مطالب آموزشی

تعمیر پکیج ایساتیس

تعمیر پکیج ایساتیس

پکیج های ایساتیس که همچون دیگر پکیج های موجود در بازار از جمله کالاهای مصرفی هستند که بطور مداوم از آن ها استفاده خواهیم کرد، مطمئنا نیازمند تعمیر و مراقبت نیز می باشند و بعد از مدتی استفاده دچار نقص هایی می شوند و چه بهتر است که بصورت دوره ای سرویس شوند تا قبل از آسیب جدی، قطعات آن تعویض و یا تعمیر گردند. این خدمات را شما می توانید از دیجی امداد رسان که در سراسر کشور از بهترین شرکت های ارائه دهنده خدمات تعمیر پکیج ایساتیس می باشد کمک بگیرید.

مشاوره دیجی امداد رسان

مدل ها پکیج ایساتیس موجود در بازار :

کاریز 26 (Kareez 26 )

کریز 30 (Kareez 30 )

مهر 26ff  (Mehr 26FF )

مهر نیو استار 26 ff (New star 26FF  )

سوپر لوکس ff

سوپر لوکس معمولی

پکیج دیواری ایساتیس مدل NEW STAR ROMO 26 FF از نو تک مبدله ی فن دار و مجهز به محفظه احتراق بسته می باشد که قابلیت گرمایش فضاهایی تا مساحت 170 مترمربع را دارد.

از عوامل موثر در این دستگاه به سبب ارتقا ایمنی و تکنولوژی این مدل شده است، تجهیز این مدل به فن است که این توانایی را جهت تخلیه گازهای حاصل از احتراق موجود در محفظه احتراق با استفاده از فن به دستگاه می دهد. جهت آموزش نحوه روشن کردن پکیج ایساتیس می توانید به سایت ما مراجعه نمایید. دیجی امداد رسان به عنوان نمایندگی تعمیرات پکیج ایساتیس در تهران خدمات خود را به بهترین نحو ارائه می دهد.

مشاوره دیجی امداد رسان

نمایندگی تعمیر پکیج ایساتیس در تهران

تعمیر گاه مجاز پکیج ایساتیس در تهران و بخصوص در شرق تهران آمادگی کاملی جهت ارائه خدمات به همشهریان محترم خود دارد. این مرکز با بهره مندی از کارشناسان و تعمیرکارانی با بیش از 15 سال سابقه تعمیر و حتی تدریس در زمینه تعمیرات پکیج و داشتن تعرفه ها و قیمت های منصفانه به همراه ارائه ضمانت خدمات 6 ماهه به مشتریان خود یکی از فعال ترین مراکز تعمیر پکیج دیواری در تهران می باشد.

تعمیرات پکیج ایساتیس در تهران را به چه کسی بسپارید؟ 

یکی از شهر هایی که خدمات دیجی رسان را بطور ویژه در اختیار دارد شهر تهران است. مجموعه دیجی امداد رسان در شهر تهران نیز دارای چندین نمایندگی می باشد. قدمت مرکز تخصصی پکیج های ایساتیس در تهران به 15 سال می رسد و در این 15 سال تجربه بسیاری اندوخته شده تا بهترین خدمات به مشتریان اعطا شود. اما مرکز تخصصی تعمیر پکیج ایساتیس که در شرق تهران واقع شده است توانسته به خوبی رضایت مشتریان را جلب نماید و بهترین خدمات را در میان سایر نمایندگی ها و مراکز دیگر ارائه دهد.

این تیم، خدمات مربوطه به تمام انواع پکیج ها و در تمام کشور ، بخصوص تعمیرات پکیج ایساتیس در تهران را پوشش می دهد. به همین دلیل است که مهم نیست شما در کجای ایران باشید و از چه نوع پکیجی استفاده می نمایید، در تیم دیجی امدادرسان، تعمیرکاران متخصصی گرد هم آمده اند تا شما را از هزینه های اضافی ناشی از خراب شدن پکیج دیواری تان مصون بدارند.

فرم درخواست تعمیرات

  • 11 − 3 =

مشاوره دیجی امداد رسان

مرکز تخصصی تعمیر پکیج ایساتیس در شرق تهران

دیجی امدادرسان بهترین نمایندگی تعمیرات پکیج دیواری ایساتیس با  داشتن چندین سال تجربه در زمینه تعمیر و سرویس و نصب انواع پکیج ها می باشد که  هدف اصلی این مجموعه جلب رضایت مشتریان عزیز می باشد این مجموعه در تمام نقاط تهران بخصوص شرق تهران آمادگی لازم جهت ارائه خدمات به مشتریان گرامی را دارد. مجموعه دیجی امداد رسان در زمینه فروش عمده قطعات پکیج نیز فعالیت دارد.

نمایندگی مجاز تعمیر پکیج ایساتیس در تهران

ارائه دهنده کلیه خدمات تعمیر و سرویس پکیج ایساتیس با کارشناسان مجرب و با تجربه

به همراه 12 ماه گارانتی قطعات تعویضی

 

جهت اعزام فوری کارشناس با ما تماس بگیرید

سرویس پکیج دیواری ایساتیس

به دلیل استفاده مداومی که از پکیج ها میشود، بخش های مختلف پکیج و نیز قطعات آن همواره در معرض آسیب های فراوانی می باشند بنابراین یکی از خدماتی که در مجموعه دیجی امدادرسان ارائه می شود، خدمت سرویس دوره ای می باشد که در این صورت اگر قطعه ای دچار نقص شود، قبل از این که آسیب جدی ای به پکیج وارد شود تعویض یا تعمیر می گردد و هزینه های کمتری را بر دوش خانواده تحمیل می نماید.

در صورتی که سرویس پکیج ایساتیس به صورت دوره های انجام گردد می تواند در افزایش عمر دستگاه و راندمان آن بسیار تاثیرگذار باشد. در صورت سرویس دوره های پکیج ایساتیس خدمات مختلفی توسط کارشناسان ما در جهت افزایش عمر پکیج و راندمان آن صورت خواهد پذیرفت.

مشاوره دیجی امداد رسان

مراحل سرویس پکیج اساتیس توسط دیجی امداد رسان: 

  • رسوب زدایی پکیج ایساتیس
  • سرویس پلوت دستگاه
  • هواگیری رادیاتاب
  • چکاب و سرویس کلی دستگاه
  • سرویس شعله پکیج ایساتیس
  • شستشو کامل پکیج ایساتیس
  • سرویس و تعمیر و تنظیم قطعات
  • عیب یابی کد های خطا

 

خدمات ارائه شده توسط نمایندگی سرویس برندهای پکیج دیواری ایساتیس دیجی امداد رسان :

  • رفع مشکل نشتی آب داخل پکیج
  •  رفع مشکل روشن نشدن پکیج ایساتیس
  •  اسید شویی دستگاه
  •  سرویس پمپ پکیج
  •  عیب یابی کامل دستگاه در کمترین زمان
  •  رفع مشکل افت فشار
  •  رسوب زدایی پکیج
  • تعوض قطعه معیوب با قطعه اورجینال در صورت نیاز به تعویض.
  •  رفع مشکل شعله پکیج.
  • رفع مشکل آب گرم پکیج.

عمیر پکیج ایساتیس

ویژگی های سرویس کار پکیج ایساتیس دیجی امداد

شاید گمان کنید در عصر امروز نیز، تعمیرکاران کافیست به صورت تجربی، امر تعمیر پکیج را آموخته باشند، اما این دیدگاه کاملا اشتباه است، تکنولوژی و فناوری در پکیج های امروزی بسیار پیشرفته و بدون آشنایی کافی با این فناوری های روز، عملا نمی توان تشخیص و به تبع آن تعمیر خوبی را برای یک پکیج داشت. تعمیرکاران حاضر در دیجی امدادرسان با جدیدترین و بروز ترین فناوری های روز حاضر در عرصه پکیج ها آشنا هستند و بصورت علمی، آموزش های آن را گذرانده اند و تجربه فراوان آن ها باعث شده است تا از مهارت فراوانی نیز برخوردار باشند

مشاوره دیجی امداد رسان

دیجی امداد رسان با بهره مندی از سرویس کاران متخصص و کاربلد و با دانش آماداگی کاملی جهت تعمیر و سرویس پکیج دیواری شما عزیزان در شهر تهران دارد. سرویس کاران ما با داشتن سال ها تجربه و دانش فنی در سریع ترین زمان ممکن نسبت به عیب یابی پکیج شما اقدام کرده تا در صورت تایید شما کار سرویس یا تعمیر پکیج دیواری ایساتیس شما را در محل انجام داده و عیب آن را بر طرف سازند.

مهم ترین ویژگی تعمیرکار پکیج ایساتیس 

  • وقت شناس بودن
  • دستمزدهای منصافنه
  • دانش فنی بسیار بالا
  • خوش برخورد بودن

تعمیر پکیج ایساتیس

تعمیر برد پکیج ایساتیس

از دیگر خدمات تعمیراتی دیجی امداد رسان تعمیر برد پکیج ایساتیس می باشد. در صورتی که برد شما معیوب باید و در صورتی که این عیب برای کارشناسان ما مشخص گردد، این برد جهت تعمیرات به مرکز تعمیرات دیجی امداد برده شده تا در صورت قابلیت تعمیر، عیب آن بر طرف و تعمیر گردد.

تعمیر پکیج ایساتیس


ویژگی مرکز تعمیرات پکیج ایساتیس دیجی امداد رسان 

  •  وقت شناس بودن کارشناسان ما
  •  شناسایی فنی صحیح نقص دستگاه جهت تعمیرات پکیج ایسانیس
  •  برآورد هزینه های تخمینی قبل از شروع کار تعمیر پکیج دیواری ایساتیس
  •  داشتن تخصص و تجربه لازم در زمینه تعمیرات پکیج دیواری ایساتیس
  •  به کارگیری قطعات پکیج ایساتیس اوریجینال جهت تعویض قطعات در صورت لزوم
  •  انجام کل تمام فرآیند تعمیر دستگاه در محل مشتریان.
  •  تعرفه های منصفانه و مناسب تعمیرات برابر با نرخ تعیین‌شده از سوی نهادهای نظارتی
  •  کارشناسان و تعمیرکارانی با میانگین 15 سال تجربه
  •  انعطاف در تعیین زمان سرویس پکیج ایساتیس
  • داشتن کارشناسان فنی با دانش بروز
  •  6 ماه گارانتی قطعات تعویضی اورجینال

تعمیر پکیج ایساتیس

راهنمای تعمیرات پکیج ایساتیس

جهت عیب یابی و تعمیر پکیج ایساتیس شما نیازمند آموزش و یادگیری انواع ارورهای پکیج ایساتیس هستید، تک تک این ارورها نشان دهنده ایرادی در عملکرد پکیج دیواری ایساتیس می باشند.

مشاوره دیجی امداد رسان

نحوه تعمیر پکیج دیواری ایساتیس و مزیت های آن در تیم دیجی امدادرسان

همانطور که گفته شد یکی از بهترین راه های تعمیر و مراقبت از این پکیج ها سرویس دوره ای آن ها می باشد که این سرویس، دارای مراحل مختلفی می باشد؛ ابتدا پکیج توسط تعمیرکار رسوب زدایی می شود، سرویس پلوت دستگاه در مرحله بعد، هواگیری رادیاتور، چکاب کلی دستگاه، شعله پکیج، شستشو کامل پکیج، تنظیم و تعمیر قطعات پکیج و در نهایت عیب یابی کد های خطا.

اما استفاده از خدمات نمایندگی های تعمیر دیجی امداد رسان برای شما دارای مزیت هایی می باشد؛ اولا این که تعمیرکاران این تیم دارای تخصص به روز در فناوری مربوط به پکیج ها می باشد و از مهارت کافی نیز برخوردارند، دوم آن که وقت شناسی، همواره سرلوحه کار مجموعه دیجی امدادرسان بوده است و برخلاف خیلی از مراکز مشابه، هرگز شما را از این نظر ناامید نخواهد کرد، نکته سوم ضمانت 6 ماهه برای قطعات تعویضی پکیج­تان خواهد بود و در آخر باید اشاره نمود که با توجه به وضعیت اقتصادی حاضر در کشور، تعمیرکاران دیجی امدادرسان برای کاهش هزینه های مشتریان، الیوت را تا حد امکان بر روی تعمیر قطعات گذاشته اند تا تعویض آن ها

 

مشکلات متدوال پکیج ایساتیس

علت روشن نشدن پکیج ایساتیس

اولین مرحله چک کردن برق اصلی و برق پکیج می باشد، در صورتی که عملکرد برق درست بود احتمالا باید دمای آب پکیج را با استفاده از ترموستات اندازه گیری کنید، در صورتی که مشکل برطرف نشد آخرین مرحله بررسی مشعل و سیم کشی پکیج می باشد.


علت سرد بودن رادیاتورها در زمستان

در صورتی که ترموستات شوفاژ روی درجه پایین قرار گرفته باشد و یا کلید زمستانی – تابستانی پکیج بر روی حالت تابستانی قرار گرفته باشد  ممکن است به دلیل کار نکردن مشعل، سوخته شدن پمپ پکیج  و گرفتگی پمپ باشد.


دمای پکیج افزایش پیدا نمی کند اما پکیج کار می کند

علت کثیف بودن دیگ پکیج و یا تنظیم نبودن مشعل است.


علت گرم بودن رادیاتورها در تابستان

کلید زمستانی – تابستانی پکیج بر روی حالت زمستانی قرار گرفته است.


علت زیاد شدن ترموستات

اشکال در ترموستات پکیج یا کپسول ترموستات از غلاف خارج شده است.


علت پایین بودن دمای آب گرم پکیج ایساتیس

به دلیل گرفتگی کویل مخزن و یا پمپ آب گرم ایراد دارد.


علت کم بودن دِبی آب گرم

ممکن است فشار آب ورودی کم باشد بهتر است  لوله کشی داخلی ساختمان را بررسی کنید.


علت ریست شدن ترموستات

بهتر است دیگ پکیج  تمیز شود و یا آب داخل سیستم را پر کنید  و هواگیری سیستم.


علت خارج شدن بوی بدی از پکیج ایساتیس

بهتر است  دیگ و دودکش را تمیز کنید و همچنین تنظیم کردن  تهویه هوا و مشعل.


آب گرم دمای لازم را ندارد

بررسی  سنسور دمای مدار گرمایش یا آب گرم مصرفی ، همچنین بررسی شیرهای مخلوط، پمپ و لوله کشی، فشار گاز، میزان آب، مبدل ثانویه، مسیر بای پس، شیر سه راهه مدار شوفاژ.


مشاوره دیجی امداد رسان

هزینه سرویس پکیج ایساتیس

در مورد بحث هزینه تعمیر پکیج ایساتیس باید گفت که این هزینه کاملا متغیر بوده و با توجه به میزان خرابی دستگاه مشخص می گردد. قیمت سرویس پکیج ایساتیس با توجه به اینکه دستگاه نیاز به تعویض قطعه دارد یا خیر، مدل دستگاه، عمر دستگاه، هزینه های ایاب و ذهاب کارشناسان و موارد دیگر متفاوت خواهد بود. شایان ذکر است که تعرفه های تعمیر پکیج ایساتیس در مرکز تعمیرات پکیج دیی امداد طبق تعرفه های اعلامی مصوب صورت میگیرد. جهت کسب اطلاع از تعرفه های ما با تلفن ها موجود در سایت تماس گرفته تا در صورت نیاز نسبت به اعزام نزدیک ترین کارشناس به محل شما اقدامات لازمه صورت گیرد.

قیمت تعمیر پکیج ایساتیس و یا هزینه سرویس این پکیج های معمولا دارای عوامل متعددی هست و نمی توان تک فاکتوره آن ها را محاسبه نمود. در این موارد باید به این موارد توجه نمود که آیا لازم به تعویض قطعات هست، آیا قطعات تعمیرپذیرند یا نه، تعداد قطعات تعویضی، سختی کار و …

عیب یابی پکیج ایساتیس

در صورتی که بتوان عیب یابی دقیق و تخصصی از دستگاه صورت داد می توان در سریع ترین زمان ممکن نسبت به رفع آن اقدام کرد.

برخی از مواردی که باعث نیاز به تعمیر یا سرویس پکیج ایساتیس می شوند:

  •  انباشته شدن جرم داخل ورودی آب و خروجی رادیاتور
  • عدم تخلیه گاز به صورت کامل از هواکش پکیج دیواری
  •  افزایش نشتی پکیج دیواری به مرور زمان
  •  خراب شدن پرشر سوئیچ هوای پکیج
  •  خرابی شیر تخلیه دستگاه
  • انباشته شدن رسوب داخل پکیج بوتان
  •  وجود هوا داخل رادیاتور پکیج دیواری
  •  گرم نشدن کل رادیاتورها

 

کد خطای پکیج ایساتیس

کلیه کدهای خطای پکیج ایساتیس در زیر با توجه به مدل دستگاه بیان و دلایل آن نیز شرح داده شده است. در صورتی که پکیج شما هر یک از ارور کدهای زیر را داشت شما می توانید نسبت به عیب یابی و چه بسا رفع آن عیب اقدام نمایید.

تعمیر پکیج ایساتیس

مشاوره دیجی امداد رسان

کدهای خطای پکیج ایساتیس مدل کاریز 26 :

کد خطای E01 پکیج ایساتیس

  • گرمایش بیش از حد
  • عدم نصب صحیح یا  خرابی سنسور NTC
  • خرابی ترموستات حد و یا کابل آن
  • خرابی پمپ
  • گرفتگی مسیر سیستم
  • تنظیم نبودن شیر گاز

کد خطای E02 پکیج ایساتیس

  • تغییر دمای آب گرم گرمایش رفت در یک ثانیه بیشتر از 7 درجه سانتیگراد.
  • در این حالت عوامل زیر را بررسی نمایید:
  • وجود هوا در سیستم
  • رسوب مبدل ثانویه
  • عدم نصب صحیح یا  خرابی سنسور NTC
  • خرابی کیت شیر سه راهه
  • خرابی پمپ نیز دخیل است.

کد خطای E03 پکیج ایساتیس

  • تغییر دمای آب گرم گرمایش رفت و در 1 ثانیه بیش از 20 درجه سانتیگراد می باشد و یا تغییر آب گرم گرمایش برگشت در ثانه بیشتر از 20 درجه سانتیگراد می باشد.
  • در این حالت عوامل زیر را بررسی نمایید:
  • وجود هوا در سیستم
  • رسوب مبدل ثانویه
  • عدم نصب صحیح یا  خرابی سنسور NTC
  • خرابی کیت شیر سه راهه
  • خرابی پمپ نیز دخیل است.

کد خطای E04 پکیج ایساتیس

  • تغییر دمای آب گرم گرمایش رفت و در 1 ثانیه بیش از 55 درجه سانتیگراد بیشتر از برگشت می باشد.
  • در این حالت عوامل زیر را بررسی نمایید:
  • وجود هوا در سیستم
  • رسوب مبدل ثانویه
  • عدم نصب صحیح یا  خرابی سنسور NTC
  • خرابی کیت شیر سه راهه
  • خرابی پمپ نیز دخیل است.

کد خطای E05 پکیج ایساتیس

  • تغییر دمای آب گرم گرمایش رفت و در 1 ثانیه بیش از 10 درجه سانتیگراد بیشتر از برگشت می باشد.
  • در این حالت عوامل زیر را بررسی نمایید:
  • وجود هوا در سیستم
  • رسوب مبدل ثانویه
  • عدم نصب صحیح یا خرابی سنسور NTC
  • خرابی کیت شیر سه راهه
  • مسدود شدن مسیر
  • خرابی پمپ نیز دخیل است.

کد خطای E06 پکیج ایساتیس

  • تغییر دمای آب گرم گرمایش رفت و در 1 ثانیه بیش از 30 درجه سانتیگراد بیشتر از برگشت می باشد.
  • در این حالت عوامل زیر را بررسی نمایید:
  • وجود هوا در سیستم
  • نصب نادرست پکیج
  • رسوب مبدل ثانویه
  • عدم نصب صحیح یا خرابی سنسور NTC
  • خرابی کیت شیر سه راهه
  • مسدود شدن مسیر
  • خرابی پمپ نیز دخیل است.

کد خطای E10 پکیج ایساتیس

  • خطا در قرائت سنسور فشار
  • خرابی سنسور فشار
  • خرابی کابل سنسور فشار
  • قطعی یا اتصال کوتاه سنسور

کد خطای E11 پکیج ایساتیس

فشار آب در مدار کمتر از 4 میلی بار است


کد خطای E12 پکیج ایساتیس

فشار آب در مدار کمتر از 3 میلی بار است


کد خطای E13 پکیج ایساتیس

خرابی سنسور NTC  رفت و برگشت


کد خطای E14 پکیج ایساتیس

خرابی سنسور NTC2  و برگشت گرمایش


کد خطای E15 پکیج ایساتیس

خرابی سنسور NTC  آب بهداشتی


کد خطای E16 پکیج ایساتیس

خطا در سنسور NTC 4  خارجی


کد خطای E21 پکیج ایساتیس

وجود خطا در برد دستگاه ( برد خراب است)


کد خطای E30 پکیج ایساتیس

در صورت تشکیل نشدن شعله یا عدم تشخیص شعله توسط الکترود


کد خطای E31 پکیج ایساتیس

تشکیل شعله وقتی شیر گاز بسته هست ( خرابی شیر گاز، خرابی برد)


کد خطای E32 پکیج ایساتیس

  • پرشر شعله از روی سطح برنر
  • 10 مرتبه پرشر در یک مرتبه درخواست گرمایش
  • خرابی برد
  • خرابی الکترود تشکیل شعله
  • عدم نصب صحیح دودکش

کد خطای E41 پکیج ایساتیس

قبل از شروع سیکل تشکیل شعله پرشر سویچ هوا فعال می باشد.


کد خطای E42 پکیج ایساتیس

درحین کار پکیج پرشر سویچ باز شده است.


کد خطای E43 پکیج ایساتیس

تاخیر در بسته شدن پرشر سویچ هوا.


کد خطای E50 پکیج ایساتیس

عدم اتصال کانتکور NTC4.


کد خطای E51 پکیج ایساتیس

عدم اتصال کانتکور NTC10.


کد خطای E60 پکیج ایساتیس

خطا در قسمت پمپ


کد خطای E61 پکیج ایساتیس

اختلال در کارکرد پمپ


کد خطای P01 پکیج ایساتیس

  • تغییر دمای آب گرم گرمایش رفت بیش از 7 درجه سانتیگراد و در این حالت 3 مرتبه تکرار می شود:
  • وجود هوا در سیستم
  • رسوب مبدل ثانویه
  • عدم نصب صحیح یا خرابی سنسور NTC
  • خرابی کیت شیر سه راهه
  • خرابی پمپ نیز می تواند دخیل است.

کد خطای P02 پکیج ایساتیس

  • تغییر دمای آب گرم گرمایش رفت و در 1 ثانیه بیش از 55 درجه سانتیگراد بیشتر از برگشت می باشد.
  • وجود هوا در سیستم
  • رسوب مبدل ثانویه
  • عدم نصب صحیح یا خرابی سنسور NTC
  • خرابی کیت شیر سه راهه
  • خرابی پمپ نیز می تواند دخیل است.

کد خطای P03 پکیج ایساتیس

  • تغییر دمای آب گرم گرمایش رفت و در 1 ثانیه بیش از 10 درجه سانتیگراد بیشتر از برگشت می باشد.
  • وجود هوا در سیستم
  • رسوب مبدل ثانویه
  • عدم نصب صحیح یا خرابی سنسور NTC
  • خرابی کیت شیر سه راهه
  • خرابی پمپ نیز می تواند دخیل است.

کد خطای P06 پکیج ایساتیس

فشار پایین آب مسیر گرمایش


کد خطای P07 پکیج ایساتیس

فشار بالای آب مسیر گرمایش


کد خطای P21 پکیج ایساتیس

  • اولین شکست در بوجود آمدن شعله
  • در صورت تشکیل نشدن شعله یا عدم تشخیص شعله، الکترود می تواند در این مشکل دخیل باشد.

کد خطای P22 پکیج ایساتیس

  • دومین شکست در بوجود آمدن شعله
  • در صورت تشکیل نشدن شعله یا عدم تشخیص شعله توسط الکترود با حسگر شعله.

کد خطای P23 پکیج ایساتیس

  • رد شدن در حین کار پکیج
  • خرابی الکترود
  • تشخیص شعله
  • مشاوره دیجی امداد رسان

نمایندگی مجاز تعمیر پکیج ایساتیس در تهران

ارائه دهنده کلیه خدمات تعمیر و سرویس پکیج ایساتیس با کارشناسان مجرب و با تجربه

به همراه 12 ماه گارانتی قطعات تعویضی

 

جهت اعزام فوری کارشناس با ما تماس بگیرید

تعمیر پکیج ایساتیس

ارور های پکیج ایساتیس

در این پکیج ها، اگر مشکلی بوجود بیاید، کد مربوط به آن مشکل بر روی نمایشگر پکیج نمایش داده خواهد شد که کمک فراوانی به شناسایی مشکل و در نتیجه تعمیر هر چه بهتر آن می کند. هر کدام از این کد ها، نشانگر مشکل به خصوصی می باشد. که می توانید با سرچ کردن آن ها را پیدا کنید.

  • کد E1 پکیج ایساتیس : افت فشار در مدار گرمایش
  • کد E2 پکیج ایساتیس : عدم تشخیص درسته شعله، یا عدم تشکیل آن
  • کد E3 پکیج ایساتیس خطا در NTC گرمایش
  • کد E4 پکیج ایساتیس: خطا در NTC مصرفی
  • کد E6 پکیج ایساتیس: مسدود شدن دودکش
  • کد E7 پکیج ایساتیس: فعال شدن کلید حرارتی
  • کد E8 پکیج ایساتیس: برقرار نشدن ارتباط میان برد اصلی و برد صفحه نمایش
  • کد E9 پکیج ایساتیس: باید محل جامپر S4 را تغییر داد
  • کد EEپکیج ایساتیس: جابجا شدن دیپ سوئیچ یا جامپر روی برد اصلی

ارور های پکیج ایساتیس مدل مهر  ( Mehr 26FF )

ارور E0 پکیج ایساتیس

خطای سنسور آب ورودی


ارور E1 پکیج ایساتیس

کمبود آب


ارور E2 پکیج ایساتیس

نبود شعله


ارور E3 پکیج ایساتیس

گرمایش NTC  خراب است.


ارور E4 پکیج ایساتیس

آب گرم مصرفی NTC  خراب است.


ارور E5 پکیج ایساتیس

دستگاه در حالت تابستانه است.


ارور E6 پکیج ایساتیس

عیب در سیستم تهویه


ارور E7 پکیج ایساتیس

گرمایش بیش از حد


ارور E8 پکیج ایساتیس

عدم برقراری ارتباط برد اصلی با برد صفحه نمایش


ارور EE پکیج ایساتیس

کلید اشتباه زده شده است.


ارور کد های پکیج ایساتیس مدل سوپر لوکس ff

ارور 40-50-60-70-80 پکیج ایساتیس

دکمه ریست بیش از 5 مرتبه فشرده شده است (گیر کردن دکمه ریست)


ارور 40-50 پکیج ایساتیس

  • عدم گردش آب کافی
  • دلایل: گرفتگی مدار ، گریپاژ کردن پمپ.

ارور 50-60-70 پکیج ایساتیس

شعله تشکیل شده و در حالی که شیر گاز بسته است.


ارور 50-70-80 پکیج ایساتیس

قطع شعله به دلیل خیزش شعله.


ارور 60-70 پکیج ایساتیس

عدم اتصال یا اتصال کوتاه سنسور دمای رفت آب مدار گرمایش رفت مرکزی.


ارور 70 پکیج ایساتیس

خطا در ارتباط برد اصلی با پنل کنترل.


ارور 80 پکیج ایساتیس

خطای برد اصلی.


ارور 40-60-80 پکیج ایساتیس

خطا در اولیل تلاش برای تشکیل شعله.


ارور 50-60-80 پکیج ایساتیس

خطا در دومین تلاش برای تشکیل شعله.


ارور 70-80 پکیج ایساتیس

عدم اتصال یا اتصال کوتاه مدار سنسور دمای مدار برگشت آب مدار گرمایش مرکزی.


ارور 90 پکیج ایساتیس

افزایش بیش از حد دمای مدار گرمایش.

مشاوره دیجی امداد رسان

سوالات متداول مربوط به تعمیر پکیج ایساتیس

بله شرکت دیجی امداد تا شش ماه قطعات تعمیر شده و یک سال برای قطعات تعویض شده پکیج شما را گارانتی می کند.

زیرا تعمیرکاران دیجی امداد مهارت و تخصص لازم در زمینه تعمیر پکیج ایساتیس را دارا هستند و نسبت به حل مشکل و عیب یابی مهارت و دانش لازم را دارند و از همه مهمتر وقت شناس هستند.

هزینه تعمیر پکیج ایساتیس با توجه به نوع دستگاه و نوع مشکل و اینکه احتیاج به تعویض قطعه هست یا نه محاسبه می شود. برای اطلاعات دقیق تر میتوانید با نمایندگی های دیجی امداد تماس حاصل نمایید.

نمایندگی مجاز تعمیر پکیج ایساتیس در تهران

ارائه دهنده کلیه خدمات تعمیر و سرویس پکیج ایساتیس با کارشناسان مجرب و با تجربه

به همراه 12 ماه گارانتی قطعات تعویضی

 

جهت اعزام فوری کارشناس با ما تماس بگیرید

5/5 - (4 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *