مطالب آموزشی, ارور کدها

کدهای خطا پکیج مرکوری

;کدهای-خطای-پکیج-مرکوری

کدهای خطا پکیج مرکوری هنگامی بر روی صفحه نمایش ظاهر می شوند که پکیج دچار ایراد شده باشد و این خطاها باعث می شود که شما به راحتی به مشکلات پکیج پی برده و در سریع ترین زمان این ارورها را از بین ببرید تا پکیج به صورت صحیح به کار خود ادامه دهد. در صورتی که به دنبال رفع عیب پکیج خود و یا تعمیر پکیج مرکوری هستید دیجی امداد رسان آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در تمامی ساعات شبانه روز می باشند.

مشاوره دیجی امداد رسانپکیج مرکوری

بررسی ارورهای پکیج مرکوری

✔ کد خطا E1

ارور E1 هنگامی بر روی صفحه نمایش نشان داده می شود که شعله تشکیل نشود. این مشکل هنگامی رخ می دهد که گاز به درستی به مشعل نرسد و یا سنسور جرقه زن دچار مشکل شده باشد و برای حل آب باید ابتدا گاز ساختمان را چک کرده و در صورت وجود گاز در ساختمان، جرقه زن را تعویض نمایید.


✔ کد خطا E2

این کد خطا به وسیله فیوز اعلام می گردد و دلیل آن می تواند خرابی پمپ، گرفتگی مسیر، رسوب گرفتن مبدل ثانویه و یا بسته بودن شیرهای رادیاتور باشد و برای از بین بردن این خطا باید هر کدام را به صورت جداگانه مورد بررسی قرار داده و سپس مشکل را حل نمایید.


✔ کد خطا E3

هنگامی کها یرادی در فن و یا سویٔیچ ایمنی دودکش به وجود بیاید این ارور بر روی صفحه نمایش نشان داده می شود. برای رفع این ایراد باید پرشر هوا و فن و پروانه های آن راب ررسی کرده تا ایرادی نداشته باشند.


✔ کد خطا E4

با کم بودن آب درون دستگاه ارور E4 بر روی صفحه نمایش نشان داده می شود که به وسیله سویٔیچ فشار این خطا اعلام می گردد. برای رفع آن باید بار دستگاه را بر روی یک و نیم تنظیم کنید و در صورتی که با تنظیم بار مشکل برطرف نشد،‌ پرشر سویٔیچ آب خراب شده و نیاز به تعمیر و یا تعویض دارد.

عیب یابی تخصصی انواع ارور کدهای پکیج دیواری مرکوری

 به همراه خدمات سرویس و تعمیر ، مرکز تعمیرات دیجی امداد رسان

 

برای مشاوره یا درخواست تکنیسین با ما تماس بگیرید

مشاوره دیجی امداد رسان

✔ کد خطا E6

هنگامی که سنسور آب گرم مصرفی دچار ایراد شود این ارور را بر روی صفحه نمایش مشاهده می کنید. این خطا به وسیله ان تی سی آب گرم مصرفی اعلام می شود و با تعویض آن مشکل حل می گردد.


✔ کد خطا E7

با خرابی سنسور رفت گرمایشی این ارور نشان داده می شود و باید سنسور شوفاژ تعویض شده تا این خطا از بین برود.


✔ کد خطا E9

ارور E9 هنگامی بر روی صفحه نمایش نشان داده می شود که سیستم دچار یخ زدگی شده باشد. با استفاده از ضد یخ می توانید این یخ زدگی و خطا را برطرف نمایید.


✔ کد خطا E10

هنگامی ارور E10 را مشاهده می کنید که مبدل رسوب گرفته باشد و با رسوب گیری صحیح و اصولی این مشکل از بین می رود.


✔ کد خطا EC

ارور EC هنگامی نمایش داده می شود که برد و یا سوکت های برد مشکل پیدا کند و برای رفع آن باید این مشکل حل شود و با توجه به حساسیت این قطعه بهتر است تعویض آن را به یک متخصص بسپارید.


✔ کد خطا EL

ارور EL نشان دهنده ایراد در ورودی آب سرد می باشد.


✔ کد خطا EF

با افزایش بیش از اندازه آب گرم مصرفی این ارور بر روی صفحه نمایش نشان داده می شود.

برای خواندن مقاله کدهای خطا آریستون اینجا را کلیک کنید.

کدهای خطا پکیج مرکوری مدل combo dc28

✔ ارور co پکیج مرکوری

این کد نمایانگر حالت یخ زدگی دستگاه می باشد. با نمایش ارور پکبج مرکوری متوجه می شویم که کلید محافظ یخزدگی خاموش است.


✔ ارور cs پکیج مرکوری

این ارور نشان دهنده خرابی سنسور برگشت مدار می باشد که باید تعویض شود.


✔ ارور  DH پکیج مرکوری

با نمایش این کد بر روی صفحه نمایش می توانیم پی به عدم ایجاد شعله و یا خرابی جرقه زن ببریم که در مرحله اول باید از باز بودن شیر مطمیٔن شده و سپس مجرای لوله گاز را چک کنید تا مسدود نشده باشد.


✔ کد خطا Fy پکیج مرکوری

این ارور در هنگام از کار افتادن فن اتفاق می افتد و در این مواقع باید مسیر دودکش را بررسی کرده تا مسدود نشده باشد و سپس فن و ملحقات آن را چک کنید و در صورت خرابی تعویض نمایید.


✔ ارور GS پکیج مرکوری

با مسدود شدن مبدل حرارتی ارور GS بر روی صفحه نمایش نشان داده می شود و باید مبدل را رسوب گیری کرده و سپس پمپ دستگاه را بررسی کنید.


✔ ارور HS پکیج Mercury

 ارور پکیج مرکوری نشان دهنده خرابی سنسور برگشت مدار گرمایش می باشد و باید برای رفع آن سنسور را تعویض نمایید.


✔ ارور Sy پکیج Mercury

با افت فشار بار پکیج این ارور نمایش داده می شود و در نتیجه با تنظیم صحیح آن این مشکل حل می شود.


 

برای خواندن مقاله کدهای خطا فرولی اینجا را کلیک کنید.

رفع کدهای خطا پکیج مرکوری

پکیج های مرکوری دارای خطاهای گوناگونی می باشند و باید ابتدا با  ارورهای پکیج مرکوری آشنایی کامل داشته تا بتوانید آن را از بین ببرید. از این رو با شناخت بر روی این کدها می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل پکیج خود را برطرف کنید. در نتیجه بهتر است رفع این کدها را به دست متخصص بسپارید. در صورتی که با کدهای خطا بر روی پکیج خود مواجه شدید می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با دیجی امداد رسان تماس گرفته تا تکنسین های ما در سریع ترین زمان ارورهای پکیج مرکوری شما را از بین ببرند.

مشاوره دیجی امداد رسان

هزینه رفع کدهای خطا پکیج مرکوری Mercury

قیمت رفع کدهای خطا پکیج مرکوری ثابت و مشخص شده نبوده و باید ابتدا پکیج را مشاهده کرده و با توجه به نوع کد و در نظر گرفتن مشکل پکیج هزینه آن تعیین شود. در صورتی که برای رفع ارورهای پکیج مرکوری خود به دنبال تعمیرکار با تجربه هستید می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با دیجی امداد رسان تماس بگیرید تا با کم ترین هزینه مشکل پکیج شما را از بین ببرند.

نمایندگی مجاز تعمیرات پکیج مرکوری در تهران

دیجی امداد رسان از نمایندگی های پکیج مرکوری نبوده ولی از مراکز فعال و قابل اعتماد برای رفع مشکل پکیج مرکوری در شرق و غرب و جنوب و شمال تهران می باشد و با تعمیرات اصولی باعث بهبود عملکرد پکیج شما خواهند شد. در صورتی که در هر نقطه از تهران هستید و در هر ساعت از شبانه روز تنها کافیست از طریق شماره های درج شده در سایت با دیجی امداد رسان تماس بگیرید.

چرا برای رفع کدهای خطا پکیج مرکوری دیجی امداد رسان کمک بگیریم؟

دیجی امداد رسان دارای تعمیرکاران متخصص و با تجربه

مسیٔولیت پذیر و کاردان

خوش قول و وقت شناس می باشند.

این افراد برای تعمیرات از قطعات اصلی استفاده می کنند.

دیجی امداد رسان آماده خدمت رسانی در ۲۴ ساعت شبانه روز به تمامی مناطق تهران می باشند.

مرکز تعمیرات تخصصی دیجی امداد رسان

مرکز تعمیرات تخصصی دیجی امداد رسان دارای سابقه ای مفید و طولانی در زمینه تعمیر پکیج در شرق تهران و تعمیرات انواع پکیج ها داشته است و با حسن انجام کار توانسته رضایت مشتریان را به خود جلب نماید. در صورتی که پکیج شما دچار ایراد شده و برای رفع مشکل آن به دنبال تعمیرکار متخصص هستید می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با این مرکز تماس گرفته تا در نزدیک ترین زمان نیروهای ما به محل مورد نظر شما اعزام شوند. این مجموعه از بهترین قطعاات ارجینال جهت تعویض قطعه خراب دستگاه شما استفاده می کند و تضمین می دهد که هیچ ایرادی برای دستگاه شما پیش نمی آید.

مشاوره دیجی امداد رسان

عیب یابی تخصصی انواع ارور کدهای پکیج دیواری مرکوری

 به همراه خدمات سرویس و تعمیر ، مرکز تعمیرات دیجی امداد رسان

 

برای مشاوره یا درخواست تکنیسین با ما تماس بگیرید

4/5 - (8 امتیاز)

مطالب مرتبط

۱ نظر در “کدهای خطا پکیج مرکوری

  1. اللهیاری گفت:

    کد خطا E05در پیج مرکوری چی هست من تولیست شما از۴به۶ رفته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *