مطالب آموزشی

عیب یابی پکیج فرولی

عیب-یابی-پکیج-فرولی

پکیج فرولی یکی از تجهیزاتی است که به منظور گرما سازی آب گرم مصرفی و همچنین ایجاد دمای مطبوع برای گردش در ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به این که پکیج های فرولی از با کیفیت ترین و استانداردترین پکیج های موجود در بازار می باشند عمر طولانی تر و راندمان کاری بیشتری دارند. عیب یابی پکیج فرولی به صورت صحیح و اصولی می تواند بازدهی آن را پس از تعمیر تضمین کند و همچنین کیفیت ابتدایی آن را باز گرداند. با دانستن اصول مهم و اولیه عیب یابی پکیج فرولی می توانیم قطعه ای را که دچار اشبکال شده شناسایی و در جهت تعمیر و برطرف کردن آن اقدام کنیم.

 

عیب یابی پکیج فرولی چگونه انجام می شود؟

در صورتی که بعد از مدتی از استفاده از پکیج فرولی متوجه ایجاد اشکال و عیب در این دستگاه شدید و یا در هنگام نصب پکیج فرولی دچار اشکالی شدید می توانید با خواندن این مقاله از وجود اشکال در هر قسمت و نحوه برطرف کردن آن مطلع شوید. عیب یابی پکیج فرولی را می توان در موارد معمول و ساده در منزل انجام داد ولی در برخی از موارد به منظور عیب یابی پکیج فرولی نیاز به تعمیرکار پکیج فرولی و بهره گیری از مشاوره متخصصان در این زمینه لازم و ضروری می باشد. دیجی امداد رسان به عنوان معتبرترین نمایندگی تعمیر پکیج فرولی کلیه خدمات نصب و سرویس و عیب یابی پکیج فرولی را به تمامی شهروندان تهرانی ارائه می دهد.

عیب یابی پکیج دیواری فرولی نیز همانند بقیه موارد می باشد و تنها با مطالعه کافی و تخمین خرابی و تشخیص و عیب یابی پکیج فرولی به صورت اصولی و صحیح می توان آن را انجام داد . دیجی امداد رسان نمایندگی تعمیر پکیج فرولی در استان تهران می باشد که کلیه خدمات تعمیر و نصب و سرویس و عیب یابی پکیج دیواری فرولی را در سریع ترین زمان و با حداقل هزینه انجام می دهد.

مشاوره دیجی امداد رسان

وجود اشکال در شیر پرکن پکیج فرولی

شیر پر کن پکیج فرولی وسیله ای است که سر راه ورود آب سرد به دستگاه قرار می گیرد. منظور از آب سرد آبی است که بعد از ایجاد گرما در ساختمان و در مرحله ی بازگشت به پکیج قرار دارد. گاهی شیر پر کن پکیج فرولی دچار اشکالاتی از قبیل باز نشدن به موقع و عملکرد نامطلوب واقع می شود. در این زمان آب کافی وارد پکیج نمی شود و عملیات گرم سازی آب با اختلال روبرو می شود. در این زمان نیاز به تعویض و یا تعمیر شیر پرکن پکیج فرولی توسط عیب یابی پکیج فرولی احساس می شود. در برخی دیگر از انواه پکیج فرولی شیر پرکن پکیج فرولی بر سر راه آب گرم خروجی نیز نصب می شود که به این دستگاه ها دو مبدله می گویند.

مرکز تخصصی تعمیرات پکیج فرولی

ارائه کلیه خدمات نصب، تعمیر و سرویس پکیج فرولی در کلیه نقاط تهران

 

تماس و مشاوره با کارشناسان ما:

مشاوره دیجی امداد رسان

اشکال در عملکرد شیر گاز پکیج فرولی عامل روشن نشدن دستگاه

یکی از رایج ترین اشکالات در راه اندازی دستگاه می تواند خرابی شیر گاز پکیج فرولی و نحوه اتصال غیر اصولی آن باشد. اگر گاز کافی به دستگاه نرسد و شیر گاز پکیج فرولی نتواند گاز مصرفی را تامین کند دستگاه بعد از روشن شدن به سرعت خاموش می شود و یا اصلا روشن نمی شود. یکی از راه حل های عیب یابی پکیج فرولی در زمینه روشن نشدن آن می تواند اشکال در عملکرد شیر گاز پکیج فرولی باشد. اتصالات را بررسی کنید و از جریان داشتن گاز اطمینان حاصل کنید.

عیب یابی پکیج فرولی مدل دومیتک

وجود خطا در سیستم پکیج فرولی مربوط به انجام نادرست و غیر اصولی عملکرد یک قطعه و یا چند قطعه می باشد. لزوم دانستن کد خطاهای بوجود آمده و ارتباط آن با سایر قسمتها و همچنین نحوه برطرف کردن آن از مواردی است که صاحبان این پکیج مایل به دانستن آن هستند. داشتن لیست ارورها و نحوه برطرف کردن آنها می تواند کمک زیادی به کاهش هزینه ها و وقت افراد کند.

جدول عیب یابی پکیج فرولی و کدهای عیب یابی پکیج فرولی

موارد زیر جزو مهمترین مواردی است که در جدول عیب یابی پکیج فرولی عنوان شده است. عیب یابی پکیج فرولی توسط کدهای ارور مشخصی انجام می شود که در زیر به آنها اشاره می کنیم:

  • ارور A01 : روشن نشدن مشعل به علت عدم وجود گاز و یا خرابی الکترود و شیرگاز

  • ارور A02 : خاموش بودن مشعل با وجود علامت روشن بودن شعله به علت خرابی الکترود و یا برد الکترونیکی

  • ارور A03 : بکار افتادن کلید حرارتی به علت وجود خرابی در سنسور و یا عدم وجود آب در گردش پکیج

  • ارور F04 : عملکرد ناصحیح فن دودکش و بکار افتادن دود کش برای سوئیچ فشار هوا در پکیج فرولی

  • ارور F05 : ایجاد اشکال در سوییچ فشار هوا و فن آن به علت خرابی دیافراگم و یا اشکال در سیم کشی ها

  • ارور A06 : کاهش فشار گاز و یا قطع آن و ایجاد اشکال در قسمت الکترودی که جرقه می زند

  • ارور A08 : بالارفتن دمای مبدل بیشتر از حد استاندارد

  • ارور F01 : ایجاد مشکل برای NTC بواسطه خرابی سنسور یا سیم کشی غیر اصولی و قطع بودن آن

  • ارور F11 : اشکال در NTC در جریان مدار آب گرم گرمایشی بواسطه خرابی سنسور و سیم کشی غیر اصولی

  • ارور F14 : خرابی سنسور مدار شوفاژ به علت سیم کشی غیر اصولی و یا قطعی اتصالات سیم کشی

  • ارور F34 : نوسانات برق و کم یا زیاد شدن آن به علت اشکال در برق ورودی شهری

  • ارور F35 : نوسانات برق و کم یا زیاد شدن آن به علت اشکال در برق ورودی و منبع برق

  • ارور F37 : کم بودن فشار آب پکیج که به علت خرابی شیر پرکن و یا سوئیچ فشار آب است

  • ارور A41 : عدم اتصال سنسور مدار پکیج و لوله هایی که به آن متصل می شوند

مشاوره دیجی امداد رسان

همانطور که اشاره شد با استفاده از کدهای خطای پکیج فرولی می توان تا حدود زیادی منطقه و قطعه ای را که دچار اشکال شده است عیب یابی کرد و در جهت برطرف کردن آن اقدام کرد. با عیب یابی پکیج فرولی به صورت اصولی و با دانستن کدهای خطای پکیج فرولی می توانید در سریع ترین زمان و با کمترین هزینه نسبت به تعمیر پکیج خود اقدام کنید. دیجی امداد رسان تمامی این عملیات را به صورت کاملا رایگان در قالب مشاوره های همه جانبه در اختیار مشتریان گرامی قرار می دهد.

خرابی فلوسوئیچ پکیج فرولی و عیب یابی پکیج فرولی در قسمت فلوسوئیچ

فلوسوئیچ پکیج فرولی به معنای کلید جریان است و وظیفه ی اطلاع رسانی به مشعل به منظور روشن شدن دستگاه در هنگام جریان یافت آب در لوله می باشد. اگر فلوسوئیچ پکیج فرولی خراب باشد سنسور ها و برد دستگاه قادر نخواهند بود زمان باز شدن آب را تخمین بزنند و دستگاه کار نخواهد کرد . پس یکی دیگر از علل روشن نشدن دستگاه در زمان معین و با باز شدن شیر آب می تواند خرابی فلوسوئیچ پکیج فرولی باشد. برای تعمیر و تعویض فلوسوئیچ پکیج فرولی می توانید از تعمیرکار پکیج فرولی ما در دیجی امداد رسان کمک بگیرید و از ضمانت یکساله سلامتی قطعه ی تعویضی برخوردار شوید.

وجود اشکال در برد فرولی و روش عیب یابی آن

برد فرولی در واقع ایفا گر نقش های مهم در این دستگاه می باشد. کلیه فرمان هایی که برای روشن شدن مشعل و خاموش شدن آن صادر می شود را برد فرولی می دهد. اگر برد فرولی خراب شود دستگاه به طور کلی از کار می افتد و تا زمانی که ریست نشود و یا تعمیر نشود دیگر کار نمی کند. گاهی اوقات با ریست کردن دستگاه می توان عیب یابی خودکار پکیج فرولی را فعال کرد و اشکالات موجود روی برد را برطرف کرد اما گاهی نیاز به مراجعه تعمیرکار پیکج فرولی برای تعمیر و یا تعویض برد فرولی اجتناب ناپذیر است. نشت رطوبت و تحت تاثیر قرار گرفتن و دمای زیاد محیط باعث خرابی برد فرولی می شود. با سرویس به موقع پکیج فرولی می توانید این خرابی ها را تا حد زیادی کاهش دهید و عملکرد دستگاه را بهینه تر کنید.

علت بالا رفتن فشار پکیج فرولی چیست؟

اگر پکیج فرولی شما به صورت غیر متعارف دچار فشار زیاد می شود باید دلایل و علت بالا رفتن فشار پکیج فرولی مشخص شود. موارد زیر از جمله معمول ترین دلایلی است که باعث بالا رفتن فشار پکیج فرولی می شود:

  • وجود اشکال در مبدل
  • خرابی قسمت شیر تخلیه و شیر اطمینان دستگاه
  • عدم کارکرد شیر پرکن پکیج فرولی
  • خرابی در قسمت منبع انبساط
  • خرابی پمپ پکیج و یا برد آن
  • خراب بودن مبدل

به منظور برطرف کردن هر یک از این اشکالات ما به شما مشاوره با متخصصان و مهندسین دیجی امداد رسان را قبل از درخواست اعزام نیروی ماهر جهت تعمیر پکیج و همچنین تعمیر برد پکیج فرولی پیشنهاد می کنیم. در مواقعی که نیاز به تعمیر و یا تعویض قطعه برای اصلاح عملکرد پکیج باشد تعمیرکار پکیج فرولی با جایگزین کردن قطعه ی اورجینال و گارانتی آن به مدت یک سال می تواند استانداردترین خدمات را به شما ارائه دهد.

مشاوره دیجی امداد رسان

نحوه هواگیری پکیج دیواری فرولی

در صورتی که پکیج شما نیاز به هواگیری داشته باشید، حتما برای رفع این مشکل با یک متخصص تماس بگیرید، دیجی امکدادرسان در این زمینه بهترین متخصصین را دارد.

دیجی امداد رسان بهترین نمایندگی عیب یابی پکیج فرولی

دیجی امداد رسان به عنوان برترین نمایندگی تعمیر پکیج فرولی در استان تهران توانسته است بیشترین خدمات و گسترده ترین مناطق را تحت پوشش خود درآورد. قیمت تعمیر پکیج فرولی توسط تعمیرکار پکیج فرولی در دیجی امداد رسان بسیار مناسب و قیمت قطعات آن رقابتی می باشد. کلیه تعمیرات و قطعات شامل یک سال گارانتی دیجی امداد رسان هستند و استفاده از قطعات اصلی و اورجینال سبب بالارفتن کیفیت و عملکرد دستگاه می شود.

مشاوره دیجی امداد رسان

4.3/5 - (6 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *