مطالب آموزشی

علت خاموش نشدن پکیج دیواری چیست؟

علت-خاموش-نشدن-پکیج-دیواری-چیست

خاموش نشدن پکیج دیواری می تواند علت های مختلفی را شامل شود، همانطوری که می دانید پکیج های دیواری طوری طراحی و تولید شده اند که، بعد از رسیدن دمای آب به حد مطلوب سنسور ها و ترموستات های موجود در درون آن به صورت خودکار شعله اصلی را خاموش و از حد رفت انرژی و یا بالا رفتن بیش از حد دمای  آب پکیج دیواری جلوگیری می کند.

اما گاهی به دلایل مختلف عملکرد اصلی پکیج های دیواری دچار مشکل می شود و آن طوری که باید به صورت خودکار پکیج را خاموش و روشن کنند، عمل نمی کنند. ما در این مطلب قصد داریم تا شما را با مهمترین دلیل خاموش نشدن پکیج دیواری آشنا کنیم.

مشاوره دیجی امداد رسان

بررسی مشکل خاموش نشدن پکیج؟

معمولا مهمترین دلیل خاموش نشدن پکیج دیواری مربوط به ترموستات پکیج دیواری می شود. ترموستات پکیج دیواری را بررسی کنید، اگر منبع تغذیه ترموستات پکیج شما با  باتری کار کند، ابتدا مطمئن شوید که نیازی به تعویض ندارند.

اگر مطمئن هستید که باتری ها کار می کنند یا اگر ترموستات شما مستقیماً با برق خانه شما ارتباط دارد، تنظیمات ترموستات را خاموش کنید. کمی به پکیج دیواری خود زمان  بدهید و ببینید آیا خاموش می شود.

اگر بعد از ۳ یا چند دقیقه پکیج دیواری شما هنوز در حال کار کردن است، ممکن است لازم باشد که برق کل سیستم گرمایش را قطع کنید و یک مرجع معتبر در این زمینه بخواهید تا برای عیب یابی و برطرف کردن این مشکل به شما کمک کند.

اما به یاد داشته باشید که بررسی و پیدا کردن مشکل پکیج خیلی ساده نیست و از عهده هر کسی بر نمی آید و ممکن است با یک بررسی اشتباه دستگاه خود را دچار مشکل بیشتری کنید در نتیجه بهتر است بررسی مشکل دستگاه را به دست یک تعمیر کار حرفه ای بسپارید، دیجی امداد رسان یکی از آن دسته مجموعه ها به شمار می آید که حرفه ای ترین تعمیرکاران و تکنسین های را دارد.

عزیزانی که به دنبال یک نمایندگی تعمیرات پکیج حرفه ای و کار بلد می گردند بهترین گزینه دیجی امداد رسان با سابقه کاری درخشان خواهید بود این مجموعه  مشکل دستگاه شما را بررسی و رفع خواهد کرد.

 

دلایل خاموش نشدن پکیج دیواری

اگر ترموستات پکیج دیواری شما سوئیچ خاموش شونده نداشته باشد، ساده ترین راه حل این است که حداقل چند درجه دمای ترموستات را به زیر دمای کنونی برسانید. اگر ترموستات و سیستم گرمایش کار می کنند، پکیج دیواری باید خاموش شود. اگر خاموش نشود، مشکل خاموش نشدن پکیج دیواری مربوط به معیوب بودن ترموستات است.

ترموستات معیوب به طور معمول قابل تعمیر است. سیم کشی خراب یا خراب بودن سنسور گرمایش بسته به شدت خرابی آن دارد. اگر ترموستات قابل تعمیر نباشد، مطمئناً می توان آن را تعویض کرد.

اگر مشکل خاموش نشدن پکیج دیواری از ترموستات نباشد، مشکل بعدی ممکن است از خود واحد گرمایشی باشد. برای این کار بهتر است گرفتگی در لوله دیافراگمی پکیج دیواری را بررسی کنید. برای تعمیر این کار بایستی لوله دیافراگم موجود در پکیج را تمیز کنید.

به غیر از این ممکن است شیر احتراق آهسته پکیج نیز به درستی کار نکند و خراب باشد. اگر شیر احتراق عملکرد درستی نداشته باشد باعث خاموش نشدن پکیج می شود. برای برطرف کردن این مشکل بهتر است شیر احتراق را تعویض نمایید.

 

علت خاموش نشدن پکیج در حالت تابستانه؟

علت خاموش نشدن پکیج دیواری در تابستان نیز مشکلات خود را دارد و می تواند مربوط به هر قسمتی از پکیج باشد. اما دلیل آن بیشتر مربوط به فلوسویچ و یا فلومتر است، این قطعه در پکیج های دیواری وظیفه دارد که باز شدن آب و یا بسته بودن آن را به برد کنترل اعلام کند. اگر این قطعه خراب باشد ممکن است دستور اشتباه به برد صادر شود و برای همین پکیج دیواری خاموش نشود. شما می توانید برای حل این مشکل آن را تعویض و یا تعمیر نمایید.

البته این موضوع فقط یکی از علت های خاموش نشدن پکیج ها در تابستان است، و ممکن است دلایل دیگری نیز داشته باشد. برای رفع این مشکلات بهتر است که با متخصصین دیجی امداد رسان مشورت کنید و از آنها کمک بگیرید.

دیجی امداد رسان از بهترین و معتبرین مراکز تعمیر و علت یابی خاموش نشدن پکیج دیواری در کشور است. این مجموعه شعب مختلفی در سراسر تهران دارد، و می تواند در هر جایی از این شهر به شما خدمات بدهد. بیشترین شهرت دیجی امداد رسان مربوط به تعمیرکاران حرفه ای و متخصص آن است.

مشاوره دیجی امداد رسان

علت خاموش نشدن پکیج در حالت زمستانی؟

دلیل خاموش نشدن پکیج دیواری در حالت زمستانی این است که پکیج دمای آب را هنوز سرد تشخیص می دهد و برای همین خاموش نمی شود، برای این کار بهتر است پکیج را یک بار به صورت کلی خاموش و روشن کنید و یا تنظیمات آن را بر روی حالت زمستانی قرار دهید.

اگر مشکل برطرف نشد بهتر است با کارشناسان دیجی امداد رسان تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. دیجی امداد رسان به دانش و تخصص لازم در این زمینه به شما کمک می کند تا مشکل موجود را در سریعترین زمان برطرف کنید.

در این مقاله حتما در رابطه با در چه شرایطی نمی توان جراحی بینی انجام داد؟ نوشته شود یعنی به تمام سوالات کاربرد در این زمینه باید پاسخ داده شود که اگر می خواهید جراحی بینی و یا عمل زیبایی بینی انجام دهید باید چه شرایطی داشته باشید، مقاله باید

مشاوره دیجی امداد رسان

سخن آخر 

دیجی امداد رسان، یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین مراکز فعال در زمینه‌ی ارائه‌ خدمات مختلف برای تعمیر و سرویس پکیج‌ می‌باشد، که به عنوان یکی از نمایندگی‌های تعمیر پکیج در تهران و مناطق مختلف آن مشغول فعالیت است.

این مجموعه با، بکارگیری قطعات با کیفیت و شرکتی در هنگام تعمیر و تعویض قطعات پکیج می‌باشد، سپردن کار تعمیر به افرادی حرفه‌ای است نه تنها طول عمر پکیج را بیشتر خواهد کرد، بلکه هزینه‌های تعمیر را نیز بصرفه‌تر می‌شود.

3.4/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *