مطالب آموزشی

نحوه روشن کردن پکیج ایساتیس

نحوه-روشن-کردن-پکیج-ایساتیس

پکیج ایساتیس یکی از رایج ترین وسایل گرمایشی است که در بسیاری از منازل و یا دفاتر کاری مورد استفاده قرار می گیرد. هنگامی که یک دستگاه پکیج ایساتیس تهیه می کنید نیاز دارید تا از چگونگی عملکرد آن و نحوه روشن کردن پکیج ایساتیس اطلاع پیدا کنید. در این مقاله به بررسی این دستگاه و نحوه روشن کردن پکیج ایساتیس و خطاهای پکیج ایساتیس می پردازیم.

یک سری از نکاتی وجود دارد که بهتر است قبل از روشن کردن این دستگاه از انها اطلاع داشته باشید. نحوه روشن کردن پکیج ایساتیس با دستگاه های دیگر متفاوت می باشد و باید تمامی جوانب احتیاط و استاندارد به کلی رعایت شود. بررسی مواردی مانند درست بودن تمامی اتصالات و نصب صحیح دودکش از اولین مواردی است که باید انجام شود.

اگر هر گونه اشکالی در این دو مورد وجود داشته باشد دستگاه روشن نخواهد شد و یا به سرعت خاموش می شود. همچنین با در نظر گرفتن میزان فشار گاز و استاندارد بودن سطح آن می توانید به راحتی دستگاه را راه اندازی کنید. نحوه روشن کردن پکیج ایساتیس در حالت زمینی و دیواری با کمی تغییر انجام می شود. در این دو دستگاه محل قرار گیری کلید ها و اتصالات متفاوت می باشد.

مشاوره دیجی امداد رسان

توصیه هایی قبل از روشن کردن پکیج ایساتیس:

  • اگر متوجه نشتی گاز در دستگاه  شدید اولین حرکت این است که دسته شیر گاز آن را قطع کنید.
  • نکته بسیار قابل توجه در زمان نصب این است که دودکش را به صورت استاندارد نصب کنید همچنین با عایق بندی مناسبی نیز باید داشته باشد. 
  • از عدم قرارگیری وسایل قابل اشتعال مانند کاغذ یا پارچه بر روی پکیج  قبل از روشن کردن مطمئن شوید.
  • از باز بودن دودکش پکیج اطمینان حاصل کنید.
  • دسته شیر گاز ورودی به دستگاه را  قبل از اقدام به افزایش فشار در دستگاه و یا حتی تخلیه مدار گرمایش ببندید.

 

 

نحوه روشن کردن پکیج ایساتیس در حالت زمستانه به چه صورتی می باشد؟

برای اطلاع از نحوه روشن کردن پکیج ایساتیس در زمستان باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

  1. باز کردن ورودی شیر گاز دستگاه
  2. اتصال برق و فشردن دکمه روشن یا پاور دستگاه
  3. وارد کردن رمز و پسور که به طور پیش فرض سه صفر می باشد
  4. قرار دادن دستگاه در حالت زمستانه با انجام تنظیمات دکمه مود یا شماره 7
  5. با حرکت دادن درجه کلید شماره 5 می توانید درجه حرارت آب را تنظیم کنید
  6. دکمه شماره 6 را فشار دهید تا تنظیمات شما ثبت شود و پکیج در این حالت راه اندازی شود
  7. تنظیم کردن دمای دستگاه و آب موجود در لوله ها با استفاده از کلید شماره 4

با ظاهر شدن علامت زمستانه بر روی نمایشگر متوجه می شوید که دستگاه در حالت زمستانه کار می کند. با این کار پکیج شما آماده گرم کردن آب با دمای مناسب برای فصل زمستان می شود.

مشاوره دیجی امداد رسان

نحوه روشن کردن پکیج ایساتیس در حالت تابستانه:

پکیج ایساتیس را بر اساس مراحل زیر در حالت تابستانه تنظیم کنید:

اولین مرحله باز کردن شیر گاز دستگاه می باشد.

دومین مرحله وصل کردن جریان برق دستگاه و فشاردادن  دکمه شماره 3 یا POWER دستگاه می باشد.

مرحله سوم وارد کردن کنترل پنل پسورد دستگاه می باشد.

دکمه MODE پکیج را در حالت تابستانه تنظیم کنید.

در این حالت  صفحه نمایش وضعیت کارکرد دستگاه علامت شیر آب را نشان می دهد با چرخاندن ولوم شماره 5 یا ولوم مخصوص تنظیم دمای آب گرم مصرفی، دمای آب دلخواه خود را تنظیم کنید.

در این مرحله پکیج دمای تنظیمی را به صورت خودکار ذخیره می کند. شما می توانید دمای آب سیستم آب گرم بهداشتی را بر روی نمایشگر دستگاه ملاحظه کنید. از حالا به بعد پکیج در حالت گرمایشی کار خواهد کرد.

کد خطاهای پکیج ایساتیس چیست؟

در برخی از موارد شما ناچارید برای دانستن نحوه روشن کردن پکیج ایساتیس خطاهای پکیج ایساتیس را نیز بشناسید. خطاهای پکیج ایساتیس به علت های مختلفی رخ می دهد . به همین منظور برخی از خطاهای شایع که در جریان روشن کردن و حین کار دستگاه رخ می دهد را در زیر آورده ایم:

  • کد خطای E1 : مقدار فشار آب موجود در داخل مبدل اصلی دستگاه کم است. برای رفع این مشکل باید تمامی نشتی ها را چک کنید و سپس به بررسی باز بودن شیر پرکن دستگاه بپردازید. اگر با انجام این کارها باز هم این خطا ادامه داشت باید با تعمیرکار پکیج ایساتیس تماس بگیرید تا پرشر سوییچ آب را چک کند.
  • کد خطای E2 : به علت وجود نداشتن شعله این خطا بر روی نمایشگر ظاهر می شود. تمامی اتصالات گازی را مجددا چک کنید و مطمئن شوید جرقه زن به درستی عمل می کند یا خیر. اگر باز هم این خطا ادامه داشت باید دستگاه را ریست کنید. در صورتی که با ریست هم این اشکال برطرف نشد به احتمال زیاد اشکال از برد دستگاه می باشد.
  • کد خطای E3 : بالابودن حرارت زیاد آب گرم باعث ایجاد این خطا می شود. در این صورت باید سنسور گرمایش چک شود . اگر حرارت همچنان بالا بود با تعمیرکار پکیج ایساتیس در دیجی امداد رسان تماس گرفته و با او مشورت کنید.

 

 

علت کار نکردن دکمه های پکیج ایساتیس چیست؟

یکی دیگر از اشکالاتی که ممکن است برای این دستگاه پیش بیاید کار نکردن کلید ها است. علت کار نکردن دکمه های پکیج ایساتیس ممکن است به علت ارورهای زیاد دستگاه باشد که با ریست کردن با احتمال زیاد برطرف می شود. اگر با ریست کردن نیز این اشکلات برطرف نشد باید علت کار نکردن دکمه های پکیج ایساتیس توسط کارشناس و متخصص تعمیر پکیج ایساتیس بررسی شود تا به صورت اصولی و صحیح اقدام به تعمیر آن شود. در این حالت بیشترین احتمال مربوط به خرابی برد می باشد. دیجی امداد رسان با اعزام سریع و به موقع نیروهای متخصص خود و تعمیرکار پکیج ایساتیس آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی در زمینه عیب یابی و تعیین علت کار نکردن دکمه های پکیج ایساتیس می باشد.

 

Isatis پکیج با بقیه پکیج ها چه تفاوتی دارد؟

پکیج ایساتیس در ابتدا در کشور ایتالیا تولید می شد و به کشور ما وارد می شد. سپس گروه صنعتی ایساتیس در کشور خودمان شروع به مونتاژ این دستگاه در شهر یزد کرد و پس از مدتی با اقدام به طراحی این دستگاه باعث تولید داخلی و عرضه این پکیج ها به صورت کاملا وطنی شد. امروزه قیمت تمام شده این پکیج ها بسیار کمتر از نمونه های خارجی می باشد اما در عملکرد و شکل ظاهری تفاوتی با نمونه اولیه ندارد. همین امر سبب شده است تا بسیاری از مردم ترجیح دهند پکیج ایساتیس ایرانی را به جای خارجی آن بخرند. از ویژگی های برجسته این پکیج ها می توان به راندمان بالا برای گرم کردن سریع آب و اشغال فضای کمتر به دلیل طراحی خاص و امکان نصب به صورت کاملا مستقل اشاره کرد.

 

تنظیم فشار پکیج ایساتیس چگونه انجام می شود؟

برای اطلاع از تنظیم فشار پکیج ایساتیس باید ابتدا از نحوه روشن کردن پکیج ایساتیس و انجام اصولی آن اطمینان حاصل کنید. بعد از انجام کلیه مراحل راه اندازی به صورت درست باید با تنظیم فشار پکیج ایساتیس دستگاه را راه اندازی کنیم. برای این کار بایستی شیر ورودی آب را باز کنیم و بقیه تنظیمات را از طریق برد کنترلی انجام دهیم. وقتی درجه فشار به 2.5 رسید باید شیر ورودی را ببندیم. این کار باید با دقت کامل انجام شود تا از بالا رفتن بیش از حد فشار جلوگیری شود. با تماس با دیجی امداد می توانید تنظیم فشار پکیج ایساتیس خود را در سریع ترین زمان و با کمترین هزینه توسط کارشناس متخصص انجام دهید.

مشاوره دیجی امداد رسان

علت خاموش روشن شدن پکیج به صورت مداوم چیست؟

علت خاموش روشن شدن پکیج به صورت مداوم دلایل مختلفی دارد. از جمله دلایل شایع آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وجود هوا و اصطلاحا هواگیر شدن پکیج
  • مسدود شدن لوله هایی که آب را در دستگاه جریان می دهد
  • وجود اشکال در پمپ
  • خراب بودن الکترود یون
  • خراب بودن برد اصلی

برای برطرف کردن هر یک از این اشکالات باید با متخصص مربوطه و تعمیرکار پکیج ایساتیس تماس گرفته و توسط این اشخاص اقدام به برطرف کردن این عیبها کنیم. دیجی امداد رسان معتبر ترین و بهترین نمایندگی تعمیر پکیج ایساتیس در تهران می باشد که با خدمت رسانی های سریع و گارانتی قطعات تعویضی به مدت یک سال توانسته است رضایت مشتریان گرامی را فراهم آورد.

 

روش تنظیم شعله پکیج ایساتیس چگونه می باشد؟

با چرخاندن پیچ مربوطه به سمت راست یا چپ می توانید مقدار فشار خروجی را کنترل کنید. معروف ترین روش تنظیم شعله پکیج ایساتیس استفاده از ولت متر می باشد که باید برق دستگاه در این حالت روی DC قرار گیرد. باید در نظر داشته باشید که میزان تنظیم شده ی برق باید 12 ولت شود و سیم ها حتما به مدولار متصل باشند. هنگامی که سیمهای ولت متر به پشت مدولار وصل شد باید صبر کنیم تا ولتاژ به عدد چهارده برسد . وقتی به این عدد رسید شعله را کم می کنیم تا دمای آب کم شود و عملیات زیاد شدن ولتاژ توسط برد انجام شود. همچنین می توانید برای اطلاع یافتن و قرار گرفتن تحت نظر متخصص تعمیرکار پکیج ایساتیس و یاد گرفتن روش تنظیم شعله پکیج ایساتیس برای یک بار درخواست خود را مبنی بر فرستادن تعمیرکار ثبت کرده و در دفعات بعد خودتان اقدام به تنظیم شعله پکیج ایساتیس کنید.

 

علت روشن نشدن پکیج ایساتیس چیست؟

هنگامی که آب در جریان سرد باشد و فاقد گرمایی باشد که دستگاه را بر روی آن تنظیم کرده ایم می توانیم آن را علت روشن نشدن پکیج ایساتیس بدانیم. روشن نشدن پکیج باعث سرد بودن آب و یا نچرخیدن آن در لوله ها می شود. برخی از عوامل رایج می توانند علت روشن نشدن پکیج ایساتیس باشند که در زیر به آنها اشاره می کنیم:

  • کم بودن فشار پکیج از حد متعادل 1 بار
  • عدم اتصال شیر گاز یا نداشتن فشار مناسب برای روشن شدن پکیج
  • خراب بودن برد کنترل
  • معیوب بودن یونی که وظیفه روشن شدن شعله را بر عهده دارد
  • خراب بودن پمپ سیرکولاسیون
  • خراب بودن پرشر سوییچ هوا و معیوب بودن فن دستگاه

با داشتن اطلاعات کافی پیرامون نحوه روشن کردن پکیج ایساتیس می توانید کلیه این مشکلات را شناسایی کرده و به راحتی در جهت راه اندازی دستگاه اقدام کنید. در هر مرحله از راه اندازی دستگاه اگر نتوانستید به درستی این کار را انجام دهید با تعمیر کاران ما در دیجی امداد رسان تماس حاصل فرمایید.

مشاوره دیجی امداد رسان

چرا دیجی امداد رسان بهترین نمایندگی تعمیر و نصب پکیج ایساتیس در تهران است؟

دیجی امداد رسان بهترین مرکز ارائه خدمات تعمیر پکیج، سرویس پکیج و نصب پکیج در تهران می باشد که می تواند کلیه این خدمات را در سریع ترین زمان و با کمترین مقدار هزینه انجام دهد. گارانتی یکساله قطعات تعویضی این مرکز نیز گواه بر کیفیت عالی آنها می باشد که کمتر مرکزی اقدام به آن کرده است. دیجی امداد رسان نمایندگی تعمیر پکیج ایساتیس تمامی مناطق تهران را برای تعمیر پکیج تحت پوشش خود قرار می دهد.

5/5 - (2 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “نحوه روشن کردن پکیج ایساتیس

  1. محمد گفت:

    سلام وخیده نباشید چرا فیلم مراحل عیب یابی وجود ندارد

  2. محمد سهرابوندی گفت:

    ببخشید خطای دید را اصلاح می کنم با سلام وخسته نباشید. فیلم رفع عیوب پکیج ایساتیس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *