مطالب آموزشی

علت خاموش شدن پکیج ایساتیس چیست

علت-خاموش-شدن-پکیج-ایساتیس-چیست

علت خاموش شدن پکیج ایساتیس را می توان در قطعات داخلی، رسوب رادیاتورها، گرفتگی دودکش، و غیره جستجو کرد. با توجه به حساسیت پکیج ها، نیاز به یک تعمیرگاه حرفه ای می باشد. شرکت دیجی امداد رسان، با توجه به تخصص خود  در زمینه تعمیر انواع پکیج های ایرانی  و خارجی آماده خدمت رسانی به همشهریان تهرانی می باشد.

پکیج ایساتیس

یکی از مشکلات اساسی در پکیج های خانگی، روشن خاموشی زیاد این دستگاه ها می باشد. این مشکل در پکیج های ایساتیس هم وجود دارد، با کاهش فشار و گرمای آب در پکیج های ایساتیس به یکباره باعث خاموش شدن پکیج ایساتیس می شود. قطع و وصلی های زیادی که اتفاق می افتد و همیشه کاربران از این مشکل شاکی هستند. علت خاموش شدن پکیج ایساتیس را میتواند در موارد زیادی یافت که در ادامه به بررسی آنها  خواهیم پرداخت.

مشاوره دیجی امداد رسان

بررسی دلایل خاموش شدن پکیج ایساتیس

برای بررسی علت خاموش شدن پکیج ایساتیس، مواردی جهت اطلاع و آگاهی شما عزیزان گفته شده است، ولی برای رفع آنها، بهتر است از یک متخصص در زمینه تعیرات، استفاده شود.

  • کم فشار بودن گاز ورودی به پکیج
  •  وجود نقص فنی در قسمت فلوسوئیچ
  •  احتمال خرابی سنسور ntc دستگاه
  • نیم سوز بودن پمپ واقع در قسمت سیرکولاتور

مواردی که گفته شد جزو دلایل فنی در دستگاه می باشد. همچنین این دستگاه ها بعد از مدتی به دلیل کارکرد زیاد، در قسمت لوله ها، دودکش، و سنسورها دچار مشکلاتی می شوند. از جمله این مشکلات میتوان به رسوب گرفتن، وجود هوا در رادیاتورها، گرفتگی دودکش و نوسانات قطعی برق و آب و گاز می توان اشاره کرد. این موارد را میتوان جزء دلایل خاموش شدن پکیج ایساتیس دانست.

 

رسوب گرفتن لوله های پکیج دیواری ایساتیس

یکی از  علت خاموش شدن پکیج ایساتیس، تشکیل رسوب در داخل دستگاه می باشد. رسوبات در قسمت مبدل دستگاه تشکیل می شوند و از گردش منظم آب در مدار جلوگیری می کنند، که با کاهش مقدار آب، باعث خاموش شدن پکیج ایساتیس می شود. برای رفع این مشکل، استفاده از یک سرویس کار متخصص برای رسوب گیری مناسب می باشد.

رسوب گیری کار پیچیده است که نیاز به تخصص دارد شرکت دیجی امداد رسان، با توجه به تخصص خود و داشتن تعمیر کاران و تکنسین های متخصص در زمینه تعمیر پکیج آماده خدمت رسانی به همشهریان تهرانی می باشد.

 

وجود هوا در رادیاتورها

اگر مقدار هوای موجود در رادیاتورها بیش ار حد استاندارد باشد، باعث خاموش شدن پکیج ایساتیس خواهد شد. زیرا هوا داخل لوله ها باعث مانع چرخش آب خواهند شد، و در نتیجه افت فشار و خاموشی. در برخی مواقع هم مقدار هوای داخل لوله ها کم می باشد که باعث گرم شدن نامنظم رادیاتورها می شود، در واقع گرما به صورت غیر یکنواخت پخش می شود. برای رفع این مشکل، می توان با استفاده از شیر های هواگیری، مقدار هوای داخل را تخلیه کرد، البته به همراه هوا، مقداری آب هم خارج خواهد کرد.

 

گرفتگی دودکش 

همچنین دیگر دلیل خاموش شدن پکیج ایساتیس می تواند گرفتگی دودکش باشد، استفاده از دودکش های استاندارد یکی از ملزومات نصب پکیج می باشد. به جرات میتوان گفت یکی از دلیل خاموش شدن پکیج دیواری ایساتیس ، نصب اشتباه دودکش های دستگاه می باشد. سیستم دستگاه ها جوری برنامه ریزی شده اند که، در صورت برگشت دود به داخل دستگاه و یا عدم خروج از لوله، به صورت اتوماتیک خاموش می شوند. برای رفع این مشکل می توان با بررسی دوباره لوله، باعث رفع مشکل گرفتگی شد.

 

کم بودن فشار دستگاه

خیلی از کاربران، در مورد فشار بار مناسب برای پکیج ها، اطلاعی ندارند.  و در نتیجه، گاها با خاموش شدن پکیج، به دنبال دلایل دیگر می گردند. در واقع دلیل خاموش شدن پکیج ایساتیس، قرار گرفتن در فشار زیر یک می باشد. برای جلوگیری از این اتفاق، بهتر است همیشه فشار را بین 1 و 2 بار قرار دهید، و در صورت کاهش فشار، میتوان با استفاده از شیر آب که در قسمت زیرین پکیج، تعبیه شده است، فشار آب را افزایش داده، و دوباره آب گرم داشته باشید.

خرابی سنسور NTC

پکیج ها شامل یک سری سنسور و حسگر می باشند که تنظیم کننده مقدار آب و فشار و دود خروجی می باشد. ntc تنظیم کننده مقدار دمای آب می باشد. این سنسور از 3 قسمت تشکیل شده است. یکی از این حسگر ها وظیفه تنظیم دمای آب گرم مصرفی را دارند. سنسور بعدی وظیفه چک کردن دمای مدار گرمایش را دارد، بدین صورت که هر زمان مقدار آب گرمایشی بیش از حد بالا رفت، باعث خاموشی پکیج می شود.

مشاوره دیجی امداد رسان

خرابی برد پکیج

برد الکترونیکی پکیج جزو قطعات اصلی و مهم می باشد. شاید یکی از اصلی ترین دلایل خاموش شدن پکیج های ایساتیس، همین قطعه باشد. در صورت خراب شدن این قطعه یا عدم کارایی صحیح، باعث خاموش شدن پکیج ایساتیس می شود، و تا زمانی که تعمیر و یا تعویض نشود، پکیج شما روشن نخواهد شد.

 

سخن آخر 

شرکت دیجی امداد رسان، با بیش از 15 سال سابقه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی از جمله پکیج های خارجی و ایرانی، توانسته است باعث جلب اعتماد مشتریان شود. دلیل این موفقیت هم داشتن تعمیرکاران بسیار حرفه ای، اعزام تکنسین های متخصص در کوتاه ترین زمان ممکن برای همشهریان تهرانی می باشد.

یکی از دلایل موفقیت شرکت دیجی امداد رسان، گارانتی تعویض قطعات اورجینال به مدت یک سال می باشد. با توجه به مطالبی که در مورد  علت خاموش شدن پکیج ایساتیس گفته شد، در صورت برخورد با هرگونه مشکل در مورد پکیج، خیالتان از بابت تعمیر مطمئن و تضمین شده راحت باشد. دیجی امداد رسان، به صورت ثبت درخواست فوری، در کمترین زمان مشکل شما را حل خواهد کرد.

مشاوره دیجی امداد رسان

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *