مطالب آموزشی

تعمیر پکیج بایکان

تعمیر پکیج بایکان

پکیج یک وسیله گرمایشی است که جایگزین مناسب موتورخانه ها بوده و از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد. پکیج ها علاوه بر گرم کردن منزل یا محل کار، آب مصرفی خانه را نیز تامین کرده و جایگزین مناسبی برای آبگرم کن ها می باشند. از جمله مشکلاتی که ممکن است برای پکیج ها بوجود بیاید، خرابی پمپ داخل پکیج، پایین بودن فشار آب، خرابی رادیاتور و … می باشد. از آنجایی که تعمیرات پکیج یک کار تخصصی می باشد بهتر است در صورت بروز مشکل در عملکرد پکیج خود جهت تعمیر پکیج بایکان با کارشناسان ما در مرکز تعمیرات تخصصی دیجی امدادرسان تماس بگیرید.

مشاوره دیجی امداد رسان

پکیج ها از نظر محل نصب و نوع کارکرد به دو دسته دیواری و زمینی تقیسم می شود. که در زیر به شرح آن می پردازیم:

پکیج های دیواری

پکیج های دیواری بر روی دیوار و یا داخل کابینت نصب می شوند و بدلیل کوچک بودن و عدم اشغال فضا طرفداران زیادی دارند. کارکرد این پکیج ها بدین صورت بوده که آب داخل رادیاتورها گرم شده و مقداری از آن صرف آب مصرفی و مقدار دیگر نیز صرف گرم کردن فضا می شود.

پکیج های زمینی

پکیج های زمینی همانطور که از اسم آن مشخص است بر روی زمین نصب شده و برای متراژهای بالا استفاده می شود. از مهم ترین تفاوت پکیج های زمینی با پکیج های دیواری اشغال فضای بیشتر پکیج های زمینی در مقایسه با پکیج های دیواری می باشد و از مزیت های پکیج زمینی در مقایسه با پکیج های دیواری می توان به مخزن آب پکیج های زمینی اشاره کرد.

تقسیم بندی پکیج ها از نظر نوع سوخت مصرفی

پکیج ها  از نظر نوع سوخت مصرفی به چهار دسته تقسیم می شوند:

پکیج های گازسوز که در دو نوع زمینی و دیواری موجود است.

پکیج های گازوئیل سوز که تنها در نوع زمینی وجود داشته و برای نصب آن احتیاج به موتورخانه و یا انباری می باشد.

پکیج های برقی که در هر دو نوع زمینی و دیواری وجود دارد.

و پکیج های دوگانه سوز که فقط در نوع زمینی وجود دارد و نصب آن نیازمند موتورخانه یا انباری می باشد.

نمایندگی تعمیر پکیج بایکان در شرق تهران

دیجی امداد رسان مرکز فروش قطعات پکیج در تهران یکی از بهترین و معتبر ترین نمایندگی های تعمیر پکیج بایکان در تهران می باشد این مرکز آمادگی ارائه خدمات به تمام نقاط تهران به خصوص شرق تهران را دارد. مجموعه دیجی امداد رسان دارای مجرب ترین و کاربلد ترین تکنسین ها در زمینه تعمیر انواع برند های مختلف پکیج به خصوص پکیج دمراد می باشد. جهت برقراری ارتباط با ما می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با ما تماس حاصل بفرمایید.

فرم درخواست تعمیرات

  • 10 + 1 =

 نصب پکیج دیواری بایکان

برای نصب پکیج دیواری، ابتدا محل نصب پکیج را مشخص کرده و در جای مناسب لوله کشی انجام می شود. محل قرارگیری پکیج را شابلن گذاشته و محل پیچ و مهره را علامت گذاری کرده و با دریل سوراخ می کنیم. در مرحله بعدی، شلنگ پکیج را به لوله کشی ای که از قبل انجام داده ایم وصل می کنیم. توجه داشته باشید که هواگیری رادیاتورها را انجام بدهید تا با مشکل روبرو نشوید. و اما مرحله آخر و مهم ترین مرحله، نصب دودکش می باشد. در هنگام نصب دودکش باید دقت داشته باشید تا نشتی نداشته و باعث گازگرفتگی نشود. نصب صحیح پکیج ها باعث افزایش طول عمر پکیج و همچنین ایمنی بیشتر و کارکرد درست سیستم می شود. بنابراین اگر تخصص انجام این کار را ندارید، می توانید با کارشناسان ما در دیجی امدادرسان در میان گذاشته تا در کوتاه ترین زمان و مناسب ترین  قیمت پکیج شما را نصب کنند.

مشاوره دیجی امداد رسان

نصب پکیج زمینی بایکان

مراحل نصب پکیج های زمینی نیز مانند پکیج های دیواری بوده، در ابتدا محل نصب پکیج را مشخص کرده و سپس لوله کشی را انجام داده و سپس برای کارکرد بهتر رادیاتور آن را هواگیری کنید و با توجه به نوع سوخت مصرفی آن را به گاز یا برق متصل کنید. پکیج های زمینی نیز مانند پکیج های دیواری دارای حساسیت نصب بوده و برای کارکرد بهتر می توانید این مراحل را به کارشناسان ما در دیجی امدادرسان بسپارید.

مزایای پکیج بایکان

پکیج ها دارای مزیت های بسیاری بوده که از جمله این مزیت ها عدم اشغال فضا وهمچنین مستقل بودن برای هر واحد مسکونی یا تجاری، نصب سریع و آسان، کارکرد بدون سر و صدا و… می باشند.

نحوه عملکرد پکیج بایکان

کارکرد پکیج ها بدین صورت بوده که آب را به رادیاتورها برای گرم شدن فرستاده و مقداری از این آب را برای آب مصرفی حمام، آشپزخانه و … فرستاده و مقداری صرف گرم کردن محیط می شود.

سرویس پکیج بایکان

تعمیر پکیج بایکان کار سختی نبوده اما لازم است فردی متخصص سرویس دستگاه را انجام دهد، یک تعمیرکار خوب باید اطلاعات کافی در مورد محیطی که قرار است پکیج در آن نصب شده را داشته باشد، زیرا در صورتیکه در جای نامناسب نصب شود باعث اختلال در عملکرد و کوتاه شدن عمر پکیج می شود. افراد متخصص قبل از نصب، محیط را از نظر ابعاد، عدم وزش باد، لوله کشی مناسب، وجود اکسیژن کافی و … می سنجد.

خدمات دیجی امداد در زمینه سرویس پکیج بایکان

رفع مشکل آب گرم پکیج

رفع مشکل افت فشار

اسید شویی دستگاه

رفع مشکل روشن نشدن پکیج بایکان

رفع مشکل شعله پکیج ابایکان

تعویض قطعه معیوب

رسوب زدایی پکیج بایکان

 شناسایی نقص دستگاه و رفع آن

 سرویس پکیج به صورت کامل توسط بهترین سرویسکاران

خدمات نصب پکیج در برند های مختلف توسط بهترین نصابان انجام می شود.

تعمیرکار پیکج بایکان

دستگاه با گذشت زمان و به دلیل اینکه یک کالای مصرفی می باشد نیاز مند سرویس و تعمیر دورهای می باشد به همین دلیل دیجی امداد رسان در این زمینه بهترین و مجرب ترین تعمیر کاران را استخدام کرده است تا در کمترین زمان ممکن عیب دستگاه را شناسایی و آن را رفع کنند.

تعمیر پکیج بایکان

هزینه تعمیر پکیج بایکان

از آنجا که پکیج های بایکان دارای تنوع در مدل می باشد هزینه هر پکیج با توجه به قطعات به کار رفته در پکیج و قدرت آن در گرم کردن محیط و آب مصرفی متفاوت می باشد. و همچنین از عواملی که بر قیمت پکیج های بایکان تاثیر می گذارد نوع پکیج است. همانطور که می دانید قیمت پکیج های زمینی با پکیج های دیواری متفاوت می باشد.

مشاوره دیجی امداد رسان

تعمیر پکیج بایکان

رسوب زدایی پکیج بایکان

در ادامه می خواهیم در مورد رسوب زدایی پکیج بایکان صحبت کنیم. جمع شدن رسوب در درون لوله های پکیج موجب کم شدن میزان گرمایش و همچنین افت فشار می شود. این حالت به تدریج رخ می دهد. یک تعمیرکار متخصص در زمینه پکیج می تواند به شما در از بین بردن جرم ها، رسوب ها و بهبود کارایی پکیج کمک کند.

تعمیر پکیج بایکان

تعمیر برد پکیج بایکان

تعمیر برد پکیج یکی از حساس ترین تعمیراتی است که باید به متخصص آن سپرده شود.. به طوری که خیلی از ایرادات پکیج بایکان می توان را به وسیله ی تعمیر برد آن برطرف کرد. خیلی از وظایف قطعات پکیج شامل شیر گاز، حس گر، جرقه زن و پمپ مرتبط با برد بوده و کنترل آن به وسیله ی برد است. در واقع می توان گفت از صفر تا صد خواسته های مشتری در پکیج به وسیله ی برد تامین خواهد شد.

تعمیر پکیج بایکان

نمایندگی تعمیر پکیج بایکان در شرق تهران

مرکز تخصصی تعمیرات پکیج امدادرسان دارای تکنسین های با تجربه بوده و دارای 15 سال سابقه کار در حوزه تعمیرات انواع لوازم برقی منزل و پکیج می باشند و هر ساله با آموزش و گذراندن دوره های عملی  و یادگیری جدیدترین مدل های پکیج بایکان، بهترین گزینه برای سرویس و تعمیر پکیج در شرق تهران دیجی امداد رسان می باشند. در نتیجه در صورت نیاز به افراد متخصص جهت تعمیر و یا سرویس پکیج خود می توانید با کارشناسان ما در دیجی امداد رسان در میان بگذارید.  پس اگر بدنبال تعمیر قطعات پکیج خود باقیمتی مناسب هستید با کارشناسان ما تماس گرفته تا در زمان دلخواه شما در محل حاضر شوند.

تعمیر پکیج بایکان

کدهای خطا پکیج بایکان 

مدل: SUN & Moon

کد خطا E01

شرح خطا: عدم تشکیل یا تشخیص شعله.

کد خطا E02

شرح خطا: انسداد دودکش – خطای کلید حد ترموستات دود در مدل های بدون فن و انسداد دودکش – خطای پرشر سوئیچ دود در مدل های فن دار.

کد خطا E03

شرح خطا: خطای عملکرد NTC شوفاژ و یا رسوب گرفتگی مبدل اصلی.

کد خطا E04

شرح خطا: خطای عملکرد NTC مصرفی.

کد خطا E05

شرح خطا: اشکال در مدولاتور شیر گاز ( شعله مینیمم است ).

کد خطا E06

شرح خطا: افزایش بیش از حد دما به بیش از 90 درجه سانتیگراد.

کد خطا E07

شرح خطا: اشکال در پمپ و یا عدم گردش آب.

کد خطا E08

شرح خطا: افت فشار آب مدار گرمایش.

کد خطا E09

شرح خطا: فعال شدن کلید حرارتی.

مشاوره دیجی امداد رسان

تعمیر پکیج بایکان

تعمیرگاه مجاز پکیج دیواری بایکان در شرق تهران

مرکز تعمیرات دیجی امداد رسان

 

تماس و مشاوره با کارشناسان ما:

3.7/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *