مطالب آموزشی

تعمیر پکیج ال جی

نمایندگی پکیج ال جی

تعمیر پکیج دیواری به افزایش میزان کارکرد و بازدهی آن کمک کرده و توصیه می شود هر ساله باید قبل از شروع زمستان به سرویس کردن پکیج اقدام کنید. ممکن است عملکرد پکیج بر اثر استفاده نادرست دچار اختلال شود و همچنین استفاده طولانی مدت از آن موجب مستهلک شدن دستگاه می گردد. از این رو به دلیل حصول اطمینان از عدم اختلال پکیج به خصوص در فصول سرد و پیشگیری از بروز ایراد، سعی کنید هر سال سرویس پکیج را انجام دهید. پکیج های دیواری نسبت به آبگرمکن و سیستم های گرمایش مرکزی دارای مزیت هایی از جمله هزینه نگهداری پایین، طول عمر زیاد تر و کیفیت بالا تری هستند. در صورت بروز مشکلات فنی و یا ایراداتی از قبیل خاموش شدن، سر و صدای خیلی زیاد، نشتی یا آبریزش و روشن نشدن پکیج می توانید آن را به دست متخصصان تعمیر پکیج ال جی بسپارید.

مشاوره دیجی امداد رسان

توصیه می شود در صورت مشاهده ی هرگونه اشکال در کاکرد پکیج، به منظور جلوگیری از افزایش مشکل و همچنین ممانعت از بیشتر شدن  هزینه تعمیر، سعی کنید در اولین فرصت پکیج را به یک متخصص ماهر و با تجربه بسپارید. برای کسب اطلاعات بیشتردر زمینه تعمیر پکیج ال جی از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با دیجی امداد رسان تماس حاصل فرمایید.

تعمیر پکیج دیواری ال جی

پکیج های دیواری  lgتوانستند با بهترین کیفیت تنها پس از گذشت پنج سال حداکثر میزان فروش در بازار را به خود اختصاص دهند.  این پکیج ها با دو مدل پایونیر و پرستیژ در فروشگاه ها عرضه می شوند.

کمترین میزان فشار آب در پکیج های دیواری ال جی 0.3bar  و بیشترین میزان فشار آب نیز 5 bar می باشد و تمام مدل های این پکیج ها از مدل فن دار و دو مبدله هستند. راندمان حرارتی پکیج های گلدیران بالا است (بیش از نود درصد) و 35 تا 60 درجه سانتی گراد دامنه ی تنظیم کردن آب گرم مصرفی در تعمیر پکیج دیواری ال جی است. همانطور که گفته شد پمپ های مورد استفاده در پکیج های گلدیران در شرکت گراندفوس دانمارک تولید می شوند و این پمپ های سیرکولاتور توانایی منتقل کردن با هد 6 فوت آب را دارند. توصیه ما این است که یک رسوب گیر را در لوله و درست در جایی که آب ورودی به  پکیج می رسد، خرید کرده و نصب کنید.

نمایندگی پکیج ال جی

مشتریان می توانند با توجه به شرایط پکیج از خدمات نمایندگی تعمیر پکیج ال جی شامل سرویس هایی در زمینه فروش، بعد از فروش و مهم تر از همه در حوزه تعمیرات پکیج و تسهیلات مختلف آن بهره مند شوند. لازم به ذکر است کلیه خدمات نمایندگی ال جی با ضمانت نامه ی کتبی و معتبر به مشتریان عرضه می شود.

مشاوره دیجی امداد رسان

نمایندگی مجاز ال جی دیجی امداد

تعمیر و سرویس انواع پکیج دیواری ال جی در محل با 1 سال گارانتی قطعات تعویضی

 

جهت اعزام فوری کارشناس با ما تماس بگیرید

 

نمایندگی تعمیر پکیج ال جی در شرق تهران

خدماتی مورد ارائه در نمایندگی پکیج  و قطعات پکیج  ال جی در تهران  شامل: سرویس و نصب پکیج، شستشوی مدار، تامین و فروش عمده قطعات پکیج با کیفیت، نصاب پکیج، رادیاتور و نصاب شیر آلات ، تعمیر انواع برد با تستر مناسب، تعمیر انواع پکیج.

دیجی امداد رسان در تمام نقاط شهر تهران بخصوص مناطق شرق تهران آمادگی ارائه خدمات به مشتریان عزیز را دارد. سعی کنید از عدم وجود مشکل و سالم بودن پکیج مطمئن شوید و در این زمینه از تعمیرکاران پکیج کار کمک بگیرید. این کار اول از همه ایراد به وجود آمده را حل می کند و دوم هزینه ی سنگینی را در صورت به وجود امدن ایراد بزرگ تر به بار نمی اورد و مهم ترین مسئله اینکه باعث می شود عمر دستگاه افزایش یابد و سال های بیشتری را به خوبی و بدون مشکل جدی کار کند.

تعمیر پکیج ال جی

تعمیرکاران پکیج ال جی

پکیج های الجی توانایی منتقل کردن آب تا 6 متر ارتفاع را دارند و همچنین می توانند گرمایش 170 تا 280 متر مربع را انجام دهند. و این نشان از دارا بودن یک پمپ قوی تر نسبت به دیگر پکیج ها است. پکیج های ال جی  با دو مدل اعم از فن دار و بدون فن عرضه شده و یکی از بهترین تولید کنندگان پمپ در سراسر دنیا یعنی شرکت دانمارکی گراندفوس سازنده ی پمپ این پکیج است.

در هر خانه برای هرکدام از پکیج های گلدیران می بایست از 1 عدد دودکش جداگانه تا پشت بام آپارتمان به ظور مستقیم استفاده شود و استفاده کردن از دودکش های مشترک با توجه به توصیه های شرکت ال جی نادرست است. با توجه به آمار هایی که از طرف مشتریان به دست آمده، میزان خرابی پکیج های ال جی بسیار کم بوده و در نتیجه تعمیرات پکیج ال جی کمتر صورت می گیرد.

اما دستگاه با گذشت زمان و به دلیل اینکه یک کالای مصرفی می باشد نیاز مند سرویس و تعمیر دورهای می باشد به همین دلیل دیجی امداد رسان در این زمینه بهترین و مجرب ترین تعمیر کاران را استخدام کرده است تا در کمترین زمان ممکن عیب دستگاه را شناسایی و آن را رفع کنند.

مشاوره دیجی امداد رسان

خدمات دیجی امداد رسان در زمینه تعمیر پکیج  ال جی

با وجود خدمات دیجی امداد رسان در زمینه تعمیرات انواع برند های مختلف پکیج به خوص تعمیر پکیج ال جی جای هیچ گونه نگرانی برای مشتریان عزیز وجود ندارد و آن ها می توانند در صورت بروز هرگونه مشکلات فنی ولو کوچک، در هر ساعت از شبانه روز از متخصصان با تجربه ی تعمیر کار کمک بگیرند. مشتریان می توانند در صورت بروز هر گونه نقص و خرابی در پکیج ال جی خود از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با دیجی امداد رسان تمام بگیرند.

فرم درخواست تعمیرات

  • 11 + 4 =

تعمیر پکیج ال جی

خدمات سرویس پکیج ال جی دیجی امداد:

رفع مشکل آب گرم پکیج

رفع مشکل افت فشار

اسید شویی دستگاه

رفع مشکل روشن نشدن پکیج ال جی

رفع مشکل شعله پکیج الجی

تعویض قطعه معیوب

رسوب زدایی پکیج LG

از دیگر خدمات این مجموعه شامل:

شناسایی نقص دستگاه و رفع آن

 سرویس پکیج به صورت کامل توسط بهترین سرویسکاران

خدمات نصب پکیج در برند های مختلف توسط بهترین نصابان انجام می شود.

تعمیر پکیج ال مشاوره دیجی امداد رسانجی

علت گرم نشدن آب پکیج ال جی

اگر که شعله پیلوت در سیستم درچه باز روشن باشد، اما با اینحال آب گرم و گرما تولید نشود، این احتمال وجود دارد که شیر درون مخزن تغذیه و انبساط گیر نموده است. در این حالت در زمان هواگیری آب و هوا در درون رادیاتور ها  وجود ندارد و همچنین رادیاتور های موجود در طبقه های بالا سرد هستند. و مشکل از شیر توپی نشات می گیرد. به درون مخزن تغذیه و انبساط نگاهی بیندازید. اگر آن را خالی دیدید، به منظور پر شدن مخزن تغذیه و انبساط و راه اندازی مجدد آن شیر توپی را بالا و پایین کنید. عواملی که برایتان شرح داده شد علت گرم نشدن آب پکیج  LGبودند.

تعمیر پکیج ال جی

رسوب زدایی پکیج ال جی

در ادامه می خواهیم در مورد رسوب زدایی پکیج الجی صحبت کنیم. جمع شدن رسوب در درون لوله های پکیج موجب کم شدن میزان گرمایش و همچنین افت فشار می شود. این حالت به تدریج رخ می دهد. یک تعمیرکار متخصص در زمینه پکیج می تواند به شما در از بین بردن جرم ها، رسوب ها و بهبود کارایی پکیج کمک کند.

تعمیر پکیج ال جی

تعمیر برد پکیج ال جی

یکی از مشکلاتی که احتمال بروز آن در پکیج زیاد است، اشکال در برد پکیج است. از این رو تعمیر برد پکیج یکی از حساس ترین تعمیراتی است که باید به متخصص آن سپرده شود. خیلی از وظایف قطعات پکیج شامل شیر گاز، حس گر، جرقه زن و پمپ مرتبط با برد بوده و کنترل آن به وسیله ی برد است. در واقع می توان گفت از صفر تا صد خواسته های مشتری در پکیج به وسیله ی برد تامین خواهد شد. به طوری که خیلی از ایرادات پکیج ال جی می توان را به وسیله ی تعمیر برد آن برطرف کرد. در صورت به وجود آمدن مشکل در پکیج های جدید، تعمیر برد پکیج ال جی به جای تعمیر قطعات مکانیکی و ترموستات صورت می گیرد و حتی به دلیل پیشرفته بودن این برد ها، متخصصان می توانند با توجه به نوع تهویه و نوع کار برد و طبق میل و خواسته مشتریان، تغییراتی را در آن به وجود آورند.

تعمیر پکیج ال جی

هزینه تعمیر پکیج ال جی

عوامل مختلفی بر روی قیمت تعمیر پکیج ال جی تاثیر می گذارند که شامل: تعویض قطعه در صورت نیاز و استفاده از قطعه اورجینال، دستمزد تعمیر کار، هزینه وسیله ایاهاب ذهاب تعمیر کار. سرویس پکیج دیواری دوره ای دستگاه می باشد. این عوامل در تعرفه تعمیرات پکیج تاثیر گذار هستند.

مشاوره دیجی امداد رسان

نمایندگی مجاز ال جی دیجی امداد

تعمیر و سرویس انواع پکیج دیواری ال جی در محل با 1 سال گارانتی قطعات تعویضی

 

جهت اعزام فوری کارشناس با ما تماس بگیرید

5/5 - (2 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *