مطالب آموزشی

تعمیر پکیج مرکوری

تعمیر پکیج مرکوری

پکیج مرکوری در تیپ های کامبو 228 ، ان دی 28، 28 جینیوس، 26 مگا پلاس، 24 مگا پلاس، مگا ترم، 24 اف تی، به بازار عرضه می شود. این پکیج ساخت کشور ایتالیا می باشد و تک مبدل است. تفاوت این پکیج با سایر پکیج ها در این است که پارمتر های برقی و کد دارد. این پکیج ها دارای فلومتر هستند، فلومتر توربینی که با توجه به میزان دبی آب ارتفاع شعله را ماژوله می کند. یعنی ارتفاع شعله را کم و یا زیاد می کند. به همین دلیل دمان یکسانی ایجاد می کند. در صورتی که پکیج مرکوری خریداری کرده اید که دچار نقص یا مشکلی شده است جهت تعمیر پکیج مرکوری خود می توانید با دیجی امداد رسان تماس بگیرید و تقاضای کمک کنید.

مشاوره دیجی امداد رسان

تعمیرات پکیج مرکوری

پکیج مرکوری یکی از برندهای شناخته شده در بین مردم است، همین امر باعث شده است که مردم پکیج مرکوری را انتخاب‌ کنند. تجربه ثابت کرده است، زمانی یک محصول مورد اعتماد مشتری واقع می شود که خدمات پس از فروش نظیر: نصب، تعمیر و سرویس دستگاه را داشته باشند. دیجی امداد رسان نیز خدماتی نظیر: تعمیر پکیج مرکوری، عیب یابی پکیج مرکوری، تعمیر برد پکیج مرکوری را به بهترین نحوه ممکن انجام می دهند تا رضایت مشتریان عزیز را جلب کنند.

نمایندگی تعمیرات پکیج مرکوری

دیجی امداد رسان به عنوان یک نمایندگی تعمیر پکیج مرکوری در تمام نقاط مختلف تهران و تعمیر پکیج مرکوری در کرج، آمادگی کامل برای ارائه خدمات را دارد. در صورت لروزم برای برقراری ارتباط با ما می توانید از طریق تلفن های موجود در سایت با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما بعد دریافت اطلاعات و شنیدن مشکل دستگاهتان در کمترین زمان ممکن تعمیرکار و یا تکنسین متخصص را به محل اعزام می کند.

سرویس و تعمیرات انواع پکیج خارجی و ایرانی

 

در مرکز تعمیرات دیجی امداد رسان

 

درخواست اعزام فوری کارشناس فقط با یک تماس

ارور کد های پکیج مرکوری

کد خطا های پکیج مرکوری شامل: CO, DH, FU, FC,CC,HS, SU, UL می باشد این ارور ها برای دستگاه های کامبو 228 ،ان دی 28، 28 جینیوس، 26 مگا پلاس، 24 مگا پلاس می باشد.

ارور های مگا ترم شامل:  E1, E2, E3, E4, E5 E6, E7, E8, E9, EC, EE, EF, EL

تعمیر پکیج مرکوری

دلایل متمایز بودن دیجی امداد رسان در تعمیر پکیج مرکوری

داشتن تخصص و تجربه کاری

 حرفه ای بودن تعمیرکاران دیجی امداد رسان در عیب یابی پکیج مرکوری

 داشتن سابقه کار در زمینه تعمیر و سرویس انواع پکیج ها بخصوص پکیج مرکوری

 وقت شناس بودن تعمیرکاران پکیج مرکوری

 تنظیم کردن ساعت مراجعه برای سرویس با مشتری

  استفاده از قطعات اورجینال

 کارشناسان ما از دانش بروز دنیا برای برطرف کردن مشکلات پکیج مرکوری استفاده می کنند.

  ارائه خدمات در دیجی امداد رسان در کمترین زمان و با مناسب ترین هزینه ها انجام می گیرد.

 تمام فرآیند سرویس و تعمیر و عیب یابی دستگاه در محل مشتری انجام می گیرد.

فرم درخواست تعمیرات

  • 12 − 7 =

سرویس پکیج مرکوری

تمام دستگاه های سرمایشی، گرمایشی نظیر گولر های گازی، پکیج های نیاز به نگهداری ویژه دارند تا عمر طولانی تر داشته باشند و عملکرد بهتری از خود نشان دهند. برای این منظور باید هر شش ماه یکبار یا حواقل سالیانه دستگاهتان را سرویس کنید. پکیج مرکوری نیز از این قانون مستثنا نیست. برای اینکه راندمان پکیج شما بهتر و طول عمر بیشتر داشته باشد باید هر شش ماه یک بار، دستگاه خود را سرویس کنید. برای همین منظور می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با ما تماس بگیرید و ما تکنسین خود را برای بررسی و سرویس پکیج مرکوری به محل مورد نظر اعزام می کنیم.

مشاوره دیجی امداد رسان

تعمیرکار پکیج مرکوری

داشتن یک تعمیرکار پکیج دیواری مرکوری که متخصص و حرفه ای باشد یک اصل ضروری برای جلب رضایت مشتریان عزیز می باشد. تعمیرکاران ما با داشتن مدرک معتبر از فنی حرفه ای در زمینه تعمیر انواع پکیج ها بخصوص تعمیر پکیج مرکوری کار خود را به درستی انجام می دهند. این تکنسین ها هر ساله با فن آوری روز دنیا آشنا می شوند تا بتواند مشکلات دستگاه را به راحتی و سریع تشخیص و رفع کنند.

مشکلات پکیج مرکوری

 از کار افتادن سیستم گرمایش

 نداشتن گرمای مطبوع توسط رادیاتور ها

سیستم آب گرم مصرفی به درستی کار نمی کند و گرمای مطلوب ندارد.

 آب مصرفی مناسب ولی سیستم گرمایشی به درستی کار نمی کند.

افت فشار آب

نواسانات آب مصرفی

تعمیر برد پکیج مرکوری

برد پکیج یکی از مهم ترین و گران قیمت ترین قطعه پکیج می باشد به همین دلیل باید در نگهداری آن بسیار دقت داشته باشید و در صورتی که برد دستگاه دچار مشکل شد حتما به یک مرکز معتبر جهت تعمیر پکیج دیواری تماس بگیرید.

هزینه تعمیر پکیج مرکوری

هزینه سرویس یا تعمیر پکیج مرکوری به عواملی نظیر نوع قطعه تعویض شده، میزان خرابی دستگاه، هزینه ایاهاب ذهاب تکنسین و … بستگی دارد. برای اطلاع از تعرفه های سرویس و تعمیر پکیج مرکوری با دیجی امداد رسان تماس بگیرید.

خدمات تعمیراتی دیجی امداد رسان

این مرکز با داشتن چندین سال سابقه کار و پرسنل و تکنسین های حرفه ای خدماتی نظیر: تعمیر پکیج والتر، تعمیر پکیج لامبرت به مشتریان محترم ارائه می کند. از دیگر خدمات ارائه شده شامل:

 تعمیرات و سرویس انواع لورازم خانگی

 سرویس و تعمیرات انواع پکیج دیواری

سرویس و تعمیر انواع کولر گازی

سرویس و تعمیر انواع یخچال فریز

 سرویس و تعمیر انواع جارو برقی

مشاوره دیجی امداد رسان

سوالات متداول در رابطه با تعمیر پکیج مرکوری

بله شرکت دیجی امداد تا شش ماه قطعات تعمیر شده و یک سال برای قطعات تعویض شده پکیج شما را گارانتی می کند.

زیرا تعمیرکاران دیجی امداد مهارت و تخصص لازم در زمینه تعمیر پکیج مرکوری را دارا هستند و نسبت به حل مشکل و عیب یابی مهارت و دانش لازم را دارند و از همه مهمتر وقت شناس هستند.

هزینه تعمیر پکیج مرکوری با توجه به نوع دستگاه و نوع مشکل و اینکه احتیاج به تعویض قطعه هست یا نه محاسبه می شود. برای اطلاعات دقیق تر میتوانید با نمایندگی های دیجی امداد تماس حاصل نمایید.

سرویس و تعمیرات انواع پکیج خارجی و ایرانی

 

در مرکز تعمیرات دیجی امداد رسان

 

درخواست اعزام فوری کارشناس فقط با یک تماس

5/5 - (4 امتیاز)

مطالب مرتبط

۱ نظر در “تعمیر پکیج مرکوری

  1. مرکوری ۲۸بار از تاریخس کار سیار تهران – تبریز را درخواست می دارد ۱۴۰۰.۱۰.۲۷ استارت نداشتیم . حال دستگاه روشن می شود . آب اپمپ فوران می کند . آب ساختمان قطع است . سرویس کار سیار تهران -تبریز درخواست می گردد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *