مطالب آموزشی

دلایل شایع آبریزی پکیج دیواری

تعرفه سرویس پکیج

دلیل آبریزی پکیج دیواری متعدد می باشد. سیستم کاری این دستگاه به این صورت بوده که به وسیله یک و یا دو مبدل کار گرمایش آب جهت مصرف های گرمایش را انجام می دهد. بدون در نظر گرفتن این که اندازه و حجم پکیج چقدر می باشد و یا پکیج از مدل تک مبدله بوده و یا دو مبدله علت های زیادی می تواند سبب آب دادن پکیج شود.

مشاوره دیجی امداد رسان

رایج ترین دلایل آبریزی پکیج دیواری

از رایج ترین علت های آبریزش پکیج دیواری عبارت است از:

عدم آب بندی صحیح اتصالات زیر پکیج دیواری

گسستن لوله و یا اتصالات داخل دستگاه

ترک خوردن و یا سوراخ شدن یکی از مبدل ها

خرابی شیر تخلیه دستگاه

نشتی آب از قسمت پمپ پکیج دیواری

نشتی آب از ناحیه شیر پرکن دستگاه

مرکز تخصصی تعمیرات پکیج دیواری در شرق تهران

 دیجی امداد رسان

 

تماس و مشاوره با کارشناسان ما:

گسستن لوله و یا اتصالات داخل پکیج دیواری

در داخل پکیج دیواری به طور معمول انتقال آب در مابین مبدل اولیه و مبدل ثانویه و یا حرکت آب درون مدارهای گوناگون دستگاه پکیج جهت عملیات های گوناگون جدای از مبدل ها از مابین لوله ها و دیگر اتصالات انجام می شود. اغلب این لوله ها از جنس برنج بوده و به آسانی دچار خرابی و یا نشتی نمی شود. اصلی ترین علت نشتی از زیر پکیج که دلیل آن اتصالات می باشند خرابی اورینگ و یا واشر در مابین این اتصالات به دلیل حرارت بالا دستگاه پکیج می باشد. اما بعضی مواقع به دلیل رسوب گرفتن و یا ضربه خوردن لوله ها ترک هایی در بین آن ها به وجود آمده که سبب نشتی در دستگاه می باشد. دیجی امداد یکی از نمایندگی های تعمیر پکیج شبانه روزی در تهران می باشد.


عدم آب بندی درست اتصالات پکیج دیواری

تجربیات ثابت کرده دلیل نشتی آب پکیج دیواری عدم نصب صحیح آن می باشد. بنابراین بهتر است برای جلوگیری از بروز مشکل، نصب پکیج خود را به دست افراد حرفه ای بسپارید. در هنگام نصب پکیج باید به اتصالات شیلنگ پکیج، زانو، سختی گیر، چپقی و … توجه داشته باشید.


ایجاد سوراخ یا ترک بر روی مبدل ها

از دیگر دلایل شایع آبریزی پکیج دیواری ، ایجاد سوراخ و یا ترک بر روی مبدل ها می باشد. این مشکل اغلب در پکیج های دو مبدله و تک مبدله به صورت های متفاوت خود را بروز می دهد. در پکیج های تک مبدله به دلیل معمول اتفاق می افتد که سوراخ شدن یکی از مسیرهای ورودی آب در پکیج، آب مصرفی بی علت داغ شده و هیچ گونه نشتی ای در پکیج مشاهده نمی شود. اما به طور معمول با سوراخ شدن خصوصا بدنه بیرونی مبدل نشتی به وجود آمده خود را به شکل قطراتی در زیر پکیج بروز می دهد.


خرابی شیر اطمینان و یا شیر تخلیه

شیر تخلیه یا به نوعی شیر اطمینان یکی از اصلی ترین قطعه های پکیج دیواری بوده که به دلیل کنترل فشار داخلی در زیر پکیج قرار گرفته شده است. این قطعه خصوصا در هنگامی که به علت بروز مشکل در منبع انبساط و یا باز ماندن شیر پرکن پکیج و یا هر علتی، بار پکیج افزایش می یابد به کار برده می شود و با به کار گیری این شیر فشار سیستم در این شرایط کنترل می گردد.


پوسیدگی قطعات داخلی پکیج دیواری

با در نظر گرفتن این که پکیج ها از لوازمی است که همواره در ساختمان به کار برده می شود و همچنین با توجه به سختی آب، احتمال بروز پوسیدگی در لوله ها به وجود بیاید که این پوسیدگی می تواند به نشتی آب منجر شود.


نمایندگی تعمیر پکیج

راه حل های موجود رفع آبریزش پکیج دیواری:

مشاوره دیجی امداد رسان

نصب لوله های پکیج دیواری

چنانچه لوله های پکیج دیواری به درستی نصب نشود ممکن است در آینده مشکل ساز شود بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم از تکنسین های متخصص برای نصب پکیج خود استفاده نمایید. چنانچه به یک نصاب حرفه ای و با تجربه نیاز داشتید کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته تا متخصصین ما در سریع ترین زمان عملیات نصب را انجام دهند.

سرویس لوله های پکیج دیواری

سرویس لوله های پکیج دیواری بهتر است حداقل سالی یک مرتبه صورت گیرد چنانچه سرویس به موقع و در زمان درستی انجام نشود می تواند باعث پوسیدگی لوله ها و در نتیجه آبریزی پکیج دیواری شود. بهتر است سرویس پکیج دیواری خود را به دست افراد متخصص سپرده تا باعث جلوگیری از آسیب رسیدن به آن شود. پیشنهاد ما به شما استفاده از مهندسین دیجی امدادرسان بوده تا با سرویس پکیج شما باعث بهبود عملکرد و افزایش عمر آن شود.

آبریزی پکیج دیواری

تعمیر لوله های پکیج دیواری

چنانچه لوله های پکیج دیواری شما دچار آبریزش شد به شما توصیه می کنیم از تکنسین های با تجربه کمک گرفته با تعمیر درست لوله ها از آبریزش لوله ها جلوگیری شود. اگر به دنبال مهندسین مجرب و باتجربه هستید می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته تا در اسرع وقت نسبت به تعمیر پکیج شما اقدام نمایند.

آبریزی پکیج دیواری

نمایندگی تعمیر پکیج دیواری

دیجی امداد رسان از نمایندگی های پکیج دیواری در شرق تهران بوده و با انجام صحیح کارها باعث رضایت مشتریان شده است. این مرکز آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز در تمامی ساعات شبانه روز می باشد. در صورتی که به برای تعمیر لوله های پکیج خود به متخصص نیاز داشتید کافیست با این مجموعه تماس گرفته تا متخصصین ما در محل مورد نظر شما حاضر شوند.

مشاوره دیجی امداد رسان

آبریزی پکیج دیواری

قیمت تعمیر لوله های پکیج دیواری

هزینه تعمیر لوله های پکیج دیواری شما به عواملی همچون جنس لوله، متراژ لوله و … بستگی دارد. جهت اطلاع از هزینه های تعمیر لوله های پکیج دیواری خودو جهت اطلاع از تعرفه های تعمیر پکیج تنها کافیست از طریق شماره های درج شده در سایت با دیجی امداد رسان تماس گرفته تا متخصصین ما شما را راهنمایی کنند. این مرکز تمام سعی خود را کرده تا با تعمیر درست و اصولی باعث کاهش هزینه های تعمیر شما شوند.

آبریزی پکیج دیواری

مرکز تعمیرات تخصصی دیجی امداد رسان

مرکز تعمیرات تخصصی دیجی امداد رسان دارای سابقه طولانی در زمینه تعمیر پکیج در شرق تهران می باشد. این مرکز با استفاد از متخصصین حرفه ای و با تجربه خود توانسته مشتریان زیادی را به خود جذب نماید. در صورتی که ساکن شرق تهران هستید و به دنبال تعمیرکار مورد اعتماد هستید کافیست با این مرکز تماس گرفته تا مخصصین ما در نزدیک ترین زمان ممکن به آدرس مورد نظر شما اعزام شوند.

مشاوره دیجی امداد رسان

مرکز تخصصی تعمیرات پکیج دیواری در شرق تهران

 دیجی امداد رسان

 

تماس و مشاوره با کارشناسان ما:

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *