مطالب آموزشی

علت جوش آوردن پکیج بوتان و ایران رادیاتور چیست ؟

دلیل جوش آوردن پکیج ایران رادیاتور و بوتان

اگر پکیج بوتان یا ایران رادیاتور استفاده می کنیدو متوجه جوش آوردن آن شده اید؟ در این مقاله از دیجی امداد رسان سعی داریم به بررسی 6 دلیل جوش آوردن پکیج ایران رادیاتور و بوتان و راه حل آن ها بپردازیم و اطلاعات کاملی در این باره به شما خواهیم داد.

6 علت جوش آوردن پکیج ایران رادیاتور و پکیج بوتان

عوامل زیادی هستند که می توانند علت جوش آوردن پکیج دیواری ایران رادیاتور و بوتان باشند که مهم ترین آن ها عبارتند از:

1- رسوب گرفتن مسیر جریان آب

اولین و رایج ترین دلیل جوش آوردن پکیج ایران رادیاتور و بوتان رسوب گرفتن می باشد. وقتی مسیر جریان آب پکیج ایران رادیاتور و بوتان دچار رسوب شود آب نمی تواند به خوبی داخل مدار گرمایشی به حرکت در بیاید و همین امر منجر به جوش آوردن پکیج ایران رادیاتور و بوتان می شود.

2- هوا گرفتن پکیج

علت جوش آوردن پکیج دیواری ایران رادیاتور و بوتانهوا گرفتن مدار گرمایشی پکیج می تواند علت جوش آوردن پکیج ایران رادیاتور و بوتان باشد. باعث می‌ شود با نفوذ هوا داخل مدار گرمایشی به جای این که پمپ پکیج، آب را به گردش دربیاورد، هوا را به جریان درآورد. در نتیجه‌ وجود هوا در پکیج، فشار دستگاه افزایش پیدا می کند و منجر به جوش آوردن دستگاه می شود. بهترین راه حل برای رفع مشکل جوش آوردن پکیج دیواری ایران رادیاتور و بوتان هوا گیری پکیج می باشد.

3- عدم تنظیم دمای پکیج

دمای پکیج باید با توجه به تغییر فصل، تنظیم می شود و عدم تنظیم آن، علت جوش آوردن پکیج ایران رادیاتور و بوتان به شمار می رود. دمای بالای پکیج، به منبع انبساط آسیب می رساند و دستگاه را خاموش می‌کند. برای رفع مشکل جوش آوردن پکیج دیواری بوتان کافی است دمای سیستم را روی میزان استاندارد تنظیم کنید. توجه داشته باشید که دمای مناسب پکیج در فصل تابستان 60 الی 65 درجه سانتی گراد و در فصل زمستان این عدد بین 65 تا 75 درجه می باشد.

4- خرابی منبع انبساط

یکی دیگر از دلیل جوش آوردن پکیج بوتان و ایران رادیاتور خراب بودن منبع انبساط است. در صورتی که منبع انبساط خراب شود، پکیج نشتی پیدا می کند و این ابریزش در جریان آب اختلال به وجود می آورد و کاری می کند که دستگاه جوش بیاورد.

5- خرابی پمپ سیرکولاسیون

در صورتی که پمپ پکیج ایران رادیاتور یا بوتان دچار خرابی شود. این مشکل از گردش آب داخل مدار جلوگیری می کند . در این صورت به جای گردش اب هوا را داخل مدار به گردش در می آورد. این امر به دستگاه فشار وارد می کند و علت جوش آوردن پکیج دیواری بوتان یا پکیج ایران رادیاتور می شود.

برای رفع مشکل جوش آوردن پکیج ایران رادیاتور و بوتان در اثر خرابی پمپ سرویس دوره ‌ای می تواند تا حد زیادی مانع از خرابی پمپ و بروز مشکل جوش آوردن پکیج بوتان شود. در صورت خرابی، پمپ نیاز به تعویض دارد.

برای تعمیر و سرویس پکیچ دیواری می توانید از تعمیرکار پکیج ایران رادیاتور و بوتان شرکت دیجی امداد رسان کمک بگیرید.

02171015

 

6- خرابی شیر موتور

خرابی شیر موتور و افت فشار گاز می تواند علت جوش آوردن پکیج بوتان و ایران رادیاتور باشد. خرابی این قطعه می تواند مشکلات بسیاری را در سیستم گرمایشی به وجود بیاورد که یکی از این مشکلات جوش اوردن پکیج است و سیستم خاموش شود

برای رفع مشکل جوش آوردن پکیج بوتان باید اقدام به باز کردن شیر و بررسی آن کنید. اگر شیر موتوری خراب شده، کافی است شیر موتوری را تعویض کنید.

رفع مشکل جوش آوردن پکیج ایران رادیاتور و بوتان

در مواقعی که پکیج ایران رادیاتور یا بوتان شما جوش آورد و خاموش شد . ابتدا فشار دستگاه را چک کنید و با باز کردن شیر پرکن آن را روی عدد 1.5 بار تنظیم کنید. اگر اروری روی صفحه نمایشگر نشان داده شد یا چراغ قرمز پکیج بوتان روشن شد فورا از یک سرویس کار پکیج بوتان بخواهید که دستگاه تان را بررسی و مشکل را برطرف کند.

اکیدا توصیه می کنیم در صورتی که با مشکل جوش آوردن پکیج بوتان و ایران رادیاتور مواجه شدید، دستگاه را دستکاری نکنید و اگر دانشی در زمینه تعمیر پکیج و امور فنی ندارید این کار را به یک تعمیرکار حرفه ای پکیج بسپارید.

 

علائم جوش آوردن پکیج دیواری بوتان و ایران رادیاتور

رفع مشکل جوش آوردن پکیج دیواری ایران رادیاتور و بوتانجوش اوردن پکیج یک نوع اختلال است که در صورت بروز این ایراد پکیج صدای ناخوشایندی تولید می کند و چراغ قرمز دستگاه روشن شده و از پکیج بخار بلند می شود. در نهایت پکیج خاموش می شود که به این فرایند جوش اوردن پکیج گفته می شود. این مشکل می تواند در هر دو حالت زمستانه و حالت زمستانه به وجود بیاید.

اهمیت مشکل جوش آوردن پکیج

در پکیج های قدیمی جوش اوردن پکیج منجر به انفجار می شد اما با پیشرفت این تکنولوژی این مشکل انفجار از بین رفت اما در صورت تشخیص دما به رسیدن سطح خطرناک خاموش می‌شود. با این حال پکیجی که داغ کرده و جوش آورده است می تواند به قطعات داخلی دستگاه آسیب وارد کند و پکیج را با مشکلاتی مواجه کند.

02171015

دیجی امداد رسان بهترین مرکز تعمیرات پکیج ایران رادیاتور و بوتان

در این مقاله به بررسی دلیل جوش اوردن پکیج ایران رادیاتور و بوتان پرداخته شد. اگر با مشکل خاموش شدن در اثر جوش آوردن پکیج مواجه شدید، قبل از هر اقدامی به یک مرکز تعمیرات پکیج دیواری تماس بگیرید و از آن ها بخواهید که دلیل جوش آوردن پکیج ایران رادیاتور و بوتان را پیدا و برطرف کنند. البته بهترین اقدام قبل از خراب شدن پکیج سرویس دوره ای است. برای انجام هر گونه خدمات اعم از سرویس و تعمیرات پکیج در تهران و شهرهای دیگر می توانید به سایت دیجی امداد مراجعه کنید و درخواست خود را برای تعمیرکار به ثبت برسانید . کارشناسان ما در حوزه تعمیر و سرویس پکیج بهترین خدمات را ارائه می دهند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *