قوانین و مقررات

کلیه اصول و رویه‏‌ها منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.

کاربر: مشتری یا کاربر به هر شخصی که با توجه به اطلاعات کاربری در سایت سامیار سرویس ثبت نام می کند تا از خدمات سایت  استفاده نماید.

عضویت شما در سایت بیانگر پذیرش کلیه ضوابط و مقررات سایت بوده و هر  نوع درخواستی از این پایگاه به معنی توافق کامل شما با شرایط و ضوابط تلقی می گردد.

———————————————————————————————-

  1. مسئولیت صحت اطلاعات وارد شده جهت ثبت نام و درخواست برعهده کاربر می باشد.
  2. چنانچه شرکت سازنده جهت استفاده مصرف کننده از خدمات و گارانتی کالا شرایط و ضوابط از پیش تعریف شده ای داشته باشد(مثلا نصب توسط نصاب مجاز)، مصرف کننده شخصاً ملزم به رعایت آنها می باشد.
  3. تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است.
  4. اطلاعات و مشخصات کالاها توسط شرکت های سازنده ،یا منابع و مراجع اصیل و یا ترجمه سایتهای معتبر خارجی تامین می‌گردد. از اینرو سایت اینترنتی سامیار سرویس هیچ مسوولیتی در قبال اطلاعات و محتوای مبهم و یا خطاهای نگارشی احتمالی برعهده نخواهد داشت. ولی با هدف ارائه خدمات بهتر و آگاه‌سازی مشتریان، خود را در بروزرسانی مداوم اطلاعات و محتویات متعهد می‌داند.

ارتباط با کاربران

  1. جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های سایت سامیار سرویس، برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال می نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه  را در پروفایل خود لغو کنند.
  2. آدرس ایمیل سامیار سرویس  [email protected] می باشد و فقط هر اطلاعاتی که از طریق این ایمیل ارسال شود معتبر می باشد.
  3. اطلاعات خصوصی کاربران استفاده کننده از خدمات سایت محافظت شده و در اختیار اشخاص و طرفین غیر واگذار نخواهد شد.
5/5 - (1 امتیاز)