرم درخواست تعمیرات

  • 11 + 6 =

تعمیر پکیج گلدیرانمشاوره دیجی امداد رسان

نمایندگی تعمیر پکیج گلدیران در تهران

دیجی امداد رسان به عنوان یکی از بهترین نمایندگی تعمیر پکیج گلدیران در تهران می باشد. هدف اصلی این مجموعه جلب رضایت مشتریان گرامی می باشد. گروه دیجی امداد رسان با استخدام بهترین تکنسین ها و سرویس کاران خدمات را به بهترین نحوه انجام می دهند. جهت اطلاع از نحوه سرویس پکیج های دیواری گادیران و همچنین تعمیر دستگاه در صورت نیاز می توانید با شماره تلفن های موجود در سایت با دیجی امداد رسان تماس حاصل بفرمایید.

تعمیر پکیج گلدیران

تعمیر پیکج گلدیران با سرویس کاران پکیج گلدیران دیجی امداد رسان

رفع عیوب اولیه در منزل:

  1. از وجود برق در پریزی که پکیج به آن متصل است، مطمئن باشید.
  2. اگر شوفاژها در یک قسمت داغ و در قسمت دیگر سرد هستند، شوفاژ ها را هواگیری کنید. هوا گیری را می توانید به ترتیب گفته شده در زیر انجام دهید:

در سمت مخالف شیر رادیاتور، شیر کوچکی وجود دارد که می توانید آن را با پیچ گوشتی دو سو یا آچار مخصوص هواگیری باز کنید، تا جایی که آب بدون هوا از رادیاتور خارج شود. این عمل را درمورد تمام شوفاژ های خانه انجام دهید. (فراموش نکنید برای کثیف نشدن سطح زیر شوفاژ یک سطل کوچک زیر آن قرار دهید)

  1. بعد از هواگیری فشار پکیج پایین می یابد، پس شیر پرکن را باز کنید تا فشار بین 1 تا 1.5 برسد، سپس شیر پرکن را دوباره ببندید.
  2. فشار مانومتر روی پکیج را بررسی کنید که باید بین 1 تا 1.5 باشد.

سوال: چرا فشار پکیج بالا می رود؟

فشار پکیج دیواری گلدیران می تواند به یکی از دلایل زیر بالا برود:

  • اگر فشار دستگاه در زمان خاموش بودن بالا می رود، یعنی زمانی که نه آب گرم باز است و نه دستگاه در حالت زمستانی قرار دارد، حتما اب لوله کشی با آب ثابت مدار شوفاژ از دو طریق شیر پرکن یا مبدل اصلی در پکیج های تک مبدله راه پیدا کرده است. یکی از دلایل بالا رفتن فشار در حالت انجام کار پکیج، خراب بودن و یا کم بودن منبع انبساط است. در قسمت بالا و پشت دودکش پکیج یک والف وجود دارد، با فشار دادن سوزن والف اگر همراه با آن هوا بیرون آید، منبع انبساط خراب است و باید عوض شود و اگر هوا خارج نشود، منبع انبساط نیاز به باد کردن با تلمبه دارد.

 

  • به عنوان بخش دوم دلیل دیگر، پکیج نیاز به اسیدشویی مبدل اصلی یا ثانویه دارد.

 

  • دلیل سوم هم این است که در برخی موارد سوراخ بودن مبدل اصلی در پکیج های تک مبدله و مبدل ثانویه در پکیج ها دو مبدله یا معیوب بودن شیر پرکن، باعث بالا رفتن فشار آب پکیج می شود. فراموش نکنید که آب ثابت پکیج با آب شهری در این بخش ها همجوار یکدیگر قرار دارند و اگر فشار آب ساختمان قوی باشد، آب شهری از طریق مجرای به وجود آمده وارد آب ثابت پکیج می شود.

مشاوره دیجی امداد رسان

  • دلیل چهار که در رابطه با خرابی پمپ است، گریپاژ یا نیم سوز بودن پمپ پکیج می باشد.

 

  • مورد پنجم مربوط به خرابی شیر سه طرفه یا شیربرقی پکیج است که موجب بالا رفتن فشار پکیج می شود.

 

باید توجه داشت که شیر سه طرفه برای هدایت آب پکیج به سمت شوفاژها یا به سمت مبدل ثانویه به کار می رود. مسدود شدن مسیر آب ثابت پکیج و حرکت آب به سمت داخل دستگاه توسط لوله بای پس و نرسیدن آب به مبدل ثانویه برای منتلق کردن گرما از طریق گرمایش ارتماسی به آب شهری است.

عیب یابی پکیج گلدیران

اولین نکته در رابطه با عیب یابی پکیج گلدیران این است که کار خود را به دست تعمیرکاران حرفه ای و با مهارت دیجی امداد رسان بسپارید و از کار های عجولانه مانند مراجعه به دفترچه راهنمای پکیج گلدیران و تعمیر آن، نکنید و البته به خاطر داشته باشید تعمیر پکیج دیواری را به دست افراد ناوارد نسپارید، چرا که آن ها فقط با تعویض قطعات مشکل پکیج شما را حل می کنند. می توانید با تعمیر قطعه یا هواگیری پیکج به راحتی مشکل را برطرف کنید و شاید اصلا نیازی به تعویض قطعات نداشته باشید، پس کار خود را به نیروهای فعال دیجی امداد رسان بسپارید.

نیروهای دیجی امداد رسان تا زمانی که قطعه معیوب قابل استفاده باشد، به تعویض آن اقدام نمی کنند، در نتیجه در هزینه های شما صرفه جویی می شود.

تعمیر پکیج گلدیران

سرویس پکیج گلدیران

 پکیج گلدیران یکی از بهترین و مشهورترین برند های پکیج در ایران محسوب می شود. میزان مصرف کنندگان به قدری بالا است که نیاز به یک مرکز تعمیر پکیج گلدایران بسیار ضروری به نظر می رسد. این پکیج دیواری با استفاده از تکنولوژی کشور انگلستان ساخته شده است و مدل های موجود در ایران شامل پکیج گلدایران پرستیژ و پایونیر هستند. شما می توانید با اطمینان خاطر سرویس پکیج دیواری گلدیران را به گروه حرفه ای دیجی امداد رسان بسپارید.

تعمیر پکیج گلدیران

از ویژگی های تعمیرکاران متخصص دیجی امداد رسان

  1. استفاده از قطعات اصلی پکیج گلدایران برای تعمیر پکیج شما.
  2. تسلط کامل بر خطاهای پکیج و عیب یابی آن .
  3. رسیدن به موقع نیروهای تعمیرکار.
  4. محاسبه دقیق و برآورد قیمت دقیق عیب پکیج گلدایران پیش از مراجعه و ارائه قیمت ها براساس نرخ مصوب شده اتحادیه.

تمامی این خدمات توسط تعمیرکاران حرفه ای دیجی امدادرسان برروی پکیج گلدیران شما انجام می شود و نیازی نیست تا دستگاه و پکیج خود را به نمایندگی ببرید.

تعمیر پکیج گلدیران

سوالات رایج درمورد تعمیر پکیج گلدیران 

سوال: پکیج روشن است، اما آب رادیوتور ها را گرم نمی کند، علت چیست؟

  • کمبودن ظرفیت هوایی پکیج گلدیران با توجه به متراژ خانه شما.
  • کوتاه بودن شعله مشعل پکیج گلدیران که بر اثر کامل باز نبودن شیر گاز ورودی ایجاد می شود.
  • باز نبودن شیر اب ورودی پکیج گلدیران
  • هواگرفتن پکیج و شوفاژ ها
  • خرتب شدن پمپ آب داخلی
  • رسوب گرفتن مبدل حرارتی یا رادیاتور ها

تعمیر پکیج گلدیران

سوال: علت گرم نشدن آب پکیج گلدیران چیست:

  • در سوپاپ بایپس پکیج مشکل وجود دارد.
  • برد کنترلی دستگاه معیوب است.
  • شعله پکیج دیواری مشکل دارد.
  • شیر سه راهی پکیج گلدایران خراب است.

تعمیر پکیج گلدیران

سوال:در صورت یخ زدگی پکیج گلدایران چه باید کرد؟

اگر پکیج گلدیران دچار یخزدگی شود، باید با اسفتاده از سشوار یخ ها را آب کرد. بعد از آب شدن کامل یخ ها به آرامی در لوله ها و اتصالات شیرپرکن پکیج را دیواری گلدایران را باز کنید تا دستگاه پر شود. به احتمال زیاد آب از پشت مبدل صفحه ای نشت می کند. در این صورت باید اورینگ های مبدل پمپ باید تعویض شوند. پس از آب بندی دستگاه فشار را روی 1.5 تنظیم کنید.

تعمیر پکیج گلدیران

علت روشن نشدن پکیج گلدیران چیست؟

پکیج ها با سه سیستم برق، گاز و آب کار می کند. نقص در هر کدام از این موارد باعث می شود دستگاه دیگر روشن نشود. زمانی که دستگاه روشن نمی شود چراغ قرمز آن روشن می شود. که نشان دهند عیب و ایراد در دستگاه می باشد. بهترین روش این است که وضعیت فشار آب خانه را از طریق شیرها، بررسی شود و همچنین وضعیت برق خانه نیز بررسی شود.

کد خطاهای پکیج گلدیران

خطاهای پکیج گلدیران علت یابی توسط تعمیرکاران دیجیامدادرسان
کد خطای E1 الکترود تشخیص دهنده جرقه شکسته است
کد خطای E2 دمای مبدل بیش از بالا رفته است
کد خطایE3 لوله اب گرم خروجی مشکل دارد
کد خطایE4 فشار با دستگاه بسیار پایین است
کد خطا E6 و  E7 حس گر دمای پکیج گلدایران شکسته است
کد خطای E9 سیستم گرمایشی دچار یخ زدگی شده است

تعمیر پکیج گلدیرانمشاوره دیجی امداد رسان

خدمات دیجی امداد رسان در زیمنه تعمیر پکیج گلدیران

هواگیری پکیج گلدیران

تعویض قطعات پکیج گلدیران

رفع ارور e1 در پکیج گلدیران

رسوب زدایی پکیج

تعمیر برد پکیج گلدیران

از دیگر خدمات دیجی امداد رسان تعمیر پکیج ال جی، نصب پکیج، تعمیر پکیج بوتان می باشد.

تعمیر پکیج گلدیران

هزینه تعمیر پکیج گلدیران

عوامل تاثیر گذار بر روی هزینه تعمیر پکیج گلدیران عبارتند از: دستمزد تکنسین، تعویض قطعه خراب با قطعه اصلی و ارجینال، هزینه وسیله ایاهاب ذهاب برای تکنسین، تعمیر قطعات خراب شد. برای کسب اطلاعات بیشتر با دیجی امداد رسان تماس حاصل بفرمایید.

سوالات متداول در رابطه با تعمیر پکیج گلدیران

بله شرکت دیجی امداد تا شش ماه قطعات تعمیر شده و یک سال برای قطعات تعویض شده پکیج شما را گارانتی می کند.

زیرا تعمیرکاران دیجی امداد مهارت و تخصص لازم در زمینه تعمیر پکیج گلدیران را دارا هستند و نسبت به حل مشکل و عیب یابی مهارت و دانش لازم را دارند و از همه مهمتر وقت شناس هستند.

هزینه تعمیر پکیج گلدیران با توجه به نوع دستگاه و نوع مشکل و اینکه احتیاج به تعویض قطعه هست یا نه محاسبه می شود. برای اطلاعات دقیق تر میتوانید با نمایندگی های دیجی امداد تماس حاصل نمایید.

نمایندگی مجاز تعمیرات پکیج گلدیران

 تعمیر و سرویس پکیج گلدیران با متخصصان با تجربه و با 6 ماه گارانتی خدمات

 

 

جهت اعزام فوری کارشناس با ما تماس بگیرید

 

5/5 - (3 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “تعمیر پکیج گلدیران

  1. مها زمانی گفت:

    سلام میخوایم پکیج گلدیران بخریم کدوم مدل رو پیشنهاد میکنید که کمتر تعمیر میشه خرابیش کمتره؟

    1. admin گفت:

      با سلام، لطفا با همکاران بخض فنی ما تماس حاصل بفرمایید

  2. محمد گفت:

    سلام برای تعمیر پکیج گلدیران سمت غرب هم تعمیرکار میفرستین؟

  3. حمید گفت:

    چقد طول میکشه که تعمیر پکیج گلدیران رو انجام بدین؟

    1. admin گفت:

      با سلام، حداکثر ۱ ساعت

  4. حسین گفت:

    هزینه سرویس پکیج گلدیران چقدر میشه؟

    1. admin گفت:

      با سلام، لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *