مطالب آموزشی

نحوه هواگیری پکیج بوتان مدل پرلا

هواگیری-پکیج-بوتان-مدل-پرلا

هواگیری پکیج بوتان مدل پرلا از سری اقدامات برای عملکرد بهتر دستگاه در فصل های سرد سال است.  اگر در زمستان بعد از راه اندازی رادیاتورهای پکیج پرلای بوتان متوجه شدید که فقط بخشی از رادیاتورها گرم هستند بدانید که پکیج تان به هواگیری نیاز دارد. البته نحوه هواگیری پکیج دیواری بوتان مدل پرلا به صورت دقیق و حرفه ای نیازمند رعایت یک سری نکات می باشد. بنابراین این بار قصد داریم در این مقاله از دیجی امداد رسان به آموزش هواگیری پکیج بوتان مدل پرلا بپردازیم.

 

چه زمانی رادیاتورها به هواگیری نیاز دارند؟

قبل از شروع فصل زمستان باید هواگیری پکیج دیواری بوتان مدل پرلا را انجام دهید و به سرویس پکیج دیواری بپردازید. در غیر این صورت با شروع فصل سرما با مشکلاتی چون گرم نداشتن رادیاتور و افت فشار پکیج مواجه خواهید که این می تواند به پکیج پرلای شما آسیب شدیدی وارد می کند. توجه کنید که در تابستان نیز که رادیاتورها با وجود خاموش بودن، به هواگیری نیاز دارند. چون ممکن است هوا داخل آن نفوذ کرده باشد. بنابراین لازم است که این هوای اضافه داخل پکیج را خارج کنید.

 

اهمیت هواگیری پکیج و رادیاتورها

اهمیت-هواگیری-پکیج-و-رادیاتورهانفوذ هوا داخل رادیاتورها می تواند در بازدهی پکیج پرلا و کارکرد رادیاتورهای شما اختلال به وجود بیاورد . این مشکل خود را به این شکل نشان می دهد که قسمتی از رادیاتورها سرد و قسمتی گرم است. پس برای بهینه‌سازی سوخت و گرمای رادیاتورها و هم چنین عملکرد بهتر سیستم هواگیری پکیج پرلا بوتان بایستی به صورت دقیق انجام شود. طریقه هواگیری پکیج دیواری بوتان مدل پرلا یک پروسه آسان است که خودتان با رعایت برخی از نکات می توانید آن را به راحتی و دقیق انجام دهید.

 

روش هواگیری پکیج پرلا

برای اینکه نحوه هواگیری پکیج بوتان مدل پرلا , تعمیر پکیج بوتان را به شکل صحیح انجام دهید، بایستی مراحل زیر را انجام دهید

  • اول پیچ هواگیری پکیج پرلا را پیدا کنید. این پیچ در قسمت بالای پکیج قرار گرفته است.
  • سپس پیچ را با انبردست یا ابزار دیگری باز کنید تا هوای اضافه داخل رادیاتورها خارج شود
  • در قسمت زیر شیر هواگیری رادیاتور یک پارچه یا یک ظرف قرار دهید تا آبی که همراه با هوا از آن خارج می شود، به روی فرش نریزد.
  • بعد از اتمام هواگیری پکیج بوتان دیواری مدل پرلا بهتر است که فشار سیستم را بررسی کنید و از تنظیم درست دستگاه مطمئن شوید.

 

چگونه فشار پکیج پرلای بوتان را بالا ببریم ؟

بارها گفته شده است که فشار سیستم نباید کمتر از 1.5 بار باشد. اگر به هر دلیلی مقدار فشار از این میزان کمتر شد، فقط کافی است شیر آبی رنگ کوچکی که در زیر پکیج قرار دارد  را باز کنید. سپس به عدد فشارسنج روی پکیج پرلا دقت کنید تا وقتی که فشار سیستم عدد 1.5 بار را نشان داد، شیر را ببندید.

 

هواگیری پمپ پکیج دیواری پرلا

هواگیری-پمپ-پکیج-بوتان-مدل-پرلا

برای کسب نتیجه بهتر از هواگیری پکیج بوتان شوفاژ دیواری مدل پرلا  بایستی پمپ پکیج پرلا را هم هواگیری کنید. برای این کار باید ابتدا آب گرم را باز نگه دارید. زمانی که پمپ پکیج در حال کار کردن است، پیچ مربوط به هواگیری را در انتهای پمپ باز کنید و اجازه دهید تا هوای موجود در آن به همراه کمی آب خارج شود. بعد از اتمام کار باید پیچ‌ها را درست همانند قبل ببندید . هم چنین در پایان بررسی کنید که آیا پمپ مانند قبل کار می کند یا خیر.

 

نکات تکمیلی نحوه هواگیری پکیج پرلا

  • هر چه قدر در طبقات بالاتری زندگی کنید، بیشتر به هواگیری پکیج احتیاج دارید.  
  • برای تنظیم گرمایش محیط بایستی هر کدام را رادیاتورها را به صورت تک تک هواگیری کنید.
  • پیش از هواگیری مطمئن شوید که تنظیمات پکیج بر روی حالت زمستانه قرار گرفته است.
  • در حین هواگیری پکیج شیرهای رفت و برگشت رادیاتورها حتما باید باز بگذارید.
  • بعد از هواگیری فشار سیستم را تنظیم کنید.

 

سخن پایانی

کلیه مراحل هواگیری پکیج بوتان مدل پرلا بسیار ساده است و خودتان می توانید با کمی دقت و رعایت نکات لازم این کار را انجام دهید. در صورتی که بعد از هواگیری پکیج بوتان مدل پرلا هم چنان با مشکلات مانند گرم نشدن آب، خاموش شدن پکیج یا افت فشار بیش از حد پکیج مواجه شدید، کافی است با کارشناسان متخصص ما در دیجی امداد رسان برای تعمیر پکیج در شرق تهران تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *