مطالب آموزشی, ارور کدها

کدهای خطا پکیج ایمرگاس

ارور-های-پکیج-ایمرگاس

کدهای خطا پکیج ایمرگاس دارای تعداد متعددی بوده که در این مقاله قصد داریم شما را با تمامی این ارورها آشنا نماییم. کدهای خطا در هنگام بروز مشکل در سیستم بر روی صفحه نمایش نشان داده می شود. با استفاده از این خطاهای پکیج ایمرگاس می توانید به سرعت ایراد و تعمیر پکیج  خود را تشخیص داده و رفع عیب پکیج ایمرگاس را شروع کنید. دیجی امداد رسان آماده خدمت رسانی در تمامی ساعات شبانه روز می باشند.

immergas-logo

مشاوره دیجی امداد رسان

بررسی ارورهای پکیج ایمرگاس

 

کد خطا 01

ارور ۰۱ پکیج ایمرگاس هنگامی بر روی صفحه نمایش نشان داده می شود که شعله به درستی تشکیل نشود. یکی از دلایلی که می تواند باعث بروز این مشکل شود کم بودن فشار گاز می باشد و از دیگر دلایل این اتفاق خرابی جرقه زن بوده که باید تعویض گردد. خطای ۰۱ در پکیج ایمرگاس از متداول ترین کدهای خطا می باشد.


کد خطا 02

این ارور از مهم ترین کد خطا پکیج ایمرگاس بوده و نشان دهنده فعال شدن کلید حرارتی و یا همان کلید حد می باشد.


کد خطا 03

با فعال شدن این ارور ۰۳ پکیج ایمرگاس می توان پی به بروز مشکل در دودکش برد. گاهی ممکن است با گیر کردن یک شی در دودکش مسیر خروج دود بسته شده و باعث ایجاد دود در پکیج شود. پیشنهاد می شود برای رفع خطای 03 پکیج ایمرگاس، حتما از تعمیران کاران فنی کمک بخواهید.


کد خطا 04

با نمایش ارور 04 پکیج ایمرگاس بر روی صفحه نمایش، می توان متوجه فعال شدن سنسور دود شد که یکی از دلایل این ایراد گرفتگی دودکش می باشد.


✔ کد خطا 05

در هنگام بروز مشکل در ان تی سی شوفاژ این ارور را بر روی صفحه نمایش مشاهده خواهید کرد. برای رفع این خطا باید ان تی سی را تعویض نمایید.


✔ کد خطا 06

ارور 06 در پکیج ایمرگاس نشان دهنده خرابی در ان تی سی آب گرم مصرفی می باشد و برای از بین بردن این خطا باید این قطعه تعویض شود.


کد خطا 07

نشانگر فشار پایین مدار شوفاژ می باشد و این ارور بر اثر معیوب بودن پرشر سوئیچ آب و یا پایین بودن فشار آب ورودی ایجاد می شود.


✔ کد خطا 08 

این کد نشان دهنده حداکثر تعداد ریست های دستگاه می باشد.


کد خطا 09 

این کد خطای پکیج ایمرگاس به علت قابل تشخیص نبودن مدار شعله می باشد و امکان دارد به دلیل معیوب بودن برد الکترونیکی و الکترود ایجاد شود و باید برد الکتریکی و الکترود مورد بررسی قرار بگیرند.


کد خطا 10

ارور ۱۰ پکیج ایمرگاس هنگامی بر روی صفحه نمایش مشاهده می شود که فشار آب گرم مصرفی افت پیدا کرده باشد. برای رفع ارور ۱۰ در پکیج ایمرگاس کافیست فشار آب را بالا ببرید.

عیب یابی تخصصی انواع ارور کدهای پکیج دیواری ایمرگاس

 به همراه خدمات سرویس و تعمیر ، مرکز تعمیرات دیجی امداد رسان

 

برای مشاوره یا درخواست تکنیسین با ما تماس بگیرید

مشاوره دیجی امداد رسان

کد خطا 11

هنگامی که در تخلیه دود مشکل ایجاد شود این ارور بر روی صفحه نمایش نشان داده می شود و برای رفع ارور ۱۱ پکیج ایمرگاس باید دودکش دستگاه را بررسی کرده تا مسدود نشده باشد.

از آنجا که خطای 11 پکیج ایمرگاس از متداول ترین خطاها بوده و برای تعمیر آن حتما باید یک تعمیرکار در محل حضور یابد، شما میتوانید با متخصصین ما تماس بگیرید.


کد خطا 12

این ارور بر اثر غیر فعال بودن ترموستات اتاق به وجود می آید و دلیل آن خرابی ترموستات و قطعی اتصالات ترموستات و نا مرغوب بودن ترموستات است.


کد خطا 15

با بروز ایراد در کانکتورها و یا خرابی برد الکترونیکی این ارور را بر روی صفحه نمایش نشان داده می شود و از آن جا که رفع این ایراد تخصصی بوده بهتر است از یک تعمیرکار با تجربه کمک بگیرید.


کد خطا 20

ارور 20 هنگامی بر روی صفحه نمایش نشان داده می شود که شعله به درستی تشکیل نشود. در صورت مشاهده این ارور ابتدا گاز ساختمان را بررسی کرده تا مطمیٔن شوید که فشار لازم را دارد و سپس جرقه زن را چک نمایید تا خراب نشده باشد.


✔ کد خطا 24

این ارور نشان دهنده بروز مشکل در دکمه های کنترل پانل می باشد.


کد خطا 27

 در صورت مواجه شدن با ارور ۲۷ پکیج ایمرگاس می توانید پی به بروز مشکل در گردش آب مدار گرمایش ببرید. یکی از دلایل این ایراد رسوب گرفتن مدار بوده و باید رسوب گیری شود.


کد خطا 31

ارور 31 به معنای بروز ایراد در سیستم ترموستات اتاقی می باشد.


کد خطا 37

با افت فشار ولت ورودی این ارور بر روی صفحه نمایش نشان داده می شود. برای رفع ارور 37 پکیج ایمرگاس میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.


کد خطا 38

در صورتی که شعله پکیج بر اثر وزش و یا قطعی گاز خاموش شود این ارور بر روی صفحه نمایش نشان داده می شود. و از علت خاموش شدن پکیج ایمرگاس می باشد.


کد خطا 43

ارور 43 هنگامی بر روی صفحه نمایش نشان داده می شود که پکیج به صورت مکرر بر اثر کد 38 خاموش شده باشد.


 

برای خواندن مقاله قطعات پکیج ایمرگاس اینجا را کلیک کنید.

رفع کدهای خطا پکیج ایمرگاس Immergas

پکیج ایمرگاس دارای کدهای خطای زیادی بوده و باید بر روی این کدها تسلط کامل داشته تا بتوانید آن را به درستی برطرف نمایید. از این رو بهتر است برای رفع این کد خطای ایمرگاس از یک متخصص کمک بخواهید. در صورتی که برای رفع کدهای پکیج خود به دنبال یک متخصص هستید می توانید از ما کمک بخواهید. تعمیرات پکیج در تهران دیجی امداد رسان با تسلطی که بر روی این خطاها دارد می تواند به درستی و در سریع ترین زمان ارورهای دستگاه را برطرف کنند.

مشاوره دیجی امداد رسان

هزینه رفع کدهای خطا پکیج ایمرگاس

قیمت ثابتی را نمی توان برای رفع کدهای خطای پکیج ایمرگاس و یا عیب یابی پکیج ایمرگاس تعیین نمود. ابتدا باید کارشناس ارور پکیج ایمرگاس را بررسی کرده و پس از متوجه شدن علت نمایش  ارور پکیج ایمرگاس و بررسی دستگاه هزینه  تعمیر پکیچ دیواری را برآورد کند. جهت اطلاع از هزینه های رفع کدهای خطا پکیج ایمرگاس خود می توانید از طریق شماره های موجود در سایت با دیجی امداد رسان تماس گرفته تا کارشناسان ما هزینه را برای شما تعیین نمایند.

چرا برای رفع کدهای خطا پکیج ایمرگاس دیجی امداد رسان را پیشنهاد می کنیم؟

تعمیرکاران دیجی امداد رسان تسلط کافی بر روی ارورهای پکیج ایمرگاس داشته و می توانند در سریع ترین زمان ممکن ایراد پکیج شما را برطرف نمایند. دیجی امداد رسان آماده خدمت رسانی در ۲۴ ساعت شبانه روز به تمامی نقاط تهران می باشند.

نمایندگی مجاز تعمیرات پکیج ایمرگاس در تهران

دیجی امداد رسان از نمایندگی های پکیج ایمرگاس نبوده ولی با توجه به نیروهای متخصص و با تجربه در زمینه تعمیر پکیج ایمرگاس در جنوب و شرق و غرب و شمال تهران مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است. این مرکز تمام سعی خود را کرده تا با استفاده از قطعات فابریکی و تعمیرات اصولی باعث کاهش هزینه های تعمیر و افزایش عمر پکیج شما شوند. در صوررتی که برای تعمیر و رفع ارور های پکیج ایمرگاس خود به دنبال متخصص هستید کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.
برای خواندن مقاله آموزش عیب یابی پکیج دیواری اینجا را کلیک کنید.

مرکز تعمیرات تخصصی دیجی امداد رسان

مرکز تعمیرات تخصی دیجی امداد رسان یکی از مراکز فعال در زمینه تعمیرات پکیج ها بوده و با تخصص و تجربه ای که در این زمینه دارند می توانند پکیج شما را به بهترین نحو ممکن تعمیر نمایند. چنانچه پکیج شما دچار ایراد شده و به دنبال تعمیرکار قابل اعتماد و حرفه ای برای رفع کد خطا ایمرگاس هستید، دیجی امداد رسان آماده خدمت رسانی به تمامی نقاط تهران می باشند تنها کافیست با ما تماس بگیرید. در صورت بروز هرگونه سوال در رابطه با عیب یابی پکیج(کدهای خطا)،

مشاوره دیجی امداد رسان

عیب یابی تخصصی انواع ارور کدهای پکیج دیواری ایمرگاس

 به همراه خدمات سرویس و تعمیر ، مرکز تعمیرات دیجی امداد رسان

 

برای مشاوره یا درخواست تکنیسین با ما تماس بگیرید

4.4/5 - (5 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “کدهای خطا پکیج ایمرگاس

  1. قیاسی گفت:

    ما یک پکیج ایمرگاز داریم مرتب خطای ۰۱ میداد کمی از برق خارج کردیم فعلا کار میکند در تبریز نمایندگی اگه دارید لطفا تلفن تماسشون را عنایت فرمایید

    1. admin گفت:

      با سلام، خیر در تبریز نمایندگی نداریم.

    2. آقاپور گفت:

      سلام آقای قیاسی
      این مشکل برای ما از وقتی بوجود آمد که خواستیم حالت زمستان را خاموش کنیم
      از تعمیر کار کمک خواستیم آمدند جرقه زن را تمیز کردند ولی پس از رفتن ایشان باز هم خطای ۰۱ پیش آمد.حالت زمستان را دوباره فعال کردیم و شوفاژها را بستیم مشکل حل شد از دوستان متخصص هم تقاضای تحلیل موضوع و علت مشکل را استدعا دارم

      1. سجاد گفت:

        لنده هم دقیقا این مشکل رو دارم و هنوز حل نشده

      2. سجاد گفت:

        بنده هم دقیقا این مشکل رو دارم و هنوز حل نشده

  2. موسوی گفت:

    خطا ۹۶ در ایمر گاس چگالشی چیست ممنون میشم

    1. admin گفت:

      سلام، چالشی کار نمیکنیم

  3. میلاد گفت:

    سلام خطای ۲۹ پکیج ایمرگاس چی هستش؟؟؟

    1. خدامی گفت:

      سلام لطفا اگر در شیراز ایمرگاز نمایندگی و تعمیرگاه مجاز دارد آدرس وشماره تماس ارسال بفرمایید

  4. پاکدل گفت:

    درود برای رفع خطای ۲۷ باید چیکار کرد؟

  5. جلال آبادی گفت:

    سلام
    پکیچ ما ارور ۰۳ میده که مشکل دودکش هست گویا ولی چک کردم و مشکلی نیست – وقتی خاموش میشه میبینم فشار آب اومده پایین و وقتی شیر فشار آب باز میکنم و دکمه ریست میزم روشن میشه – متوجه شدم وقتی آب گرم باز میکنیم فشار آب میره بالا و وقتی از ۳ رد میشه شیر تخلیه زیر پکیج سرریز میکنه و پس از تخلیه و کاهش فشار آب خاموش میشه – بفرمایید مشکل کجاست و چگونه حل کنم- اگه پاسخی بفرمایید ممنون میشم- با احترام – جلال آبادی – ۰۹۱۵۵۱۹۳۱۷۷

    1. رادمهر گفت:

      سلام مشکلی که شما فرمودین از منبع انبساطش هست که باید چک بشه و در صورت لزوم تعویض بشه

      1. عزیزی گفت:

        سلام ما شیراز هستیم آیا نمایندگی دارید یا خیر؟ اگر ندارید برای تعمیر چه راهی پیشنهاد میکنید؟ خطای ۰۱ دارد

  6. رسول گفت:

    باسلام آب گرم باز میکنم فن روشن میشه ،جرقه زن میزنه ،ولی مشعل روشن نمشه ،فکرکنم برق سربوبین ۲۲۰ولت ندارم ،لطفا راهنمایی کنید

  7. مهدی گفت:

    سلام. خداقوت. پکیج ما مدام خاموش میشه. بیش از دوماهه که خطای ۰۱ میده. قبلا با خاموش روشن کردن شروع به کار کردن میکرد. ولی الان دیگه سی ثانیه کار میکنه و دوباره ارور ۰۱ میده!!!!!

  8. قدرت اله رضایی گفت:

    سلام استاتید محترم پکیچ ما چند وقتیه آب گرم و لسفاده میکنیم مدام گرم وسردمیشه و هنگام کار شعله خیلی زیاده و حرارت بدنه خیلی بالاست هیچ اروری هم نمیده.

  9. وحید گفت:

    سلام قیمت ان تی سی چنده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *