مطالب آموزشی

معرفی پکیج دیواری دیواتک دی فرولی

پکیج-دیواری-دیواتک-دی-فرولی

پکیج دیواری یکی از دستگاه هایی می باشد که از آن به منظور تامین آب گرم مورد نیاز استفاده می شود که کاربردهای مختلفی را دارد که از آن ها می توان به موارد همچون شستشو و استحمام کردن اشاره کرد. به خاطر عملکرد ویژه ای که این دستگاه به خود اختصاص داده است یکی از مناسب ترین جایگزین ها برای موتورخانه مرکزی می باشد. از این رو اگر شما نیز می خواهید آب گرم مصارف روزانه خودتان را تامین کنید، پکیج دیواری مناسب ترین گزینه به حساب می آید.

مشاوره دیجی امداد رسان

همانطور که می دانید پکیج ها یک کالای مصرفی به شمار می روند و به مرور زمان نیازمند سرویس و حتی تعمیر می شوند در صورتی که نیاز به تعمیر پکیج دیواری فرولی داشتید می توانید از دیجی امداد رسان نمایندیگ تعمیر انواع پکیج ها در شهر تهران کمک بگیرید. این پکیج ها انواع مختلفی را با خود به همراه دارند که از آن ها می توان به پکیج دیواری دیواتک دی فرولی اشاره کرد. این دستگاه ویژگی های مختلفی را از خود به نمایش می گذارد که در ادامه به بررسی هر کدام از آن ها خواهیم پرداخت. از این رو تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

 

هر آنچه باید درباره پکیج دیواری دیواتک دی فرولی بدانید

مشخصه هایی مختلفی را می توانید در این پکیج مشاهده کنید که هر کدام از آن ها اهمیت بسیار بالایی را دارند که به بررسی چند مورد از آن ها می پردازیم.

  • ساختمان هایی که تا 250 متر مربع هستند، می توانند از این پکیج دی فرولی بهره ببرند. چرا که این قابلیت را دارند تا آبگرم مصرفی را برای این اندازه فراهم کنند.
  • اگر فشار آب ورودی نیز پایین باشد، فرد می تواند به یک آبگرم بهداشتی مطلوب نیز دسترسی داشته باشد و گرمایشی مناسبی را برای محیط به وجود آورد.
  • پکیج دیواری دیواتک دی فرولی این قابلیت را دارد تا با گاز مایع نیز کار کند.
  • این دستگاه توانسته سیستم کنترل احتراق و دود را با استفاده از یونیزاسیون داشته باشد.
  • از ویژگی های برتری که می توانید در این پکیج مشاهده کنید، راندمان بالا 93 درصد است.
  • پمپ سیرکولاتو از متعلاقاتی است که می توانید در این پکیج دیواری به آن دسترسی داشته باشید که فشار کاری 3 بار را به خود اختصاص داده است.
  • از سیستم هایی که پکیج دیواتک از آن بهره برده است می توان به گزینه هایی همچون سیستم ضد گیرپاژ پمپ و سیستم ضد یخ زدگی اشاره کرد.
  • مشاوره دیجی امداد رسان

دیگر قابلیت های پکیج دیواری دیواتک دی فرولی

  • نمایشگر و برد دیجیتال از دیگر قابلیت های این پکیج به شمار می روند.
  • دو مبدل برای پکیج دیواری دیواتک دی فرولی در نظر گرفته شده است. مبدل اولیه مسی بوده که پوشش آلومینیومی را دارد. مبدل ثانویه نیز به صورت صفحه ای بوده که از جنس استنلس استیل می باشد.
  • از دیگر قابلیت هایی که در این دستگاه دیواری می توانید مشاهده کنید، شامل مواردی همچون عیب یابی دیجیتالی، بای پس اتوماتیک، محفظه احتراق بسته و… می شوند.
  • فن یکی دیگر از قابلیت هایی به شمار می رود که این پکیج به آن مجهز شده است. فن وظیفه دارد تا هوای آزاد را جهت احتراق و همچنین تخلیه گازهای ناشی از احتراق به پکیج برساند.
  • هر چند این دستگاه از حسگرهای اتاقی، خارجی و ریموت کنترل بهره مند نمی باشد ولی می توان گزینه های ذکرشده را بر روی آن نصب کرد.
  • کارکرد با استفاده از اتصال به سیستم های خورشیدی از دیگر قابلیت های ویژه در پکیج دیواری دیواتک دی فرولی به حساب می آید.

 

ویژگی های منحصر یه فرد پکیج دیواری دیواتک دی فرولی 

صرفه جویی در مصرف برق و گاز

همیشه بحث انرژی ها و صرفه جویی اهمیت بسیار ویژه ای را همراه با خود داشته است. از این رو افراد به دنبال دستگاه هایی هستند تا بتوانند مصرف دو گزینه ذکرشده را به حداقل خود برسانند. پکیج ها نیز از جمله دستگاه هایی به شمار می روند که در معرض مصرف برق و گاز بالایی هستند.

به همین علت برای بهره مندی از مصرف پایین می توانید خرید پکیج دیواری دیواتک دی فرولی را در اولویت خود قرار دهید. چرا که راندمان بسیار بالایی را در مقابل مصرف پایین برق و گاز شاهد خواهید بود. از این رو می توانید از یک استفاده بهینه نهایت لذت را ببرید.

طراحی منحصر به فرد

طراحی این پکیج دیواری باعث شده است تا بتوانید شاهد عملکرد ویژه ای در بخش های مختلف شوید. به عنوان مثال ابعاد این پکیج کوچک می باشد و وزن پایین را نیز به خود اختصاص داده است.

این وزن پایین به دلیل موادی هستند که در ساخت به کار گرفته شده اند. تمامی این گزینه ها در کنار هم جمع می شوند تا بتوانید بهترین استفاده را از آن داشته باشید. به خاطر این ابعاد و البته ویژگی های دیگر می توان آن را در قسمت های مختلف داخل و همچنین خارج محیط نصب کرد.

مورد دیگری که اهمیت بسیار بالایی دارد، فن این پکیج فرولی می باشد. چرا که کاملا بی صدا بوده و در هنگام کار با در آشپزخانه هیچگونه آزاری را تجربه نخواهید کرد.

عیب یابی پکیچ دیواری دیواتک دی فرولی

در صورتی که پکیج شما دچار نقص و یا مشکلی شد تعمیرگاه مجاز دیجی امداد رسان از بهترین نمایندگی های تعمیر پکیج در شهر تهران می باشد شما می توانید از طریق یک تماس تلفی با ما مشکل دستگاه خود را بگویید تا ما بر اساس نیاز شما در کمترین زمان ممکن بهترین و حرفه ای ترین متخصصین خود در زمینه تعمیر انواع پکیج ها به خصوص تعمیر و عیب یابی پکیج فرولی اعزام نماییم.

کدهای خطا پکیج دیواریدیواتک دی فرولی

هر پکیج بر اساس مدلی که دارد اروهای مختلفی بر روی صفحه نمایش خود نشان میدهد پکیج های فرولی هم باتوجه به مدل و نوعی که دارند ارورهای مختلفی را نشان می دهند در صورتی که کدهای خطای پکیج فرولی را بر روی صفحه نمایان شد حتما با ما تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم به شما داده شود.

مشاوره دیجی امداد رسان

سرویس و تعمیر پکیج دیواری دیواتک دی فرولی 

برای بیشتر افراد پیدا کردن یک مکان برای سرویس و تعمیر انواع لوازم خانگی یکی از دغدغه های اساسی بوده است. به همین علت از طریق راه های مختلف به دنبال پیدا کردن یک مجموعه هستند تا خیالشان از بابت تعمیرات راحت باشد.

دیجی امداد رسان یکی مجموعه ها و شرکت های بزرگ می باشد که توانسته چندین سال سابقه و تجربه را در رزومه کاری خود ثبت کند. شما می توانید تعمیرات و سرویس انواع لوازم خانگی مانند پکیج ها، کولرهای گازی، سشوارها، ماشین های لباس شویی و… به این مجموعه برسانید تا با قیمتی مناسبی  و عملکردی قدرتمند لذت کامل را ببرید.

مشاوره دیجی امداد رسان

سخن آخر

در این مقاله به بررسی پکیج دیواری دیواتک دی فرولی پرداختیم. این پکیج توانسته ویژگی های مختلفی را به خود اختصاص دهد که هر کدام از آن ها به منظور داشتن یک کارکرد منحصر به فرد ضروری و مورد نیاز هستند. در انتخاب یک پکیج دیواری موارد مختلفی هستند که باید به تمامی آن ها توجه گردد.

در این مطلب به بررسی و معرفی چند مورد از آن ها پرداخته شد. همچنین نکته ای که باید در این باره ذکر شود این بوده که تنها خرید اهمیت ندارد، بلکه باید به سرویس، تعمیر و در نهایت نصب نیز توجه بسیاری شود. دیجی امداد رسان با داشتن سال ها سابقه در این زمینه توانسته تمامی موارد ذکرشده را با تخصصی ترین تیم ها به انجام برساند.

دیجی امداد رسان یکی از فعال ترین مجموعه ها به حساب می آید که در حال حاضر در زمینه سرویس و تعمیرات انواع پکیج در حال فعالیت می باشد. از این رو اگر به دنبال یک تیم حرفه ای برای نصب، سرویس و تعمیر انواع  پکیج،  در تهران و کرج هستید، دیجی امداد رسان برای خدمات دهی آماده می باشد.

مشاوره دیجی امداد رسان

نصب، سرویس، عیب یابی و تعمیر پکیج دیواری دیواتک دی فرولی

در تعمیرگاه مجاز پکیج فرولی دیجی امداد

 

 

جهت درخواست خدمات با ما تماس بگیرید:

5/5 - (2 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *