مطالب آموزشی

فلو رگلاتور پکیج دیواری چیست؟

انواع-فلو-رگلاتور-پکیج-دیواری

از جمله قطعات مهمی که در پکیج مورد استفاده قرار می‌گیرد فلو رگلاتور پکیج دیواری است. این قطعه فرمان باز شدن را به سنسور قرمز ارسال می‌کند. فلورگلاتور در مسیر ورودی آب نصب می‌شود و زمانی که آب را باز می‌کنید این آب درون فنر به سمت بالا حرکت می‌کند. سپس سنسور قرمز فرمان باز شدن را به برد الکترونیکی پکیج ارسال می‌کند.

 

مشخصات فلو رگلاتور پکیج دیواری

این قطعه در انواع و کیفیت‌های متفاوتی ساخته می‌شود که فلورگلاتور پکیج ایران رادیاتور از قطعات با کیفیت ساخته شده است. جنس این محصول از استیل ساخته شده است و وزنی معادل با 150 گرم دارد. فروشگاه اینترنتی دیجی امداد رسان فروش فلو رگلاتور پکیج دیواری و فروش قطعات پکیج دیواری را بر عهده دارد.

  مشاوره دیجی امداد رسان

انواع فلو رگلاتور پکیج دیواری

فلورگلاتور فنردار معمولا از انواع فلوسوئیچ و فلومتر می‌باشد. فلورگلاتور فنردار که در پکیچ‌های دیواری نصب می‌شود و فلومتر نیز نام دارد وظیفه دارد تا دستگاه را برای گرم کردن آب مصرفی آماده سازد. زمانی که آب گرم را باز می‌کنید، آب گرم مصرفی و جریان آن، توربین داخل فلورگلاتوررا می‌چرخاند.

در انتهای فلومتر یا فلورگلاتور پکیج دیواری یک مگنت به توربین متصل شده است. زمانی که توربین داخل آن می‌چرخد، مگنت انتهای محصول میدان مغناطیسی ایجاد می‌کند. سنسور مربعی که بر روی فلومتر وجود دارد میزان میدان مغناطیسی که ایجاد می‌شود را مورد سنجش قرار می‌دهد. این قطعه مهم تایین می‌کند که شعله و یا حرارت آب گرم مصرفی چه میزان باشد تا مطلوب به نظر برسد. در واقع این کار را با فرمان به برد انجام می‌دهد.

در صورتی که این بخش خراب باشد و مشکلی داشته باشد پکیج آب را گرم نمی کند و به طور کل پکیج متوجه باز شدن آب گرم نخواهد شد.

هنگام خرید فلو رگلاتور پکیج دیواری دقت کنید. زیرا نمونه‌های بی‌کیفیت و غیر اصل زیادی در بازار وجود دارد و مراکز زیادی وجود دارند که ممکن است هنگام فروش فلو رگلاتور پکیج دیواری جنس تقلبی و بی‌کیفیت را به فروش برسانند.

 

خرید فلو رگلاتور پکیج دیواری

از آنجایی که این قطعه نقش مهمی را در پکیج ایفا می‌کند در نتیجه باید از فروشگاه‌های معتبر تهیه و خریداری شود. فروشگاه دیجی امداد رسان انواع فلورگلاتور پکیج را در اختیار مشتران قرار می‌دهد. جهت خرید فلو رگلاتور پکیج دیواری می‌توانید به فروشگاه اینترنتی دیجی امداد رسان مراجعه کرده و در کمترین زمان ممکن آن را درب منزل خود تحویل بگیرید.

  مشاوره دیجی امداد رسان

قیمت فلورگلاتور پکیج ایران رادیاتور

با توجه به وجود نمونه‌های بی‌کیفیت و غیر اصل محصول ممکن است قیمت فلورگلاتور پکیج دیواری موجود در بازار اندکی بالا و پایین شوند. قیمت فلورگلاتور پکیج ایران رادیاتور را می‌توانید در فروشگاه اینترنتی دیجی امداد رسان مشاهده فرمایید. همچنین شما می توانید در صورت مشاهده خرابی این قطعه از پکیج برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور خود با این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *