مطالب آموزشی

تعمیر پکیج روکا

تعمیر پکیج روکا

پکیج یک وسیله گرمایشی بوده که جایگزین موتورخانه ها شده و بعلت اشغال کم فضا در بین مردم از محبوبیت زیادی برخوردار شده است. برند روکا، از برندهایی است که به دلیل محصولات مرغوب از جایگاه ویژه ای  در بین مردم برخوردار بوده و مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است. پکیج ها به عنوان یک کالای مصرفی با گذشت زمان نیازمند سرویس و تعمیر می باشد. در صورتی که دستگاه شما نیاز به تعمیر داشت می توانید به نمایندگی تعمیر پکیج روکا تماس بگیرید.

مشاوره دیجی امداد رسان

انواع پکیج روکا

پکیج ها با توجه به محل نصب در دو نوع پکیج های دیواری و پکیج های زمینی وجود دارند.

 پکیج های دیواری

پکیج های دیواری بر روی دیوار و یا داخل کابینت قابل نصب می باشد. این پکیج ها دارای مزیت های زیادی بوده که در ادامه به ذکر آن می پردازیم.

پکیج های زمینی

پکیج های زمینی در مقایسه با پکیج های دیواری جای بیشتری را اشغال می کند و همانطور که از اسم آن پیداست بر روی زمین نصب می شود.

انواع پکیج ها از نظر سوخت مصرفی

پکیج ها از لحاظ سوخت مصرفی به چهار دسته برقی، گازسوز،دوگانه و گازوئیل تقسیم می شوند. پکیج های دیواری در دو نوع برقی و گاز سوز موجود است، اما سوخت مصرفی پکیج های زمینی از لحاظ سوخت مصرفی هر چهار نوع را شامل می شود. که پکیج های زمینی که سوخت مصرفی آن گازوئیل و دوگانه می باشد نیاز به انباری و یا موتورخانه دارد.

مزایای پکیج روکا

پکیج ها دارای مزیت های زیادی می باشد که از جمله این پکیج ها عدم اشغال فضا خصوصا پکیج های دیواری می باشد. از دیگر مزایای پکیج ها مستقل بودن آن برای هر واحد تجاری و یا مسکونی می باشد. از مزایای دیگر پکیج ها می توان به کارکرد بی سر و صدای پکیج ها و نصب سریع و آسان آن اشاره کرد. از مزایای پکیج های زمینی داشتن مخزن آب می باشد.

تعمیرگاه مجاز پکیج دیواری روکا در شرق تهران

مرکز تعمیرات دیجی امداد رسان

 

تماس و مشاوره با کارشناسان ما:

نمایندگی تعمیر پکیج روکا

مرکز تعمیرات تخصصی پکیج روکا دیجی امدادرسان دارای کارشناسان متخصص و مجرب و با سابقه بیش از 15 سال در زمینه تعمیرات پکیج آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد. در صورتی که پکیج شما دچار مشکل شد کافیست با ما تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان و مناسب ترین هزینه مشکل پکیج شما را حل کنند.

نصب پکیج دیواری روکا

نصب پکیج های دیواری زیاد سخت نبوده که در ادامه به توضیح آن می پردازیم: برای نصب پکیج های دیواری در ابتدا محل نصب پکیج ها را مشخص کنید. از مهم ترین نکات در هنگام نصب پکیج ها انتخاب محل مناسب برای نصب می باشد. محل نصب پکیج باید از نظر ابعاد، فضای مناسبی را داشته باشد و همچنین محل نصب می بایست دارای اکسیزن کافی، عدم وزش باد، لوله کشی مناسب و … باشد. در صورتیکه شرایط سنجیده شده و مکان مورد نظر مناسب نصب باشد باعث کارکرد بهتر پکیج و افزایش عمر آن می شود. پس از انتخاب محل مناسب نصب، شابلن گذاشته و جای پیچ و مهره آن را پس از علامت گذاری با دریل سوراخ کنید. قبل از هر کاری رادیاتور ها را هواگیری کنید. در مرحله بعدی، شیلنگ های پکیج را به لوله کشی ای که از قبل انجام داده اید وصل می کنید. آخرین و مهم ترین مرحله نصب، نصب دودکش می باشد. باید دقت لازم را در این مرحله بکاربرد زیرا در صورت عدم نصب صحیح دودکش، باعث نشتی شده و خطر گاز گرفتگی دارد. از آنجا که نصب صحیح پکیج ها تاثیر زیادی بر عملکرد و عمر آن دارد بهتر است نصب پکیج ها بدست متخصصین انجام شود. در صورتیکه برای نصب پکیج خود نیاز به متخصص داشتید می توانید با کارشناسان ما در دیجی امدادرسان تماس بگیرید تا در زمان دلخواه شما و در کوتاه ترین زمان پکیج شما را نصب کنند.

مشاوره دیجی امداد رسان

مراحل نصب پکیج دیواری و زمینی یکسان می باشد تنها محل قرارگیری آن تفاوت دارد. برای این پکیج نیز در ابتدا باید جای مناسب آن را انتخاب کرده، لوله کشی انجام شده را به شیلنگ پکیج وصل کنید و پس از هواگیری رادیاتور، دودکش را با دقت نصب کنید تا نشتی نکند. نصب این پکیج نیز مانند پکیج دیواری دارای حساسیت می باشند و برای نصب می توانید از کارشناسان ما کمک بگیرید.

سرویس پکیج روکا

پیش از آنکه در مورد تعمیر پکیج روکا صحبت کنیم، می خواهیم به شما از راهکارهایی که از خرابی پکیجتان جلوگیری می کند اشاره کنیم. از اولین راه های مراقبت از پکیج سرویس پکیج ها سالیانه می باشد. دومین مرحله هواگیری رادیاتور پکیج شما است. از دیگر مواردی که به سلامت پکیج شما کمک می کند، کنترل فشار پکیج می باشد، فشار دستگاه خود را بر روی عدد تعیین شده در دفترچه راهنما قرار دهید. در تابستان بهتر است هر ماه حدود 15 دقیقه پکیج خود را روشن کنید تا از عدم نشتی پکیج خود مطمئن شوید.

دلایل متمایز بودن دیجی امداد رسان در تعمیر پکیج روکا 

داشتن تخصص، مهارت و تجربه کاری در زمینه تعمیر پکیج روکا

حرفه ای بودن تعمیرکاران پکیج دیواری در تشخیص و شناسایی عیب دستگاه

داشتن چندین سال سابقه کاری در زمینه تعمیرات پکیج روکا

وقت شناس بودن تعمیرکاران و سرویسکاران پکیج دیواری روکا

سرویس دهی به  تمام مناطق تهران

✔ به کار بردن قطعات معتبر و اورجینال

تعمیر پکیج روکا

تعمیرات پکیج روکا

از جمله مشکلاتی که ممکن است برای پکیج ها بوجود بیاید به شرح زیر می باشد:

تعمیر پکیج روکا

افت فشار پکیج

از دلایل افت فشار پکیج، خرابی شیر پر کن، نشتی داخل سیستم، خرابی شیر تخلیه فشار می باشد.


نشتی آب

در ابتدا بایستی از محکم بودن لوله ها اطمینان حاصل کنید و در صورت عدم استحکام لازم است از واشرها برای محکم کردن آن استفاده کنید. و در صورت محکم بودن لوله کشی باید از نداشتن حفره داخل پکیج مطمئن شوید.


گرم نشدن رادیاتور

اولین دلیل آن کم بودن فشار پکیج می باشد یعنی یا فشار گاز کم بوده و یا شیر گاز تنظیم نیست.


روشن شدن پکیج با صدای انفجار

از دلایل دیگر خرابی پکیج، روشن شدن شعله پکیج با صدای انفجار می باشد. از دلایل آن تنظیم نبودن فشار گاز، خرابی جرقه زن، خرابی دودکش و … می باشد.


پایین بودن دمای آب

گاهی اوقات با وجود بالا بودن دمای آب در مدار گرمایشی، آب مصرفی گرمای لازم را ندارد. از دلایل آن، احتمال خرابی برد و یا خرابی فلوسویچ می باشد. در صورتی که پکیج شما با مشکلات بالا و یا مشکل دیگری مواجه شد با کارشناسان ما در شرق تهران تماس گرفته تا در کوتاه ترین زمان مشکل پکیج شما را حل کنند.


مشاوره دیجی امداد رسان

تعمیرکار پکیج روکا در شرق تهران

 دیجی امداد رسان مرکز فروش قطعات پکیج در تهران دارای بهترین تعمیرکاران در زمینه تعمیر انواع مختلف برند های مختلف پکیج می باشد. تعمیرکاران این مجموعه دارای علم روز در زمینه سرویس و تعمیر پکیج در شرق تهران می باشند و در کمترین زمان ممکن مشکل دستگاه را شناسایی و آن را رفع می کنند. دیجی امداد با ارائه انواع تعمیرات پکیج در تهران آماده خدمت رسانی به خریداران عزیز است.

تعمیر پکیج روکا

هزینه تعمیر پکیج روکا

قیمت تعمیر پکیج روکا با توجه به قطعه ای که دچار مشکل شده است تعیین می شود. متخصصین ما در دیجی امدادرسان اولویت کار را بر روی تعمیر قطعات گذاشته و در صورت عدم تعمیر، قطعه مورد نظر را تعویض می کنند. بنابراین اگر هزینه تعمیر برایتان مهم است با مرکز تخصصی تعمیرات پکیج دیجی امدادرسان در شرق تهران تماس بگیرید، حتی می توانید از تعرفه های تعمیرات پکیج ها نیز مطلع شوید.

تعمیر پکیج روکا

کد خطاهای پکیج روکا

E06     اشکال درسنسور آب گرم

E05     اشکال درسنسور مدار شوفاژ

E26-  E25- E02 گرمای بیش ازحد درمبدل دستگاه باعث شده تا سنسور حد 105 °c بصورت خودکار قطع شود.

E35 دراین حالت رله قسمت کنترل الکترونیکی اشکال دارد وشعله دستگاه خاموش شده است.

E98 – E99 این حالت مطابق مورد قبل یرطرف می گردد.

E97 مشعل دستگاه خاموش شده است.

تاخیر زمانی برای روشن شدن مشعل که علت آن جرقه کوتاه بوده است.

برق ورودی کمتر از 195 ولت است.

E97 این حالت مطابق مورد قبل یرطرف می گردد.

E03 این خطاها مربوط به دستگاه های بدون

این خطاها مربوط به دستگاه های بدون فن ( اتمسفریک ) می باشد.

E04- E01 این خطاها مربوط به قسمت گاز و شیرگاز دستگاه می باشد.

این حالت مطابق مورد قبل برطرف می گردد.

این مورد مربوط به پکیج های فن دار بوده که دراین حالت باز شدن سوئیچ فشارفن با تاخیرعمل نموده است.

این مورد نیز مشابه مورد قبل است با این تفاوت که بسته شدن سوئیچ فشارفن با تاخیر صورت گرفته است.

E10این عیب دراثرکمبود فشارآب در مدار شوفاژ می باشد.

تعمیر پکیج روکامشاوره دیجی امداد رسان

تعمیرگاه مجاز پکیج دیواری روکا در شرق تهران

مرکز تعمیرات دیجی امداد رسان

 

تماس و مشاوره با کارشناسان ما:

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *