مطالب آموزشی

تعمیر پکیج بوتان مدل CV42S

تعمیر پکیج بوتان مدل cv42s

در صنعت ساخت پکیج دیواری، برندهای بزرگ ایرانی زیادی وجود دارند که در این بازار رقابت توانسته اند مدل های زیادی را بسازند و رضایت مشتری را جلب کنند. یکی از این برندهای مطرح، بوتان نامی آشنا برای هر ایرانی است. اگر شما از پکیج بوتان مدل cv42s استفاده می کنید، در صورتی که با هر گونه اختلال در کارکرد دستگاه مواجه شدید، دیجی امداد رسان به صورت شبانه روزی آماده انجام کلیه خدمات نصب، سرویس و تعمیر پکیج بوتان مدل cv42s می باشد.

  مشاوره دیجی امداد رسان

تعمیر پکیج بوتان مدل cv42s در تهران

این مرکز به عنوان نمایندگی تعمیر پکیج بوتان cv42s در تهران برای رفاه هر چه بیشتر شما در اقصی نقاط شعبه های فراوانی دارد تا شما در هر کجای تهران هستید در صورت تقاضا برای سرویس یا کار نصب و تعمیر پکیج دیواری بوتان مدل cv42s به ما مراجعه کنید.

 

نصب پکیج بوتان مدل cv42s

اولین گام برای عملکرد درست پکیج های بوتان خصوصا مدل cv42s طریقه نصب اصولی و تخصصی آن محسوب می شود. انجام مراحلی چون: در نظر گرفتن متراژ ساختمان، نصب دودکش استاندارد و برآورد وضعیت دود کش و حتی اطمینان از سختی آب از کارهای تخصصی است که فقط از عهده یک تعمیرکار پکیج بوتان cv42s بر می آید.

 

سرویس پکیج بوتان مدل cv42s

سرویس پکیج بوتان مدل cv42s یکی از اصلی ترین اقدامات برای ارتقای کیفی و طول عمر دستگاه و کاهش خرابی های احتمالی آن می باشد برای همین باید به سرویس دوره ای و منظم پکیج دیواری بوتان مدل cv42s توجه کنید. فراموش نکنید که این کار را به یک سرویس کار پکیج بوتان مدل cv42s بسپارید.

سرویس شامل انجام مراحلی چون: رسوب گیری، رفع کد خطاهای پکیج بوتان مدل cv42s رفع سر و صدای دستگاه، نشتی آب و  بهبود گرمایش رادیاتورهای پکیج بوتان می شود. تمام این مراحل حرفه ای و تخصصی هستند. برای این کار به سرویسکار پکیج دیواری بوتان cv42s نیاز دارید. دیجی امداد رسان به عنوان مرکز تعمیرات پکیج دیواری مخصوصا تعمیر پکیج بوتان مدل cv42s  با تکیه بر دانش صدها متخصص و با بروز ترین متدهای روز اروپا و البته سال ها سابقه درخشان در کنار شماست تا هر گونه مشکل پکیج دیواری بوتان cv42s را به بهترین نحو برطرف کند.

نمایندگی تعمیر پکیج بوتان

تعمیر پکیج بوتان مدل cv42s در شمال تهران

اگر در شمال تهران سکونت دارید در صورتی که پکیج دیواری مدل cv42s خراب شد و نیاز به تعمیر پیدا کردید کافی است با یکی از شعبه های ما در شمال تهران تماس بگیرید و از خدمات ما در نزدیکی تان بهره مند شوید.

 

 تعمیر پکیج بوتان مدل cv42s در جنوب تهران

اگر محل کار یا محل سکونت شما در یکی از مناطق جنوب شهر قرار دارد بدون هیچ نگرانی به نزدیک ترین شعبه ما در جنوب تهران تماس بگیرید. همکاران ما در سریع ترین زمان ممکن به محل سکونت یا محل کارتان اعزام می شوند.

  مشاوره دیجی امداد رسان

تعمیر پکیج بوتان مدل cv42s در شرق تهران

ما در محله های شرق تهران نیز شعبه های متعددی داریم. کافی است با شماره های مربوط به شعب مناطق شهر تهران تماس بگیرید تا کارشناسان به راحتی بتوانند به محل شما بیایند و پکیج بوتان مدل cv42s شما را تعمیر کنند.

 

تعمیر پکیج بوتان مدل cv42s در غرب تهران

نگران نباشید دیجی امداد رسان در غرب تهران هم برای شمایی که در غرب تهران به سر می برید نیز شعبه دارد در صورتی که از پکیج بوتان مدل cv42s استفاده می کنید و برای تعمیر به نزدیک ترین شعبه تعمیرات پکیج احتیاج دارید کافی است به شعبه غرب این مرکز تماس بگیرید.

 

عیب یابی پکیج بوتان مدل CV42S

نمایندگی تعمیر پکیج بوتان مدل cv42s در تهران

 

هنگام بروز کوچکترین اختلال، کدهای خطای پکیج بوتان مدل cv42s فعال می شوند و این به معنی این است که مشکلی در کارکرد پکیج شما رخ داده است. کد خطاهای پکیج بوتان شامل جدول زیر می شود.

 

کد خطا   

علت

E1

شعله تشکیل نشده یا تشخیص داده نشده است

E2

کلید حرارتی فعال شده است

E3

در دودکش یا کلید ایمنی فشار دودکش مشکل ایجاد شده است

E4

مدولاتور شیر گاز دچار مشکل شده است

E5

NTC شوفاژ خراب شده است

E6

NTC آب گرم مصرفی خراب شده است

E7

کلید ایمنی فشار دودکش قبل از روشن شدن فن فعال شده است

E8

 بروز ایراد در ترموستات خارجی دستگاه را نشان می دهد

E9

دمای آب مدار گرمایش به بیش از 95 رسیده است

E13

برد کنترل دچار مشکل نرم افزاری است

E15

دودکش یا کلید ایمنی فشار دودکش دچار اختلال شده است

E17

ترموستات دود فعال شده است

E25

مبدل اصلی دچار یخ زدگی شده است

E27

فشار آب مدار گرمایش افت پیدا کرده است

E29

اختلال در مدار برق رسانی شیرگاز را نشان می دهد

E99

فن دار بودن یا نبودن دستگاه تشخیص داده نشده است

مشکلات متداول بوتان مدل cv42s

تعمیر پکیج بوتان مدل cv42s

مشاوره دیجی امداد رسان

  • آب مصرفی پکیج بوتان مدل cv42s گرم نمی شود

خرابی پتانسیومتر آب یا لوله کشی غیر استاندارد یا تنظیم نبودن دما و درجه حرارت، علت های اصلی به شمار می روند البته در برخی از موارد این مشکل مربوط به خرابی برد پکیج دیواری بوتان مدل cv42s می شود.

 

  • خاموش شدن مدام پکیج بوتان cv42s

این مشکل علت های مختلفی دارد که یکی از علت های اصلی بروز این مشکل، خرابی برد دستگاه است. هم چنین ممکن است در موارد دیگر به علت کاهش فشار گاز و یا فشار آب ساختمان پکیج بوتان شما مدام خاموش شود.

 

  • انفجاری روشن شدن پکیج cv42s بوتان

این  مشکل در بیشتر پکیج ها اتفاق می افتد که علت های آن شامل موارد زیر می شود:

  • مسدودیت دودکش
  • عدم تنظیم فاصله بین مشعل و الکترو جرقه زن
  • خرابی سوراخ های اطراف جرقه زن

 

  • دمای آب گرم خروجی پکیج بوتان مدل cv42s بیشتر از حد افزایش یابد

این مشکل به علت گرفتگی مسیر ورودی و خروجی آب پکیج و در برخی از موارد، کاهش فشار گاز یا آب ساختمان رخ می دهد.

 

  • پکیج بوتان مدل cv42s روشن نمی شود

ابتدا باید گاز ورودی را چک کنید، البته لازم به ذکر است که در بیشتر مواقع کدهای خطای روی نمایشگر پکیج بوتان است که توسط برد دستگاه شناسایی می شود و مشکل مربوط به کدام قسمت دستگاه می شود.

 

  • مشعل و شمعک پکیج دیواری بوتان مدل cv42s روشن نمی شود

خراب شدن قطعاتی چون: جرقه زن، پکیج میله یون و برد دستگاه و هم چنین گرفتگی شیر کنترل و خرابی NTC از دلایل اصلی بروز روشن نشدن شعله در پکیج بوتان مدل cv42s محسوب می شوند.

 

  • اتومات نکردن پکیج بوتان cv42s

ممکن است در مواقعی بعد از روشن شدن پکیج بوتان، دستگاه به دمای واقعی خود نرسد. اگر بیش از 40 دقیقه زمان برد تا پکیج بوتان دیواری مدل cv42s  به دمای واقعی خود برسد یا این که اگر حسگر مقاومتی دما را با اختلاف به برد اعلام کند، در این صورت دستگاه شما اتومات نمی کند.

 

  • نشتی آب از پکیج بوتان مدل cv42s

. ابتدا باید لوله های پکیج را به خوبی بررسی کنید و از محکم بستن آن ها اطمینان حاصل نمایید. گاهی نشتی آب به سوراخ شدن مخزن اصلی پکیج مربوط می شود  که باید برای تعمیر آن اقدام کنید.

  مشاوره دیجی امداد رسان

سخن آخر

دیجی امداد رسان یکی از شرکت های فعال در حوزه تعمیر پکیج دیواری بوتان مدل cv42s می باشد و در این زمینه از بهترین و با تجربه ترین تعمیرکاران استفاده می کند تا بتواند رضایت و اعتماد شما عزیزان را به دست آورد. این شرکت علاوه بر پکیج دیواری، فروش قطعات پکیج دیواری را هم به صورت حرفه ای انجام می دهد. در صورت مشاهده کوچکترین ایراد در کارکرد پکیج دیواری بوتان مدل cv42s کارشناسان و تعمیرکاران ما  آماده اند تا به تعمیرات تعمیر پکیج بوتان مدل cv42s شما بپردازند. شما برای ثبت سفارش فقط کافی است با شماره های درج شده در سایت ما تماس بگیرید.

5/5 - (3 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *