مطالب آموزشی

بررسی و رفع کد های خطای پکیج ایساتیس مدل سیمات

کد های خطای پکیج ایساتیس مدل سیمات

پکیج ایساتیس یکی از بهترین پکیج های تهویه، سرمایشی و گرمایشی در کشور است. کد خطای پکیج دیواری ایساتیس مدل سیمات تعبیه شده است که در صورت بروز مشکل می توانند شما را از نوع مشکل آگاه سازند. بررسی و رفع کد های خطای پکیج ایساتیس مدل سیمات نیازمند آشنایی با معنی هر یک از این آن ها است.

  مشاوره دیجی امداد رسان

E1 کد خطای پکیج Isatis مدل سیمات 

کاهش بیش از حد فشار آب اصلی ترین دلیل هشدار کد E1  است. اگر دقت کنید شیر آب کوچکی در زیر پکیج ایساتیس مدل سیمات تعبیه شده است. بهتر است در صورت کاهش فشار آن را باز کنید البته نباید زیاد آن را باز بگذارید زیرا ممکن است افزایش فشار بالای یک اتمسفر به دستگاه آسیب برساند.

 

E2 ارور پکیج دیواری ایساتیس مدل سیمات 

خطای کد E2 به دلیل بروز مشکل در شعله رخ می دهد. برای رفع آن می توانید دکمه restart را فشار دهید البته در هر صورت مراجعه به متخصصان می تواند احتمال خطر را کاهش دهد. مجموعه متخصصی مانند دیجی امداد رسان می توانند سریعا و در کمترین زمان ممکن خود را به شما رسانده و اقدام به رفع خطای کد های ایساتیس مدل سیمات بپردازند.

 

 E3 ارور پکیج Isatis مدل سیمات

خطا در این کد به منزله آن است که علت خرابی روشن نیست و برای با خبر شدن از علت اصلی باید اقدام به تعویض NTS پکیج کنید. ارور پکیج isatis مدل سیمات با خطای کد E3 با وجود مراجعه به تعمیر کاران ماهر به راحتی قابل حل است.

 

E4  ارور پکیج دیواری simat

اگر سیستم گرمایشی پکیج دچار خرابی شود به این معنی است که خطای E4 رخ داده است. برای از بین بردن این اختلال می توانید از متخصصان دیجی امداد رسان بخواهید تا ان تی سی پکیج شما را تعویض کنند.

سیستم گرمایشی نقش بسیار زیادی در کارکرد درست پکیج ایساتیس مدل سیمات دارد. با توجه به این که ارور های پکیج دیواری ایساتیس مدل سیمات می تواند در سیستم گرمایشی اختلال ایجاد کند، بهتر است هر چه زود تر به رفع این مشکل اقدام کنیم.

  مشاوره دیجی امداد رسان

 E5 کد خطای پکیج ایساتیس مدل سیمات

ارور کدهای پکیج سیمات ایساتیس می توانند علل خرابی را به ما بگویند. وقتی پکیج روی حالت تابستان قرار دارد، به صورت پیش فرض به دلیل احتمال گرمی هوا آب را در حالت ولرم رو به سرد نگه می دارد. وقتی خطای کد E5 به وجود می آید، آب پکیج نیز در حالت سرد یا ورم رو به سرد است.برای رفع این مشکل حالت تابستان را تغییر دهید.

 

خطای کد E6

پکیج ایساتیس مدل

کد خطای ایساتیس مدل سیمات ممکن است در نتیجه بروز مشکلات الکتریکی باشد. مشکل خطای کد E6 ممکن است بیشتر به خاطر اختلال در برق، دودکش پکیج و پر سر فن اتفاق می افتد. با توجه به این که خطا در این کد ممکن است در نتیجه مشکلات برقی به وجود بیاید، بهتر است رفع این خطا را به مجموعه دیجی امداد رسان بسپاریم.

خطای کد E7

در برخی مواقع شاهد افزایش شدید دمای پیکیج ایساتیس مدل سیمات هستیم. ممکن است این افزایش دما بخاطر ایجاد اختلال در ترموستات باشد. خرابی پمپ آب نیز می تواند باعث ایجاد خطا در این کد شود.

اگر به این نتیجه رسیدید که پمپ آب پکیج نیاز به تعویض دارد، می توانید از کارشناسان دیجی امداد رسان بخواهید که این کار را برای شما بکنند. قطعا این افراد با دانش فراوان می تواند هزینه های تعمیر را کاهش دهند. بررسی و رفع کدهای خطای پکیج سیمات  نیز از اعمالی است که این کارشناسان آن را بر عهده می گیرند.

خطای کد E8

اگر ارتباط بین برد اصلی و صفحه نمایش سیمات قطع شود، خطای کد E8 رخ می دهد. به هیچ وجه افراد مبتدی توانایی برقراری دوباره ارتباط بین این دو قسمت را ندارند بنابراین بهتر است برای رفع این مشکل از متخصصان کمک بگیریم. تعمیر کار های ماهر می توانند به راحتی کدهای خطای پکیج ایساتیس مدل سیمات را مورد بررسی قرار دهند.

 

خطای کد E9

اگر محل جامپر S4 مناسب نباشد، خطای کد E9 رخ می دهد. برای از بین بردن این مشکل باید جای جامپر S4 را تغییر دهیم. با تغییر محل جامپر در بیشتر مواقع شاهد بهبود کارکرد پکیج خواهیم بود. لگر مشکل ادامه داشت به این معنی است که دستگاه مشکل دیگری دارد و باید تمام قسمت ها بررسی شود.

 

خطای کد EE

اگر این خطا رخ داد، به این معنی است که دیپ سوئیچ یا جامپر پکیج دچار اختلال شده است اگر به کارشناسان متخصص دیجی امداد رسان مراجعه کنیم، می توانند قطعات این قسمت ها را جدا کرده و ببیند که کدام قطعه باعث ایجاد خرابی شده است. این افراد می توانند سریع تر از آن چیزی که فکر می کنید و با کمترین هزینه ممکن به بررسی و رفع کد های خطای پکیج ایساتیس مدل سیمات بپردازند.

 

هزینه تعمیر و نگهداری پکیج ایساتیس مدل سیمات

تعمیر پکیج ایساتیس مدل سیمات را بهتر است از معروف ترین و ماهر ترین مجموعه ها بخواهید. ارور های پکیج ایساتیس مدل سیمات به راحتی با چشمک زدن کد ها خود را نشان می دهند. بنابراین برای این که بدانید کدام قسمت پکیج دچار خرابی شده است، باید ببینید در کدام کد اختلال ایجاد شده است.

بسیاری از افراد به دلیل کاهش هزینه تعمیر ارور پکیج دیواری ایساتیس مدل سیمات سعی دارند تمامی خطا های ایجاد شده را شخصا حل کنند، این در حالی است که رفع برخی خطا ها به دلیل نیاز به تعویض یا خطر ناشی از برق گرفتگی بهتر است به متخصص سپرده شود.

اگر تعمیر و رفع کد های خطای پکیج دیواری ایساتیس مدل سیمات  را به مجموعه دیجی امداد رسان بسپارید، خواهید دید که در اسرع وقت و با هزینه ای مناسب اقدام به دفع خرابی می کنند.

  مشاوره دیجی امداد رسان

سخن آخر

برای دریافت کمک از این مجموعه می توانید با شماره تلفن کارشناسان تماس حاصل کنید. قطعا در هر کجای کشور باشید، می توانید برای تعمیرات پکیج و خرید قطعات پکیج دیواری خود روی این افراد حساب کنید‌.

دریافت مشاوره به صورت تلفنی و یا درج پیام در واتساپ این مجموعه امکان پذیر خواهد بود. اگر با وجود توضیحاتی که درباره علت پکیج دادیم باز هم دستگاه شما کارکرد کمی دارد، می توانید از مشاوران ما کمک بگیرید. در بخش نظرات نیز امکان طرح پرسش همواره وجود دارد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *