مطالب آموزشی

تعمیر پکیج شبانه روزی

نمایندگی تعمیرات پکیج

از محبوب‌ترین سیستم‌های گرمایشی پکیج ها می باشند. پکیج ها جایگزینی مناسبی برای موتورخانه ها شده اند که دیگر نیازی به اشغال فضای زیادی از ساختمان نمی باشد. پکیج  به عنوان یک وسیله مصرفی با گذشت زمان ممکن است دچار خرابی شود که البته پکیج از آن دسته وسایل مصرفی می باشد که حداقل هر شش ماه یک بار نیاز به سرویس دوره ای دارد. دیجی امداد رسان یکی از مراکز فعال در زمینه تعمیر و سرویس انواع برند های پکیج می باشد. این نمایندگی در راستای خدمات گسترده تر دست به اقدامی جالب زده است آن هم تعمیر پکیج شبانه روزی می باشد و در طول شبانه روز در هر ساعتی که پکیج شما دچار مشکل شد می توانید از طریق تلفن های موجود در سایت با ما تماس بگیرید تا مشکل دستگاه شما شناسایی و رفع شود.

پکیج ها مدل های مختلفی دارند که با برند های متنوعی در بازار یافت می شود دیجی امداد رسان توانایی سرویس و تعمیر تمام برند های موجود در بازار نظیر پکیج دیوار بوش، پکیج دیواری اساتیس، پکیج دیواری بوتان، تعمیرات پکیج ایران رادیاتور و… را دارد. ما از بهترین تکنسین ها جهت تعمیر دستگاه استفاده می کنیم.

تعمیر پکیج شبانه روزی در شرق تهران

 ممکن است در طول شبانه روز ناگهان سیستم شما دیگر آب مصرفی را گرم نکند یا گرمایش منزل را مهیا نسازد دیجی امداد رسان این امکان را مهیا ساخته است که در تمام نقاط نسبت به ارائه خدمات تعمیر پکیج در تهران در هر ساعت از شبانه روز در صورتی که سیستم شما دچار عیبی شد، اقدام نماید. شما می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با این مرکز تماس بگیرید تا دیجی امداد رسان تکنسین را به محل اعزام می کند و  مشکل را بر طرف سازد.

از جمله خدمات ارائه شده در شبانه روز توسط نمایندگی تعمیر پکیج دیواری دیجی امداد رسان شامل: سرویس پکیج, تعمیر پکیج بوتان و تعمیرات پکیج در شرق تهران می باشد.

در هر لحظه از شبانه روز با ما تماس بگیرید 

ارائه کلیه خدمات تعمیر و سرویس پکیج به صورت شبانه روزی و در سریع ترین زمان ممکن

به همراه 6 ماه گارانتی خدمات

 

جهت اعزام فوری کارشناس با ما تماس بگیرید

تعمیر پکیج شبانه روزی

تعمیر شبانه روزی پکیج بوتان

یکی از برند های پکیج موجود در بازار که طرفداران بی شماری نیز دارد، پکیج بوتان می باشد. نمایندگی ما در زمینه تمام برند ها به خصوص پکیج بوتان اطلاعات کافی در زمینه انواع خرابی ها و علت آن و راه حل رفع آن را بلد هستند و در کمترین زمان ممکن آن را رفع می کنند.

تعمیر پکیج شبانه روزی

تعمیر شبانه روزی پکیج ایران رادیاتور

پکیج ایران رادیاتور با آب برق و گاز کار می کند، در صورتی که دستگاه دچار مشکلی شود تعمیرکار باید ابتدا پریزی که دوشاخه پکیج را به آن زده ایم بررسی کند شاید ایراد از  پریز و یا دوشاخه باشد. بهترین روش این است که دوشاخه  در پریز دیگری امتحان شود. جهت بررسی گاز بهتر است شیر گاز اصلی  چک شود تا اطمینان حاصل شود که گاز قطع نمی باشد. در صورتی که فشار دستگاه کمتر از 0.5 بار باشد دیگر پکیج کار نمی کند. زیرا اگر دستگاه بدون آب کار کند خسارت جبران ناپذیری به دستگاه وارد می کند. تعمیرکار باید تمام جوانب را در نظر بگیرد و آن را حسابی بررسی کند.

تعمیر پکیج شبانه روزیمشاوره دیجی امداد رسان

خدمات سرویس پکیج شبانه روزی توسط تعمیرکار پکیج شبانه روزی

خدمات سرویسی که در زمان ارائه خدمات به مشتریان عزیز شامل می گردند عبارتند از:

رفع مشکل نشتی آب پکیج

رفع ایراد روشن نشدن پکیج ایساتیس

اسید شویی پکیج

سرویس پمپ پکیج

عیب یابی کامل دستگاه در کمترین زمان

رفع مشکل افت فشار پکیج

رسوب زدایی دستگاه

تعوض قطعه معیوب با قطعه اورجینال در صورت نیاز به تعویض.

رفع مشکل شعله

رفع مشکل آب گرم

تعمیر آبگرمکن در تهران

تعمیر پکیج شبانه روزی

تعمیر پکیج 24 ساعته

همان طور که قبلا هم گفته شد از مهم ترین خدمات نمایندگی تعمیر پکیج دیجی امداد رسان تعمیر پکیج به صورت 24 ساعته می باشد تما تکنسین های ما در طول شبانه روز به طور 24 ساعته آمادگی لازم جهت رفع مشکل دستگاه شما را دارند. شما فقط کافیست در صورت بروز هرگونه مشکل برای دستگاهتان با ما تماس بگیرید.

تعمیر پکیج شبانه روزی

دلایل برتری دیجی امداد رسان نسبت به سایر نمایندگی های تعمیرات پکیج شبانه روزی

استخدام تکنسین های خبر و کار بلد به همراه داشتن مدرک فنی حرفه ای

قیمت های مناسب و متناسب با نرخ مصوب اتحادیه

استفاده از قطعات  اصلی و اورجینال برای قطعات تعویضی

قطعات دارای یک سال گارانتی تعویض می باشند

 ۶ ماه گارانتی سرویس

تعمیر پکیج شبانه روزی

هزینه تعمیر آبگرمکن شبانه روزی

هزینه های تعمیر پکیج به عواملی نظیر: دستمزد  تکنسین جهت تعمیر و سرویس، اسید شویی مبدل ثانویه دستگاه، اسیدشویی مبدل اصلی دستگاه، هزینه رفت و امد تکنسین و ساعات تماس بستگی دارد. قطعا در صورت ارائه خدمات در ساعت های بادمدادی با ساعت های عادی در طول روز متفاوت خواهد بود. برای کسب اطلاع بیشتر می توانید از طریق تلفن های موجود در سایت جهت تعمیر پکیج دیواری با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول درا رابطه با تعمیر آبگرمکن شبانه روزی

بله شرکت دیجی امداد تا شش ماه قطعات تعمیر شده و یک سال برای قطعات تعویض شده پکیج شما را گارانتی می کند.

زیرا تعمیرکاران دیجی امداد مهارت و تخصص لازم در زمینه تعمیر پکیج شبانه روزی را دارا هستند و نسبت به حل مشکل و عیب یابی مهارت و دانش لازم را دارند و از همه مهمتر وقت شناس هستند.

هزینه تعمیر پکیج شبانه روزی با توجه به نوع دستگاه و نوع مشکل و اینکه احتیاج به تعویض قطعه هست یا نه محاسبه می شود. برای اطلاعات دقیق تر میتوانید با نمایندگی های دیجی امداد تماس حاصل نمایید.

دیجی امداد رسان به عنوان یکی از معتبر ترین نمایندگی های تعمیر پکیج در انواع برند های مختلف در زمینه تعمیر پکیج شبانه روزی خدمات خود را به مشتریان عزیز ارائه می دهد خدمات نظیر: تعمیر پکیج ایستاتیس، تعمیر پکیج بوتان، تعمیر پکیج ایران رادیاتور.

تعمیر پکیج شبانه روزیمشاوره دیجی امداد رسان

در هر لحظه از شبانه روز با ما تماس بگیرید 

ارائه کلیه خدمات تعمیر و سرویس پکیج به صورت شبانه روزی و در سریع ترین زمان ممکن

به همراه 6 ماه گارانتی خدمات

 

جهت اعزام فوری کارشناس با ما تماس بگیرید

5/5 - (3 امتیاز)

۱ نظر در “تعمیر پکیج شبانه روزی

  1. منصور گفت:

    سلام وقت بخیر
    یک پکیج ایران رادیاتور دارم که مبدل ثانویه رسوب بسته و ازش آب چکه میکنه آیا با سرویس کردن درست میشه یا باید تعویض بشه. لازم به ذکر است قبل از این که متوجه این مشکل شوم هر چند روز یهویی افت بار داشت و سپس آب میچکید اما الان دیگه یکسره قطره چکان از بغل مبدل آب میده.ممنون میشم راهنماییم کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *