مطالب آموزشی, ارور کدها

کدهای خطا پکیج ایساتیس

کدهای-خطای-پکیج-ایساتیس

کدهای خطا پکیج ایساتیس دارای تعداد زیادی بوده که در این مقاله قصد داریم شما را با آن ها آشنا نماییم. در صورتی که شما این کدهای خطا پکیج ایساتیس را شناسایی کرده و با آن ها آشنایی داشته باشید می توانید به راحتی و در سریع ترین زمان متوجه ایراد پیش آمده برای پکیج خود شوید. در اصل می توان گفت که کدهای خطا نشانه ای از سوی دستگاه بوده تا اطرافیان را از بروز ایراد در پکیج آگاه کند.پکیج ایساتیس

عیب یابی پکیج ایساتیس

جهت عیب یابی پکیج ایساتیس لازم است که شما نسبت به تمامی ارور کدهای پکیج ایساتیس آشناییت داشته باشید. قطعا دانستن دلیل هر ارور در جهت بر طرف کردن عیب بوجود آمده کمک شایانی به شما می کند.

مشاوره دیجی امداد رسان

بررسی کدهای خطا پکیج ایساتیس

✔ کد خطا E1

ارور E1 هنگامی بر روی صفحه نمایش نشان داده می شود که آب درون پکیج کاهش پیدا کرده باشد. برای رفع این ارور باید مبدل ها را بررسی کرده تا رسوب نگرفته باشد. رادیاتورها و لوله ها را چک کنید تا از عم وجود نشتی در پکیج مطمیٔن شوید. در صورتی که هیچ یک از موارد بالا مشکل نداشت، احتمالا ایراد از پرشر سویٔیج بوده و باید تعویض گردد.


✔ کد خطا E2 پکیج ایساتیس

با نشان دادن این ارور در پکیج می توان پی به عدم تشخیص شعله برد. در این مواقع باید ابتدا گاز ساختمان را چک کرده تا افت پیدا نکرده باشد. در مرحله بعدی جرقه زن را مورد بررسی قرار داده و در صورت مشکل آن را تعویض نمایید. همچنین یون تشخیص شعله سیستم را چک کنید تا مشکلی نداشته باشد. در غیر این صورت احتمالا الکترود جرقه زن برد خراب شده و باید تعویض گردد.


✔ کد خطا E3

این ارور نشان دهنده بروز مشکل در ان تی سی حرارتی می باشد. برای از بین بردن این مشکل می بایست این قطعه تعویض گردد.


✔ کد خطا E4

ارور E4 نشان دهنده بروز مشکل در ان تی سی آب گرم مصرفی بوده و با تعویض این قطعه این خطا از بین می رود.


✔ کد خطا E6 پکیج ایساتیس

در هنگام بروز مشکل در سنسور دود این ارور در پکیج به وجود می آید. در این مواقع پکیج خود به خود خاموش شده و یا فن از کار می افتد. برای رفع این مشکل ابتدا مسیر دودکش را بررسی کرده تا مسدود نباشد. در صورتی که مسیر دودکش ها را بررسی کرده و مشکلی مشاهده نکردید احتمالا فن و یا ملحقات و اتصالات آن دچار ایراد شده و باید تعویض گردد.


✔ کد خطا E7

این ارور هنگامی بر روی صفحه نمایش نشان داده می شود که دمای آب مصرفی بیش از حد افزایش یافته باشد. یکی از دلایل بروز این مشکل گیرپاژ کردن پمپ و یا نیم سوز شدن آن می باشد و باید پیش از سوختن تعمیر شود. از دیگر دلایل این ایراد خرابی ترموستات حد بوده که باید تعویض گردد.


✔ کد خطا E8

ارور E8 هنگامی بر روی صفحه نمایش نمایش داده می شود که ارتباطات درون برد دچار ایراد شده باشد. با توجه به حساس بودن و تخصصی بودن این مشکل باید از یک متخصص کمک بگیرید.


✔ کد خطا E01 پکیج ایساتیس

در صورت گرمای بیش از اندازه دستگاه ارور E01 بر روی صفحه نمایش نشان داده می شود. در صورت مواجه شدن با این مشکل باید ترموستات حد، تخلیه هوای مسیر، عملکرد پمپ و یا رله پمپ را هر کدام به صورت جداگانه مورد بررسی قرار داده و ایراد را برطرف نمایید.

مشاوره دیجی امداد رسان

مرکز تخصصی عیب یابی و رفع مشکلات پکیج دیواری ایساتیس در تهران

دیجی امداد رسان

 

جهت اعزام فوری کارشناس با ما تماس بگیرید

✔ کد خطا E02

این ارور نشان دهنده افزایش بیش از اندازه دما در گرمایش رفت دستگاه می باشد. برای رفع این مشکل باید ابتدا سیستم هواگیری شود و مبدل ها رسوب گیری شود. در صورتی که با طی مراحل بالا همچنان مشکل پا بر جا بود، باید سنسور ان تی سی را تعویض کنید.


✔ کد خطا E03

با تغییر دمای آب گرم این ارور بر روی صفحه نمایش مشاهده می شود. برای رفع این خطا مطابق با ارور E02 عمل کنید.


✔ کد خطا E05 پکیج ایساتیس

با نمایش این ارور در پکیج پی می بریم که آب در مدار رفت و برگشت بالا رفته است. برای رفع این ارور باید سیستم را هواگیری کرده و در صورتی که ارور از بین نرفت، شیر پر کن را باز نمایید. در صورتی که همچنان ایراد پا بر جا بود، ان تی سی ها را مورد بررسی قرار دهید.


✔ کد خطا E06

ارور E06 هنگامی بر روی صفحه نمایش نشان داده می شود که دمای آب گرم برگشت زیاد شده باشد. برای رفع این ارور ابتدا سیستم را هواگیری کرده و سپس ان تی سی را چک کرده و در صورت ایراد آن را تعویض نمایید.

✔ کد خطا E10

با بروز خطا در سنسور فشار این ارور بر روی صفحه نمایش نشان داده می شود. برای از بین بردن این ایراد کابل های سنسور را بررسی کرده و در صورتی که مشکلی مشاهده نکردید، سنسور را تعویض نمایید.


✔ کد خطا E11

در صورت مشاهده این ارور بر روی صفحه نمایش می توان به این نتیجه رسید که فشار آب در مدار کم می باشد. با باز کردن شیر فشار این ارور از بین می رود.


✔ کد خطا E12

زیاد بودن فشار آب در مدار به دلیل آب گیری بیش از اندازه دستگاه، این ارور بر روی صفحه نمایش نشان داده می شود. برای رفع این ارور مقداری از آب دستگاه را تخلیه کنید و در صورت عدم از بین رفتن این ایراد، شیر پرکن را بررسی کنید.


✔ کد خطا E13

با خرابی سنسور ان تی سی این ارور را بر روی صفحه نمایش مشاهده خواهید کرد. برای رفع این ارور سیم های رابط سنسور را چک کنید و چنانچه ایرادی نداشت سنسور را تعویض نمایید.


✔ کد خطا E14

ارور E14 هنگامی بر روی صفحه نمایش نشان داده می شود که سنسور برگشت گرمایش دچار ایراد شده باشد. برای رفع این ارور باید این قطعه تعویض شود.


✔ کد خطا E15

این ارور نشان دهنده مشکل در سنسور آب مصرفی می باشد. برای از بین بردن این ارور مطابق با کد خطای E13 عمل کنید.


✔ کد خطا E21

با بروز مشکل در پی بی سی که سبب خاموش شدن پکیج می گردد، این ارور بر روی صفحه نمایش نشان داده می شود. برای رهایی از دست این ایراد باید این قطعه تعویض شود.


✔ کد خطا E31

ارور E31 نشان دهنده عدم تشکیل شعله می باشد. برای رفع این ایراد می بایست جرقه زن، شیر گاز، برد الکترونیکی و گاز مصرفی را هر کدام را به صورت جداگانه مورد بررسی قرار دهید.


✔ کد خطا E32

این ارور نشان دهنده پرش شعله می باشد که یا به علت نوسانات گاز و یا به دلیل خرابی الکترود می باشد که باید تعویض گردد.


✔ کد خطا E41

با بروز مشکل در سوییچ پرشر هوا این ارور نمایش داده می شود. باید پرشر سویٔیچ را باز کرده تا این ارور از بین برود.


✔ کد خطا E43

با نمایش این ارور می توان پی به تاخیر در بسته بودن پرشر سویٔیچ برد. برای رهایی از این ارور ابتدا پرشر سویٔیچ را مورد بررسی قرار داده و سپس فن را چک کنید.


✔ کد خطا E50

ارور E50 هنگامی بر روی صفحه نمایش نشان داده می شود که اتصال کانکتور دچار ایراد شده باشد و باید اتصالات را مورد بررسی قرار داد.


✔ کد خطا E60

با بروز مشکل در پمپ این ارور بر روی صفحه نمایش نشان داده می شود که در این صورت باید تمامی بخش های پمپ را بررسی کنید.


✔ کد خطا E61

با نمایش ارور E61 می توان پی به ایراد در پمپ پکیج برد و باید پمپ تعمیر شود.


✔ کد خطا P02

ارور P02 نشان دهنده افزایش بیش از حد معمول آب گرم گرمایش رفت دستگاه می باشد و باید مطابق با خطا E02 این ارور را برطرف کرد.


✔ کد خطا P03

با افزایش بیش از حد معمول آب گرم گرمایش برگشت، این ارور را بر روی صفحه نمایش مشاهده خواهید کرد. برای رهایی از این خطا باید مطابق با خطا E02 عمل کرد.


✔ کد خطا P21

ارور P21 نشان دهنده عدم تشکیل شعله می باشد و باید مانند خطا E30 این ارور را از بین ببرید.


✔ کد خطا  P23

این ارور هنگامی نمایش داده می شود که شعله در حین کار قطع شود که باید الکترود را بررسی کرده و در صورت خرابی آن را تعویض نمایید تا این ارور از بین رود.

مشاوره دیجی امداد رسان

برای خواند مقاله کدهای خطا پکیج مرکوری اینجا را کلیک نمایید.

رفع ارورهای پکیج ایساتیس

کدهای خطا پکیج ایساتیس متعدد بوده و از بین بردن آن نیازمند تجربه و تخصص می باشد و به همین دلیل توصیه می شود که رفع ارورها پکیج ایساتیس را به دست افراد غیرحرفه ای نسپارید. دیجی امداد رسان آشنایی کاملی بر روی کدهای خطا پکیج ایساتیس  داشته و به راحتی می تواند دلی رورهای پکیج ایساتیس را شناسایی کرده و در سریع ترین زمان ممکن آن را از بین برد. در نتیجه در صورتی که بر روی صفحه نمایش خود خطا مشاهده کردید کافیست از طریق شماره های درج شده در سایت با این مرکز تماس حاصل نمایید.

فرم درخواست تعمیرات

  • 13 + 7 =

هزینه رفع کدهای خطا پکیج ایساتیس

هزینه رفع ارورهای پکیج ایساتیس به راحتی قابل تشخیص نبوده و ابتدا باید متخصص خطا را مورد بررسی قرار داده و سپس قیمت نهایی را اعلام کند. جهت اطلاع از قیمت های رفع کدهای خطا پکیج ایساتیس خود تنها کافیست با ما تماس گرفته تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

برای خواندن مقاله قطعات پکیج ایساتیس اینجا را کلیک نمایید.

دیجی امداد رسان

مرکز تعمیرات تخصصی دیجی امداد رسان دارای نیروهای ساکن در غرب و شرق و شمال و جنوب تهران بودهدر زمینه تعمیر پکیج ایساتیس و سایر پکیج ها فعالیت دارد و در صورت بروز مشکل آماده خدمت رسانی به تمامی نقاط تهران می باشد. در صورتی که بر روی صفحه نمایش پکیج خود خطا مشاهده کردید، در هر ساعت از شبانه روز تنها کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.

مشاوره دیجی امداد رسان

عیب یابی تخصصی پکیج دیواری ایساتیس به همراه خدمات سرویس و تعمیر

مرکز تعمیرات دیجی امداد رسان

 

برای مشاوره یا درخواست تکنیسین با ما تماس بگیرید

3.5/5 - (2 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *