مطالب آموزشی

نحوه ریست کردن پکیج ایران رادیاتور

ریست کردن پکیج ایران رادیاتور

پکیج ها از مهم ترین وسایل خانه های امروزی محسوب می شوند. ریست کردن پکیج ایران رادیاتور یکی از راهکار هایی است که با آن می توان برخی مشکلات بوجود آمده در پکیج را حل کرد. خرابی پکیج ممکن است به دلایل مختلفی بوجود بیاید و این خرابی، می تواند زندگی روتین شما را مختل کند. علاوه بر تامین آب گرم مصرفی، این وسیله در فصول سرد سال می گرمای محیط را نیز بر عهده دارد. در ادامه به بررسی علل و نحوه ریست کردن پکیج ایران رادیاتور می پردازیم.

مشاوره دیجی امداد رسان

علت ریست کردن پکیج ایران رادیاتور

 در بسیاری از موارد پس از نصب دستگاه کار نمی کند و یا در خلال کار کردن پکیج خاموش می شود. در این هنگام در مواردی چراغ قرمزی که به چراغ ریست معروف است روشن می شود و شروع به چشمک زدن می کند. چشمک زدن چراغ ریست می تواند علل گوناگونی داشته باشد، که برخی از آن ها با ریست دستگاه حل می شوند و برخی به تعمیر جدی تری نیاز خواهد داشت.

دقت داشته باشید اگر مشکل با ریست کردن حل نشود حتما اختلال در یکی از قطعات بوجود آمده است و ممکن است نیاز به تعمیر و یا تعویض قطعه ی معیوب باشد. بهتر است برای تشخیص مشکل و تعویض قطعات از افراد خبرا کمک بخواهید. تعمیرکار های غیر حرفه ای می توانند آسیب بیشتری به دستگاهتان وارد کنند و گاه قطعات نامغوب را جایگزین قطعات اصلی کنند.

همچنین گاهی ممکن است مشکل با یک اقدام ساده حل شود، اما تشخیص و انجام آن تنها از عهده ی یک تعمیرکار پکیج حرفهای بر می آید. دیجی امداد ا مجموعه ای از برترین مهندسین و تعمیرکاران برای انجام انواع خدمات آماده می باشد.

روشن شدن چراغ قرمز پکیج ایران رادیاتور گاه به دلیل قطع شدن شعله می باشد که در نهایت باعث ارور دادن پکیج می شود. در پکیج ایران رادیاتور هنگام خرابی هریک اط قطعاتریال کدی روی صفحه ی نمایس نشان داده می شود که هر کد به معنی قطع شدن سنسور های یکی از احزاء می باشد. طبق طراحی این پکیج ها کافیست به دفترچه ی راهنمای آن مراجعه کنید تا مشکل مورد نظر را بیابید.

خرابی تنظیمات پکیج

ممکن است درست پس از راه اندازی پکیج ایران رادیاتور، دستگاه روشن نشود. در این هنگام کافیست دکمه ی ریست را بزنید تا پکسج شروع به کار کند. چراغ ریست در بالای صفحه ی کنترل مدل آنالوگ تعبیه شده است. کافیست به آن توجه کنیدو اگر روشن و خاموش شد ممکن است در قدم اول مشکل با ریست کردن حل شود. در غیر این صورت باید مشکل را با یک متخصص در میان بگذارید.


اشکال در راه اندازی

گاهی ممکن است هنگام راه اندازی پکیج پی از خرید و یا تعمیر پکیج ، دستگاه کار نکند. ابتدا مراحل نصب را چک کنید و بعد دکمه ی ریست را فشار دهید. به یاد داشته باشید در صورت بروز چنین مشکلی چراغ ریست شروع به چشمک زدن می کند.  کافیست دکمه را فشار دهید اختلال بوجود آمده برطرف شود.


جرقه زدن دستگاه

گاهی پیش می آید که در قسمت مشعل جرقه زده می شود، اما دستگاه روشن نمی شود. یعنی پکیج با جرقه های ضعیف قصد روشن شدن دارد اما به جای آن چراغ قرمز دستگاه روشن می شود. ابتدا دستگاه را ریست کنید و اگر مشکل حل نشد، احتمالا اختلال در یکی از  عوامل دیگر مانند ضعیف شدن سیم ارت و اتصالات، خرابی ترانس جرقه زناز کار افتادن الکترود، مشکل در کابل ها و یا علل دیگر باشد.


خرابی ترموستات

ترموستات عضو مهمی در پکیج ایران رادیاتور و تمامی پکیج هاست که تمامی عملکرد ها را زیر نظر دارد. کارایی اصلی آن کنترل و حفظ مبدل اصلی است. برای جلوگیری از سوختن این قطعه، از دمای بالا و گرمای بیش از حد پکیج جلوگیری می کند.  زمانی که این سنسور خراب شود، دمای پکیج بالا می رود و چراغ قرمز روشن می شود. ارور 40، 70 و 80 در مدل های مختلف برای چنین مشکلی نمایش داده می شوند. توجه داشته باشید در چنین حالتی ریست کردن پکیج کاری بی فایده است . مشگل باید با تعویض ترموستات حل شود.


 

حتما بخوانید: علت صدای پیکج ایران رادیاتور

نحوه ریست کردن پکیج ایران رادیاتور

برای ریست کردن پکیج ایران رایاتور کافیست دکمه ی ریست را فشار دهید و صبر کنید تا کار دستگاه انجام شود. برای ریست پکیج باید به نکات زیر توجه کنید. نکاتی درباره ی ریست کردن پکیج ایران رادیاتور:

همانطور که گفته شد ریست دستگاه مانی انجام می شود که مشکل جدی ای رخ نداده باشد و تنها تنظیمات پکیج به هم خورده باشد. از ریست کردن چند باره ی دستگاه جدا خودداری کنید زیرا اگر مشکل با ریست کردن حل نشود، یعنی یکی از قطعات خراب است و به تعمیر جدی نیاز دارد. نیاز به ریست شدن مدام خبر از یک مشکل حاد و جدی می دهد و باید دستگاه را به یک متخصص نشان دهید.

 

ریست پکیج ایران رادیاتور مدل l28ff

در این مدل نیز کافیست مراحل گفته شده را طی کنید تا ریست پکیج انجام شود.

 

دکمه ریست پکیج ایران رادیاتور کجاست ؟

دکمه ی ریست درست کنار چراغ ریست در سمت چپ دستگاه قرار گرفته است. هنگام بروز مشکل کافیست آن را فشار دهید تا تنظیمات آن به حالت اولیه برگردد. توجه داشته باشید در بسیاری از مواقع ممکن است مشکل با ریست کردن پکیج ایران رادیاتور حل نشود و لازم باشد اقدامات دیگری جهت تعمیر آن صورت پذیرد.

 

دیجی امداد رسان 

برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور بهتر است از یک تعمیرکار پکیج حرفه ای کمک بخواهید. مجموعه ی دیچی امداد تمامی خدمات نصب، سرویس و تعمیر پکیج ایران رادیاتور را با کیفتی بالا و در سریع ترین زمان انجام می دهد.

مشاوره دیجی امداد رسان

فرم درخواست تعمیرات

  • 9 + 7 =

4.2/5 - (4 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *