مطالب آموزشی

آموزش هواگیری پکیج دیواری ایران رادیاتور

آموزش هواگیری پکیج ایران رادیاتور موضوعی است که در این مقاله قصد داریم در مورد آن صحبت کنیم و آموزش های لازم را به شما داده تا در موقع خرابی پکیج بتوانبد مشکل را حل نمایید. بهتر است با شروع فصل سرما و قبل از روشن کردن پکیج ها، رادیاتور پکیج خود را هواگیری نمایید. در صورت نیاز می توانید با متخصصین دیجی امداد رسان تماس بگیرید.

نصب پکیج لازم است به صورت گام به گام و به شکل اصولی انجام شود و در صورتی که یکی از مراحل به صورت صحیح انجام نشود می تواند باعث آسیب رساندن به پکیج شما شود. بهتراست قبل از نصب پکیج، رادیاتورها هواگیری شود تا سبب بهبود عملکرد پکیج شما شود. در صورتی که به دنبال یک نصاب حرفه ای و با تجربه برای نصب پکیج دیواری خود هستید دیجی امداد رسان آماده ارائه خدمت  به شهروندان تهرانی در تمامی ساعات شبانه روز می باشد.

تعمیر پکیج ایران رادیاتور و سرویس اصولی و به موقع و دوره ای آن باعث بهبود عملکرد و افزایش عمر سیستم شما می شود. سرویس سالیانه پکیج که حداقل 1 بار در سال انجام می گردد بهترین حالت حداقلی ممکن می باشد.. ما به شما پیشنهاد می کنیم زمان سرویس پکیج دیواری خود را با یک متخصص برنامه ریزی کرده تا بتوانید سال ها از آن پکیج به راحتی استفاده نمایید. بهتر است هواگیری رادیاتورها به صورت دوره ای انجام شده تا باعث افزایش راندمان کاری پکیج شود و از افت کیفیت کارکرد پکیج شما جلوگیری شود. در صورتی که به دنبال یک سرویس کار متخصص و با تجربه هستید می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با این مرکز تماس گرفته تا متخصصین ما به محل مورد نظر شما اعزام شوند.

مشاوره دیجی امداد رسان

نحوه هواگیری پکیج ایران رادیاتور

در مرحله اول جهت هواگیری پکیج ایران رادیاتور ابتدا با انبردست  یا پیچ گوشتی، پیچ واقع شده در بالا سمت راست پکیج را باز نمایید و صبر کنید تا هوای پکیح به طور کامل خارج شود. در مرحله بعدی، یک ظرف و یا تشت در زیر پکیج قرار داده تا آب خارج شده از پکیج درون ظرف بریزد. پس از تخلیه کامل هوای رادیاتور، پیچ را سفت نمایید. نکته: به علت داغ بودن آب خارج شده از رادیاتورها بهتر است از یک دستمال استفاده نمایید.

هواگیری رادیاتور پکیج دیواری ایران رایاتور کار پیچیده ای نبوده ولی بهتر است به دست افراد حرفه ای انجام شود تا با هواگیری صحیح و اصولی رادیاتور سبب کاهش هزینه های شما شود. در صورتی که به یک تعمیرکار حرفه ای و با تجربه در زمینه هواگیری رادیاتورها نیاز داشتید کافیست با این مرکز تماس گرفته تا مهندسین ما به کمک شما بشتابند. مهندسین دیجی امداد رسان دارای تعمیرکاران ماهر و با تجربه بوده و با هواگیری اصولی پکیج باعث کاهش هزینه های تعمیر شما می شوند.

مشاوره دیجی امداد رسان

مرکز تخصصی نصب، تعمیر و سرویس پکیج ایران رادیاتور در تهران

 دیجی امداد رسان

 

تماس و مشاوره با کارشناسان ما:

فواید هواگیری پکیج ایران رادیاتور

ایجاد هوای یکنواخت در ساختمان

ایمنی بلای پکیج دیواری ایران رادیاتور

در زمان استحمام از سرد شدن آب جلوگیری می کند

کاهش هزینه های تعمیر پکیج

کارکرد صحیح و ایجاد گرمای مناسب

جلوگیری از نشت آب رادیاتور

بهبود عملکرد سیستم

طولانی شدن عمر پکیج ها

کم شدن هزینه های گاز مصرفی

بالا بردن ایمنی پکیج

جلوگیر از خراب شدن پکیج

نکاتی در مورد هواگیری پکیج ایران رادیاتور

هواگیری پکیج ها به معنی خارج کردن هوای اضافی داخل دستگاه می باشد. زمان هواگیری بسته به عوامل متعددی است و توصیه می شود هواگیری به دست افراد حرفه ای صورت گرفته تا مانع از افت کیفیت کارکرد پکیج شود. با هواگیری درست و به موقع رادیاتورها سبب بهبود عملکرد پکیج و طولانی شدن عمر آن شود و علاوه بر آن در هزینه های شما صرفه جویی خواهد شد.

افرادی که ساکن طبقات بالایی هستند به دلیل کم بودن سطح آب بیشتر از ساکنین طبقات بالا نیاز به هواگیری لوله های رادیاتور می باشد.

در ساختمان هایی که دارای موتورخانه مرکزی هستند توصیه می شود از شیر هواگیری اتوماتیک استفاده کنند.

جنس فلز رادیاتور و نوع اتصالات نیز بر روی هواگیری رادیاتورها تاثیر گذار می باشد. در رادیاتورهایی که محافظ و پوشش آن خراب شده است، فلز در مقابل هوای آزاد قرار گرفته، گاز آزاد شده در سیستم به دلیل تاثیرات واکنش های شیمیایی محبوس می شود.

اهمیت هواگیری پکیج ایران رادیاتور

کاهش سر و صدای داخل لوله ها

یکنواخت کردن گرمادهی رادیاتورها

کارکرد و ایمنی بالای پکیج ها

تامین فشار کافی آب گرم در تمامی فصول

علایٔم هواگیری پکیج

پکیج قادر به گرم کردن کامل آب نمی باشد.

رادیاتورها به شکل یکنواخت گرم نمی شود.

اقدامات پس از هواگیری ایران رادیاتورها

پس از هواگیری رادیاتورها بهتر است فشار دستگاه را نیز تنظیم کرده تا باعث افزایش کارکرد سیستم شما شود.

مشاوره دیجی امداد رسان

مرکز تعمیر و سرویس پکیج ایران رادیاتور

در صورتی که به دنبال مرکزی هستید که با خیال راحت پکیج خود را به آن ها بسپارید، پیشنهاد ما به شما استفاده از متخصصین دیجی امداد رسان می باشد. این مرکز با وجود مهندسین متخصص و با تجربه می تواند رادیاتور پکیج شما را به نحو احسن و در سریع ترین زمان ممکن هواگیری کنند.

هزینه هواگیری رادیاتور پکیج ایران رادیاتور

قیمت هواگیری رادیاتور پکیج ایران رادیاتور دارای قیمت ثابتی نبوده و عوامل زیادی بر روی قیمت آن تاثیر گذار است. تکنسین های دیجی امداد رسان، با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی کشور، تمام سعی خود رامی کنند تا با هواگیری صحیح باعث کاهش هزینه های شما شوند. جهت اطلاع از هزینه های هواگیری رادیاتور پکیج می توانید با این مرکز تماس گرفته تا مهندسین ما شما را راهنمایی کنند.

مرکز تعمیرات پکیج دیجی امداد رسان با داشتن بیش از 15 سال در زمینه تعمیر پکیج در شرق تهران و با ارائه خدمات مناسب به مشتریان محترم خود توانسته  است که رضایت مشتریان زیادی را به خود جذب نماید و همچنین با وجود تکنسین های با تجربه و حرفه ای توانسته رضایت مشتریان را به خود جلب کند. چنانچه به یک تعمیر کار ماهر و مورد اعتماد برای هواگیری پکیج خود نیاز داشتید کافیست با این مرکز تماس گرفته تا متخصصین ما در اسرع وقت به محل مورد نظر شما اعزام شوند.

مشاوره دیجی امداد رسان

مرکز تخصصی نصب، تعمیر و سرویس پکیج ایران رادیاتور در تهران

 دیجی امداد رسان

 

تماس و مشاوره با کارشناسان ما:

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “آموزش هواگیری پکیج دیواری ایران رادیاتور

  1. محمدرضا گفت:

    سلام سمت غرب تهران هم واسه هواگیری تعمیرکار دارین ؟

  2. علی گفت:

    سلام هواگیری هم ضمانت داره؟بعد چند وقت دوباره پکیج دیواری به هواگیری نیاز پیدا میکنه؟

  3. آنا گفت:

    بخواین هواگیری پکیج دیواری ایران رادیاتور رو انجام بدین چقد زمان میبره؟ممنون

    1. admin گفت:

      با سلام، حداکثر نیم ساعت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *