مطالب آموزشی

11 نکته طلایی جهت خرید پکیج دیواری

نکتات-طلایی-جهت-خرید-پکیج-دیواری

در این مقاله به شرح 11 نکته طلایی جهت خرید پکیج دیواری خواهیم پرداخت. بهتر است پیش از خرید پکیج اطلاعاتی در مورد آن کسب کرده تا بتوانید مناسب ترین پکیج را برای منزل خود انتخاب نمایید. گرمای مطبوع و تامین آب گرم دلخواه همواره یکی از نیازهای ساکنین می باشد. بهترین راه برای دست یابی به این نیاز استفاده از پکیج ها است. با توجه به نوع و تنوع موجود در پکیج ها باید برای خرید پکیج ها باید نکاتی را مورد توجه قرار داد تا بتوانید بر اساس آن معیارها پکیج متناسب با خانه خود را خریداری نمایید. ما می خواهید در این مقاله شما را با مم ترین معیارها آشنا کنیم.

مشاوره دیجی امداد رسان

پکیج چیست؟

پکیج ها وسیله ای است که جایگزین موتورخانه ها شده و به محض ورود جایگاره ویژه ای را در بازار پیدا کرده است. از مهم ترین ویژگی هایی که باعث محبوبیت این محصول شده نیاز به فضای این دستگاه می باشد. این سیستم برای فراهم کردن گرمایش منزل و آب گرم مصرفی گزینه مناسبی می باشد. این دستگاه ها دارای قابلیت بالا و مصرف پایینی هستند. پکیج های دیواری از مناسب ترین پکیج ها برای اکثر منازل می باشد و دارای فروش بالایی در بازار می باشد. با روی کار آمدن پکیج ها موتور خانه ها کنار رفته است.

 

مزیت استفاده از پکیج دیواری

اشغال فضای محدود از مهم ترین مزایای پکیج های دیواری می باشد که باعث می شود فضای زیادی را اشغال نکند.

مستقل برای هر واحد مسکونی از دیگر مزایای پکیج های دیواری می باشند.

از دیگر مزایای پکیج های دیواری صرفه جویی در مصرف انرژی می باشد. این محصول با توجه به مصارف و قابلیت های بالای آن دارای مصرف انرژی پایینی است.

دسترسی آسان از دیگر مزایای این پکیج ها می باشد و به راحتی می توان آن را در بازار خریداری کرد.

این پکیج ها بی نیاز به عایق کاری بوده و از این رو دارای دردسر کم تری در هنگام نصب می باشد.

با توجه به کیفیت بالای ساخت این دستگاه احتمال بروز خرابی در این دستگاه پایین بوده و از این رو باعث کاهش هزینه تعمیرات خواهند شد.

تامین فوری آب گرم مصرفی از مزیت های دیگر پکیج دیواری می باشد. که این ویژگی باعث می شود شما به راحتی به آب گرم دسترسی داشته باشید.

شما در هر زمان با استفاده از این دستگاه می توانید آب گرم داشته و هیچ مشکلی در تامین آن نخواهید داشت.

کارکرد آرام و بی صدا یکی از مزیت های مهم این دستگاه می باشد.

امنیت بالا از دیگر مزیت های این دستگاه می باشد.

مرکز تخصصی نصب، تعمیر و سرویس انواع پکیج دیواری در تهران

دیجی امداد رسان

مشاوره دیجی امداد رسان

جهت درخواست خدمات یا مشاوره با ما تماس بگیرید

 

 

 

نکات قابل توجه در هنگام خرید پکیج دیواری:

در ادامه می خواهیم به شرح 11 عامل مهم در هنگام خرید پکیج بپرازیم تا با ملاک قرار دادن این نکات بتوانید پکیجی مناسب با خانه خود را خریداری نمایید:

1. متناسب بودن پکیج دیواری با منزل شما

برای خرید پکیج دیواری باید نوع پکیج را به نسبت متراژ ساختمان خود خریداری نمایید. بنابراین پیش از اقدام برای خرید پکیج ابعاد خانه خود را در نظر بگیرید. از دیگر ملاک های تناسبات ارتفاع شهر محل سکونت شما می باشد. همان طور که می دانید هر چه ارتفاع شهر شما بالاتر باشد و در منطقه آب و هوایی سردتر باشید نیاز به پکیج هایی با قدرت بالاتر را دارید در نتیجه پیش از خرید پکیج دیواری باید این موار را در نظر بگیرید.

 

2. نوع دودکش منزل

یکی از المان های مهم در هنگام خرید پکیج، نوع دودکش می باشد. طول عمودی دودکش خانه در ساختمان هایی که واقع در آخر مجتمع بوده به طور معمول زیر سه متر است و در این حالت لازم است پکیج فن دارد نصب نمایید. برای واحدهای پایینی که طول افقی لوله دودکش زیر یک متر باشد پکیج بدون فن بهترین گزینه می باشد. سر و صدای کارکرد پکیج های بدون فن بسیار پایین است. توصیه می شود در صورتی که به دلیل پایین بودن ارتفاع دودکش مجبور به خرید پکیج بدون فن شدید بهتر است برای ایمنی بیشتر از سنسورهای حرارتی استفاده نمایید. سنسورها علایٔم حرارتی را چک کرده و در صورت بروز گرفتگی شما را خبردار می کنند.

 

3. نوع مبدل حرارتی

در صورتی که برای ساختمان هایی که شامل گرمایش از کف هستند بهترین گزینه پکیج های کندانسیک می باشد زیرا این پکیج ها دارای مصرف کم تری هستند. برای خانه هایی که گرمایش آن ها به وسیله فن کویل تامین می شود مناسب ترین گزینه پکیج های منبع دار می باشد. در چنین مواقعی اگر آب مصرفی را باز کنید این فن باد سرد نخواهد زد.

 

4. میزان آب گرم مصرفی مناسب برای خانه

در صورتی که احساس کردید آب گرم مصرفی خانه شما زیاد می باشد لازم است به دنبال پکیج های مخزن دار رفت. جمعیت یک عامل مهم در مصرف بیشتر به گرم مصرفی می باشد بنابراین هر چه جمعیت خانواده شما بیشتر باشد نیاز بیشتری به آب گرم خواهید داشت.

مشاوره دیجی امداد رسان

5. میزان ظرفیت حرارتی مناسب

در صورتی که ساختمان شما زیادی بزرگ نمی باشد پکیج های دیواری بهترین گزینه می باشد. این پکیج ها دارای دوام بسیار بالایی می باشند. در صورتی که خانه شما زیادی بزرگ نبوده و برای منزل خود از پکیج زمینی استفاده کنید می تواند باعث گرمای زیاد خانه شده و اصلا پیشنهاد نمی شود.

 

جهت مطالعه مطلب علت روشن نشدن پکیج دیواری اینجا کلیک کنید.

 

6. مبدل های پکیج

اگر آب منطقه شما دارای املاح بالایی است پکیج های دو مبدله مناسب ترین گزینه می باشند زیرا پکیج های تک مبدله با گذشت زمان رسوب گرفته و کارآیی آن ها به شدت کم خواهد شد.

 

7.پکیج دیواری یا زمینی

در صورتی که ساختمان شما بسیار بزرگ باشد استفاده از پکیج های دیواری پیشنهاد نمی شود وباید از پکیج های زمینی استفاده کنید ولی در صورتی که منزل شما زیادی بزرگ نیست بهترین گزینه استفاده از پکیج های دیواری می باشد.

 

8.پکیج های شامل خطای نمایی

در اصل این پکیج ها قابلیت عیب یابی اتوماتیک به وسیله کدها را دارند که می توان فوری مشکل سیستم را تشخیص داده و نمایش داد. این پکیج ها شامل عیب یاب دارای سنسورهای کنترل عملکرد بوده و قادر هستند خطای کارکرد سیستم را به شکل کدهای مشخصی در مانیتور پکیج نمایش دهند. شخص به محض دیدن کد خطا می تواند به سراغ دفترچه راهنما رفته و با بررسی کد موجود پی به مشکل ببرد.

 

9.هد پمپ سیر کولاسیون

مسیر لوله کشی پکیج اثر زیادی در به وجود آمدن افت فشار پکیج داشته باشد. هد پمپ سیر کولاسیون دستگاه به  طور معمول جهت مسیرهای لوله با سایز جداکثر ۳۵ الی ۵۰ متر مطلوب است. نوع لوله موجود در لوله کشی پکیج هم در افت سیستم تاثیر گذار می باشد. لوله های انعطاف پذیر کم ترین احتمال افت فشار را دارند.

 

10.خدمات پس از فروش

توصیه می شود پکیج خود را از شرکتی خریداری نمایید که معتبر بوده و دارای خدمات پس از فروش باشد و پکیج های معتبر دارای حدود ۲ الی ۳ سال گارانتی می باشند. همچنین بهتر است پکیج خود را از کمپانی های معروف خریداری کرده تا از کیفیت ساخت آن مطمیٔن باشید.

مشاوره دیجی امداد رسان

11. رسوب زدایی پیکج

در صورتی که آب منطقه شما املاح بالایی دارد توصیه می گردد موقع نصب در مسیر ورودی آب سرد دستگاه مغناطیسی رسوب زدا را قرار دهید. این کار باعث افزایش طول عمر پکیج می شود. چنانچه پکیج در مسیری واقع شده که امکان دارد در مسیر باد باشد به وسیله عایق مناسب باعث جلوگیری از وزش مستقیم باد به دستگاه می گردد.

 

هزینه خرید پکیج

قیمت ثابتی را نمی توان برای خرید پکیج دیواری در نظر گرفت زیرا پکیج ها دارای برندهای گوناگون و قدرت های متفاوتی می باشند.

مرکز تعمیرات تخصصی دیجی امداد رسان دارای متخصصین با تجربه و ماهر در امر تعمیرات انواع برند پکیج بوده و با تعمیر صحیح و اصولی پکیج در طی سال ها فعالیت خود توانسته مشتریان زیادی را به خود جذب کند. در صورتی که به یک تعمیرکار با تجربه نیاز داشتید می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت تماس گرفته تا متخصصین ما مشکل پکیج شما را حل کنند.

مرکز تخصصی نصب، تعمیر و سرویس انواع پکیج دیواری در تهران

دیجی امداد رسان

 

جهت درخواست خدمات یا مشاوره با ما تماس بگیرید

مشاوره دیجی امداد رسان

4.2/5 - (4 امتیاز)

۱ نظر در “11 نکته طلایی جهت خرید پکیج دیواری

  1. امیرحسین عبدی گفت:

    بسیار مفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *