مطالب آموزشی

آموزش عیب یابی پکیج دیواری

عیب یابی پکیج دیواری

پکیج دیواری وسیله ای برای گرمایش منزل یا محیط کار می باشد و از آن جایی که کوچک بوده و بر روی دیوار قابل نصب است و جای زیادی را اشغال نمی کند از محبوبت زیادی برخوردار می باشد. و همچنین سوخت مصرفی آن گاز و یا برق می باشد. میزان گرمایش خانه یا محل کار شما و همچنین میزان گرمای آب مصرفی ارتباط مستقیمی با کارکرد پکیج شما دارد. بنابراین پکیج ها یکی از مهم ترین وسایل منزل شما به حساب می آیند. با این حال بسیاری از افراد از نحوه نگهداری و استفاده از این سرویس اطلاع کاملی ندارند و تنها زمانی که به مشکل بر می خورند یا سرویس دچار مشکل می شود به سراغش می روند. قبل از اینکه بخواهیم به شما اطلاعاتی در مورد آموزش عیب یابی پکیج دیواری بدهیم بهتر است در مرحله اول به شرح اقداماتی که سبب بهبود عملکرد پکیج و شیوه هایی که به جلوگیری از خرابی این دستگاه کمک می کند بپردازیم. در صورتیکه به افراد متخصص و مجرب برای نصب و یا سرویس خود احتیاج داشتید می توانید با ما در میان بگذارید.

روش های نگهداری پکیج ها

برخی از نکاتی که می توانند به عملکرد بهتر و افزایش عمر این پکیج ها کمک کند به شرح زیر می باشد:

سرویس سالیانه این پکیج هابسیار مهم و ضروری بوده لذا می بایست زمان سرویس شدن پکیج خود را با متخصصین ما برنامه ریزی کنید.

در صورتیکه پکیج شما تحت فشار است بصورت منظم فشار سرویس را چک نمایید و همچنین فشار را روی عدد پیشنهادی دفترچه راهنما قرار دهید.

در فصل گرما نیز هر ماه سیستم گرمایشی خود را بررسی کنید تا اطمینان حاصل شود که فاقد نشتی و یا آبریزش می باشد.

رادیاتورهای خود را در هنگام استفاده در هر سال چک کنید تا از نبود هوای اضافی داخل رادیاتور مطمئن شوید.

مشاوره دیجی امداد رسان

عیب یابی و تعمیر انواع پکیج دیواری

توسط متخصصان مرکز تعمیرات پکیج دیجی امداد رسان

 

 

تماس و مشاوره با کارشناسان ما:

آموزش نحوه عیب یابی پکیج دیواری

عیب یابی پکیج ها کار سختی نبوده اما لازم است که شما از ساختار کلی پکیج ها و مشکلاتی که ممکن است برای آن بوجود بیاید اطلاع داشته باشید. ما در این مقاله به مواردی که ممکن است باعث اختلال در عملکرد پکیج شما بشود اشاره خواهیم کرد.

تغذیه برق

حال می پردازیم به اولین مشکلی که ممکن است برای پکیج شما بوجود بیاید. در ابتدا پکیج و کنترلرها را یررسی نمایید و چراغ ها و صفحه نمایش را چک کنید. در صورتیکه مشکلی نداشته باشند به دیگر وسایل خانه سر بزنید و اگر آن ها نیز مشکلی نداشتند جعبه تقسیم را چک کنید و اگر مشکلی مشاهده نکردید فیوز دستگاه را چک نموده و در صورت لزوم تعویض نمایید. در صورتیکه همچنان مشکل باقی مانده بود ممکن است مشکل جدی داشته که در این صورت بهتر است آن را با متخصصین ما در میان بگذارید.

تغذیه گاز

اگر بوی گاز را احساس کردید سریعا برق ها را خاموش کرده، پنجره را باز گذاشته و با مامورین اداره گاز و آتش نشانی تماس بگیرید. در صورتیکه شیر گاز دستگاه باز بوده و هیچ نشتی ای پیدا نیست از متخصصین باتجربه پکیج کمک بخواهید.

کنترلرهای پکیج

با مطالعه دفترچه راهنما اطمینان حاصل نمایید که ترموستات پکیج شما در وضعیت فعال قرار گرفته و تنظیمات آن صحیح می باشد. این ترموستات مسئول کنترل دمای آب بوده و معمولا بر روی پکیج قابل مشاهده است.

ترموستات اتاق

ترموستات اتاق به دو دسته آنالوگ ( معمولا سیمی ) و دیجیتال (سیمی و بدون سیم) تقسیم بندی می شود. پکیج خود را با  دمای بالاتر از دمای اتاق روشن نمایید . اگر دمای ترموستات پایین تر باشد پکیج روشن نمی شود. نکته: اگر صفحه نمایش دیجیتالی ترموستات شما کمرنگ و ضعیف است احتمالا باطری آن ضعیف بوده و به تعویض باطری نیاز دارد.

شعله پیلوت

در صورت خاموش شدن شعله پیلوت به دفترچه راهنما مراجعه کرده و شعله را روشن کنید. چنانچه پکیج شما فاقد شعله پیلوت می باشد و یا به آن دسترسی ندارید دستگاه را ریست کنید. در صورت نداشتن اطلاع از محل قرار گیری شعله و یا نحوه کارکرد آن به دفترچه راهنما مراجعه نمایید.

مشاوره دیجی امداد رسان

فشار دستگاه

توجه داشته باشید که فشار دستگاه مطابق با مقدار تعیین شده توسط سازنده دستگاه باشد. در صورت کم بودن فشار با استفاده از دکمه ها و یا شیر فلکه هایی که در زیر پکیج وجود دارد، فشار دستگاه را افزایش دهید.

پروگرام ها

پروگرام ها یا تایمرها می توانند الکترونیکی، دیجیتال و یا آنالوگ باشند. شما می توانید با استفاده از این منو تنظیمات دستگاه  را بر روی حالت دلخواه خاموش، زمان دار و یا همواره روشن بگذارید. در صورتیکه پکیج شما روشن نمی شود می توانید این منو را بر روی گزینه همواره روشن قرار دهید. در صورت راه اندازی پکیج مشکل از تنظیمات این قسمت بوده است.

برند های پکیجی که دیجی امداد رسان آن ها را عیب یابی و تعمیر می کند:

عیب یابی پکیج دیواری بوتان

عیب یابی پکیج اپتیما

عیب یابی پکیج ایساتیس

عیب یابی پکیج ایران رادیاتور

عیب یابی پکیج لورچ

رفع عیب پکیج ایمرگاس

عیب یابی پکیج دیواری بوش

عیب یابی پکیج نوتا

عیب یابی پکیج لامبرت

عیب یابی پکیج والترو

عیب یابی پکیج آریستون

عیب یابی پکیج باکسی

عیب یابی پکیج مرکوری

و ده ها برند دیگر موجود در بازار

عیب یابی پکیج دیواری بوتان

یکی از برند های معروف موجود در بازار که طرفداران زیادی نیز دارد پکیج بوتان می باشد. به طور کلی پکیج ها به عنوان یک کالای مصرفی به شمار می آیند و هیچ تفاوتی ندارد که از چه برندی باشد، با گذشت زمان این دستگاه نیاز به سرویس دوره ای دارد تا در صورت بروز عیب و مشکلی سریع آن را شناسایی و رفع کرد.

دیجی امداد رسان به عنوان یکی از نمایندگی های معتبر در شهر تهران در زمینه تعمیر انواع پکیج ها به خصوص عیب یابی پکیج بوتان همیشه حرف اول را می زند و دارای بهترین و متخصص ترین تکنسین ها می باشد.

عیب یابی پکیمشاوره دیجی امداد رسانج دیواری

خدماتی که توسط دیجی امداد رسان در زمینه تعمیر پکیج دیواری ارائه می دهد: 

دیجی امداد رسان یک مرکز فوق تخصصی در زمینه نصب و تعمیرات پکیج و تعمیرات لوازم خانگی از جمله کولر، ماشین لباسشوئی، جاروبرقی و … می باشد. این مجموعه دارای 15 سال سابقه درخشان در زمینه نصب و تعمیرات بوده و دارای کارشناسان متخصص و مجرب می باشند. از خدماتی که توسط ما ارائه می شود شامل:  تعمیر پکیج ال جی، تعمیر پکیج ایستاتیس ، تعمیر پکیج ایران رادیاتور و … می باشد.

مشاوره دیجی امداد رسان

عیب یابی و تعمیر انواع پکیج دیواری

توسط متخصصان مرکز تعمیرات پکیج دیجی امداد رسان

 

 

تماس و مشاوره با کارشناسان ما:

5/5 - (2 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *