مطالب آموزشی, ارور کدها

کدهای خطای پکیج ال جی

کدهای-خطای-پکیج-ال-جی

پکیج‌های ال جی سالیان درازی است که مورد استفاده مردم قرار می‌گیرد قاعدتا هر وسیله بعد از مدتی استفاده دچار ایراداتی می‌شود لذا به تعمیر پیدا می‌کند. پکیج‌های ال جی برای نشان دادن ایراد و مشکلی که در درون خود اتفاق افتاده است آن‌ها را به وسیله کدهای خطا نشان می‌دهد. کدهای خطای پکیج ال جی در زیر شرح داده شده‌اند. شما عزیزان می توانید تعمیر پکیج ال جی خود را به دیجی امداد رسان بسپارید.

مشاوره دیجی امداد رسان

بررسی دلایل ارور های پکیج ال جی 

✔ کد خطا E1:

در این صورت به دلیل شکسته شدن یون تشخیص جرقه در در قسمت شعله پکیج تشخیص داده نمی‌شود لذا پکیج خاموش می‌شود می توان یکی از دلایل گرم نشدن آب در پکیح ال جی را همین علت دانست. برای رفع این خطا باید وجود یا عدم وجود گاز در پکیج بررسی شود و جرقه زن را مورد بازبینی قرار دهید در صورت نیاز آن را تعویض کنید هم‌چنین یون تشخیص جرقه در دستگاه را در صورت معیوب بودن تعویض کنید و در نهایت مسیر دودکش را مورد بررسی قرار دهید در صورت مسدود بودن آن را برطرف کنید.

✔ کد خطا E2:

حرارت بیش از حد مبدل که خود را به صورت کد E2 نمایش می‌ دهد. برای رفع این مشکل رسوبات موجود در مبدل را تمیز کنید و از بالا رفتن دمای بیش از اندازه مبدل جلوگیری کنید.

✔ کد خطا E3:

همیشه در صورتی که آب گرم خروجی با ایراداتی روبه رو باشد این کد خطای E3 در صفحه نمایش پکیج ال جی ظاهر می‌شود. برای رفع این مشکل لازم است رسوبات موجود در لوله‌های شوفاژ باید از بین برده شوند هم‌چنین رسوبات لوله‌کشی پکیج نیز باید از بین برود تا این مشکل هموار شود. ممکن است در بعضی از موارد با ریست کردن پکیج ایراد وارد شده از بین برود. اگر با ریست کردن پکیج ال جی آشنا نیستید بهتر است از دفترچه‌ی راهنما کمک بگیرد. یک نکته لازم به ذکر است در صورتی که پکیج ال جی بیشتر از یک ساعت روشن بماند به طور خودکار خاموش می‌شود در صورتی که می‌خواهید دستگاه مجددا روشن شود کافی است شیر آب گرم را باز کنید.

✔ کد خطا E4:

اگر فشار آب پایین‌تر از حد مجاز باشد کد خطای E4 در صفحه نمایش پکیج ال جی ظاهر می‌شود. برای رفع این مشکل ابتدا باید تمام لوله‌ها و قسمت زیرین دستگاه را بررسی کنید تا ببینید دچار نشتی نشده باشد. در مرحله‌ی بعد شیر پر کن پکیج را باز می‌کنیم تا هنگامی که فشار پکیج به 2 بار برسد باید حواستان باشد که فشار دستگاه به بیش از 2 بار نرسد و اکنون پکیج را ریست کنید اگر مشکل به وجود آمده برطرف نشد احتمال خرابی پمپ وجود دارد ممکن است پمپ سوخته باشد که باید تعویض شود.

مشاوره دیجی امداد رسان

تخصصی ترین مرکز عیب یابی و تعمیرات پکیج دیواری ال جی

دیجی امداد رسان

 

جهت اعزام فوری کارشناس با ما تماس بگیرید

✔ کد خطا E6/E7:

در همه‌ی پکیج‌ها از جمله پکیج ال جی مدل پرستیژ از یک سنسور یا همان حسگر دما برای تنظیم کردن حرارت آب بهره برده می‌شود. در صورت شکستگی سنسور  و یا خرابی آن کد خطای E6/E7 در روی صفحه نمایش پکیج نشان داده می‌شود. برای رفع این مشکل حتما باید سنسور تشخیص دما تعویض شود. این مورد باید به وسیله تعمیرکاران ماهر شرکت دیجی امداد انجام شود زیرا درصورت نداشتن مهارت احتمال آسیب دیدن سایر قطعات وجود دارد.

✔ کد خطا E9:

در تمام پکیج‌ها سیستم ضد یخ زدگی وجود دارد و پکیج‌های ال جی نیز به این فناوری تجهیز شده‌اند برای این که این خطا نمایش داده نشود باید دستگاه را به مدت طولانی در بیرون از منزل و به طور خاموش قرار ندهیم. برای رفع این مشکلات می‌توانید لوله‌های پکیج و مبدل را گرم کنید برای انجام این کار از سشوار کمک بگیرید. لازم به ذکر است احتمال نشت آب از قسمت اتصالات دستگاه وجود دارد.

کد های خطای پکیج ال جی مدل پایونیر

 

در زیر به کد خطای پکیج ال جی مدل پایونیر اشاره می‌کنیم لازم به ذکر است که تمام کدهای ارور مدل بالا با پایونیر مثل هم هستند جز مواردی که در زیر آمده است:

✔ کد خطا E6:

در صورتی که سنسور آب گرم قطع و یا خراب باشد کد خطای E6 ظاهر می‌شود و یا تعویض سنسور مشکل به وجود آمده برطرف می شود.

✔ کد خطا E7:

در صورت خراب بودن و یا قطع شدن سنسور دمای آب در مدار گرمایش کد خطای E7 در صفحه نشان داده خواهد شد. برای رفع این مشکل باید سنسور را تعویض کنید.  در صورتی که تمایل دارید پکیج‌های ال جی زمان بیشتری برای شما کار کنند حتما نسبت به سرویس پکیج به وسیله تعمیرکار ماهر اقدام کنید زیرا در صورت عدم این کار هزینه‌ای که بابت تعمیر آن متحمل می‌شوید به مراتب بالاتر از سرویس ان است. برای تعمیر و یا سرویس پکیج ال جی با کارشناسان خبره شرکت دیجی امداد تماس بگیرید. تعمیرکاران شرکت دیجی امداد آماده‌ی خدمت رسانی به هموطنان محترم هستند لذا با شماره‌های موجود در سایت برای هماهنگی‌های بیشتر تماس بگیرید.

مشاوره دیجی امداد رسان

هزینه رفع کدهای خطا پکیج ال جی

هزینه رفع کدهای خطا پکیج ال جی ثابت نیست و ابتدا باید پکیج مورد بازبینی قرار بگیرد با توجه به این‌که کدام کد ظاهر شده و هم‌چنین مشکلی که برای پکیج ایجاد شده متغیر است اگر برای رفع ارورهای پکیج خود به دنبال تعمیر کار خبره و با تجربه هستید می‌توانید با شماره‌های موجود در سایت برای هماهنگی‌های بیشتر تماس بگیرید.

نمایندگی مجاز تعمیرات پکیج ال جی در تهران

دیجی امداد رسان از نمایندگی‌های پکیج ال جی نیست ولی تمامی خدمات این برند را به طور کامل و با بهترین کیفیت ارایه می‌دهد. این مرکز فعال آماده‌ی خدمت رسانی به شرق، غرب، شمال و جنوب شهر تهران است در صورتی که شما ساکن شهر تهران هستید در هر ساعت از شبانه روز می‌توانید با شرکت دیجی امداد تماس بگیرید.

چرا برای عیب یابی و رفع کدهای خطا پکیج ال جی و تعمیر پکیج از دیجی امداد رسان کمک بگیریم؟

دیجی امداد رسان از تعمیرکاران و تکنسین‌های کارآزموده و متعهد استفاده می‌کند.

مسئولیت پذیر و کار بلد هستند.

خوش قول و وقت شناس هستند.

از قطعات اورجینال برای تعمیر دستگاه استفاده می‌کنند.

دیجی امداد رسان به صورت 24 ساعته آماده‌ی خدمت رسانی به هموطنان در شهر تهران می‌باشد.

مرکز تعمیرات تخصصی دیجی امداد رسان

مرکز تعمیرات تخصصی دیجی امداد رسان دارای قدمت مفید در زمینه تعمیرات انواع پکیج داشته است و با حسن سابقه‌ی خود توانسته مشتریان زیادی را به خود جذب کند. اگر پکیج شما دچار مشکلاتی است می‌توانید برای رفع مشکلات با شماره‌های موجود در سایت برای هماهنگی‌های بیشتر تماس بگیرید.

مشاوره دیجی امداد رسان

تخصصی ترین مرکز عیب یابی و تعمیرات پکیج دیواری ال جی

دیجی امداد رسان

 

جهت اعزام فوری کارشناس با ما تماس بگیرید

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *