مطالب آموزشی

علت روشن ماندن فن پکیج دیواری ایران رادیاتور چیست؟

فن پکیج دیواری ایران رادیاتور 

پکیج‌های دیواری از جمله پکیج دیواری ایران رادیاتور بهترین انتخاب برای تأمین آب گرم و همچنین داشتن رادیاتورهای گرم در زمستان می‌باشد. اما گاهی به دلایل مختلف عملکرد درستی نخواهند داشت. به طور مثال، روشن ماندن فن پکیج دیواری یکی از مشکلات رایج است. 

امروزه پکیج‌های دیواری از جمله پکیج دیواری ایران رادیاتور جایگاه ویژه­ای در سیستم گرمایش منازل دارند. پکیج‌های دیواری هم مانند سایر لوازم خانگی می‌تواند دچار مشکل در عملکرد شود.

مشاوره دیجی امداد رسان

یکی از مشکلات رایج در این زمینه، خرابی فن پکیج دیواری ایران رادیاتور یا روشن ماندن فن پکیج دیواری ایران رادیاتور است. مرکز تخصصی دیجی امداد رسان با داشتن متخصصان حرفه‌ای در انواع برند پکیج دیواری ایران رادیاتور می‌تواند گزینه خوبی برای تعمیرات پکیج شما باشد. برای پیدا کردن جواب پکیج دیواری چه مارکی خوبه، خواندن این مقاله را از دست ندهید.

اگر میخواهید پکیج شما عمر و راندمان بالایی داشته باشد بهتر است حداقل هر شش ماه یک بار و حداکثر سالیانه دستگاه خود را سرویس کنید؛ دیجی امداد رسان یکی ار بهترین سرویس پکیج ایران رادیاتور خود را به ما بسپارید.

 

روشن ماندن فن پکیج ایران رادیاتور 

با وجود سنسورهای دما و ترموستات، شعله­ ی پکیج به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی پس از تعادل دما خاموش می­ شود. اما گاهی عملکرد پکیج‌های دیواری به دلایل مختلف مختل می‌شود.

معمولاً این مشکل مربوط به درست عمل نکردن ترموستات می‌باشد. اگر منبع تغذیه پکیج دیواری را چک کردید و همچنان روشن مانده بود، بهتر است از یک متخصص کمک بگیرید.

ممکن است نیاز به تعویض ترموستات، سنسور گرمایش یا بررسی فن پکیج دیواری باشد. علاوه بر این، بررسی گرفتگی لوله‌ها و سلامت شیر احتراق هم باید انجام شود. علت روشن ماندن فن پکیج ایران رادیاتور در فصول مختلف متفاوت می‌باشد و باید با دقت بررسی شود.

 

بررسی سایر دلایل روشن ماندن فن پکیج دیواری ایران رادیاتور

 

بررسی سایر دلایل روشن ماندن فن پکیج دیواری ایران رادیاتور

قبل از انجام هر کاری به منظور پیدا کردن علت روشن ماندن فن پکیج دیواری ایران رادیاتور، دکمه ریست فن پکیج ایران رادیاتور را فشار دهید تا مجدداً راه اندازی شود.

سپس با استفاده از جدول عیب یابی موجود در دفترچه راهنما می‌توانید ارورها را پیدا کرده و دلیل خرابی پکیج را به سادگی پیدا کنید. روشن ماندن فن پکیج  ایران رادیاتور در فصل گرما می‌تواند مربوط به فلومتر باشد که وظیفه ­ی کنترل جریان آب را بر عهده دارد. ممکن است نیاز به تعویض یا تعمیر این قطعه باشد. در صورتی که دستگاه شما نیاز به تعمیر یا تعویض قطعه نیلز داشت دیجی امداد رسان یکی از بهترین نمایندگی های تعمیر انواع پکیج در شهر تهران می باشد در نتیجه شما عزیان می توانید تعمیر پکیج ایران رادیاتور خود را به ما بسپارید.

همچنین برای روشن ماندن فن پکیج دیواری ایران رادیاتور در فصل سرما هم دلایلی وجود دارد. اما بهتر است قبل از هر چیز، دستگاه را ریست کنید و روی تنظیمات زمستان قرار دهید.

فن پکیج دیواری ایران رادیاتور سالم باید هم قبل از ایجاد شعله و هم پس از خاموش شدن شعله کمی کار کند که این زمان در فصل گرما و سرما متفاوت است.

چون در فصل سرما مصرف آب گرم به دلیل استفاده از رادیاتورها بیشتر است بنابراین زمان روشن ماندن فن طولانی‌تر خواهد بود و شاید به نظر برسد یکسره روشن مانده و کار می‌کند. با توجه به این موضوع بهتر است از مصرف بیهوده­ی آب گرم در زمستان جلوگیری کنید تا منجر به استهلاک و خرابی پکیج شما ‌نشود.

خرابی فن، معیوب بودن الکترود جرقه زن، مسدود بودن دودکش و خراب بودن یون الکترود هم از دلایل روشن ماندن فن پکیج دیواری ایران رادیاتور هستند. الکترود جرقه زن، وظیفه­ی کنترل صحیح سوختن شعله را بر عهده دارد و اختلال در عملکرد آن منجر به روشن ماندن دستگاه می‌شود.

از طرفی اگر مسیر دودکش مسدود شده باشد، فن دستگاه برای خارج کردن گاز به صورت یکسره فعالیت می‌کند. اگر جرقه زن کار نکند هم در صورت عدم تعویض یون الکترودها، فن پکیج روشن می‌ماند.

مشاوره دیجی امداد رسان

خرابی فن پکیج دیواری ایران رادیاتور

خرابی فن پکیج دیواری ایران رادیاتور

یکی از مهم‌ترین دلایل یکسره روشن ماندن پکیج‌ها، خرابی فن یا برد آن می‌باشد. با روشن شدن شعله پکیج، فن پکیج دیواری دود و گاز حاصل از احتراق را از دستگاه خارج و هوای تازه به منظور مکش را وارد می‌کند.

با توجه به آنکه دلایلی چون سوختن رله فن برد الکترونیک پکیج و گیر کردن پروانه فن سبب اختلال در عملکرد فن پکیج دیواری می‌شود، متخصصان در ابتدا برای تست سلامت فن، آن را به برق مستقیم وصل می‌کنند و صدای فن را بررسی می‌کنند.

اگر فن دستگاه خراب باشد، صدایی بیشتر از حالت معمول خواهد داشت، چون قدرت لازم برای مکش هوای تازه و خارج کردن گاز حاصل از احتراق و دود را نخواهد داشت. در این حالت ممکن است قطعات فن خراب شده باشد و نیاز به تعمیر یا تعویض فن دستگاه باشد.

 

مرکز تخصصی دیجی امداد رسان به شما در پیدا کردن بهتری مارک پکیج دیواری  ایرانی و خارجی کمک می‌کند. این مرکز با داشتن بهترین متخصصان و تعمیرکاران در حوزه نصب و تعمیر و سرویس پکیج دیواری گزینه بسیار مناسبی برای خرید است.

مشاوره دیجی امداد رسان

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *