مطالب آموزشی

خطاهای پکیج آریستون مدل ماتیس

خطاهای پکیج آریستون مدل ماتیس

خوشبختانه امروزه بسیاری از پکیج ها همانند پکیج های آریستون به سیستم تشخیص خطا مجهز می باشند. گاهی اوقات ما با خطاهایی در پکیج آریستون روبرو می گردیم که به دلیل افت فشار آب و گاز ایجاد شده که به راحتی می توان آن ها را برطرف نمود. اما گاهی نیز خطاهای پکیج آریستون مدل ماتیس نشان دهنده ایرادی بزرگ هستند. ما در این نوشتار ارورهایی را لیست کرده ایم هرگاه پکیج دیواری با این ارورهای پکیج آریستون مدل ماتیس روبرو گشت، آگاهی و اطلاع یافتن از هر ارور جهت تشخیص و عیب یابی دستگاه می تواند بسیار موثر باشد. در ادامه با دیجی امداد رسان همراه باشید.

  مشاوره دیجی امداد رسان

بررسی جامع کد خطاهای پکیج دیواری آریستون مدل ماتیس

هر کدام از چراغ های چشمک زن نشان از مشکل و ایرادی در قطعات پکیج دارند که باید جدی گرفته شود. از خطاهای پکیج دیواری آریستون مدل matis می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • روشن شدن چشمک زن ۴۰ و ۵۰ درجه سانتیگراد

این کد خطاهای پکیج آریستون مدل ماتیس نشان دهنده این مشکل است که آب به درستی و به میزان کافی در مدار گرمایشی به گرد در نمی آید. زمانی که پکیج با کمبود آب روبرو باشد چه کاری باید انجام داد؟ ما پیشنهاد می کنیم، برای این خطاهای پکیج دیواری آریستون مدل ماتیس به تنظیم مجدد فشار پکیج بپردازید و یا اینکه اگر پکیج مشکل خاصی نداشت، دستگاه را هواگیری نمایید.

  • نمایش چشمک زن چراغ ۴۰، ۵۰، ۶۰، ۷۰، ۸۰، ۹۰

یکی دیگر از ارورهای پکیج دیواری آریستون مدل ماتیس که خود را با این خطا نشان می دهد، خبر از این دارد که ایراد دستگاه استفاده بیشتر از ۵ بار از دکمه ریست در ۱۵ دقیقه می باشد. برای تعمیر پکیج در قیطریه می توانید با ما تماس بگیرید.

  • روشن بودن چراغ دودکش به صورت ثابت

هرگاه خروجی دودکش دچار اختلال و مشکلی شده باشد، در این صورت دودکش نیز با مشکل روبرو می گردد. برای رفع مشکل این ارورهای پکیج آریستون مدل ماتیس پیشنهاد می کنیم که دودکش را مورد بررسی قرار دهید. شاید یک عامل خارجی خروجی دودکش را مسدود کرده و دود نیز راهی برای خروج ندارد. در کل این کد خطای پکیج آریستون مدل ماتیس با مشکل پیدا کردن دودکش ظاهر می شود.

  • روشن شدن ثابت چراغ ۹۰ درجه سانتیگراد

دستگاه شما با میزان افزایش دما روبرو شده است. زمانی که آب به درستی در مدار به گردش در نیاید در این صورت با این خطاهای پکیج دیواری Ariston مدل Matis روبرو خواهید شد. در صورتی که نیاز به داشتن دفترچه راهنمای پکیج داشتید کافی است به صفحه ی دفترچه راهنمای پکیج آریستون رفته و آن را دریافت کنید.

  مشاوره دیجی امداد رسان

نمایش خطاهای پکیج دیواری آریستون مدل ماتیس

ارورهای پکیج دیواری آریستون مدل ماتیس

همانطور که مستحضر شدید هر کدام از ارورهای پکیج دیواری آریستون مدل ماتیس مشکل خود را در قالب روشن شدن چراغ های چشمک زن نشان می دهند. با توجه به رنگ هر کدام از این چراغ ها می توان به مشکل جدی پکیج پی برد. به این صورت که اگر با چراغ چشمک زن سبز که مدام روشن و خاموش می شود، روبرو شدید، نیازی نیست نگران شوید. مشکل پکیج جدی نبوده و نیازی نیست که به ریست کردن دستگاه بپردازید.

برخی از ارورهای پکیج دیواری آریستون مدل Matis نیز خود را با چراغ های چشمک زن زرد نشان می دهد که باید متوجه مشکلی در درون قطعات دستگاه شوید. شما این خطا را نیز با توجه به ارورهایی که در بالا به آن اشاره نمودیم می توانید برطرف کنید. اما اگر با چراغ قرمز مواجه گشتید که مدام به نمایش در می آید، می بایست متوجه مشکل جدی در پکیج شوید. برای رفع آن به ریست کردن پکیج دیواری بپردازید.

 

آشنایی با دکمه های پکیج جهت رفع خطاهای پکیج آریستون مدل matis

قبل از عیب یابی ارورهای پکیج دیواری Ariston مدل Matis بهتر است که با دکمه های موجود بر روی دستگاه نیز آشنا باشید.

  • دکمه ON / OFF: با استفاده از این دکمه می توانید دستگاه را خاموش و روشن کنید.
  • دکمه RESET: زمانی که با خطاهای پکیج دیواری آریستون مدل ماتیس روبرو گشتید، گاهی اوقات برای راه اندازی به دکمه ریست نیاز خواهید داشت.
  • ولوم سمت راست: با استفاده از این ولوم می توانید میزان آب موجود در مدار داخلی را تنظیم کنید.
  • ولوم سمت چپ: ولوم سمت چپ جهت تنظیم دمای آب گرم مصرفی تعبیه شده است.

 

جمع بندی نهایی

کد خطاهای پکیج آریستون مدل ماتیس

خدمات تعمیر پکیج آریستون در دیجی امداد رسان تنها شامل برطرف کردن ارور پکیج آریستون مدل matis نمی باشد. دیجی امداد در حوزه فروش قطعات پکیج دیواری نیز فعالیت دارد. این خدمات در حوزه های نصب و سرویس و تعمیرات نیز گسترده شده اند. خطاهای پکیج آریستون مدل ماتیس با توجه به آنچه در این مقاله گفته شد، با راهکارهای ساده قابل حل می باشد. اما اگر تخصصی در این حوزه ندارید، بهتر است که با تعمیرکاران حرفه ای تماس حاصل کنید و کارشناسان دیجی امداد رسان به راهنمایی و عیب یابی دستگاه های شما در صورت تماس حتما خواهند پرداخت.

  مشاوره دیجی امداد رسان

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *