مطالب آموزشی

معرفی پکیج دیواری چگالشی بلوهلیکس فرولی

پکیج-بلوهلیکس-فرولی

پکیج دیواری را می توان یکی از مناسب ترین جایگزین ها برای موتورخانه دانست که کاربردهای مختلفی را به خود اختصاص داده است. به طور کلی از این دستگاه برای تامین آب گرم مورد نیاز یک خانه و یا ساختمان بهره گرفته می شود. به همین علت امروزه این روش بسیار متداول شده است و در اکثر ساختمان ها شاهد حضور پکیج هستیم. پکیج دیواری فرولی انواع مختلفی را دارد که هر کدام از آن ها نمایانگر ویژگی های گوناگونی می باشند که از بهترین های آن می توان به پکیج دیواری چگالشی بلوهلیکس فرولی اشاره کرد. از این رو اگر قصد تهیه یک پکیج را دارید می توانید ادامه این مطلب را دنبال کنید تا با اطلاعات کامل آن آشنا شوید. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

همانطور که می دانید پکیج ها یک کالای مصرفی به شمار می روند و به مرور زمان نیازمند سرویس و حتی تعمیر می شوند در صورتی که نیاز به تعمیرات پکیج دیواری فرولی داشتید می توانید از دیجی امداد رسان نمایندیگ تعمیر انواع پکیج ها در شهر تهران کمک بگیرید.

 

مشاوره دیجی امداد رسان

مشخصات پکیج دیواری چگالشی بلوهلیکس فرولی چیست؟

پکیج چگالشی فرولی توانسته مشخصات مختلفی را با خود به همراه داشته باشد. هر کدام از این موارد باعث کاربرد بهتر این دستگاه شده اند. از این رو آشنایی با هر کدام آن ها برای افرادی که قصد خرید دارند، ضروری و حائز اهمیت می باشد. به همین علت در ادامه به معرفی جامعی از این ویژگی ها خواهیم پرداخت.

مشاوره دیجی امداد رسان

  • این پکیج دیواری از این قابلیت برخوردار است تا آن را به یک کنترل هوشمند پکیج اتصال داد. همچنین توانسته سازگاری خود را با پروتکل Opentherm نشان دهد.
  • می توانید بلو هلیکس فرولی را به یک ریموت کنترل اتصال دهید و از این طریق تمامی پارامترهای مورد نیازتان را تنظیم کنید. این کار از آن جهت امکان پذیر است که با پروتکل Opentherm سازگاری دارد.
  • پکیج دیواری چگالشی بلوهلیکس فرولی دو کارکرد مختلف را با خود به همراه دارد که اقتصادی و رفاه این حالت هستند. همچنین دو حالت ذکرشده با نام های eco و comfort نیز شناخته شده اند.
  • همچنین این دستگاه از این قابلیت بهره مند است تا به سیستم خورشیدی اتصال پیدا کند.
  • برنامه ریزی های عملکردی مختلفی را می توانید از این دستگاه شاهد باشید که عملکرد ضد لجیونلا، ضد گیرپاژ پمپ و ضد یخ زدگی در بین این موارد قرار می گیرند.

 

با دیگر ویژگی های پکیج دیواری چگالشی بلوهلیکس فرولی بیشتر آشنا شوید

  • همانطور که شاهد هستید پکیج دیواری در مکان هایی همچون آشپزخانه ها نصب می شوند. در حالی که پکیج دیواری چگالشی بلوهلیکس فرولی این قابلیت را دارد تا در یک فضای بیرونی نصب شود و تا دمای 5 درجه سانتی گراد زیر صفر را دوام بیاورد.
  • هر پکیجی یک مشعل را به خود اختصاص داده است و این مدل نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد. جنس این مشعل از فولاد ضد زنگ بوده و از بالاترین نسبت سطح مشعل به ظرفیت حرارتی بهره مند است.
  • این دستگاه توانسته 3 ستاره راحتی را با خود به همراه داشته باشد که این ستاره ها در زمینه تولید آب گرم بهداشتی است. استانداردهایی که در این زمینه دیده می شوند، شامل EN 13203 و 812/2013 می باشند.
  • مخزن آب بهداشتی خارجی دمایی را همراه با خود دارد که توسط این پکیج قابل کنترل است.
  • پمپ دور متغیر از دیگر قابلیت هایی به شمار می رود که در این پکیج دیواری چگالشی به چشم می خورد. همچنین این پمپ توانسته راندمان بالایی را با خود به همراه داشته باشد و دارای کلاس A است. همچنین از استاندارد ERP برخوردار است.

مشاوره دیجی امداد رسان

هر آنچه باید درباره صفحه کنترل پکیج چگالشی فرولی بدانید

صفحه کنترل یکی از اصلی ترین بخش هایی است که شما باید با آن آشنایی کامل داشته باشید. چرا که هر کدام از مواردی که بر روی آن جای گرفته اند ، نشانگر مورد خاصی هستند و فردی که از آن استفاده می کند باید به صورت کامل در رابطه با آن ها اطلاعات جامعی را کسب کند.

صفحه کنترل پکیج دیواری چگالشی بلوهلیکس فرولی شامل موارد مختلفی می شوند که در این مطلب تنها آن ها را نام خواهید بود و شما با مطالعه دفترچه راهنما پکیج فرولی  و به صورت تجربی به مرور زمان به تمامی آن ها مسلط خواهید شد. این صفحه موارد زیر را شامل می شوند:

  1. دکمه های مخصوص برای تنظیم کردن دمای آب گرم مصرفی
  2. دکمه های مخصوص به منظور تنظیم نمودن دمای آب مدار گرمایش مرکزی
  3. صفحه نمایش
  4. منوی سنسور به منظور به نمایش گذاشتن دمای هوای بیرون، تنظیم حالت تابستانی و زمستانی و همچنین دکمه ریست
  5. دکمه های مربوط به خاموش و روشن و حالت اقتصادی و آسایش
  6. نشانگرهای مختلف از جمله آب گرم بهداشتی، حالت تابستانی، حالت اقتصادی
  7. گیج فشار
  8. درگاه اتصال برای ابزار سرویس الکترونیکی
  9. نشان دهنده برای روشن بودن مشعل و همچنین میزان شعله

تمامی موارد ذکرشده را می توانید در صفحه کنترل مربوط به پکیج دیواری چگالشی بلوهلیکس فرولی مشاهده نمایید. البته تنها خرید پکیج دیواری و یا قیمت پکیج دیواری بلوهلیکس مد نظر نمی باشد و باید نصب آن نیز به خوبی انجام گیرد تا شاهد بهترین عملکرد باشید.

عیب یابی پکیچ دیواری چگالشی بلوهلیکس فرولی

در صورتی که پکیج شما دچار نقص و یا مشکلی شد تعمیرگاه مجاز دیجی امداد رسان از بهترین نمایندگی های تعمیر پکیج در شهر تهران می باشد شما می توانید از طریق یک تماس تلفی با ما مشکل دستگاه خود را بگویید تا ما بر اساس نیاز شما در کمترین زمان ممکن بهترین و حرفه ای ترین متخصصین خود در زمینه تعمیر انواع پکیج ها به خصوص تعمیر و عیب یابی پکیج فرولی اعزام نماییم.

کدهای خطا پکیج دیواری چگالشی بلوهلیکس فرولی

هر پکیج بر اساس مدلی که دارد اروهای مختلفی بر روی صفحه نمایش خود نشان میدهد پکیج های فرولی هم باتوجه به مدل و نوعی که دارند ارورهای مختلفی را نشان می دهند در صورتی که کدهای خطای پکیج فرولی را بر روی صفحه نمایان شد حتما با ما تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم به شما داده شود.

کار نصب پکیج دیواری چگالشی بلوهلیکس فرولی را به کجا بسپارم؟

یکی از سوالاتی که برای افراد درباره پکیج دیواری به وجود می آید این است که کار نصب آن را به کجا بسپاریم. شرکت های مختلفی در این زمینه در حال فعالیت می باشند که از آن ها می توان به مجموعه دیجی امداد رسان اشاره کرد.

دیجی امداد رسان یکی از فعال ترین مجموعه ها به حساب می آید که در حال حاضر در زمینه سرویس و تعمیرات انواع پکیج در حال فعالیت می باشد. از این رو اگر به دنبال یک تیم حرفه ای برای نصب، سرویس و تعمیر انواع  پکیج،  در تهران و کرج هستید، دیجی امداد رسان برای خدمات دهی آماده می باشد.

مشاوره دیجی امداد رسان

سخن آخر

در این مقاله به بررسی پکیج دیواری چگالشی بلوهلیکس فرولی پرداخته شد. این پکیج دیواری ساخت کشور ایتالیا می باشد که توانسته ویژگی های مختلفی را از خود به نمایش بگذارد. به همین علت اگر برای خانه و یا ساختمان خود به دنبال یک پکیج هستید، یکی از مناسب ترین گزینه ها این مدل از برند فرولی می باشد که عملکرد قابل قبولی را از خود در گرم کردن آب مصرفی از خود نشان خواهد داد.

 

نصب، سرویس، عیب یابی و تعمیر پکیج بلوهلیکس فرولی

در تعمیرگاه مجاز پکیج فرولی در شرق تهران

 

 

جهت درخواست خدمات با ما تماس بگیرید:

5/5 - (2 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *