مطالب آموزشی, ارور کدها

کدهای خطا پکیج باکسی

کدهای-خطای-پکیج-باکسی

کدهای خطا پکیج باکسی هنگامی بر روی صفحه نمایش نشان داده می شود که پکیج با مشکلی مواجه شده باشد. این ارورها هر کدام نشان دهنده مشکل خاصی در پکیج بوده و با استفاده از این خطاها می توان به راحتی و در کوتاه ترین زمان پی به مشکل پکیج برده و آن را از بین برد.پکیج باکسی

مشاوره دیجی امداد رسان

بررسی کدهای خطا پکیج باکسی

✔ کد خطا E01

ارور E01 نشان دهنده کاهش فشار گاز می باشد. برای رفع این اررو ابتدا فشار گاز ساختمان را مورد بررسی قرار داده تا از عدم افت فشار گاز ساختمان اطمینان حاصل نمایید. سپس الکترود جرقه زن را بررسی کرده و در صورت خرابی آن را تعویض کنید. علت بعدی که می تواند باعث افت فشار گاز شود، بویین اصلی شیر گاز بوده که باید آن را چک کرده و در صورت ایراد این قطعه را تعویض نمایید.


✔ کد خطا E02

این ارور هنگامی بر روی صفحه نمایش نشان داده می شود که کلید حرارتی فعال شده باشد. برای رهایی از این خطا باید پمپ دستکاه توسط یک متخصص بررسی شود و در صورت ایراد پیش از سوختن، تعویض گردد. چنانچه پمپ ایرادی نداشت به احتمال زیاد مبدل اصلی دچار گرفتگی شده و باید رسوب گیری شود.


✔ کد خطا E03

با مشاهده این ارور بر روی صفحه نمایش می توان پی به خرابی پرشر دود و یا گرفتگی دودکش برد. برای از بین بردن این خطا ابتدا مسیر خروج دود را مورد بررسی قرار داده و در صورتی که مشکلی نداشت احتمالا پرشر دود دچار ایراد شده باشد و باید آن را تعویض نمایید.


✔ کد خطا E04

این ارور نشان دهنده اشکال در برق سیستم می باشد که باید توسط یک فرد متخصص ایراد برطرف شود.


✔ کد خطا E05

ارور E05 هنگامی بر روی صفحه نمایش نشان داده می شود که سنسور حرارتی دچار ایراد شده باشد. برای رفع این ارور ابتدا ان تی سی را بررسی کرده تا از عدم ایراد در آن اطمینان حاصل نمایید. سپس پمپ را چک کرده تا پیش از سوختن آن را تعمیر کنید.


✔ کد خطا E06

این ارور نشان دهنده ایراد در سنسور ان تی سی آب گرم مصرفی می باشد. برای رهایی از این ایراد باید ان تی سی آب گرم مصرفی را چک کنید و چنانچه ایرادی مشاهده نکردید، به احتمال زیاد برد کنترل دچار ایراد شده باشد که در این صورت باید از یک متخصص کمک بگیرید.


✔ کد خطا E08

این ارور نشان دهنده ریست شدن زیادی سیستم می باشد. در صورتی که دستگاه در یک ساعت بیش از پنج مرتبه ریست شود، این ارور بر روی صفحه نمایش نشان داده می شود.


✔ کد خطا E10

هنگامی که فشار آب گرم افزایش یابد این ارور بر روی صفحه نمایش نشان داده می شود. یکی از دلایل بروز این ارور عملکرد ناصحیح شیر پر کن می باشد که برای رفع آن باید این قطعه تعویض گردد. از دیگر دلایلی که می تواند باعث نمایش این ارور شود، خرابی پرشر سویٔیچ هوا بوده که با تعویض کردن آن این ارور از بین خواهد رفت.


✔ کد خطا E25

در صورتی که دمای پکیج بیش از اندازه مجاز شود، این ارور بر روی صفحه نمایش نشان داده می شود. برای رهایی از این ارور باید از یک متخصص کمک بگیرید.


✔ کد خطا E35

در صورت عدم تشکیل شعله ارور E35 بر روی صفحه نمایش نشان داده می شود. برای حل این ایراد ابتدا شیر ساختمان را چک کنید و سپس ترانس جرقه را مورد بررسی قرار داده و در صورت عدم ایراد آن را تعویض نمایید. در صورتی که با تعویض ترانس مشکل حل نشد به احتمال زیاد فاز و نول دستگاه جابجا شده که باید تعمیر آن را به یک متخصص بسپارید.

مرکز تخصصی عیب یابی و رفع مشکلات پکیج دیواری باکسی در تهران

دیجی امداد رسان

 

مشاوره دیجی امداد رسانجهت اعزام فوری کارشناس با ما تماس بگیرید

 

برای خواندن مقاله معرفی قطعات پیکج باکسی اینجا را کلیک نمایید.

رفع کدهای خطا پکیج باکسی

برای رفع کدهای خطا پکیج باکسی باید تسلط کافی بر روی این ارورها داشته تا بتوان با آشنایی کامل، این ایراد را از بین برد. برای رفع این کدهای خطا باید از یک متخصص کمک بگیرید تا به شکل اصولی این خطاها را از بین ببرند. در صورتی که برای رفع ارورهای پکیج باکسی خود به یک فرد با تجربه و ماهر نیاز داشتید تنها کافیست از طریق شماره های درج شده در سایت با مجموعه دیجی امداد رسان تماس حاصل نمایید. این مجموعه با داشتن تکنسن های خبره و حرفه ای همیشه بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه می دهد.

 

هزینه رفع کدهای خطا پکیج باکسی

برای تعیین قیمت رفع کدهای خطا پکیج باکسی ابتدا باید کدها را در نظر گرفته و با توجه به نوع ایراد، قیمت تعمیر را برآورد نمود.  برای اطلاع از هزینه رفع کدهای خطا پکیج باکسی می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با این مرکز تماس حاصل نموده تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

 

برای خواندن مقاله کدهای خطای پکیج ایساتیس اینجا را کلیک نمایید.

چرا برای رفع کدهای خطا پکیج باکسی دیجی امداد رسان را پیشنهاد می کنیم؟

تعمیرکاران دیجی امداد رسان تسلط کافی بر روی ارورهای پکیج باکسی داشته و می توانند در کوتاه ترین زمان مشکل پکیج شما را برطرف کنند.

این افراد برای تعمیر از قطعات فابریکی استفاده می کنند.

دیجی امداد رسان آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز در تمامی ساعات شبانه روز می باشند.

همچنین دیجی امداد رسان کار خود را پشتیبانی می کنند.

 

نمایندگی مجاز تعمیرات پکیج باکسی در تهران

دیجی امداد رسان از نمایندگی های تعمیرات پکیج باکسی نبوده ولی دارای متخصصین با تجربه و فعال در این زمینه می باشد و با حسن انجام کار و سال ها سابقه کاری توانسته اند مشتریان زیادی را به خود جذب کنند. دیجی امداد رسان دارای متخصصین مستقر در شمال و جنوب و شرق و غرب تهران می باشد. در صورتی که در هر ساعت از شبانه روز پکیج شما با مشکل مواجه شد تنها کافیست با این مرکز تماس حاصل نمایید.

 

مرکز تعمیرات تخصصی دیجی امداد رسان

دیجی امداد رسان دارای افراد فعال و متخصص در زمینه تعمیر انواع پکیج ها بوده و با سال ها تجربه و تعمیرکاران ماهر توانستته مشتریان زیادی را به خود جذب نماید. در صورتی که پکیج شما با مشکل مواجه شده و نیاز به یک تعمیرکار متخصص و با تجربه داشتید، تعمیرکاران دیجی امداد رسان آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز در تمامی ساعات شبانه روز می باشند.

 

مرکز تخصصی عیب یابی و رفع مشکلات پکیج دیواری باکسی در تهران

دیجی امداد رمشاوره دیجی امداد رسانسان

 

جهت اعزام فوری کارشناس با ما تماس بگیرید

5/5 - (2 امتیاز)

مطالب مرتبط

۱ نظر در “کدهای خطا پکیج باکسی

  1. احمد گفت:

    سلام
    لطفا خطاهای دیگر را هم بنویسید
    برای مثال خطای E99
    مربوط به چیست و چگونه رفع می شود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *