مطالب آموزشی

کدهای خطای پکیج مکس الیت

کدهای خطای پکیج مکس الیت

پکیج های دیواری ممکن است که در طول زمان با ارورهایی مواجه گردند که هر کدام از این ارورها نشان دهنده مشکل جدی است. در این محتوا قصد داریم به کدهای خطای پکیج مکس الیت بپردازیم که هر کدام نشان از ایراد و مشکلی در قطعات پکیج دارند. دیجی امداد رسان در تعمیرات پکیج دیواری رفع خطای پکیج مکس الیت بسیار هوشمندانه عمل کرده و همواره در کوتاه ترین زمان به برطرف کردن مشکلات دستگاه می پردازد. اگر در خانه با هر کدام از این کد ارور پکیج مکس الیت روبرو شدید، علت را می توانید با مطالعه این مطلب دریابید.

 

راهنمای جامع ارورهای پکیج دیواری مکس الیت گلدیران

بررسی خطای پکیج مکس الیت

  مشاوره دیجی امداد رسان

1- کد خطا E0 پکیج مکس الیت

اولین ارور از کدهای خطای پکیج max elite، کد E0 است که با ظاهر شدن آن می بایست به خطای سنسور آب ورودی پی برد. این خطا می تواند علت های متعددی با خود همراه داشته باشد که بهتر است پرشر سوئیچ آب بررسی شود. مطمئن شوید که فشار پکیج بر روی 2 تنظیم شده است.

 

2- کد خطا E1 پکیج دیواری مکس الیت

آیا در پکیج دیواری مکس الیت خود با کد خطا E1 روبرو شده اید؟ بنابراین باید دریابید که فشار آب پکیج کم است. این کدهای خطای پکیج max elite خیلی جدی نیستند و با تنظیم صحیح فشار آب بر روی 1.5 یا 2 برطرف می شوند.

 

3- کد خطا E2 پکیج max elite

با بررسی خطای پکیج مکس الیت می توان نتیجه گرفت که دستگاه با نبود شعله مواجه شده است. در وهله اول گاز ورودی را بررسی کرده و فندک را چک کنید که شاید خراب شده باشد.

 

4- کد خطا E3 پکیج

سنسور دمای مدار گرمایش پکیج مکس الیت دچار اشکال شده است. برای برطرف کردن این کد خطای پکیج مکس الیت نیاز به تعمیرکاران متخصص در این حوزه دارید. بنابراین با دیدن این کد، در اولین فرصت با نیروهای مجرب تماس حاصل کنید.

 

5- کد خطا E4 پکیج max elite

از دیگر کدهای خطای پکیج مکس الیت می توان به این کد اشاره کرد که نشان از ایراداتی در سنسور دمای آب گرم بهداشتی دارد. پیشنهاد می کنیم که جهت تعمیر پکیج دیواری و بررسی کدهای خطا این موضوع را به نیروهای متخصص بسپارید تا از آسیب های جبران ناپذیر جلوگیری شود.

 

6- کد خطا E5 پکیج دیواری مکس الیت

دستگاه در حالت تابستانه است. در چنین حالتی علت های گوناگونی می توانند دخیل باشند. باید پکیج را از حالت تابستانه خارج کنید که می توانید برای رفع خطای e6 در پکیج مکس الیت از مشاوران ما مشورت بگیرید.

  مشاوره دیجی امداد رسان

7- کد خطا E6 مکس الیت

عیب در سیستم تهویه وجود دارد. سیستم تهویه و فن پکیج دیواری را با دیدن این ارور پکیج مکس الیت بررسی کنید که تمیز باشند. در غیر این صورت هوا به خوبی نمی تواند در دستگاه رد و بدل شود و با ارورهایی خود را نمایان می کند. بهتر است هر از گاهی به سرویس پکیج مکس الیت به صورت دوره ای بپردازید.

 

8- کد خطا E7 پکیج مکس الیت

زمانی که دمای پکیج بیش از حد مجار در حال افزایش باشد، ما با ارور e7 پکیج مکس الیت روبرو می گردیم. یکی از علت های افزایش دما می تواند به دلیل عدم گردش صحیح آب در مدار باشد. برای رفع ارورهای پکیج max elite پمپ را بررسی کنید. کمک گرفتن از نیروهای متخصص نیز می تواند راهکاری هوشمندانه باشد.

 

9- کد خطا EE max elite

آخرین کد در رابطه با کد خطا EE پکیج مکس الیت می باشد که نشان می دهد، کلید اشتباه زده شده است. بر روی پانل کلیدی قرار دارد که باید آن را تنظیم کنید. در صورتی که مشکل و ارور پکیج شما برطرف نشد نشان دهنده این است تعمیر پکیج دیواری مکس الیت را باید به دست متخصص بسپارید.

 

کلام آخر

ارورهای پکیج دیواری مکس الیت

 

ما تمامی ارورهای پکیج مکس الیت را در این محتوا مورد بررسی قرار دادیم. در صورت هر گونه سؤال راجع به، تعمیر پکیج گلدیران و … از راه های ارتباطی با کارشناسان دیجی امداد رسان می توانید در تماس باشید.

 

  مشاوره دیجی امداد رسان

سوالات متداول در رابطه با کدهای خطای پکیج مکس الیت :

هر دستگاهی پس از استفاده های طولانی معمولا با مشکلات متداولی روبرو می گردد. پیشنهاد ما این است که برای جلوگیری از بروز کدهای خطای پکیج مکس الیت حتما هر 6 ماه یکبار به سرویس دوره ای دستگاه بپردازید که نیروهای دیجی امداد رسان شما را از این خدمات بهره مند می سازند.

توصیه ما این است که از نیروهای کاربلد در مرتبه اول مشاوره بگیرید. اگر مشکل جدی در ارورهای پکیج max elite نباشد، خود می توانید به برطرف کردن آن بپردازید.در غیر این صورت مرکز خود به اعزام تعمیرکار جهت برطرف کردن کدهای خطای پکیج مکس الیت اقدام می کند.

هزینه های مربوط به کدهای خطای پکیج max elite زمانی تعیین می گردد که تعمیرکاران مشکل اصلی را ریشه یابی کنند. شاید قطعه ای خراب باشد و با تعمیر اصلاح گردد و یا اینکه نیاز به تعویض خواهد داشت. تمام این موارد در هزینه تعمیرکدهای خطای پکیج مکس الیت دخیل هستند.

2.4/5 - (24 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *