مطالب آموزشی

نمایندگی تعمیر پکیج پلار

تعمیر-پکیج-پلار

تعمیر پکیج پلار یکی از خدماتی است که دیجی امداد رسان به شهروندان تهرانی خصوصا شرق تهران ارایٔه می دهند. با توجه به کارکرد پکیج ها و نقش آن در گرمایش خانه و آب مصرفی، خرابی و بروز ایراد در آن می تواند باعث اختلال در عملکرد پکیج شما شود. در چنین مواقعی تنها کافیست از طریق شماره های درج شده در سایت با این مرکز تماس گرفته تا تکنسین های ما مشکل شما را حل کنند.

مشاوره دیجی امداد رسان

نصب پکیج پلار

نصب پکیج پلار کار هر کسی نبوده و سپردن این کار به دست افراد نابلد و بی تجربه می تواند باعث آسیب رساندن به دیگر بخش های پکیج شما شود. در نتیجه پیشنهاد ما به شما استفاده از افراد با تجربه برای نصب پکیج بوده تا در آینده دچار مشکل نشوید. در صورتی که جهت نصب پکیج خود به افراد حرفه ای و با تجربه نیاز داشتید می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته تا در اسرع وقت به محل مورد نظر شما اعزام شوند.

تعمیرکار پکیج پلار

تعمیرات پکیج پلار بسیار حساس بوده و سپردن آن به دست افراد بی تجربه می تواند آسیب های جدی ای به پکیج شما وارد کند. در نتیجه ما به شما پیشنهاد می کنیم در صورت بروز مشکل در پکیج شما با افراد ماهر مشورت نمایید. چنانچه جهت تعمیرات پکیج خود به تعمییرکارانبا  تجربه و ماهر نیاز داشتید کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.

سرویس پکیج پلار

سرویس پکیج تاثیر بسیاری در میزان عملکرد آن دارد. گاهی این امکان وجود دارد که به دلیل سختی آب پکیج رسوب گرفته و این رسوب باعث اختلال در عملکرد پکیج می شود. سرویس به موقع پکیج از این قبیل آسیب ها جلوگیری کرده و در وقت و هزینه شما صرفه جویی می شود. به طور کلی بهتر است حداقل سالی یک مرتبه سرویس انجام شود تا پکیجی سالم داشته باشید. در صورتی که جهت سرویس پکیج و رسوب زدایی پکیج خود به افراد با تجربه نیاز داشتید کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.

نمایندگی مجاز تعمیرات پکیج پلار 

سرویس و تعمیر پکیج به تخصص و تجربه نیاز داشته و سپردن آن به دست افراد ناشی کار درستی نیست. در نتیجه نیاز است که سرویس و تعمیر پکیج پلار خود را به دست افراد با تجربه بسپارید. در صورت نیاز به تعمیرکار می توانید با دیجی امداد رسان تماس حاصل نمایید. مرکز تعمیرات تخصصی دیجی امداد رسان دارای متخصصین با تجربه در زمینه تعمیرات پکیج پلار بوده و آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز در 24 ساعت شبانه روز می باشد.

مشاوره دیجی امداد رسان

مرکز تعمیرات پکیج دیواری پلار در تهران

دیجی امداد رسان

 

برای مشاوره یا درخواست تکنیسین با ما تماس بگیرید

تعمیرگاه تعمیر پکیج پلار در جنوب تهران

در صورتی که ساکن جنوب تهران هستید. در صورتی که پکیج پلار شما دچار مشکل شده است. در صورتی که برای پکیج خود به دنبال یک تعمیرکار قابل اعتماد و با تجربه هستید. در صورتی که پکیج شما دچار عیب شده و نیاز به یک تعمیرکار با تجربه دارید. تنها کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. مرکز تعمیرات تخصصی دیجی امداد رسان دارای پرسنلین متخصص و ماهر و با سابقه طولانی و درخشان در زمینه سرویس و تعمیر پکیج پلار می باشد. در صورت نیاز می توانید با این مرکز تماس گرفته تا در سریع ترین زمان به محل مورد نظر شما اعزام شوند.

نمایندگی تعمیر پکیج پلار دیجی امداد رسان در شمال تهران 

چنانچه ساکن شمال تهران هستید هستید. چنانچه پکیج شما دچار عیب و ایراد شده است. چنانچه برای سرویس و تعمیر پکیج پلار خود به دنبال فرد متخصص هستید. ما به شما مرکز تعمیرات تخصصصی دیجی امداد رسان را پیشنهاد می کنیم. دیجی امداد رسان دارای تکنسین های ماهر در زمینه سرویس و تعمیرات پکیج پلار با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت بوده و آماده خدمت رسانی در هر ساعت از شبانه روز می باشد.

مرکز تعمیرات پکیج پلار در غرب و شرق تهران

مرکز تعمیرات تخصصی دیجی امداد رسان دارای یک تیم پشتیبانی با تجربه و قوی در زمینه سرویس و تعمیرات پکیج پلار در غرب و شرق تهران می باشد. این مرکز دارای متخصصین حرفه ای و با تجربه در زمینه تعمیر و سرویس بوده و آماده خدمت رسانی در تمامی ساعات شبانه روز می باشند. برای کمک از تکنسین های این مرکز جهت سرویس و تعمیر پکیج در شرق تهران  تنها کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.

مشاوره دیجی امداد رسان

مشکلات متداول پکیج پلار

✔ پکیج دیواری آب را بسیار داغ می کند؟

چنانچه آب مصرفی پکیج بسیار داغ باشد مشکل مربوط به ترموستات دستگاه می باشد و دما را به صورت صحیح نشان نمی دهد. بنابراین با تعویض این قطعه مشکل برطرف می شود.


✔ چرا پکیج پلار انفجاری روشن می شود؟

در صورتی که فاصله بین الکترود جرقه زن و مشعل تنظیم نباشد می تواند باعث انفجاری روشن شدن پکیج شود و برای از بین بردن این ایراد باید این فاصله را به طور صحیح تنظیم کرد.


✔ علت خاموش و روشن شدن پی در پی پکیج پلار چیست؟

این مشکل اغلب به دلیل عدم تنظیم صحیح شیر برقی و گاز دستگاه می باشد که هوای لازم برای سوختن را ندارد برای رفع آن باید گاز دستگاه را کاهش داد.


علت روشن نشدن پکیج پلار چیست؟

روشن نشدن پکیج پلار به دلایل گوناگونی می تواند اتفاق بیفتد که از متداول ترین آن کاهش فشار گاز ساختمان می باشد و ابتدا باید فشار ساختمان خود را چک نمایید. از دیگر دلایل این مشکل قطع برق می باشد و در صورتی که برق ساختمان متصل بود باید مشکل را با یک متخصص در میان بگذارید.


✔ فشار آب در مدار گرمایش کم شده، علت چیست؟

از علت بروز این ایراد وجود هوا در مدار گرمایش و یا بروز نشتی در مدار گرمایش می باشد و برای رفع آن باید این نشتی را از بین برد تا فشار به حالت نرمال برگردد.


✔ دلیل سرد و گرم شدن آب مصرفی چیست؟

در صورت تنظیم نبودن شیر برقی باعث به وجود آمدن این ایراد می شود و برای رهایی از این مشکل مطابق با دفترچه راهنما شیر برقی گاز را تنظیم کرد.


✔ پکیج روی حالت آب گرم بوده ولی آب مصرفی گرم نمی باشد؟

در صورتی که NTC ها رسوب گرفته شود، دستگاه نمی تواند دمای صحیح را به پکیج اعلام کند و و همین عامل باعث می شود دستگاه بر روی حالت آب گرم روشن شده ولی گرمای لازم را نداشته باشد و برای حل آن باید NTC ها رسوب گیری شود.


✔ در هنگام گرم کردن آب مصرفی دستگاه دچار سر و صدا می شود؟

چنانچه مبدل ثانویه رسوب گرفته باشد و آب گرم به خوبی گرم نمی شود و باید مبدل را با استفاده از اسید شرکتی این قطعه را به خوبی رسوب گیری نمایید.


✔ دلیل پرش دار شدن شعله پکیج پلار چه می باشد؟

در پکیج های فن دار چنانچه از پکیج نامتناسب با ارتفاع دودکش استفاده شود باعث پرش شعله های پکیج می شود و برای از بین بردن این ایراد باید از فلنچ دود مناسب استفاده کرد.


✔ دلیل قطعی آب گرم مصرفی پکیج پلار چیست؟

چنانچه شیر آب گرم را وصل کردید و آبی از آن خارج نشد، بایستی صافی و شیر ورودی، فیلتر ورودی آب و رسوب گیر را بررسی کنید و هر کدام دچار رسوب شده بود را تعویض نمایید.


مشاوره دیجی امداد رسان

هزینه تعمیرات پکیج پلار

قیمت تعمیرات پکیج پلار دارای قیمت مشخصی نبوده و بر اساس عواملی همچون قطعه خراب شده و میزان خرابی آن، دستمزد تکنسین، موقعیت مکانی و … مشخص می شود. جهت اطلاع از هزینه های تعمیر پکیج و همچنین تعرفه های تعمیر پکیج  خود از طریق شماره های درج شده در سایت با این مرکز تماس گرفته تا مشاورین ما شما را راهنمایی کنند.

چرا از خدمات دیجی امداد رسان استفاده کنیم؟

دیجی امداد رسان دارای متخصصین حرفه ای و با تجربه بوده و مسلط به تمام قطعات پکیج می باشند.

تعمیرکاران دیجی امداد رسان بسیار مسیٔولیت پذیر بوده و صحت کار خود را تضمین می کنند.

دیجی امداد رسان دارای تکنسین های خوش قول بوده و راس ساعت تعیین شده کار را تحویل می دهند.

همچنین این افراد بسیار وقت شناس بوده و راس ساعت تعیین شده کار را شروع می کنند.

تعمیرکاران دیجی امداد رسان با به کار بردن قطعات فابریکی باعث کاهش هزینه های شما می شوند.

مرکز تعمیرات تخصصی دیجی امداد رسان از با تجربه ترین و متخصص ترین نمایندگی ها در زمینه نصب، سرویس و تعمیرات پکیج بوده و در طی سال ها فعالیت خود و با استفاده از تعمیرکاران حرفه ای باعث کاهش هزینه های تعمیر شما خواهند شد. در صورتی که به تعمیرکار حرفه ای و با تجربه نیاز داشتید می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت تماس گرفته تا تعمیرکاران ما به محل اعزام شوند.

کد خطا پکیج پلار

ارور E0 نقص در سنسور آب سرد ورودی .

  E1خرابی دیافراگم یا میکروسوئیچ، خرابی گیرپاژ پمپ، کمبود فشار آب در مدار گرمایش

ارور  E2 عدم تشکیل یا تشخیص شعله

ارور E3 اشکال در NTC گرمایش

ارور  E4 اشکال در NTC مصرفی

ارور E6 اخطار دودکش

ارور E7 دمای بیش از حد مدار گرمایش

ارور EE انتخاب غلط میکروسوئیچ های برد

مشاوره دیجی امداد رسان

مرکز تعمیرات پکیج دیواری پلار در تهران

دیجی امداد رسان

 

برای مشاوره یا درخواست تکنیسین با ما تماس بگیرید

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *