مطالب آموزشی

علت روشن نشدن پکیج دیواری

علت-روشن-نشدن-پکیج-دیواری

علت روشن نشدن پکیج موضوعی است که در این مقاله قصد داریم به شرح آن بپردازیم. روشن نشدن پکیج دیواری یکی از مشکلات رایجی است که معمولا افراد به آن دچار می شوند و به دنبال راهی برای برطرف کردن این مشکل می باشند. ما می خواهیم شما را با این مشکل و راهکارهای رفع آن آشنا کنیم. در صورتی که با این مشکل مواجه شدید می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با دیجی امداد رسان تماس گرفته تا تکنسین های این مرکز شما را راهنمایی کنند.

مشاوره دیجی امداد رسان

پکیج های دیواری دستگاه هایی هستند که با سه سیستم آب و گاز و برق سر و کار داشته که هر کدام می توانند یکی از دلایل روشن نشدن پکیج های دیواری باشد. بنابراین در صورت مشاهده مشکلی در پکیج دیواری ابتدا باید این سه قسمت را بررسی کنید و در صورت عدم مشاهده مشکل در این سه پروسه، باید اتصالات و سپس قسمت های دیگر را مورد بررسی قرار دهید.

در مواقع بروز مشکل در پکیج و روشن نشدن آن، دکمه قرمز رنگ موجود در پکیج  روشن می شود. در این هنگام اولین اقدامی که لازم است انجام شود ریست کردن پکیج می باشد. در صورتی که با ریست کردن نیز مشکل رفع نشد بهتر است پکیج توسط یک تعمیرکار بررسی شود. پکیج ها به عنوان یک کالای مصرفی با گذشت زمان ممکن است دچار نقص و یا ایرادی شوند برای جلوگیری از بروز مشکلات دستگاه و همچنین جهت بالا بردن راندمان دستگاه و افزایش طول عمر دستگاه بهتر است برای نصب و سرویس دوره ای پکیج خود از بهترین نصابان و تعمیر کاران استفاده نماید. دیجی امداد رسان یکی از بهترین نمایندگی های تعمیر پیکج در شهر تهران می باشد.

 

بررسی علت روشن نشدن پکیج 

در این بخش می خواهیم علت روشن نشدن پکیج را به طور تخصصی تر بررسی کنیم، مواردی که احتمال دارد روشن شدن پکیج را دچار مشکل کنند عبارتند از:

عدم وجود آب کافی در لوله ها و مدارهای پکیج دیواری

هوا گرفتن لوله ها و شوفاژهای ساختمان

رسوب گرفتن لوله های پکیج و شوفاژها

عدم کارکرد صحیح الکترود تشخیص شعله پکیج دیواری

عدم کارکرد صحیح دودکش پکیج  دیواری

پکیج دیواری بیش از اندازه گرم می کند

مشکل در برد پکیج

عیب یابی و تعمیر انواع پکیج در تهران در کوتاه ترین زمان

زیر نظر متخصصین مجرب مرکز تعمیرات دیجی امداد رسان

 

جهت مشاوره و درخواست خدمات با ما تماس بگیرید

عدم وجود آب کافی در لوله ها و مدارهای پکیج دیواری

از دلایل رایج روشن نشدن پکیج، پایین بودن فشار دستگاه می باشد. تمامی پکیج ها به شکل پیش فرض مجهز به سیستم خاموش کن خودکار بوده و کمبود فشار آب یکی از دلایل فعال شدن این سیستم می باشد. به وسیله نشان گر عقربه ای که به طور معمول در پایین پکیج واقع شده، مقدار فشار آب مخزن را مورد بررسی قرار دهید. در صورتی که عدد نمایش داده شده از ۰.۵ کمتر بود، دستگاه قادر به روشن شدن نمی باشد و باید این عدد بین ۱ و ۲ باشد. با استفاده از شیر فشار آب قرار داده شده در کنار نمایشگر قادر خواهید بود فشار مخزن را بالا ببرید. اگر با این روش فشار مخزن بالا نرفت و یا پس از بالا رفتن مجدد فشار کاهش یافت، لازم است با یک تعمیرکار مشکل را در میان بگذارید.

مشاوره دیجی امداد رسان


یکی دیگر از دلایل روشن نشدن پکیج هوا گرفتن لوله ها و شوفاژهای ساختمان است

هوا گرفتن پکیج از دلایل دیگر روشن نشدن پکیج دیواری می باشد. این امکان وجود دارد که به حدی هوا در داخل پکیج زیاد شده باشد که امکان منتقل شدن آب گرم از دستگاه به شوفاژها برای دستگاه امکان پذیر نمی باشد. در این مواقع، پکیج به شکل اتومات خاموش می گردد و با ریست شدن پکیج و تنظیم فشار آب نیز مشکل قابل حل نیست. بنابراین باید همه شوفاژها هواگیری شود، چنانچه مشکل همچنان پا بر جا بود، احتمال دارد پمپ مشکل دار شده باشد و به جای پمپاژ آب هوا را وارد لوله ها می کند.


رسوب گرفتن لوله های پکیج و شوفاژها

با وجودی که آب ایران دارای سختی زیادی نمی باشد بهتر است در مدار لوله ها یک سختی گیر نصب شود. چنانچه پکیج شما فاقد سختی گیر باشد و بالای یک سال از استفاده پکیج شما می گذرد، امکان دارد پکیج بر اساس رسوبات دچار گرفتگی شده باشد و باید رسوب گیری شود. با توجه به این که اگر رسوب گیری به شکل صحیح انجام نشود موجب پخش شدن رسوبات در دیگر قسمت های مدار پکیج می شود و مجدد باید رسوب گیری شود و این خود باعث افزایش هزینه های شما می شود. بنابراین بهتر است رسوب گیری پکیج به دست متخصص صورت گیرد.


یکی دیگر از دلایل روشن نشدن پکیج  عدم کارکرد صحیح الکترود تشخیص شعله پکیج دیواری می باشد

پکیج برای آن که متوجه شود که گاز وارد شده به دستگاه به صورت درست می سوزد، از یک الکترود استفاده می کند. در صورتی که این قطعه مشکل پیدا کند یا فاصله آن با شعله آتش به دلیل گرما افزایش یافته باشد، پکیج به صورت اتومات خاموش شده و دیگر روشن نمی شود. برای حل آن با استفاده از یک انبردست به آرامی مقداری الکترود را به شعله نزدیک کنید، چنانچه مشکل رفع نشد، ممکن است الکترود دچار مشکل شده باشد.


عدم کارکرد صحیح دودکش پکیج  دیواری

چنانچه فاصله مناسب از بالای پکیج و یا سقف رعایت نشده باشد، امکان دارد دودکش دستگاه قادر نباشد به صورت صحیح دود را تخلیه کند و بعد از مدتی کارکرد با گرم شدن از جمع شدن دود، دودکش نمی تواند به طور درست دود را تخلیه کند. پکیج ها دارای سنسورهایی بوده که هنگام جمع شدن دود، دستگاه را خاموش می کند و اگر پکیج را روشن کنید بلافاصله خاموش می شود.


پکیج دیواری بیش از اندازه گرم می کند

بنا به علت هایی امکان دارد پکیج بیش از حد گرم می شود، دستگاه به شکل خودکار خاموش می گردد و در دستگاه های دیجیتالی قبل از گرم شدن بوق ممتد به گوش می رسد. این مشکل به راحتی قابل حل نبوده و بهتر است با یک تعمیرکار قابل اعتماد مشورت نمایید.


یکی دیگر از دلایل روشن نشدن پکیج  مشکل در برد پکیج می باشد

در صورتی که تمامی جوانب عنوان شده در بالا را مورد بررسی قرار دادید و همچنان مشکل پا بر جا بود، امکان دارد که برد پکیج دیواری شما دچار مشکل شده باشد. از آن جا که تمامی قطعات بر روی برد پیاده شده و بسیار حساس می باشد، توصیه می شود تعمیر آن را به یک متخصص بسپارید زیرا در صورتی که به طور صحیح تعمیر نشود می تواند خسارات جبران ناپذیری به سیستم شما وارد شود. در این مواقع پیشنهاد ما به شما استفاده از تکنسین های دیجی امداد رسان می باشد.


جهت خواند مقاله دلایل شایع آبریزی پکیج اینجا را کلیک نمایید.

راه های پیشگیری از به وجود آمدن دلیل روشن نشدن پکیج دیواری

بهتر است قبل از بروز مشکل در پکیج از بروز آن جلوگیری نمایید. یکی از راه های جلوگیری از این مشکل، نصب صحیح و اصولی پکیج می باشد. بنابراین بهتر است نصب پکیج خود را به دست افراد حرفه ای بسپارید. در صورتی که به یک نصاب حرفه ای و با تجربه نیاز داشتید تنها کافیست با دیجی امداد رسان تماس گرفته تا متخصصین ما در کوتاه ترین زمان ممکن به محل مورد نظر شما اعزام شوند. از دیگر راه های جلوگیری از روشن نشدن پکیج دیواری، سرویس پکیج می باشد. سرویس صحیح و به موقع پکیج باعث جلوگیری از بسیاری از مشکلات می شود. بنابراین پیشنهاد می شود که حداقل سالی یک مرتبه پکیج خود را سرویس نمایید. در صورتی که به یک سرویس کار ماهر و با تجربه نیاز داشتید دیجی امداد رسان آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز در تمامی ساعات شبانه روز می باشند.

مشاوره دیجی امداد رسان

هزینه تعمیر روش نشدن پکیج دیواری

از آن جا که روشن نشدن پکیج دیواری دلایل متعددی دارد، لذا نمی توان قیمت مشخصی را برای آن ها تعیین کرد از این رو قیمت تعمیر پکیج با توجه به علت آن مشخص می گردد. جهت اطلاع از هزینه های تعمیر پکیج می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با دیجی امداد رسان تماس گرفته تا تعمیرکاران شما را راهنمایی کنند.

جهت خواند مقاله علت گرم نشدن رادیاتور پکیج اینجا را کلیک نمایید.

مزایا استفاده از مرکز تعمیرات تخصصی دیجی امداد رسان

دیجی امداد رسان دارای تعمیرکاران متخصص و با تجربه می باشد.

این افراد از قطعات اصلی و با کیفیت بالا برای پکیج شما استفاده می کنند.

دیجی امداد رسان آماده خدمت رسانی در تمامی ساعات شبانه روز می باشند.

این افراد بسیار مسیٔولیت پذیر بوده و با حسن انجام کار توانسته رضایت مشتریان را جذب کند.

همچنین این افراد بسیار وقت شناس بوده و راس ساعت در محل مورد نیاز حاضر می شوند.

تکنسین های دیجی امداد رسان نهایت سعی خود را می کند تا با تعمیر صحیح و اصولی باعث کاهش هزینه های تعمیر شما شوند.

دیجی امداد رسان آماده خدمت رسانی به تمامی نقاط شبانه روز می باشند.

جهت خواند مقاله تعمیر پکیج آماتیس اینجا را کلیک نمایید.

مرکز تعمیرات تخصصی دیجی امداد رسان با سال ها تجربه مفید و طولانی در زمینه نصب، سرویس و تعمیرات انواع پکیج ها و همچنین با داشتن نیروهای متخصص و با تجربه در این زمینه توانسته موفقیت های زیادی را کسب کرده و مشتریان زیادی را به خود جذب کند.  در صورتی که به یک متخصص برای نصب، سرویس و تعمیر پکیج خود نیاز داشتید دیجی امداد رسان آماده خدمت رسانی به شما شهروندان عزیز در تمامی ساعات شبانه روز می باشند.

مشاوره دیجی امداد رسان

عیب یابی و تعمیر انواع پکیج در تهران در کوتاه ترین زمان

زیر نظر متخصصین مجرب مرکز تعمیرات دیجی امداد رسان

 

جهت مشاوره و درخواست خدمات با ما تماس بگیرید

5/5 - (2 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *