مطالب آموزشی

کم صداترین پکیج دیواری کدام است؟

کم-صداترین-پکیج-دیواری-کدام-است؟

امروزه انواع مختلف پکیج های دیواری یکی از اجزاء مهم در سیستم گرمایشی واحدهای مسکونی و تجاری شناخته می شوند؛ اما آنچه در زمان خرید این دستگاه ها برای کاربران اهمیت دارد، این است که کم صداترین پکیج دیواری موجود در بازار کدام است و از کیفیت بالایی نیز برخوردار باشد.

مشاوره دیجی امداد رسان

امروزه انواع مختلف پکیج های دیواری یکی از اجزاء مهم در سیستم گرمایشی خانه ها، آپارتمان ها، ادارات، شرکت های تجاری و سایر واحدهای مسکونی و تجاری شناخته می شوند. کارکرد ویژه این ابزار در سیستم گرمایشی واحدهای مختلف و مزایای فوق العاده ی آن ها در زمینه افزایش بازدهی سیستم های گرمایشی، کاهش هزینه ها و مصرف بهینه انرژی موجب شده که اغلب افراد در هر محیط و اقلیمی از انواع مختلف پکیج های دیواری استفاده نمایند؛ اما پیش از هر انتخابی همواره یک سوال برای تمامی کاربران وجود دارد و آن این است که ” در میان تمامی برندها و مدل های مختلف کم صداترین پکیج دیواری کدام است؟ “

امروز در این مقاله سعی داریم با معرفی 5 مدل از بهترین برندها و معتبرترین مارک های پکیج های دیواری ایرانی و خارجی کم صداترین پکیج دیواری را معرفی نموده و مزایای کم صداترین پکیج های دیواری را بررسی نماییم تا در زمان خرید بهترین و باصرفه ترین انتخاب را داشته باشید.

علاوه بر آنکه در زمان خرید انواع پکیج های دیواری لازم است که به نکاتی همچون نحوه روشن شدن دستگاه، میزان گاز مصرفی، مدل و برند معتبر آن توجه نماییم، همچنین به منظور فراهم آوردن آسایش و رفاه اعضای خانواده لازم است که به میزان صدای پکیج در زمان روشن شدن و در حین کار نیز توجه داشته باشید، چرا که در طولانی مدت سروصدای زیاد دستگاه آسایش خانه و در نهایت آرامش افراد را بر هم می زند.

بنابراین در زمان خرید پکیج های دیواری لازم است که کم صداترین پکیج دیواری را انتخاب نمایید یا براساس توضیحات کارشناسان فروش در خصوص معرفی ویژگی های مختلف برندهای گوناگون ، پکیج دیواری بدون صدا و متناسب با نیازها و شرایط محیطی خود را انتخاب نموده و آن را خریداری نمایید. بدین ترتیب در ادامه به منظور معرفی کم سروصداترین پکیج، 5 مورد از بهترین مدل ها و برندهای معتبر پکیج های دیواری ایرانی و خارجی را بررسی می کنیم.

 

معرفی کم صداترین پکیج های دیواری

پکیج های دیواری امروزه در برندها و مارک های ایرانی و خارجی زیادی به بازار ارائه می شوند و این موضوع می تواند باعث سردرگمی خریداران شده و چالش های زیادی را به دنبال داشته باشد، از این رو لازم است که پیش از هرگونه اقدام در این زمینه با برندها و مارک های متنوع پکیج های دیواری آشنا باشید تا در زمان خرید دستگاهی را انتخاب کنید که برای تمامی مصارف شما ایده آل باشد.

همانطور که اشاره شد یکی از نکات مهمی که در زمان خرید باید بدان توجه داشته باشید، میزان سر و صدایی است که دستگاه در زمان روشن شدن و در حین کار ایجاد می کند. بنابراین به منظور تامین رفاه و آرامش اعضا بهتر است که همواره از کم صداترین پکیج دیواری استفاده نمایید.

مشاوره دیجی امداد رسان

معرفی 5 مورد از بهترین و بی صداترین پکیج دیواری  ایرانی و خارجی : 

پکیج دیواری بوتان

بوتان از جمله برندهای معتبر ایرانی است که فعالیت خود را با تولید آبگرمکن آغاز نموده و اکنون به عنوان یکی از تولیدکنندگان پرفروش پکیج های دیواری شناخته می شود. پکیج های دیواری بوتان در مدل های متنوع و با ظرفیت ها و کارایی های گوناگونی طراحی و تولید می شوند تا نیازهای کاربران را در هر محیطی برطرف نمایند.

پکیج های دیواری بوتان مطابق با استانداردهای جهانی و با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا ساخته می شوند تا با بیشترین کارایی و بازدهی مورد استفاده قرار گیرند و از جمله مزایای بسیار مهم این برند تولید کم صدا ترین پکیج های دیواری است که می تواند آسایش و آرامش منزل شما را تامین نماید. بنابراین باید گفت که پکیج بوتان از جمله کم صداترین پکیج دیواری می باشد.

 

پکیج دیواری ایران رادیاتور

ایران رادیاتور یکی دیگر از برندهای معتبر و بسیار قدیمی است که با تولید انواع آبگرمکن، سیستم گرمایشی و پکیج دیواری به عنوان یکی از برندهای پرطرفدار در سطح کشور شناخته می شود. این برند با به کارگیری تکنولوژی های روز دنیا سعی دارد، پکیج های دیواری خود را در مدل ها، ظرفیت ها و کارایی های گوناگون طراحی نماید تا در هر زمینه پاسخگوی نیازهای مشتریان خود باشد.

پکیج دیواری ایران رادیاتور در انواع مختلفی طراحی شده و از جمله کم سروصداترین پکیج می باشد، به طوری که خریداران این برند همواره دلیل خرید خود را صدای بسیار کم پکیج های ایران رادیاتور اعلام می کنند. بنابراین اگر به دنبال بی صداترین پکیج دیواری هستید، حتما پکیج های ایران رادیاتور را در لیست خرید خود قرار دهید.

 

پکیج دیواری لورچ

پکیج های دیواری لورچ به عنوان سومین پکیج های پرفروش در بازار شناخته می شوند و شما می توانید این پکیج را در مدل های گوناگونی با عناوینی همچون آرتا، آدنا، آرتمن،هرما، هیرو و آریان در بازار تهیه و خریداری نمایید.

برند معتبر ایرانی لورچ با بیش از نیم قرن تجربه در زمینه طراحی و تولید سیستم های گرمایشی و انواع پکیج های دیواری، یکی دیگر از برندهای پرطرفدار داخلی می باشد که می توان از محصولات آن در تمامی محیط ها و اقلیم های جغرافیایی استفاده نمود. این برند با ساخت پکیج های اتوماتیک و دیجیتال به عنوان یکی از برترین برندهای داخلی شناخته شده و طرفداران خاص خود را دارد.

پکیج های دیواری لورچ نیز با توجه به درخواست های کاربران و مطابق با استانداردهای جهانی، با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا طراحی می شوند تا با کاهش مصرف انرژی، افزایش بازدهی سیستم های گرمایشی و تولید کم ترین سروصدا در محیط مورد استفاده کاربران قرار گیرند. پکیج های دیواری لورچ از جمله کم صداترین پکیج دیواری در بازار شناخته می شوند.

مشاوره دیجی امداد رسان

پکیج دیواری بوش

کم تر کسی است که با برند آلمانی بسیار معتبر و معروف بوش آشنایی نداشته باشد! این برند از جمله برندهای پرطرفدار اروپایی است که ضمن تولید انواع محصولات الکترونیک، به تولید انواع مختلف پکیج های دیواری نیز پرداخته و توانسته در کوتاه ترین زمان ممکن بیشترین سهم از فروش بازار را از آن خود نماید.

پکیج های دیواری بوش که در مدل های کامفورت و اکسکلوسیو با ظرفیت‌های 24000، 28000 و 35000 کیلوکالری طراحی و به بازار عرضه می شوند، از جمله پکیج های کم صدا و پربازده می باشند که در سراسر جهان طرفداران بیشماری دارند.

عرضه این پکیج در دو مدل و با ظرفیت های گوناگون موجب شده تا کاربران در هر محیطی و با هر شرایطی به راحتی از انواع مدل های این پکیج استفاده نموده و ضمن کاهش مصرف انرژی، از بالاترین بازدهی سیستم های گرمایشی نیز بهره مند گردند، از این رو اگر به دنبال کم صداترین پکیج دیواری با مزایای فوق العاده و باور نکردنی هستید، حتما از پکیج های با کیفیت و ایده آل برند خارجی بوش استفاده کنید.

 

پکیج دیواری آریستون

برند معتبر و بسیار مطرح آریستون از جمله برندهای اروپایی است که محصولات مختلفی را در زمینه تولید سیستم های گرمایشی به بازار ارائه می کند. این برند ایتالیایی با توجه به نیاز کاربران پکیج های دیواری متنوعی را با کارکردها و مدل های گوناگون به بازار عرضه نموده که می توان از تمامی این مدل ها در هر شرایط و محیطی به راحتی استفاده نمود.

پکیج های دیواری آریستون مطابق با استانداردهای بین المللی طراحی و تولید می گردند و عایق آکوستیک به کار رفته در ساختار این دستگاه ها موجب شده تا دستگاه کم ترین صدا را در زمان روشن شدن و در حین کار در محیط منتشر کند، به طوری که پکیج های دیواری آریستون به عنوان کم صداترین پکیج دیواری در سراسر جهان شناخته می شوند.

 

مزایای کم صداترین پکیج دیواری

اکنون پس از بررسی مدل های گوناگون و برندهای معتبر داخلی و خارجی پکیج های دیواری، شاید بپرسید مزایای کم صداترین پکیج دیواری چیست؟ یا اصلا چرا باید کم صداترین پکیج دیواری را خریداری نماییم؟ یا کم صداترین پکیج دیواری چه امکاناتی را به همراه دارد؟

در پاسخ باید بگوییم که برای ساخت کم صداترین پکیج دیواری لازم است که از جدیدترین تکنولوژی هاف مجهزترین سیستم ها، با کیفیت ترین قطعات و ابزار استفاده نماییم تا درنهایت به یک سیستم کاملا مرغوب و ایده آل برسیم.

بنابراین وقتی کم صداترین پکیج دیواری را انتخاب می کنیم علاوه بر آنکه آرامش را به خانه و محیط کار خود می آوریم بلکه نسبت به تکنولوژی ساخت دستگاه و قطعات و تجهیزات به کار رفته در ساختار پکیج نیز به اطمینان خاطر رسیده و از پرداخت هزینه های ثانویه همچون تعمیرات دستگاه جلوگیری به عمل می آوریم. مجموعه دیجی امداد رسان در زمینه فروش عمده قطعات پکیج نیز فعالیت دارد.

بدین ترتیب مزایای خرید کم صداترین پکیج دیواری را می توان در موارد زیر عنوان نمود:

  • خرید بهترین و معتبرترین برند
  • تامین آرامش و آسایش محیط زندگی شما یا محل کارتان
  • برخورداری از استانداردهای جهانی
  • برخورداری از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا
  • استفاده از جدیدترین و با کیفیت ترین تجهیزات و قطعات در ساختار پکیج های دیواری
  • جلوگیری از پرداخت هزینه های تعمیر

مشاوره دیجی امداد رسان

3/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهی در مورد “کم صداترین پکیج دیواری کدام است؟

  1. سلطان محمدی گفت:

    من پکیج ایران رادیاتور ۲۴ m دارم شبها صدای تانک میده!!! و حداقل سالی دوبار پول سرویسکار برای ابریزش و جرم گیری و خرابی های دیافراگم میدهم

    به هیچکس توصیه این پکیج را نمیکنم

  2. امیر محمد گفت:

    بنده یک پکیج ایران رادیاتور مدل L24FF خریدم ،خدا شاهده صدای گوش خراشش تا صبح نمیزاره بخوابیم اونقدر هم پول سرویسکار میدم که واقعا خسته شدم اصلا این مارک بدرد نمیخوره نخرین ممنون

  3. بهمن گفت:

    من پکیج لورچ گرفتم، مدل خرما. خیلی صداش بلنده. صدای فن زیاده و با اینکه الان هوا خیلی سرد نیست، از دیشب تا صبح یه دقیقه هم خاموش نشد و همه اش سر و صدا داشت. نمی‌دونم صداش نسبت به ایران رادیاتور و بوتان چطوره اما در کل صداش زیاده.

    1. admin گفت:

      با سلام، مشکل از خرابی NTC یا رسوب پکیج هست

  4. ابوالفضل گفت:

    من پکیج مرکوری ۲۴ خریدم اونم دست دوم اصلا نمی‌فهمم چه زمانی روشن میشه چه زمانی خاموش

  5. احمد گفت:

    پکیج تاچی دارم از ۹۴ و داخل واحد هست تو پذیرایی، خیلی نرم کار می کنه و خوشکل .ولی الان دو ماهست صدای سوت یسره ریز از خودش می ده بیرون. چسبیده ب دیوار ک مشترک واحد جنب ما، ک میگن دو سه شب ب بعد ک سکوت هست صداش برا ما میاد. روتور عوض کردم قطعه یک تومن دستمزد۳۰۰. تا یک ماه و نیم خوب بود. ولی الان مجدد سوت یسره دارد. فقط آب باز می کنیم سوت ریز قطع میشه!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *