مطالب آموزشی

علت روشن نشدن مشعل پکیج دیواری بوتان

روشن-نشدن-مشعل-پکیج-بوتان

مطمئنا برای شما نیز پیش آمده است که پکیج منزلتان کار نکند و به طور کلی روشن نشود. ما در این مقاله برای شما عزیزان دلیل اصلی آن را که روشن نشدن مشعل پکیج است توضیح داده ایم. شما با مطالعه این متن خواهید توانست علت روشن نشدن مشعل پکیج بوتان خود را رفع کنید.

نمایندگی پکیج بوتان

به طور کلی می توان گفت که علت روشن نشدن دستگاه و از کار افتادن آن مربوط به یکی از سه سیستم برق، آب و گاز است زیرا این دستگاه پکیج فقط با این سه سیستم سروکار دارد. اگر مشکل پکیج شما مرتبط به این موضوع باشد، شما در دستگاه خود با چراغ قرمز روبرو خواهید شد که نشان از وجود خطا در دستگاهتان است.

بنابراین قبل از اقدام به تعمیرات مربوط به دستگاه پکیج بهتر است در ابتدا چند مورد مرتبط با سه سیستم را چک کنید. بدین جهت وضعیت فشار آب، فیوزهای مرتبط با دستگاه پکیج و فشار گاز را چک کنید. اگر پس از بررسی اشکال در این موارد نبود، بهتر است اقدام به چک کردن مشعل پکیج بوتان کنید.

روشن نشدن مشعل پکیج بوتان یکی از اصلی ترین علل روشن نشدن دستگاه پکیج به شمار می رود. در این حین کاری از دست شما بر نخواهد آمد، بهتر است برای رفع این مشکل به یک تعمیرکار خوب مراجعه کنید. مجموعه ما در این سایت خدمات سرویس مشعل پکیج بوتان و تعمیرات آن نیز برای مشتری های خود ارائه می دهد. در ادامه به طور تخصصی به روشن نشدن مشعل پکیج خواهیم پرداخت.

مشاوره دیجی امداد رسان

 از آنجایی که پکیج یک دستگاه مصرفی به شمار می آید و هرشش ماه یک بار نیاز به سرویس دارد بهتر است شسرویس و یا تعمیر دستگاه خود را به مجموعه کاملا کار بلد دیجی امداد رسان بسپارید. همچنین می توانید با تکمیل کردن فرم سفارش آنلاین، تعمیر کار و نصاب ماهر مطابق با تعمیر و نصب پکیج بوتان درخواست نمایید. اپراتور های ما سعی دارند در کوتاه ترین با شما تماس گرفته و نسبت به تعمیر پکیج شما اقدام نمایند. علاوه بر این آموزش تعمیر انواع پکیج نیز امکان دارد برای شما مفید واقع گردد.

 

مشکل و علت اصلی روشن نشدن مشعل پکیج بوتان چیست؟

خرابی مشعل پکیج بوتان مشکل اصلی در انواع مختلف پکیج ها به شمار می رود. دلایل بسیاری وجود دارد که روشن نشدن مشعل پکیج به آنها مربوط است. ولی جای هیچ نگرانی نیست، شما می توانید با کمک مجموعه ما که به تمامی آن ها نیز در این متن اشاره شده است اقدام به رفع آن ها کنید. قبل از این که به جزئیات بپردازیم، بهتر است اطلاع داشته باشید که علت روشن نشدن مشعل پکیج در برند های مختلف مشابه هم هستند. برای مثال عیب یابی و انجام تعمیرات برای رفع  علت روشن نشدن مشعل پکیج بوتان مدل بیتا همانند علت روشن نشدن مشعل پکیج دیواری بوتان است که تعمیرکاران ماهر و آموزش دیده ما هر یک را انجام می دهند. به طور کلی در زیر به دلایل روشن نشدن مشعل پکیج اشاره کردیم:

  • خراب شدن جرقه زن پکیج بوتان
  • خراب شدن میله یون در پکیج
  • معیوب بودن برد پکیج شما
  • گرفتگی شیر کنترل گاز پکیج دیواری
  • خرابی مدار برق ورودی دستگاه
  • مشکل در سنسور ntc پکیج بوتان

 

علت روشن نشدن مشعل پکیج بوتان در حالت تابستانه

هنگامی که با مشکل مشعل پکیج بوتان رو به رو هستیم و می خواهیم علت روشن نشدن مشعل پکیج بوتان را شناسایی و رفع کنیم. در این قسمت به علت روشن نشدن مشعل پکیج بوتان در حالت تابستانه می پردازیم و به شما توضیح خواهیم داد که در این حالت دلایل روشن نشدن مشعل پکیج از چیست. معمولا پکیج ها را به طور فصلی روی حالت تابستانه یا زمستانه تنظیم می کنند.

برای عیب یابی در پکیج خود، باید با تغییر فصل پکیج متوجه این موضوع شوید که پکیج شما در کدام حالت کار می کند یا کار نمی کند. زمانی که در در حالت تابستان روشن نمی‌شود ولی وقتی در فصل زمستان کار می کند و آب موجود در رادیاتور ها گرم می شوند.

این به این معنی است که باید به دنبال دلایل سرد بودن آب بگردیم. معمولا عیب یابی در این حالت برای افرادی که از تخصص کافی برخوردار نیستند، مشکل است. بنابراین توصیه ما این است که رفع عیوب روشن نشدن مشعل را در حالت تابستانه با ما بسپارید.

 

علت روشن نشدن مشعل پکیج در حالت زمستانه

علت روشن نشدن مشعل پکیج بوتان در حالت زمستانه به این دلیل است که پکیج شما دمای آب موجود در مدار گرمایش پکیج را بسیار بالا تشخیص می دهد. در این صورت دمای آب گرم مصرفی شما مثل همیشه است ولی رادیاتور ها سر اند که پکیج شما به طور خودکار در حالت زمستانه خاموش می شود.

مشاوره دیجی امداد رسان

خدمات مجموعه ما در زمینه تعمیرات پکیج بوتان

پکیج بوتان یکی از برند های معروف و شناخته شده است. عمر این پکیج چند سال است ولی با این وجود خرابی در ان ها به وجود می آید. اگر شما جزئی از افرادی هستید که پیج شما نیاز به تعمیرات دارد، توصیه ما رفع دلیل روشن نشدن مشعل پکیج بوتان توسط یک تعمیرکار با تجربه و دوره دیده در این زمینه است تا از بروز  جبران ناپذیری از سوی یک فرد غیر متخصص جلوگیری شود. از این رو تعمیر مشعل پکیج بوتان خود را می توانید به مجموعه قابل اعتماد ما بسپارید.

مجموعه ما تمامی خدمات مربوط به روشن نشدن مشعل پکیج را در سراسر تهران ارائه می دهد. هر یک از شع شعب مختلف مجموعه ما در سراسر تهران دارای تعمیرکاران آموزش دیده و ماهر هستند که به طور دقیق اقدام به عیب یابی و رفع ایرادات دستگاه شما می کنند. تعمیرکاران ما به طور 24 ساعته آماده خدمات رسانی در محل شما عزیزان هستند. برای درخواست خدمات با ما تماس بگیرید.

مجموعه دیجی امداد رسان سعی دارد همواره بهترین تجربه کارکرد خود را برای مشتریان و متقاضیان توضیح دهد.  اگر در منزلتان یا محل کارتان پکیج بوتان  دارید می توانید به تکنسین های مورد اعتماد دیجی امداد رسان اعتماد کنید.  این تعمیرکاران می توانند انواع پکیج ایرانی و خراجی را در کوتاه ترین زمان تعمیر کنند. جهت سرویس تعمیر پکیج بوتان خود با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

مشاوره دیجی امداد رسان

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *