مطالب آموزشی, ارور کدها

کدهای خطا پکیج ایران رادیاتور

کدهای-خطای-پکیج-ایران-رادیاتور

کدهای خطا پکیج ایران رادیاتور در دو نوع L و M موجود می باشد. این کدها برای دو مدل پکیج دیواری بوده که یکی شامل صفحه نمایش می باشد که با نمایش دادن کدی که از عدد و حروف انگلیسی تشکیل شده است و مدل دیگر شامل چراغ هایی بوده که دمای پکیج را نمایش می دهد، ولی هنگامی که این عددها با هم بر روی پنل پکیج دیواری روشن می گردند شامل مفهوم خاصی بوده که یک مشکل را برای سرویس کاران عنوان می کند و می توان به راحتی به سراغ قطعه خراب شده رفته و ایراد را رفع می کند.

شرکت ایران رادیاتور یکی از کمپانی های قدیمی در زمینه تولید انواع محصولات خانگی می باشد که دارای طرح و تنوع بوده و در دو مدل دیجیتال و آنالوگ موجود می باشد. از آن جا که کارکرد پکیج ها دارای پیچیدگی خاصی است و کمپانی سازنده از تعدادی عدد و چراغ بر روی صفحه نمایش به کار برده است. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با کدهای خطا پکیج ایران رادیاتور و نحوه عیب یابی آن آشنا نماییم.

مشاوره دیجی امداد رسان

بررسی ارورهای پکیج ایران رادیاتور

فهرست محتوا

 

ارور 30 40 50 60 70 و 80 پکیج ایران رادیاتور برای چیست؟


ارور 30 40 50 پکیج ایران رادیاتور می‌تواند به عواملی مختلفی در این دستگاه مرتبط باشد، که برای رفع این ارورها گاها خود می توانید با یک اقدام ساده آن را برطرف کنید ولی در سایر موارد برای رفع ارور 30 40 50 پکیج ایران رادیاتور به طور قطع نیاز به یک تعمیرکار حرفه ای خواهید داشت تا در صورت نیاز قطعات را برای شما تعمیر و یا تعویض نماید.

کد خطای پکیج ایران رادیاتور در مدل آنالوگ با روشن شدن چراغ های LED که با اعداد 30، 40، 50، 60، 70 و 80 که در قسمت جلویی پنل پکیج قرار گرفته اند، نشان داده می شود.

این چراغ ها در زمان کارکرد دستگاه روی حالت آبگرم مصرفی، یعنی وقتی که یکی از شیرهای منزل باز است به صورت جفتی حرکت می کنند.

به این شکل:      7080          5060         3040

دقت کنید که این حالت در پکیج ایران رادیاتور شما طبیعی است و نشان دهنده خطا نیست.

در زمان کارکرد شوفاژ، از 30 تا یکی از عددها روشن است مثلا 30 و 40 و 50 به شکل ثابت روشن هستند.

مشاوره دیجی امداد رسان

ارور 40 70 80 پکیج ایران رادیاتور

 

ارور ۴۰ ۷۰ ۸۰ در پکیج ایران رادیاتور به دلیل حرارت بالای پکیج اتفاق می افتد و یا به نوعی می توان گفت سنسور حد دستگاه به کار افتاده است. دلیل این اتفاق به احتمال زیاد بروز مشکل در پمپ و یا بسته بودن هواگیر و یا بسته بودن مدار رادیاتور می باشد.

این امکان وجود دارد شیر رادیاتورها بسته باشد و یا رادیاتورها دچار رسوب شده و انسداد پیدا کرده و باعث این ارور شده باشد. در صورتی که دلیل این خطا هیچ کدام از گزینه های بالا نبود احتمالا مبدل رسوب گرفته و مسیر آن بسته شده است و یا شوفاژ نیم سوز شده و یا به دلیل قطع سیم سنسور این مشکل به وجود آمده باشد و یا خرابی آن که این مشکل به ندرت رخ می دهد.

 ترمیستور حدی 105 درجه قطع کرده اما دمای اندازه گیری شده توسط ترمیستور طبیعی می‌باشد، یعنی سنسور حد دستگاه عمل کرده است. این خطا در پکیج ناشی از حرارت بیش از حد پکیج است.

به طور معمول شش احتمال در این مورد مطرح است:

  • احتمال اول: مشکل در پمپ
  • احتمال دوم: بسته بودن هوا (آیرونت پمپ).
  • احتمال سوم: بسته بودن مدار رادیاتور.
  • احتمال چهارم: رسوب گرفتن مبدل اصلی.
  • احتمال پنجم: خراب بودن سنسور شوفاژ.
  • احتمال ششم: خراب بودن سنسور حد یا قطعی در سیم آن.

 

ارورهای 30 40 50 پکیج ایران رادیاتور

ارور30 پکیج ایران رادیاتور به وجود مشکل و ایراد در برد الکترونیک پکیج مربوط می‌باشد که در پکیج های سری آنالوگ مدل‌های M24FF و E24FF برند ایران رادیاتور بنا به دلایلی چون اختلال در عملکرد مدار برد و یا خیس شدن برد الکترونیک اتفاق می‌افتد. از آنجائیکه تعویض برد کاری بس هزینه بر است تعمیرکاران شرکت تعمیر تخصصی لوازم خانگی دیجی امداد رسان در 95 درصد موارد بروز این خطا برای رفع ارور 40 پکیج ایران رادیاتور تا حد ممکن اقدام به تعمیر برد الکترونیک می‌نمایند.

 در برخی مواقع برای برطرف نمودن برخی خطاهای نمایان شده در صفحه نمایشگر پکیج از جمله رفع ارور 40 60 80 در پکیج ایران رادیاتور که مربوط به خرابی برد الکترونیک و یا نیم‌سوز بودن آن است شما قطعا نیاز به تعویض این قطعه مهم خواهید داشت، از دیگر دلایل بروز این خطا می توان به خرابی پرشر هوا اشاره کرد که به عنوان سنسور فن عمل کرده و سالم بودن فن را به برد مخابره می کند، پس وقتی با خرابی پرشر فن مواجه می‌شوید برای برد خرابی فن تلقی شده و ارور 40 60 80 نمایان می‌شود.

مشاوره دیجی امداد رسان

 بررسی کد خطا ۷۰ پکیج ایران رادیاتور

خطا ۷۰ در پکیج ایران رادیاتور به علت افزایش بیش از اندازه دما می باشد. این ارور در اکثر موارد به رسوب گرفتن مبدل ثانویه مربوط بوده و باید با اسید شستشو داده شود و از نشانه های آن گرم و سرد شدن مکرر آب پکیج می باشد. البته امکان دارد این خطا دلایل دیگری نیز داشته باشد.

 

 بررسی کد خطا ۴۰ ۶۰ ۸۰

در پکیج ایران رادیاتور ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ به بخش فن مربوط می شود که دلیل این مشکل نیم سوز شدن و یا خرابی برد در برق رسانی به به فن اتفاق می افتد که باید تعمیر و یا در صورت عدم تعمیر، تعویض گردد. از دیگر دلایل نمایش این خطا خرابی پرشر هوا می باشد که جزیٔی از سنسور فن به حساب آمده و وظیفه آن اعلام صحت کارکرد فن به برد است که در صورت عدم کارکرد صحیح این ارور نمایش داده می شود. شما عزیزان می توانید برای تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور با مجموعه دیجی امداد تماس بگیرید.

 

 بررسی کد خطا ۷۰ ۸۰ پکیج ایران رادیاتور 

ارور ۷۰ ۸۰ در نوع آنالوگ برابر با خطا E2 دستگاه دیجیتال می باشد. این خطا به قسمت تشکیل شعله مربوط شده و باید از باز بودن گاز ورودی مطمیٔن شوید. در غیر این صورت می تواند مشکل از تنظیم نبودن میله جرقه زن و یا خرابی برد دستگاه باشد.

 

ارور 40 70 پکیج ایران رادیاتور

یکی از خطاهای رایج این مدل پکیج دیواری ارور 40 70 پکیج ایران رادیاتور است که به کمبود فشار آب در مدار گرمایشی مربوط می‌باشد. که به راحتی با با باز کردن کامل شیر پرکن تا زمانی که فشار روی مانومتر روی 1.5 بار تنظیم شود برطرف می‌گردد. اگر چنانچه مجددا با این کد خطا مواجه شدید احتمالا پرشر سوئیچ آب دچار ایراد شده است.

ارور 40 80 پکیج ایران رادیاتور

این ارور در دستگاه های بدون فن اتفاق می افتد. در این خطا سنسور حرارتی با مشاهده دود از بروز مشکل در پکیج مطلع شده و دستگاه را خاموش می کند و به طور معمول پس از گذشت حدود ده دقیقه و سرد شدن سیستم مجدد شروع به کار می کند که البته لازم است دستگاه را ریست نمایید. چنانچه این ارور مکرر پیش آمد باید با یک متخصص مشورت نمایید.

فن روشن است ولی پرشر سوئیچ هوا در وضعیت قطع قرار دارد (سنسور دود باز شده است). این ارور در پکیج ایران رادیاتور، مربوط به دستگاه های بدون فن است. در این حالت سنسور حرارتی دود در اثر نشت دود عمل می‌کند. معمولاً بعد از 10 دقیقه، سنسور حرارتی سرد می‌شود و با ریست کردن دستگاه به حالت طبیعی برمی‌گردد. در صورت بروز مکرر ارور 40 80 لازم است حتما با یک سرویس‌کار ماهر تماس گرفته شود تا به عیب یابی و رفع مشکل بپردازد.

مشاوره دیجی امداد رسان

ارور 40 60 70 پکیج ایران رادیاتور 

فن خاموش است ولی پرشر سوئیچ هوا در وضعیت وصل قرار دارد.

  • احتمال اول: خرابی پرشر فن.
  • احتمال دوم: خرابی برد دستگاه که باعث ارور 40 60 70 در پکیج ایران رادیاتور می‌شود.
  • احتمال سوم: قرار گرفتن مانعی بر سر راه ونتوری یا شلنگ پرشر یا پره‌های فن.
  • احتمال چهارم: خرابی فن.

در این مقاله سعی کردیم تا تمامی ارورهای مربوط به پکیج ایران رادیاتور مدل آنالوگ را برای شما بیان کنیم، دقت داشته باشید که در صورت نیاز به تعمیر خود به تنهایی اقدام به برطرف کردن مشکل پکیج خود ننمایید و از یک تعمیرکار حرفه‌ای بخواهید تا پس از عیب‌یابی کامل نسبت به تعمیر و در صورت لزوم تعویض قطعات به کار رفته در دستگاه شما اقدام نماید.

دیجی‌امدادرسان یکی از معتبرترین مجموعه‌های فعال در زمینه تعمیر انواع پکیج‌های دیواری است که با بهره‌مندی از بهترین و متبحرترین کارشناسان در این حوزه آماده ارائه خدمات در تهران و کرج می‌باشد.

ارور ۴۰ ۷۰ یکی از رایج ترین مشکلاتی است که در پکیج ایران رادیاتور به وجود می آید. این خطا در بیشتر مواقع به کم بودن فشار آب موجود در مدار گرمایش مربوط بوده و به آسانی قابل حل می باشد.

برای برطرف کردن این خطا نخست شیر پر کن سیستم را که به شکل مورب و معمولا به رنگ آبی و یا سیاه در زیر دستگاه واقع شده است را باز کرده، عقربه مانومتر را مشاهده کرده تا در بخش یک تا دو قرار بگیرد و پس از آن شیر پر کن را ببندید. در اکثر مواقع با طی مراحل بالا مشکل دستگاه شما حل می شود ولی چنانچه مشکل حل نشد باید با یک سرویس کار مشکل را در میان بگذارید. توجه داشته باشید که حتما شیر پر کن را بسته باشید.

 

علت نمایش ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ پکیج ایران رادیاتور

ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ پکیج ایران رادیاتور در مدل آنالوگ پکیج دیجیتال که به صورت چراغ چشمک‌زن نمایش داده می‌شود مشابه ارور e51 مدل دیجیتال، سری I و K   همان پکیج است که نشان‌دهنده کار کردن فن در شرایطی است که پرشر سوئیچ هوا در وضعیت قطع می‌باشد است، در این مقاله قصد بررسی ارور پکیج ایران رادیاتور ۴۰ ۶۰ ۸۰ و راه‌های برطرف کردن آن را داریم پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

به طور کلی خطای پکیج ایران رادیاتور ۴۰ ۶۰ ۸۰ در شرایطی که فن دچار مشکل شده باشد بروز می‌کند و اغلب به هنگام تغییر فصل از سرما به گرما که پرده دیافراگم سنسور کنترل فشار فن یا همان سنسور پرشر سوئیچ هوا دچار انبساط و انقباض می‌شود رخ می‌دهد.

یکی از اقداماتی که تعمیرکار پکیج برای کاهش بروز کد خطای پکیج ایران رادیاتور ۴۰ ۶۰ ۸۰ انجام می‌دهد، دو شلنگه کردن پرشر فن است تا بدین طریق بتواند تحریک سنسور را افزایش دهد. اگر با انجام این اقدام پیشگیرانه همچنان مشکل پکیج شما حل نشد علت را باید در موارد زیر جستجو کنید.

معیوب بودن و یا نیم سوز شدن برد: دقت  داشته باشید زمانی که برد دستگاه به درستی به فن فرمان ندهد، یا به عبارتی برق کافی به فن نرسد این خطا بروز می‌کند، در این موقعیت بعد از روشن شدن پکیج صدای فن به گوش نمی‌رسد و پس از حدودا 15 ثانبه این کد خطا بروز می‌کند، که به طور قطع می توان گفت در 80 موارد بروز ارور پکیج دیواری ایران رادیاتور ۴۰ ۶۰ ۸۰ ایراد از همین برد دستگاه است، که تعمیرکار می‌تواند در صورت نیم‌سوز بودن آن را تعمیر و در صورتی که برد سوخته باشد آن را تعویض کند.

قطعی رابط بین فن و برد: احتمال بروز این مشکل کم است ولی در این موقعیت چون هیچ دستوری از طرف برد به فن ارسال نمی‌شود بنابراین ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ پکیج ایران رادیاتور نمایان می‌شود.

خرابی سنسور فن یا پرشر هوا: دومین دلیل بروز این ارور پس از خرابی فن مربوط به پرشر سوئیچ فن است، چون این قطعه وظیفه دارد سلامت فن را به برد اطلاع دهد، پس طبیعی است وقتی این قطعه از کار بیفتد برای برد حکم خرابی فن را داشته و کد ارور پکیج ایران رادیاتور ۴۰ ۶۰ ۸۰ نشان داده می‌شود. گاهاً این قطعه نیز همانند برد نیم‌سوز می‌شود و با تعمیر قابل حل است در غیر اینصورت برای رفع ارور پکیج ایران رادیاتور ۴۰ ۶۰ ۸۰ نیاز به تعویض سنسور فن و یا پرشر هوا خواهید داشت.

گیر کردن شیء خارجی در پره های فن: برخی مواقع به دلیل لانه‌سازی پرندگان در اطراف دودکش پکیج ممکن است شاخه‌های کوچک چوب یا هر شیء دیگری به پره‌های فن گیر کرده و از حرکت فن جلوگیری کند، این مشکل نیز باعث بروز ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ پکیج ایران رادیاتور می‌شود.

برخی دلایل دیگر چون معیوب شدن خود فن، ذوب شدن ونتوری به دلیل حرارت بسیار بالا، گرفته شدن سوراخ‌های ونتوری یا شلنگ‌های رابط بین ونتوری و پرشر نیز باعث بروز ارور پکیج ایران رادیاتور ۴۰ ۶۰ ۸۰ می‌شود.

دقت داشته باشید که ارور ۸۰ پکیج ایران رادیاتور مربوط به کار نکردن پمپ سیرکولاسیون می‌باشد که به دلیل عدم گردش آب در مدار سیستم بروز می‌کند و با ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ پکیج ایران رادیاتور ارتباطی ندارد.

هر چند گاها برخی از این مسائل  مربوط به پکیج را به راحتی و به تنهایی می‌توان حل کرد ولی در صورتی که مشکل از قطعات حساس پکیج دیواری‌تان باشد به هیچ عنوان سعی در برطرف کردن مشکل نداشته باشید چرا که ممکن است هزینه‌های مازاد برای خود بتراشید. در این شرایط بهترین راهکار رفع ارور پکیج ایران رادیاتور ۴۰ ۶۰ ۸۰ استفاده از تجربیات یک تعمیرکار حرفه‌ای خواهد بود.

دیجی امداد رسان یکی از مراکز تخصصی تعمیر انواع لوازم خانگی می‌باشد که با بهره بردن از تجربه و دانش انواع تعمیرکاران حرفه‌ای، در صورت تماس از سوی مشتری در سریع‌ترین زمان ممکن در محل حاضر و اقدام به عیب‌یابی و رفع مشکل کدهای خطای پکیج ایران رادیاتور ۴۰ ۶۰ ۸۰ شما خواهد کرد. شما مشتریان عزیز می‌توانید از طریق شماره تماس‌های موجود در سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مشاوره دیجی امداد رسان

سایر ارورها موجود در پکیج ایران رادیاتور

  •  ارور 80 پکیج ایران رادیاتور: ترموستات ایمنی 105 فعال شده است.
  • ارور 70 پکیج ایران رادیاتور: پکیج بیش از حد گرم شده است. بیش تر از 89 و کم تر از 105 درجه سانتی گراد.
  • ارور 70 80 در پکیج ایران رادیاتور: ایراد در شعله پکیج در حین کار می باشد.
  • ارور 60 پکیج ایران رادیاتور: این خطا در مواقعی که یخ زدایی با پمپ روشن انجام شود بروز می کند.
  • ارور 60 70 : یخ زدایی با مشعل روشن انجام شده است.
  • ارور 50 70 پکیج های ایران رادیاتور : مشکل در ترمیستور آب گرم مصرفی است (اتصال کوتاه است).
  • ارور 50 پکیج های ایران رادیاتور: مشکل در ترمیستور آب گرم مصرفی است (باز بودن مدار).
  • ارور 50 60 پکیج ایران رادیاتور : مشکل در ترمیستور مدار شوفاژ است (اتصال کوتاه است).
  • خطای 50 70 80 در پکیج ایران رادیاتور: قطع شدن سنسور شوفاژ مدار.

مرکز تخصصی عیب یابی و تعمیر انواع پکیج دیواری ایران رادیاتور در تهران

دیجی امداد رسان

 

جهت درخواست خدمات یا مشاوره با ما تماس بگیرید

 

 

بررسی کد خطا e1 پکیج ایران رادیاتور  

اگر شما نیز یکی از مصرف کنندگان پکیج دیجیتال ایران رادیاتور هستید قطعا به طور مکرر با ارور E1 پکیج ایران رادیاتور مواجه شده اید، این ارور مشابه خطای  70 40 در پکیج آنالوگ پکیج ایران رادیاتور می باشد.

 

ارور E1 پکیج ایران رادیاتور چیست؟

تمام پکیج ها برای کارکرد درست نیاز به فشار بالای نیم بار در سیکل گرمایش دارند، اگر این میزان فشار تامین نشود شما شاهد خطای E1 پکیج ایران رادیاتور خواهید بود، این خطا و همچنین سایر خطاهای پکیج ایران رادیاتور به این دلیل نمایش داده می شوند که بتوان قبل از بروز مشکل جدی در پکیج و صرف هزینه های هنگفت برای تعمیر آن اقدام به برطرف کردن مشکلات پکیج ایران رادیاتور کرد.

 

برای رفع ارور E1 پکیج ایران رادیاتور چه باید کرد؟

با کمی حوصله به راحتی می توانید ارور E1 پکیج ایران رادیاتور خود را برطرف نمایید. برای حل این ارور ابتدا باید شیرپرکن دستگاه را که در انواع پکیج های ایران رادیاتور ممکن است به رنگ های سیاه یا آبی، در قسمت جلو و یا پشت شیلنگ دوم از سمت راست پکیج قرار داشته باشد باز کنید ( به سمت چپ می چرخانید).

اگر دقت کنید در آغاز کار فشار پکیج روی نیم بار قرار دارد با باز کردن شیرپرکن فشار آب داخل پکیج به آرامی بالا می رود، وقتی عقربه مانومتر روی عدد 1.5 قرار گرفت شیرپرکن را ببندید. در اکثر مواقع با همین اقدام ساده error E1 در پکیج ایران رادیاتور شما برطرف می گردد.

 

نکاتی در رابطه با ارور E1 پکیج ایران رادیاتور

اگر به هنگام رفع ارور E1 پکیج ایران رادیاتور فشار بالاتر از دو شد می توانید با هواگیری یکی از رادیاتورهای منزل خود مقداری از آب آن را تخلیه کنید تا بار به حالت نرمال تنظیم شود.

اگر چنانچه این خطا به طور مکرر تکرار می شود می توانید با برقراری تماس با دیجی امداد، در سریعترین زمان ممکن در صدد رفع مشکل پکیج خود بر آیید. اگر می دانید که فشار آب ساختمانتان کم است به هیچ عنوان شیرپرکن پکیج تان را باز کرده و ساختمان را ترک نکنید، جهت اطمینان می توانید این کار را به ساعات پایانی شب که فشار آب بالاست موکول نمایید.

در صورتیکه که اقدامات ذکر شده برای بالا بردن فشار را انجام دادید ولی همچنان ارور E1 پکیج ایران رادیاتور شما برطرف نشد ممکن است مشکل از خرابی پرشر سوئیچ آب پکیج باشد که برای تعویض یا تعمیر این قطعه قطعا نیاز به یک تعمیرکار ماهر خواهید داشت که با یک تماس ساده با دیجی امداد، مرکز تخصصی مجاز تعمیرات لوازم خانگی و از جمله پکیج دیواری، می توانید در کمترین زمان ممکن مشکل پکیج خود را برطرف نمایید.

 

 

دیگر ارور کدهای پکیج ایران رادیاتور و دلایل آن

 

✔ بررسی کد خطا ۵۰ ۷۰ پکیج ایران رادیاتور  

این ارور در پکیج ایران رادیاتور یکی از علایٔم بروز مشکل در ترمیستور آب گرم می باشد که با تعویض این قطعه ارور برطرف می شود.

 

✔ بررسی کد خطا ۴۰ ۶۰ ۷۰ پکیج ایران رادیاتور 

ارور ۴۰ ۶۰ ۷۰ به پرشر فن و یا خود فن مربوط بوده و در صورتی که مانعی در مسیر پرشر فن وجود داشته باشد باید رفع گردد و یا فن تعویض گرد.

 

✔ بررسی کد خطا ۳۰ ۴۰ پکیج ایران رادیاتور  

در پکیج ایران رادیاتور ارور ۳۰ ۴۰ نشان دهنده بروز مشکل در برد می باشد که برای رفع این خطا باید از یک متخصص کمک بگیرید.

 

✔ بررسی کد خطا ۸۰ پکیج ایران رادیاتور  

ارور ۸۰ به علت افزایش بیش از اندازه دمای آب در دستگاه می باشد.

 

✔ بررسی کد خطا ۶۰ ۸۰ پکیج ایران رادیاتور 

در پکیج ایران رادیاتور ارور ۶۰ ۸۰ نشان دهنده یخ زدگی درون پمپ می باشد.

✔ بررسی کد خطا ۵۰ ۶۰ پکیج ایران رادیاتور  

این ارور در پکیج ایران رادیاتور دلیل بر بروز مشکل در NTC دستگاه می باشد.

 

✔ بررسی کد خطا ۶۰ ۷۰ پکیج ایران رادیاتور 

در پکیج ایران رادیاتور ارور ۶۰ ۷۰ نشان دهنده یخ زدایی با مشعل روشن می باشد.

 

✔ بررسی کد خطا e81 پکیج ایران رادیاتور  

این ارور در پکیج ایران رادیاتوربه دلیل حرارت بالای پکیج رخ می هد و یا به عبارتی می توان گفت با عمل کردن سنسور حد اتفاق می افتد. که اولین احتمال بروز این ایراد خرابی پمپ می باشد و بسته بودن هواگیر پمپ، دومین احتمال نمایش این خطا است و عامل دیگر این ارور بسته بودن مدار رادیاتور ، رسوب گرفتن رادیاتور، خرابی و یا نیم سوز شدن شوفاژ و یا خرابی سنسور حد می باشد.

 

✔ برسی کد خطا e42 پکیج ایران رادیاتور 

ارور e42 به علت خرابی ترمیستور آب گرم می باشد. این ایراد را می توان با تعویض ntc برطرف کرد. البته این امکان وجود دارد که در اتصالات ترمیستور مشکل به وجود آمده باشد.

 

✔ بررسی کد خطا e10 پکیج ایران رادیاتور  

ارور e10 در سیستم های فن و با مکش طبیعی اتفاق می افتد که به دلیل نشت دوده سنسور حرارتی از ببروز ایراد در دستگاه مطلع شده و سیستم را متوقف می کند. در این مواقع بهتر است سیستم ریست گردد. در صورتی که این مشکل تکرار شد باید مشکل توسط یک تعمیرکار برطرف شود.

 

ارور e2 پکیج ایران رادیاتور

خطای e2 پکیج ایران رادیاتور که مشابه خطای 70 80 مدل آنالوگ این پکیج است، نشانگر دو مشکل عدم تشکیل شعله و عدم تشخیص شعله است که در مطلب زیر قصد پرداختن به علل بروز این خطا و نیز رفع آن داریم.

در بیشتر مواقع کد خطای e2 پکیج ایران رادیاتور به هنگام راه‌اندازی اولیه دستگاه نمایان می‌شود که اغلب به دلیل نرسیدن گاز به محفظه احتراق و یا وجود هوا در آن بروز می‌کند.

معیوب بودن شیر کنترل گاز نیز می‌تواند دلیلی بر بروز کد ارور e2 پکیج ایران رادیاتور باشد، درصورتی‌که مشکل از شیر کنترل گاز باشد بعد از ریست کردن دستگاه برای لحظاتی صدای جرقه را می‌شنوید و سپس جرقه قطع می‌شود. این مشکل زمانی پیش میاید که بوبین 220 شیر کنترل گاز سوخته باشد.

برای بررسی عملکرد صحیح شیر کنترل گاز چندین روش وجود دارد که یکی از آنها حس کردن بوی گاز از خروجی دودکش پس از ریست کردن پکیج است. در این صورت می‌توانید از سالم بودن شیر کنترل گاز و یا بوبین 220 مطمئن شده و به بررسی قسمت جرقه‌زن بپردازید.

روش دیگر در کنترل شیر کنترل گاز بازکردن کاور و درب محفظه احتراق و گرفتن کبریت روی برنر هم‌زمان با ریست کردن پکیج است، در صورت روشن شدن شعله شیر کنترل گاز شما سالم است.

درصورتی‌که موارد ذکر شده را بررسی و مشکل آنها را رفع کردید و همچنان شعله تشکیل نشد علت را باید در موارد زیر جستجو کنید:

  • خرابی برد الکترونیک دستگاه
  • خرابی رله برد کنترل
  • خرابی ترانس جرقه برد کنترل

به‌هیچ‌عنوان سعی در تعمیر برد نکرده و حتماً از یک تعمیرکار حرفه‌ای بخواهید به بررسی خطای e2 پکیج ایران رادیاتور پرداخته و پس از عیب‌یابی در صدد رفع مشکل آن برآید.

همان‌طور که گفتیم یکی دیگر از مشکلاتی که در خطای e2 پکیج ایران رادیاتور بایستی به آن شک کرد، عدم تشخیص شعله است. در این موقعیت برای رفع کد ارور e2 پکیج ایران رادیاتور باید موارد زیر بررسی کنید:

  • فاصله بین میله یون تا برنر
  • یون تشخیص شعله
  • عاری از هر نوع کثیفی بودن میله یونیزاسیون
  • تنظیم نبودن شعله، یعنی کوتاه و بلند بودن آن
  • نرسیدن اکسیژن کافی برای تشکیل شعله

در نهایت اینکه در صورت مواجه شدن با هر نوع خطایی که توسط شما قابل حل نباشد می‌توانید از تعمیرکاران ما در شرکت تخصصی تعمیر لوازم خانگی دیجی امداد رسان بخواهید تا در اسرع وقت در محل حاضر و اقدام به تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور شما نمایند.

 

رفع خطای e2 پکیج ایران رادیاتور

برای رفع خطای e2 پکیج دیواری ایران رادیاتور در درجه اول بایستی از وجود جریان گاز اطمینان حاصل نمایید، پس شیر گاز را چک کنید که دسته شیر گاز در حالت موازی با شیر باشد، سپس مسیر لوله گاز را از نظر وجود هوا در آن چک کنید، برای این کار می‌توانید دستگاه خود را چند بار ریست کنید و یا شیلنگ گاز زیر پکیج را بازکرده و هوای داخل آن را خالی کنید.

 

✔ بررسی کد خطا e8 پکیج ایران رادیاتور 

با افزایش بیش از حد دمای دستگاه این ارور بر روی صفحه نمایش نشان داده می شود که در اکثر مواقع به دلیل رسوب گرفتن مبدل ثانویه می باشد که در این مواقع آب گرم و سرد می شود و برای رفع این مشکل باید مبدل با اسید شستشو داده شود.

 

ارور e51 ایران رادیاتور

ارور e51 ایران رادیاتور که معادل با روشن و خاموش شدن چراغ‌های LED شماره 40، 60 و 80 پکیج‌های آنالوگ ایران رادیاتور است مربوط به ضعیف شدن پرشر سوئیچ هوا، بسته بودن مسیر خروج دود در دودکش و یا پیچیدن باد در داخل آن می‌باشد.

همان‌طور که می‌دانید هم‌زمان با روشن شدن پکیج فن آن نیز روشن می‌شود، پرشر سوئیچ هوا یا همان سنسور فن در صورت فعال‌شدن نشان می‌دهد که مسیر لوله دودکش بالای پکیج باز است و مشکلی در خروج دود وجود ندارد ولی اگر پر شر سوئیچ هوا در وضعیت خاموش باشد خطای e51 ایران رادیاتور بروز می‌کند که ممکن است علل متعددی داشته باشد.

 

علل بروز ارور e51 پکیج دیواری ایران رادیاتور

  • مسدود شدن لوله دودکش به‌وسیله یک شیء خارجی
  • گیرکردن چوب لای فن پکیج
  • وجود سنگریزه داخل ونتوری
  • خراب‌شدن فن
  • وجود شیء خارجی در شلنگ رابط ونتوری و پرشر
  • خرابی برد پکیج
  • خرابی سنسور فشار هوا

 

روش تعمیر ارور e51 ایران رادیاتور

حال که با ارور e51 ایران رادیاتور و علل بروز آن آشنا شدید، در ادامه مقاله به روش‌های برطرف‌کردن این خطا می‌پردازیم. لوله دودکش‌ها را بررسی کنید تا در صورت بسته‌شدن مسیر خروج هوا، شیء را برداشته و مشکل پکیج را برطرف نمایید.

همان‌طور که می‌دانید با حرکت فن دود حاصل از احتراق از دستگاه خارج می‌گردد، در صورت گیرکردن هر یک شیء مثل شاخه‌های حاصل از لانه‌سازی کبوترها در پره‌های فن ممکن است آن را از کار انداخته و شما را با کد خطا e51 ایران رادیاتور مواجه کند.

حتی گاهی ممکن است در اثر استفاده طولانی مدت فن پکیج از کار بیفتد که در اینصورت حتما بایستی تعویض گردد. خرابی پرشر هوا که خود وظیفه اطلاع‌رسانی سلامت فن به برد را دارد نیز دلیلی بر نمایان شدن ارور e51 پکیج ایران رادیاتور است که برای رفع این مشکل باید آزمایش خطا از سوی تعمیرکار صورت گیرد.

رفع گرفتگی شلنگ ونتوری که به فن متصل است نیز در رفع ارور e51 ایران رادیاتور مؤثر واقع خواهد شد. برای رفع خرابی و یا نیم‌سوز بودن برد پکیج که خود یکی از علل بروز ارور e51 ایران رادیاتور است، حتماً بایستی از یک تعمیرکار حرفه‌ای از یک شرکت معتبر بخواهید تا برد شما را تعمیر کند، در صورت عدم امکان تعمیر قطعا نیاز یه تعویض آن خواهید داشت.

شرکت تعمیرات تخصصی لوازم‌خانگی دیجی امدادرسان با بهره گیری از تجربیات تعمیرکاران حرفه‌ای خود آماده خدمات‌رسانی به مشتریان عزیز در زمینه تعمیر پکیج‌دیواری ایران‌رادیاتور خود می‌باشند. در صورت نیاز می توانید با شماره های موجود روی سایت تماس بگیرید تا کارشناسان ما در اسرع وقت در محل حاضر و اقدام به تعمیر دستگاه شما نمایند.

 

✔ بررسی کد خطا e41 پکیج ایران رادیاتور  

در پکیج ایران رادیاتور ارور e41 به علت ایراد در ترمیستور آب مصرفی رخ می دهد و این مشکل را می توان با تعویض ntc برطرف کرد. البته امکان قطعی سیم های متصل به ترمیستور نیز می باشد.

 

✔ بررسی کد خطا e50 پکیج ایران رادیاتور  

ارور e50 در پکیج ایران رادیاتور می تواند به دلیل خرابی درپرشر هوا، خرابی برد، وجود مانع در مسیر پرشر و یا خرابی فن رخ دهد.

 

✔ بررسی کد خطا e32 پکیج ایران رادیاتور  

ارور e32 در این سیستم نشان دهنده خرابی ntc بوده و بایستی تعویض شود.

 

✔ بررسی کد خطا e21 e30 e99 پکیج ایران رادیاتور  

با خرابی برد پکیج ایران رادیاتور این ارورها بر روی صفحه نمایش نشان داده می شود که برطرف کردن آن یک کار تخصصی بوده و باید از یک تعمیرکار با تجربه کمک بگیرید.

 

✔ بررسی کد خطا e88 پکیج ایران رادیاتور  

در پکیج های ایران رادیاتور کد خطا e88 به علت افزایش بیش از حد دمای پکیج رخ می دهد.

 

✔ بررسی کد خطا e31 پکیج ایران رادیاتور  

این ارور در پکیج ایران رادیاتور به دلیل خرابی ان تی سی اتفاق می افتد.

 

هزینه رفع کدهای خطا پکیج ایران رادیاتور

از آن جا که کدهای خطا پکیج ایران رادیاتور هر کدام به دلایل متعددی رخ می دهد، میزان مشکل آن نیز متفاوت می باشد. از این رو نمی توان قیمت مشخصی را برای رفع ارور پکیج ایران رادیاتور در نظر گرفت. جهت اطلاع از قیمت رفع کدهای خطا پکیج ایران رادیاتور می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با ایران رادیاتور تماس گرفته تا متخصین ما شما را راهنمایی کنند.

 

چرا برای رفع کد های خطا پکیج ایران رادیاتور دیجی امداد رسان را پیشنهاد می کنیم؟

دیجی امداد رسان دارای تکنسین های متخصص و با تجربه در زمینه رفع کدهای خطا پکیج ایران رادیاتور بوده و با تشخیص صحیح باعث کاهش هزینه های تعمیر شما خواهند شد.

 این مرکز آماده خدمت رسانی در تمامی ساعات شبانه روز به تمامی نقاط تهران می باشد.

این مرکز دارای تعمیرکاران با تجربه بوده و کار را در ساعت تعیین شده شروع می کنند.

تعمیرکاران دیجی امداد رسان با استفاده از قطعات فابریکی باعث افزایش عمر کارکرد پکیج شما می شوند.

 

فرم درخواست تعمیرات

  • 10 − 6 =

 

مرکز مجاز جهت رفع کدهای خطا پکیج ایران رادیاتور 

دیجی امداد رسان یکی از نمایندگی های مجاز و فعال فروش قطعات پکیج دیواری و تعمیر پکیج ایران رادیاتور در شهر تهران بوده و با تعمیر اصولی باعث بهبود عملکرد پکیج شما می شود این مرکز آماده خدمت رسانی به تمامی محلات شرق تهران، جنوب، شمل، غرب می باشد. این مجموعه دارای یک تیم پشتیبای قوی در زمینه تعمیرات پکیج ایران رادیاتور و همچنین شناسایی کدهای خطا پکیج ایران رادیاتور می باشد  که در هر ساعت از شبانه روز آنادگی لازم برای پاسخگویی به شما عزیزان را دارد.

 

مرکز تعمیرات تخصصی دیجی امداد رسان با استفاده از متخصصین ماهر و با تجربه و همچنین سال ها سابقه در زمینه نصب، سرویس و تعمیر انواع پکیج ها توانسته مشتریان زیادی را به خود جذب نماید. در صورتی که به یک تعمیرکار با تجربه برای پکیج خود نیاز داشتید کافیست از طریق شماره های درج شده در سایت با این مرکز تماس گرفته تا متخصصین ما به محل مورد نظر شما اعزام شوند.

مرکز تخصصی عیب یابی و تعمیر انواع پکیج دیواری ایران رادیاتور در تهران

دیجی امداد رسان

 

جهت درخواست خدمات یا مشاوره با ما تماس بگیرید

5/5 - (2 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “کدهای خطا پکیج ایران رادیاتور

  1. فاطمه گفت:

    کد خطا پکیج ایران رادیاتور تو مدلای مختلف با هم فرق داره؟

  2. سهیل خانی گفت:

    سلام پکیجمون مشکل داره درست کار نمیکنه ولی کد خطا نشون نمیده…مشکلش چی میتونه باشه؟نیاز به تعمیر نداره؟

    1. admin گفت:

      سلام، نیاز به سرویس دارد پکیج شما

  3. غلامحسین قمی گفت:

    باسلام وخسته نباشید پکج ما کد خطا نشان داده نمیشود آب گرم حمام و سرویس دستشویی وظرفشویی بسیار عالی است اما رادیاتورها سرد هستند رسوبی هم در رادیاتور وجود ندارد جند نفر سرویس کار آوردم نتوانستند مشکل را حل کنند خواهش میکنم راهنمایی کنید بنده استان مرکزی اراک ساکن هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *