مطالب آموزشی

عیب یابی پکیج ایران رادیاتور

آموزش-عیب-یابی-پکیج-ایران-رادیاتور

عیب یابی پکیج ایران رادیاتور موضوعی است که در این مقاله قصد داریم به شرح آن بپردازیم. پکیج ها ممکن است بر اثر عوامل متعدد و پس از یک دوره کارکرد دچار مشکل شوند و برای حل آن پیشنهاد می شود که از یک متخصص کمک بگیرید تا علاوه بر تعمیر صحیح و اصولی باعث کاهش هزینه های تعمیر شما نیز گردند. در صورتی که برای تعمیر پکیج خود به دنبال یک تعمیرکار حرفه ای هستید، پیشنهاد ما به شما تماس با تعمیرکاران دیجی امداد رسان می باشد. این افراد آمده خدمت رسانی به شما شهروندان عزیز در تمامی ساعات شبانه روز می باشند.

مشاوره دیجی امداد رسان

 

 برخی از عیب های پکیج ایران رادیاتور

 

دلیل سرد و گرم شدن آب مصرفی پکیج ایران رادیاتور چیست؟

از اصلی ترین دلیل بروز این ایراد، رسوب گرفتن پکیج ها می باشد. برای رسوب زدایی پکیج باید از اسیدهای شرکتی استفاده نمایید. به شما پیشنهاد می کنیم که از یک متخصص برای این کار کمک بگیرید زیرا در صورتی که عملیات رسوب زدایی به صورت اصولی انجام نشود می تواند باعث حرکت رسوب ها به دیگر قسمت های پکیج شود و مشکلات دیگری را برای دستگاه شما به وجود بیاورد.


چرا رادیاتور پکیج ایران رادیاتور گرم نمی شود؟

از رایج ترین دلیل این ایراد در پکیج های ایران رادیاتور وجود هوا در داخل رادیاتورها می باشد که باید هواگیری شود. برای هواگیری رادیاتورها ابتدا تشتی در زیر آن نهاده و سپس شیر رادیاتور را باز نمایید تا هوای داخل رادیاتور خارج شود. ممکن است به همراه هوا کمی آب نیز خارج شود ولی تا تخلیه کامل هوا شیر هواگیری را نبندید.


پکیج ایران رادیاتور روشن است ولی آب مصرفی گرم نمی شود؟

در اغلب مواقع دلیل این اتفاق بروز مشکل در پمپ پکیج ایران رادیاتور می باشد. بهتر است پیش از سوختن پکیج آن را تعمیر نمایید. دلیل این مشکل امکان دارد سوختن و یا جام شدن پمپ باشد.


چرا مدار گرمایشی پکیج دچار سر و صدا شده است؟

وجو هوا در پمپ می تواند باعث تولید سر و صدا شود. به راحتی می توان هوای داخل پمپ را خارج کرد برای این کار تنها کافیست شیر مشکی رنگ موجود بر روی پکیج را باز کرده و منتظر بمانید تا هوا به صورت کامل خارج شده و سپس پیچ را ببندید.


چرا با باز شدن آب مصرفی پکیج روشن نمی شود؟

در این مواقع احتمال دارد که پرشر دود دچار مشکل شده باشد و برای رفع آن باید فن و اتصالات آن را مورد بررسی قرار داده و در صورتی که مشکل داشت آن را تعویض نمایید تا مشکل برطرف شود.


دلیل انفجاری روشن شدن پکیج ایران رادیاتور چیست؟

اولین دلیل بروز این مشکل تجمع گاز در مخزن بوده که منجر به انفجاری روشن شدن پکیج می شود. از دیگر دلایل این ایراد شکستگی الکترود جرقه زن بوده که باید تعویض گردد. خرابی ترانس جرقه نیز می تواند باعث بروز این مشکل شود که با تعویض آن مشکل برطرف می شود.


دلیل پایین بودن ارتفاع شعله های پکیج چیست؟

چنانچه احساس کردید به طور خود به خود شعله های پکیج افت پیدا کرده این امکان وجود دارد که ایراد از فشار گاز ساختمان و یا تنظیم نا صحیح فشار گاز دستگاه باشد در غیر این صورت هوا در داخل رادیاتورها جمع شده و باید هواگیری شود.


دلیل روشن نشدن پیلوت پکیج چیست؟

در صورت مسدود شدن گاز ورودی دستگاه این اتفاق رخ می دهد و دلایل دیگر بروز این ایراد خرابی ترموکوپل بوده که با تعویض کردن آن مشکل حل می شود.


چرا آب گرم خروجی از دمای تعریف شده بالاتر می باشد؟

مسدود شدن صافی ورودی و خروجی، افت فشار آب ورودی و یا افزایش فشار گاز از علت های بروز این مشکل می باشد و برای رفع آن باید هر کدام جداگانه چک شود و ایراد رفع شود.


علت زرد بودن شعله مشعل را بررسی کنید؟

در صورتی که این مشکل در پکیج شما رخ دهد می تواند به دلیل کم بودن مکش دودکش باشد و برای رفع آن باید مسیر دودکش بررسی شده و چنانچه شی ای درون دودکش گیر کرده باشد رفع گردد.


از دیگر دلایل این  مشکل عدم وجود هوای کافی در پکیج می باشد و برای از بین بردن این مشکل باید با استفاده از دریچه هوای تازه به پکیج وارد شود.

مشاوره دیجی امداد رسان

مرکز تخصصی عیب یابی و رفع مشکلات پکیج دیواری ایران رادیاتور در تهران

دیجی امداد رسان

 

جهت اعزام فوری کارشناس با ما تماس بگیرید

در صورتی که با نصب پکیج آشنایی نداشته و از نوع کارکرد آن اطلاعی ندارید به شما پیشنهاد می کنیم از یک نصاب حرفه ای کمک بگیرید. در صورتی که به دنبال یک نصاب با تجربه هستید می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت تماس گرفته تا متخصصین ما در سریع ترین زمان پکیج شما را نصب کنند.

سرویس پکیج بهتر است هر چند ماه یک مرتبه انجام شده تا در صورت وجود ایراد در قطعات دستگاه هر چه زودتر اقدامات لازم انجام شود اما لازم است پیش از شروع سرما و پیش از راه اندازی مجدد آن پکیج سرویس شود.

در صورتی که به یک سرویس کار با تجربه برای سرویس پکیج خود نیاز داشتید تنها کافیست از طریق شماره های درج شده در سایت با دیجی امداد رسان تماس حاصل نمایید.

هنگام بروز مشکل در قطعات پکیج و یا بروز نشتی در لوله های پکیج و یا در هنگام مواجه شدن با سردی ناگهانی رادیاتورها بهتر است سریعا با یک تعمیرکار تماس حاصل نمایید. برای این کار تنها کافیست از طریق شماره های درج شده در سایت با دیجی امداد رسان تماس گرفته تا تعمیرکاران ما سریعا به محل مورد نظر شما حضور پیدا کرده و مشکل پکیج شما را به سرعت برطرف کنند.

مشاوره دیجی امداد رسان

هزینه عیب یابی پکیج ایران رادیاتور

پکیج های ایران رادیاتو به دلایل متعددی می توانند دچار مشکل شوند از این رو نمی توان قیمت مشخصی را برای آن در نظر گرفت. برای برآورد قیمت تعمیر پکیج ابتدا باید تعمیرکار به محل مراجعه کرده و پس از بررسی پکیج قیمت را مشخص کنند.

جهت اطلاع از هزینه های تعمیر پکیج ایران رادیاتور می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با دیجی امدا رسان تماس حاصل نمایید.

عیب یابی پکیج ایران رادیاتور در شعبه شمال تهران

دیجی امداد رسان دارای تعمیرکاران مستقر در شمال تهران بوده و در صورتی که پکیج شما دچار ایراد شد تنها کافیست با این مرکز تماس گرفته تا تکنسین های ما به محل مورد نظر شما مراجعه کرده و مشکل پکیج شما را در سریع ترین زمان ممکن برطرف کنند.

عیب یابی پکیج ایران رادیاتور در شعبه جنوب تهران

در صورتی که ساکن هر کدام از محله های جنوب تهران هستید و در هر ساعت از شبانه روز که پکیج شما دچار مشکل شد می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با دیجی امداد رسان تماس گرفته تا تعمیرکاران ما به محل مورد نظر شما اعزام شوند. دیجی امداد رسان آماده خدمت رسانی به شما شهروندان عزیز جنوب تهران در هر ساعت از شبانه روز می باشند.

عیب یابی پکیج ایران رادیاتور در شعبه غرب تهران

دیجی امداد رسان دارای نمایندگی مجاز تعمیرات پکیج ایران رادیاتور و تعمیرکاران متخصص و با تجربه می باشد و در طی سال ها فعالیت خود در غرب تهران توانسته مشتریان زیادی را به خود جذب کند. در صورتی که شما نیز ساکن غرب تهران بود و به دنبال تعمیرکاران با تجربه و قابل اعتماد هستید پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات دیجی امداد رسان می باشد. تنها کافیست با این مرکز تماس حاصل نمایید.

عیب یابی پکیج ایران رادیاتور در شعبه شرق تهران

دیجی امداد رسان دارای تعمیرکاران با تجربه و ماهر بوده که تسلط کامل بر روی قطعات و نحوه رفع ایراد آن دارند و با استفاده از تجربیات خود می توانند پکیج شما را به گونه ای تعمیر کنند که علاوه بر کاهش هزینه های تعمیر شما باعث افزایش کارکرد سیستم گرمایشی و افزایش طول عمر آن شوند.

چرا برای عیب یابی پکیج ایران رادیاتور از دیجی امداد رسان کمک بخواهیم؟

دیجی امداد رسان دارای تعمیرکاران مجرب و ماهر بوده و با پکیج ایران رادیاتور به صورت کامل آشنا می باشند.

این افراد بسیار وقت شناس بوده و راس ساعت تعیین شده کار را شروع می کنند.

خوش قولی یکی از ویژگی های تعمیرکاران دیجی امداد رسان بوده که کار را در ساعت تعیین شده به اتمام می رسانند.

تعمیرکاران این مرکز برای تعمیر از قطعات فابریکی استفاده کرده تا عمر کارکرد پکیج شما افزایش یابد.

این افراد مسیٔولیت پذیر بوده و کار خود را تضمین می کنند.

تعمیرکاران دیجی امداد رسان آماده ارایٔه خدمات به تمامی نقاط تهران در هر ساعت از شبانه روز می باشند.

مرکز تعمیرات تخصصی دیجی امداد رسان آماده ارایٔه خدمات به تمامی نقاط تهران خصوصا شرق تهران می باشند. این مرکز دارای سال ها سابقه در زمینه عیب یابی پکیج و تعمیرکاران ماهر بوده و توانسته مشتریان زیادی را به خود جذب نماید.

در صورتی که پکیج شما دچار ایراد شده و به دنبال یک متخصص هستید کافیست با این مرکز تماس گرفته و به لیست مشتریان ما بپیوندید.

مشاوره دیجی امداد رسان

مرکز تخصصی عیب یابی و رفع مشکلات پکیج دیواری ایران رادیاتور در تهران

دیجی امداد رسان

 

جهت اعزام فوری کارشناس با ما تماس بگیرید

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

5/5 - (2 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *