مطالب آموزشی

دلایل روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور و راه های رفع آن

دلایل-روشن-نشدن-پکیج

هر سیستم گرمایشی برای تولید گرما از آب، برق و گاز به طور هم‌زمان استفاده می‌کند. در صورتی که در روند عملکرد هر کدام اختلال به وجود آید دلایل روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور به شمار می‌رود. در صورتی که ایرادی به وجود بیاید چراغ قرمزی که در دستگاه تعبیه شده روشن می‌شود.

  در این هنگام ابتدا فشار آب ورودی را بررسی کنید در صورتی که شیرها بسته و یا نیمه بسته هستند آن‌ها را باز کنید هم‌چنین در صورت ایراد در برق، ابتدا فیوز سپس اتصالات را بررسی کنید و در ادامه فیوزهای مربوط به سیستم گرمایشی را نگاهی بیندازید. اگر ایرادات موجود برطرف شد ولی هم‌چنان پکیج روشن نمی‌شود قطعا ایراد از دستگاه، لوله‌کشی‌ها و شوفاژهای متصل به آن است. برای فهمیدن دلایل روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور به ادامه مطلب دقت کنید. زمانی که پکیج ‌های دیواری با خرابی مواجه می‌شوند این ایراد را از طریق به نمایش گذاشتن کدهای خطا  نشان می‌دهد.

مشاوره دیجی امداد رسان

بررسی علت روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور

 

نبود آب کافی در لوله‌ها و مدار گرمایش

از علل اصلی روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور افت فشار آب در دستگاه است. پکیج‌های دیواری به سیستم خاموش کردن اتوماتیک تجهیز شده‌اند در صورت افت فشار آب این سیستم فعال شده و دستگاه خاموش می‌شود. توسط یک نشانگر که روی سیستم تعبیه شده اندازه‌ی فشار آب را بررسی کنید در صورتی که فشار پایین‌تر از 0.5 بود دستگاه به طور کامل روشن می‌شود یا به محض روشن شدن خاموش می‌شود. میزان فشار باید بین 1 الی 2 باشد. برای افزایش فشار شیر مخصوصی وجود دارد که با باز نمودن آن این فشار افزایش پیدا می‌کند.

وجود هوا در لوله‌ها و رادیاتور شوفاژ

یکی از دلایل روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور که از اهیمت زیادی برخوردار است وجود هوا در سیستم گرمایشی است. در بیان دیگر با ایجاد حباب‌های هوا که در درون لوله‌ها  اضافی هستند اجازه‌ی گردش آب گرم به تمام نقاط شوفاژ را نمی‌دهد و همچنین هوای موجود باعث مختل کردن مسیر آب گرم از پکیج به سایر شوفاژها می‌‌شود. لازم است ابتدا هواگیری شوفاژها انجام شود در صورتی که ایراد برطرف نشد، امکان دارد پمپ سیستم با مشکل مواجه شده باشد و به جای آب، هوا را به لوله‌های پکیج منتقل کند. در این مورد باید از تکنسین ماهر کمک بگیرید شرکت دیجی امداد رسان با داشتن بهترین تعمیرکاران متخصص و متعهد آماده‌ی خدمت رسانی است برای دریافت تعمیر و سرویس پکیج ایران رادیاتور با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید.

مسدود بودن لوله‌های پکیج و شوفاژ

برای پیشگیری از رسوب در پکیج از نصاب بخواهید تا یک سختی‌گیر در مدار لوله‌ها نصب کند تا سیستم گرمایشی شما دیرتر رسوب بگیرد و مکشلاتی را به وجود بیاورد. اگر بیش از یک سال است که از سیستم گرمایشی‌تان بهره می‌برید و آن فاقد سختی‌گیر است در آینده‌ای نزدیک شاهد گرفتگی و انسداد مسیرهای آب خواهید بود برای تمیز کردن رسووبات حاصل از آب حتما باید با یک تعمیرکار متخصص تماس بگیرید زیرا انجام این کار دشوار و زمان‌بر است.

شعله پکیج به درستی عمل نمی‌کند

سیستم گرمایشی شما برای این‌که گاز ورودی به پکیج را تشخیص دهد از یک الکترود استفاده می‌کند. اگر الکترود با ایرادی روبه‌رو شود یا فاصله‌ی آن با شعله‌ی آتش زیاد باشد دستگاه به طور اتوماتیک خاموش می‌شود و مجدد روشن نمی‌شود. برای برطرف کردن این مشکل به وسیله یک انبر دست الکرود را گرفته و کمی آن را به بالا منتقل کنید در صورتی که با انجام این کار مشکل رفع نشد پس ایراد از بخش دیگری می‌باشد. لازم به ذکر است یکی از دلایل روشن نشدن پکیج دیواری ایران رادیاتور آسیب دیدن مبدل است که منتج به ریزش آب روی مشعل و یون پکیج است. با تعمیر مبدل توسط تکنسین خبره این مشکل برطرف می‌شود. برای تعمیر مبدل می‌توانید به تعمیرکاران متخصص شرکت دیجی امداد رسان اعتماد کنید.

مشاوره دیجی امداد رسان

دودکش پکیج خراب است

در زمان نصب پکیج باید فاصله‌ی استاندارد از سقف رعایت شود. در صورت عدم رعایت امکان دارد دودکش دستگاه فرایند تخلیه دود را به درستی انجام ندهد و دود در آن قسمت تجمع کند از تکنولوژی‌های جدید سیستم‌های گرمایشی این است که با تجمع دود سنسورها تشخیص داده و سریعا پکیج به صورت خودکار خاموش می‌شود حتی اگر مجدد روشن کنید دوباره به صورت اتوماتیک خاموش می‌شود.

تخصصی ترین مرکز نصب، تعمیر و سرویس پکیج ایران رادیاتور

دیجی امداد رسان

 

جهت اعزام فوری کارشناس با ما تماس بگیرید

حرارت بیش از ظرفیت پکیج

یکی از دلایلی که باعث می‌شود سیستم گرمایشی به صورت خودکار خاموش شود حرارت بیش از ظرفیت پکیج است. این حرارت با صدای بوق و هم‌چنین صدور یک کد خطا در صفحه نمایش بروز می‌دهد. علت‌های زیادی برای گرم شدن بیش از حد پکیج است که در این مورد باید حتما از یک فرد متخصص کمک بگیرید لذا می‌توانید به تکنسین شرکت دیجی امداد رسان اعتماد کنید و با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید.

ایراد برد پکیج

اگر موارد مذکور را بررسی نمودید و مشکل حاصل برطرف نشد امکان دارد برد پکیج و سیستم مرکزی دچار ایراداتی شده باشد. در این مورد نیز حتما از یک تعمیرکار خبره کمک بخواهید.

پکیج هم‌چنان خاموش است

اگر مجدد پکیج خطا صادر می‌کند، هم‌چنین روند عملکرد آن صحیح نیست دلیل روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور نامفهوم است. در این زمان باید از یک تکنسین متخصص و کارآزموده بخواهید تا در رفع مشکل حاصل به شما کمک کند. هرگز تعمیر و سرویس پکیج ایران رادیاتور را به افرادی مبتدی نسپارید زیرا حساسیت کار بالاست و احتمال آسیب رسیدن به سایر قطعات وجود دارد در این صورت امکان متحمل شدن هزینه گزافی را نیز به دنبال خواهد داشت.

عیب یابی پکیج ایران رادیاتور

در صورتی که قادر به رفع عیب سیستم گرمایشی نشدید می‌توانیداز  کدهای خطای پکیج ایران رادیاتور  استفاده کنید و خیلی راحت پی به مشکل موجود ببرید در این صورت برطرف کردن مشکل خیلی آسان بوده و شما دردسری تازه را تحمل نمی‌کنید!  در بعضی موارد امکان دارد پکیج به ارسال کد خطا تجهیز نشده باشد در این صورت برای رفع عیوب موجود باید از یک تعمیرکار خبره کمک بگیرد.

مشاوره دیجی امداد رسان

چه زمانی چراغ قرمز پکیج روشن می‌شود؟

زمانی که سیستم گرمایشی با مشکل برخورد کند چراغ قرمز رنگ روشن می‌شود که این امر با ریست کردن پکیج رفع می‌شود. اما در صورتی که چراغ بعد از ریست کردن روشن نشد باید با یک تعمیرکار خبره تماس بگیرید. در صورتی که لازم باشد اقدام به سرویس و  تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور بکند.

دلیل روشن نشدن شمعک پکیج ایران رادیاتور چیست؟

یکی از دلایلی که منتج به روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور می‌شود، خرابی شمعک دستگاه است. به جز ایراد در سیستم جرقه‌زنی و گاز ورودی سیستم، ایراد حاصل می‌تواند از شمعک باشد. در مرحله اول یکی از شیرهای آب گرم منزلتان را باز نمایید سپس توسط یک فندک بلند سعی نمایید پکیج را به صورت دستی روشن کنید. در صورتی که پکیج روشن شد و بدون هیچ ایرادی به فعالیت خود ادمه داد نیاز است قطعه‌ی مورد نظر توسط یک  تکنسین ماهر تعویض شود.

علت روشن نشدن پکیج در حالت تابستانه چیست؟

در صورتی که پکیج دیواری ایران رادیاتور فقط در حالت تابستانه روشن نمی‌شود اما زمانی که کلید را روی حالت زمستانه می‌گذارید و تغییر حالت را فعال می‌کنید سیستم گرمایشی شما روشن می‌شود و هم‌چنین رادیاتورها گرم می‌شوند امکان دارد موارد زیر اتفاق بیفتد. در این صورت با روشن نشدن مشعل دستگاه آب در پکیج گرم نمی‌شود و مارد مذکور علت‌های آن است. در پکیج‌های دیواری زمانی که شیر آب را باز می‌کنید یک قطعه‌ای وجود دارد که وظیفه اعلام باز شدن شیر آب را به برد کنترل دارد تا برد کنترل نیز دستور احتراق را به شیر کنترل گاز و قطعات درگیر صادر کند.

اگر قطعه‌ی مذکور خراب باشد روند عملکرد آن مختل می‌شود یعنی زمانی که شما شیر آب گرم را باز می‌کنید برد کنترل فرمانی دریافت نخواهد کرد، لازم به ذکر است برد کنترل در بعضی از پکیج‌ها فلومتر گفته‌ می‌شود و در برخی دیگر فلوسوییچ می‌گویند. در این مورد نیاز است تا با یک تعمیرکار متخصص و کارآزموده تماس بگیرید. شرکت دیجی امداد رسان با داشتن بهترین تکنسین‌ های کاربلد آماده‌ی خدمت رسانی هستند. برای اطلاعات بیشتر و هماهنگی‌های لازم با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید.

هزینه عیب یابی روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور

در صورتی که در مورد هزینه و دستمزد تعمیرکار نگران هستید، هزینه‌ی خدماتی که ارایه می‌شود شفاف هستند و طبق قیمت‌هایی که اتحادیه صادر می‌کند شرکت دیجی امداد رسان نیز خود را موظف می‌بیند همان قیمت را از مشتری محترم دریافت کند در صورت بالا بودن هزینه قعات مربوط از قبل با تکنسین‌های شرکت هماهنگ کنید تا دچار مشکل نشوید. لازم است قبل از این‌که تماس بگیرید و تعمیرکار بخواهید نسبت به هزینه‌ها آگاهی پیدا کنید.

 شرکت دیجی امداد رسان

دیجی امداد رسان با داشتن تجربه و مهارت کافی در زمینه تعمیرات لوازم خانگی هم‌چنین سرویس و تعمیر پکیج ایران رادیاتور، دلایل روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور را به خوبی آگاه است و سعی در برطرف کردن آن دارد. به تمامی برندهای موجود در بازار ایران با بهترین کیفیت و در کم‌ترین زمان خدمات می‌دهد. کارشناسان این شرکت به صورت 24 ساعته آماده‌ی پاسخگویی به مشکلات مشتریان محترم هستند. هم‌چنین در صورت درخواست کاربران می‌توانند نیروهای خود را به محل مورد نظر اعزام کنند.

مشاوره دیجی امداد رسان

تخصصی ترین مرکز نصب، تعمیر و سرویس پکیج ایران رادیاتور

دیجی امداد رسان

 

جهت اعزام فوری کارشناس با ما تماس بگیرید

5/5 - (3 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “دلایل روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور و راه های رفع آن

  1. رضا گفت:

    سلام پس از چرخاندن پاور پکیج ایران رادیاتور به سمت روشن، هیچ چراغی روشن نمی شود. فشار آب هم روی ۱ است. کلیه شیرها هم بازهستند. گاز وبرق هم متصل است. پکیج هیچ واکنشی نشان نمی دهد.پکیج روی حالت تابستانه است. روی حالت زمستانه هم واکنشی نشان نمی دهد.
    فقط یک روز شیر آبگرم پکیج بسته بود که آن را باز کردیم ولی پکیج عکس العملی ندارد. اولین باری که این اتفاق می افته اگر راهنمایی بفرمایید ممنون میشم

    1. admin گفت:

      با سلام
      بعد از چرخاندن پاور آیا دمایی از نویچ درخواست دارید یا یا فقط پاور میچرخاند
      لطفا با شماره ۷۷۷۰۰۸۸۵ تماس بفرمایید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *