مطالب آموزشی, ارور کدها

کدهای خطا پکیج لورچ

کدهای-خطا-پکیج-لورچ

کدهای خطا پکیج لورچ بسیار متنوع بوده و باید هر کدام به صورت جداگانه مورد بررسی قرار گیرد تا بتوانید به راحتی و به صورت دقیق ایراد پکیج را تشخیص دهید. در این مقاله قصد داریم شما را با این ارورها آشنا نماییم. لورچ نامی آشنا در زمینه تولید انواع پکیج ها بوده که بسیار شناخته شده می باشد و طرفداران زیادی را نیز در بازار به خود جذب کرده است.

بررسی کدهای خطا پکیج لورچ

فهرست محتوا

مشاوره دیجی امداد رسان

✔ کد خطا E0 پکیج لورچ 

این ارور زمانی رخ می دهد که اجزای پکیج نتوانند ارتباط درستی با ترموستات برقرار کنند. برای رفع این مشکل بهتر است از یک متخصص کمک بگیرید.


✔ کد خطا E1 پکیج لورچ

ارور E1 در پکیج لورچ نشان دهنده فعال نشدن جرقه زن سیستم می باشد و یا به نوعی می توان گفت که دستگاه قفل شده است. برای رفع این ایراد دکمه C را فشار داده تا دستگاه از حالت قفل خارج شود. سپس فن، دودکش،‌ سویٔیچ فشار هوا، لوله ونتوری و سیم کشی ها را هر یک به صورت جداگانه مورد بررسی قرار دهید.


✔ کد خطا E2 پکیج لورچ

این ارور هنگامی که در ان تی سی سیستم گرمایشی و یا همان سنسور دما مشکل ایجاد شود، بر روی صفحه نمایش نشان داده می شود. برای رفع این مشکل باید سنسور و سیم پیچی های مربوط به آن را مورد بررسی قرار داده تا مشکل را پیدا و حل نمایید.


✔ کد خطا E4 پکیج لورچ

هنگامی که در ان تی سی آب گرم  مصرفی و یا سنسور دما مشکلی ایجاد شده باشد، این ارور بر روی صفحه نمایش پکیج لورچ نمایش داده می شود. برای از بین بردن این خطا باید سنسور آب گرم مصرفی و سیم کشی های آن را بررسی نمایید.


✔ کد خطا E5 پکیج لورچ

در صورتی که در مدولاسیون شیر گاز مشکلی به وجود آمده باشد ارور E5 بر روی صفحه نمایش پکیج نشان داده می شود و برای از بین بردن این ارور ابتدا شیر گاز پکیج را بررسی کرده و چنانچه همه چی عادی بود، سوکت های مدولاسیون ا بررسی کنید و همچنین پس از آن سیم کشی ها را نیز چک نمایید.

مشاوره دیجی امداد رسان


✔ کد خطا E6 پکیج لورچ

این ارور هنگامی رخ می دهد که دما بیش از ۹۰ درجه سانتی گراد به وسیله سنسور دستگاه گرمایشی تشخیص داده می شود. در این صورت دستگاه به شکل خودکار خاموش می گردد ولی آب گرم مصرفی به شکل نرمال در دسترس است. برای رفع این کد خطا سنسور گرمایشی را بررسی کرده، فشار پکیج را تنظیم کرده، مبدل را شستشو داده و سنسور حد را بررسی نمایید.


✔ کد خطا E7 پکیج لورچ

در صورتی که سویٔیچ فشار هوا به شکل صحیح کار نکرد، ارور E7 بر روی صفحه نمایش پکیج ظاهر شده تا شما را از وجود این مشکل در پکیج با خبر کند. در این مواقع باید پرشر سویٔیچ هوا به وسیله یک تعمیرکار ماهر تعویض گردد.

مشاوره دیجی امداد رسان


 

عیب یابی تخصصی پکیج دیواری لورچ به همراه خدمات سرویس و تعمیر

مرکز تعمیرات دیجی امداد رسان

 

برای مشاوره یا درخواست تکنیسین با ما تماس بگیرید

✔ کد خطا E9 پکیج لورچ

با افزایش بیش از اندازه دمای آب گرم مصرفی، ترموستات حد عمل می کند و باعث قفل شدن و از کار افتادن پکیج می شود. در این مواقع، ابتدا دکمه C را فشار داده تا دستگاه از حالت قفل خارج شود و سپس سنسور حد و سنسور دما پکیج را مورد بررسی قرار داده و هر  کدام دچار مشکل شده اند را تعویض نمایید.


✔ کد خطا E10 پکیج لورچ

از علل نمایش این ارور بر روی صفحه نمایش، افزایش بیش از حد فشار سیستم می باشد. برای برطرف کردن این خطا مطمین شوید که شیر پرکن بسته باشد، رادیاتورها به صورت صحیح هواگیری شده باشد، پمپ پکیج و سیم کشی های آن ایرادی نداشته باشد. در صورتی که هیچ کدام از موارد گفته شده مشکلی نداشت، بهتر است از یک تعمیرکار کمک بگیرید.


✔ کد خطا E12 پکیج لورچ 

ارور E12 هنگامی اتفاق می افتد که کنترل از راه دور به شکل صحیح کار نکند و برای رفع این خطا یک مرتبه دستگاه را ریست کرده و در صورتی که همچنان ارور بر روی صفحه نمایش وجود داشت، با یک متخصص مشکل را در میان بگذارید.


✔ کد خطا E13 پکیج لورچ 

هنگامی که بخش نرم افزاری پکیج دچار ایراد شده باشد این ارور بر روی صفحه نمایش ظاهر می گردد. برای از بین بردن این ایراد ابتدا دکمه C را فشارر داده و در صورت رفع نشدن خطا، با یک متخصص تماس گرفته تا مشکل را به صورت دقیق مورد بررسی قرار دهد.


✔ کد خطا E25 پکیج لورچ

در صورتی که دمای آب بیش از اندازه پایین بود، ارور E25 بر روی صفحه نمایش نشان داده می شود. در این مواقع پکیج به صورت اتومات خاموش می شود.


✔ کد خطا E26 پکیج لورچ 

در هنگام مواجه شدن پکیج با مشکل در شیر برقی شیر گاز ارور E26 بر روی صفحه نمایش نشان داده میشود و برای از بین بردن این خطا باید این قطعه توسط یک تعمیرکار حرفه ای تعویض گردد.


✔ کد خطا E28 پکیج لورچ 

هنگامی ارور E28 بر روی پکیج لورچ نمایش داده می شود که سنسور گرمایشی و یا سنسور آب گرم دچار مشکل شده باشد و برای رفع آن باید این دو قطعه بررسی شده و هر کدام مشکل داشت را تعویض نمایید.


✔ کد خطا E31 پکیج لورچ 

این ارور نشان دهنده مشکل در تنظیم پارامتر ترموستات اتاقی می باشد و باید این قطعه تعویض شده تا سیستم مجدد به حالت اولیه خود باز گردد.


✔ کد خطا E40 پکیج لورچ 

نمایش ارور E40 بر روی صفحه نمایش پکیج لورچ نشان دهنده مشکل در سیستم گرمایشی می باشد.


✔ کد خطا E77 پکیج لورچ

این ارور هنگامی رخ می دهد که در ترموستات مخزن مشکلی به وجود آمده باشد. در این مواقع باید تعمیر به دست یک متخصص انجام شده تا به دیگر قطعات پکیج آسیبی وارد نشود. در هنگام مشاهده ارور بر روی صفحه نمایش پکیج لورچ پیش از هر اقدامی ابتدا دکمه C را فشار دهید زیرا ممکن است دستگاه قفل شده باشد. منظور از دکمه C کنترل کننده و اتصال سیستم هشدار پکیج است. محل قرار گیری این دکمه ثابت نبوده ولی در اکثر پکیج ها کنار درجه قرار گرفته است.

نحوه برطرف کردن خطای e99 پکیج لورچ

خطای e99 پکیج لورچ موجب خلل در کار پکیج می شود. علت خطای e99 پکیج لورچ وجود نقص در پارامترهای تنظیم برنامه  پکیج است که  موجب قفل شدن پکیج می شود. در صورت بروز مشکل،  کد خطا بر روی صفحه نمایش به همراه علامت RESET نشان داده می شود.

 بهترین کار برای رفع این گونه خطاها مراجعه به یک متخصص و سرویسکار ماهر است تا مشکل سیستم را به صورت اصولی برطرف کند.برای رفع خطای e99 پکیج لورچ راه های مختلفی وجود دارد که اگر دوره های تعمیر پکیج را گذرانده باشد می توانید این خطاها را رفع کنید. مجموعه دیجی امداد نیز با بهره گیری از زبده ترین متخصصین و تکیه بر دانشی که در راستای خطاهای مختلف دارد در ساعات مختلف امادگی خدمات رسانی به مشتریانی را دارد که در استفاده از این محصولات با مواردی از قبیل خطای e99 پکیج دیواری لورچ  و کدهای مختلف روبرو شده اند.

دلایل e99 پکیج لورچ

در رفع علل e99 پکیج لورچ، لازم است بدانید گاهی سیستم خود به خود خطا را رفع می کند و دستگاه  دوباره راه اندازی می شود. اما گاهی لازم است  دستگاه به صورت دستی تنظیم شود: ابتدا دکمه RESET دستگاه را به مدت 3 ثانیه فشار داده،  تا کد خطا از صفحه نمایشگر حذف شود در ادامه رفع عیب، سیستم دوباره بازیابی می شود. دلیل خطای e99 پکیج لورچ مانند دیگر خطاهای پیش امده در این پکیج  در کوتاه ترین زمان ممکن توسط تعمیرکار قابل رفع هستند.

برای خواندن مقاله کدهای خطا پکیج بوتان اینجا رو کلیک کنید.

ارور e8 پکیج لورچ

ارور e8 پکیج لورچ مربوط به قسمت عیب یابی دستگاه است که به دارندگان این مدل پکیج اخطار می دهد که مشکلی در سیستم عیب یابی پکیج ایجاد شده است.  این کد خطا مانند یک هشدار برای نمایش مشکلات احتمالی و خطاها و ایرادات ایجاد شده در برد دستگاه عمل می کند. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی دلایل ارور e8 پکیج لورچ بپردازیم.

پکیج دیواری لورچ یکی از محصولات ایرانی باکیفیت است که مصرف کنندگان زیادی در کشور دارد. پکیج لورچ در مدل های متنوعی ساخته شده است که دارای مزیت هایی زیادی چون مجهز به سیستم عیب یابی و داشتن ایمنی بالاست.

در صورت مشاهده شدن این هشدارها و کدخطاها در صفحه نمایشگر به شما می فهمانند که اختلالی در عملکرد و طرز کار پکیج لورچ به وجود آمده است.

علت ارور e8 پکیج لورچ

کلیه مشکلات مربوط به پکیج لورچ به خصوص ارور e8 پکیج لورچ به وسیله سنسورهای تعبیه شده در برد این پکیج شناسایی می شود و به شکل عدد در صفحه نمایشگر به نمایش در می آید.

برخی از کدخطاهای پکیج لورچ سیستم را متوقف می کند و بعد از رفع آن ها دوباره دستگاه به حالت اولیه خود بر می گردد و برخی دیگر از این ارورها به صورت موقت پکیج لورچ را در حالت قفل نگه می دارد.

اهمیت آشنایی با ارور e8 پکیج لورچ

برای دست یابی به امکانات بهتر پکیج دیواری لورچ دانش کافی در خصوص  کد خطا و تنظیمات داخلی آن از اهمیت زیادی برخوردار است. اگر اطلاعات کافی در خصوص نحوه عملکرد پکیج لورچ داشته باشید، بهتر می توانید خطاهای احتمالی آن را کشف کنید.

هم چنین داشتن این اطلاعات از بروز حوادث و مشکلات احتمالی جلوگیری می کند و به طور عمر دستگاه و بازدهی آن می افزاید. در ادامه شما را با کد خطا e8 پکیج لورچ آشنا می کنیم و  راهکارهایی برای رفع ارور e8 پکیج لورچ به شما می گوییم.

رفع کد خطا e8 پکیج لورچ

ارور e8 پکیج lorch  وقتی روی صفحه نمایشگر آن فعال می شود، نشان می دهد که فشار آب سیستم گرمایشی به شدت کاهش یافته است. به دنبال ارور e8 در پکیج لورچ ، دستگاه کاملا قفل می شود. برای رفع این مشکل و هشدار خرابی در پکیج لورچ ابتدا باید وضعیت لوله کشی را به خوبی بررسی کنید.

قدم بعدی این است که شیر پر کن را باز نگه دارید و تا آب مورد نیاز پکیج لورچ تامین شود. و در نهایت هواگیری انجام دهید. اگر هنوز هم با ارور e8 پکیج دیواری لورچ مواجه شدید و این کد خطا برطرف نشد، بهتر است برای تعویض شیر پر کن پکیج از یک کارشناس متخصص کمک بگیرید.

در صورتی که با ارور e8 پکیج لورچ مواجه شدید، مواردی که در این مقاله ذکر شد را انجام دهید. اما اگر دستگاه تان به تعمیر اساسی مثل تعمیر پمپ یا تعویض شیر پرکن نیاز داشت، با مرکز تعمیرات دیجی امداد رسان و شماره های داخل سایت تماس حاصل فرمایید. همکاران ما در اسرع وقت به کمک شما می آیند و مشکلات مربوط به پکیج لورچ و کدخطاهای آن را برطرف می کنند.

اصلی ترین دلیل ارور e8 پکیج لورچ افت فشار آب است که می بایست بعد از مشاهده ارور e8 پکیج لورچ به ترتیب زیر عمل کنید:

  • بررسی نشتی در سیستم لوله کشی رادیاتور
  • تامین آب ورودی کافی بعد از باز کردن شیر پرکن پکیج
  • هواگیری مدار سیستم گرمایش
  • تعمیر پمپ پکیج
  • تعویض شیر پرکن در صورت لزوم

 

نحوه رفع کدهای خطا پکیج لورچ

برای رفع ارور پکیج لورچ بهتر است از یک متخصص کمک بگیرید تا به صورت اصولی این خطا برطرف شود. پیشنهاد ما به شما استفاده از تعمیرکاران دیجی امداد رسان می باشد. دیجی امداد رسان دارای تعمیرکاران ماهر و با تجربه بوده و با شناختی که بر روی خطاها و نحوه رفع آن دارند می توانند باعث بهبود عملکرد سیستم شما و رفع کدهای خطا پکیج لورچ به بهترین شکل و در سریع ترین زمان شوند.

فرم درخواست تعمیرات

  • 13 − 7 =

هزینه رفع کدهای خطا پکیج لورچ

پکیج های لورچ دارای ارورهای متعددی بوده که هر کدام دلیل جداگانه ای دارند. از این رو باید در هنگام تعیین قیمت آن ابتدا به وسیله یک متخصص این خطاها بررسی شده و با توجه به دلیل و نحوه رفع آن قیمت تعمیر مشخص می گردد. جهت اطلاع از هزینه های رفع ارورهای پکیج لورچ می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با دیجی امداد رسان تماس گرفته تا تکنسین های ما شما را راهنمایی کنند.

برای خواندن مقاله کدهای خطا پکیج ایران رادیاتور اینجا رو کلیک کنید.

نمایندگی مجاز تعمیرات پکیج لورچ در تهران

دیجی امداد رسان یکی از نمایندگی های مجاز تعمیر پکیج در تهران و تعمیرات پکیج لورچ در شرق تهران بوده و تسلط کاملی بر روی کدهای خطا پکیج لورچ داشته و می تواند این کدها را در سریع ترین زمان ممکن شناسایی کرده و آن را به صورت اصولی برطرف نمایید. دیجی امداد رسان دارای یک تیم حرفه ای و قوی بوده و با تعمیرات صحیح و اصولی و تجربیات خود باعث کارکرد بهتر پکیج می شود.

ویژگی های دیجی امداد رسان 

تعمیرکاران متخصص و با تجربه

وقت شناس و خوش قول

استفاده از قطعات فابریکی

مسیٔولیت پذیر

تسلط بر روی انواع کدهای خطا

آماده خدمت رسانی به تمامی نقاط تهران در ۲۴ ساعت شبانه روز

برای خواندن مقاله کدهای خطا پکیج آریستون اینجا رو کلیک کنید.

مرکز تعمیرات تخصصی دیجی امداد رسان

مرکز تعمیرات تخصصی دیجی امداد رسان دارای متخصصین حرفه ای و باتجربه در زمینه فروش قطعات پکیج دیواری نصب، سرویس و تعمیرات انواع پکیج ها بوده و با شناختی که بر روی پکیج ها دارند می توانند آن ها را به بهترین نحو تعمیر کنند. در صورتی که پکیج شما با ارور روبرو شده و به دنبال یک متخصص برای رفع خطا هستید دیجی امداد رسان آماده خدمت رسانی به شما شهروندان عزیز در هر ساعت از شبانه روز می باشند.

 

عیب یابی تخصصی پکیج دیواری لورچ به همراه خدمات سرویس و تعمیر

مرکز تعمیرات دیجی امداد رسان

 

برای مشاوره یا درخواست تکنیسین با ما تماس بگیرید

5/5 - (2 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *