مطالب آموزشی

تعمیر پکیج ایساتیس مدل سیمات

شرکت ایساتیس یکی از برندهای مطرح است که با شرکت ایتالیایی آریستون قرارداد همکاری بسته و به این شکل شرکت ایساتیس این قطعات را مونتاژ کرده و به صورت باکیفیت در اختیار مصرف کنندگان ایرانی قرار داده است. ایساتیس مدل های متنوعی به بازار عرضه کرده است که رایج ترین آن ها سوپر لوکس یا سیمات است. ممکن است پکیج سیمات به مرور زمان و در اثر استفاده زیاد، دچار خرابی و فرسودگی قطعات بشود. برای همین یک مرکز معتبر برای تعمیر پکیج ایساتیس مدل سیمات از اهمیت زیادی برخوردار است. یکی از بهترین گزینه ها مرکز دیجی امداد رسان مرکز تعمیر پکیج شبانه روزی مانند اورتک است.

  مشاوره دیجی امداد رسان

معرفی مدل های پکیج ایساتیس

چگونگی تعمیر پکیج ایساتیس مدل سیمات

ایساتیس مدل های پکیج خود را از پکیج های آریستون الگوبرداری کرده است. انواع مدل های پکیج ایساتیس عبارتند از:

  • مدل کاریز
  • نیواستار
  • مهر
  • سوپرلوکس یا سیمات

 

تعمیرات پکیج سیمات در تهران

ممکن است پکیج سیمات ایساتیس با گذشت زمان دچار مشکلاتی مانند گرم نشدن آب، گرمای کم رادیاتورها، انفجاری روشن شدن خاموش و روشن شدن سایر اختلالات شود.

دیجی امداد رسان به عنوان مرکز تعمیرات پکیج دیواری ایساتیس مدل سیمات در تهران با تکیه بر سال های درخشان فعالیت در این عرصه، آماده خدمات رسانی به شما همشهریان تهرانی می باشد. این مرکز تخصصی به جز تعمیرات پکیج دیواری سیمات در زمینه تعمیر پکیج بوتان ایران رادیاتور، گلدیران، آریستون، لورچ، ال جی و سایر برندها و مدل ها نیز فعالیت می کند.

 

نصب پکیج ایساتیس مدل سیمات

اولین قدم برای افزایش طول عمر و بازدهی پکیج سیمات نصب آن به شکل کاملا اصولی و تخصصی توسط تعمیرکار  پکیج ایساتیس مدل سیمات است. این کارشناس از دانش کافی در خصوص شناخت انواع پکیج برخوردار است و به راحتی می تواند پکیج ایساتیس مدل سیمات شما را به شکل حرفه ای نصب کند.

سرویس پکیج دیواری ایساتیس مدل سیمات

برای افزایش بازدهی و ارتقای طول عمر مفید دستگاه سرویس دوره ای و منظم سرویس پکیج دیواری سیمات از اهمیت زیادی برخوردار است. بی توجهی به سرویس دوره ای پکیج می تواند آسیب های جدی به عملکرد دستگاه و قطعات آن وارد کنند. برای همین همکاران ما در دیجی امداد رسان می توانند عیب یابی پکیج دیواری سیما  را به راحتی انجام دهند. فراموش نکنید هزینه ای که در قبال تعمیر و نگهداری پکیج ایساتیس مدل سیمات می پردازید، از هزینه های متحمل خرابی پکیج، بسیار ناچیز است.

 

عیب یابی پکیج دیواری سیمات

نحوه تعمیر پکیج ایساتیس مدل سیمات

شرکت دیجی امداد رسان با تکیه بر دانش صدها متخصص آماده خدمات رسانی به شما در زمینه نصب، سرویس و تعمیر پکیج سیمات ایساتیس می باشد. کارشناسان ما ابتدا پکیج شما را بررسی و کوچکترین ایراد آن را برطرف می کنند.  فقط کافی است با شماره های داخل سایت تماس بگیرید یا درخواست خود را به صورت مکتوب در سایت ما به ثبت برسانید. همکاران ما بعد از هماهنگی با شما در محل مورد نظرتان حاضر می شوند و به عیب یابی پکیج simat می پردازند.

 

چگونگی تعمیر پکیج سیمات

پکیج ایساتیس مدل سیما  مانند سایر مدل های پکیج مجهز به سیستم عیب یابی خودکار است که با نمایش آن ها مشکل خود را به مصرف کنندگان خود نشان می دهد تا در صورتی که به علت مشکل کوچکی کدخطاهای پکیج سیمات فعال شد، به راحتی بتوانند برای تعمیر پکیج سیمات خود اقدام کنند.

یکی از اصلی ترین راهکار چگونگی تعمیر پکیج ایساتیس مدل سیمات این است که از دانش در زمینه تعمیر انواع پکیج، خصوصا پکیج سیمات ایساتیس، برخوردار باشید. اگر مشکل پکیج شما پیچیده و تخصصی است و دانش این کار را ندارید، باید از دیجی امداد رسان برای تعمیر پکیج دیواری سیمات کمک بگیرید.

نحوه تعمیر پکیج ایساتیس مدل سیمات در دیجی امداد رسان به صورت کاملا تضمینی است. تمام سعی همکاران ما بر تعمیر قطعات معیوب است.  کارشناسان ما با انجام بروزترین متد اروپا به تعمیر پکیج سیمات می پردازند. آن ها بعد از رفع خرابی پکیج دیواری سیمات ، به شما یک برگه گارانتی می دهند .تمام قطعات تعویضی اصلی و فابریک هستند. کافی است با یک تماس یا مراجعه به سایت، ما را از مشکلات پکیج دیواری ایساتیس مدل سیمات خود  باخبر سازید.

 

چراغ های چشمک زن و ثابت

خطا در پکیج سیمات به شکل چشمک زن و ثابت روشن می شود. وقتی چشمک زن باشد یعنی  آب داخل دستگاه کم است چراغ زرد زنگ یعنی هشدار برای که بعد از اینکه به شکل چشمک زن درآمد، یعنی مشکل اساسی در کارکرد دستگاه به وجود آمده است.

 

چراغ ها به شکل ثابت روشن می شوند

یعنی یک مشکل دائمی در کارکرد دستگاه پدید آمده است که باید دکمه ریست را حتما فشار دهید. به همین علت تعمیر پکیج ایساتیس مدل سیمات اقدامی است که باید انجام دهید.

 

بررسی ارورهای پکیج سیمات ایساتیس :

در ادامه به بررسی ارورهای پکیج ایساتیس مدل سیمات می پردازیم

  •  کد خطای 90 پکیج ایساتیس سیمات

این کدخطا نشان می دهد دمای آب در قسمت گرمایشی بیش از حد زیاد شده است

  • کد خطای 40 و 50 ایساتیس سیمات

به این معناست که آب به خوبی داخل مدار به گردش نمی افتد. برای رفع مشکل باید حتما برای تعمیر به صورت تخصصی اقدام کنید

  • کد خطای 80 70 60 ایساتیس سیمات 

این کد خطا وقتی فعال می شود که شعله پکیج روشن نشود.

  • ارور 80 پکیج ایساتیس سیمات 

این ارور از بروز اختلالی در برد پکیج ناشی می شود. در صورتی خرابی برد باید آن را تعویض کنید

  • ارور 80 60 40 پکیج سیمات 

شعله پکیج سیمات روشن نمی شود

به دنبال این ارور خطای 80 60 50 هم برای دومین تلاش تشکیل شده مشاهده می شود

  • کد خطای 80 70 پکیج سیمات

نشان دهنده اشغال در سنتور آب برگشتی پکیج می باشد

  • کد خطای 80 60 پکیج ایساتیس سیمات 

نشان دهنده این است که اختلالی در سنسور دمای آب رفت پکیج به وجود آمده است.

 

مشکلات متداول پکیج سیمات

تعمیرات پکیج ایساتیس مدل سیمات

  1. نشتی آب پکیج ایساتیس

زمانی که نشتی آب را مشاهده کردید اول از همه شیلنگ ها و لوله های دستگاه را بررسی کنید گاهی هم ممکن است شلنگ یا اتصالات پکیج سیمات به خوبی بسته نشده باشد. بیشتر موارد به علت انباشت رسوب سطح خارجی پکیج سوراخ می شود و با نشتی آب مواجه می شوید

  1. آب گرم نمی شود

ابتدا گاز و شعله دستگاه را چک کنید و از کم  و زیاد بودن آن ها مطلع شوید. در اکثر موارد وجود رسوبات باعث بروز این اختلال در کارکرد پکیج سیمات می شود

مشاوره دیجی امداد رسان

  1. ایجاد صداهای غیرمعمول

این مشکل دو علت می تواند داشته باشد یکی از آن ها این است که ممکن پکیج شما رسوب گرفته باشد که باید برای رسوب گیری آن اقدام کنید. البته دلیل بعدی هم وجود هوا در پکیج است که بهترین راه حل این مشکل هواگیری پکیج ایساتیس مدل سیمات محسوب می شود.

  1. صدای انفجاری در زمان شروع کار

وتی در زمان روشن کردن پکیج سیمات با انفجاری شدن پکیج خود مواجه شدید یعنی اینکه اکسیژن به مقدا مورد نیاز به دستگاه وارد نمی شود. اول از همه باید مسیر دودکش را چک کنید. البته خرابی جرقه زن هم می تواند دلیل بروز این مشکل باشد. آخرین احتمال هم خرابی برد اصلی است که موجب کاکرد ناصحیح دستگاه می شود.

زیرا نفوذ آب به قسمت‌های دیگر پکیج باعث زنگ‌زدگی و از کار افتادن سایر قسمت‌ها می‌شود.

  1. خاموش نشدن فن پکیج

گاهی اوقات با این مورد مواجه می شوید که پکیج سیمات شما در حال کارکرد و خاموش نمی شود. این مشکل از خرابی فن دستگاه است که به صورت کامل هوا را تخلیه نمی کند. اگر مشکل از فن نبود، باید برد دستگاه را بررسی کنید

      6. سرد بودن رادیاتورها

اول از همه باید گاز و آب را چک کنید. گاهی اوقات این مشکل با یک هواگیری ساده حل می شود اما اگر بعد از هواگیری هم چنان رادیاتورها گرمای مطلوبی نداشتند این مشکل از خرابی سنسور حرارتی ناشی می شود.

قیمت تعمیر پکیج ایساتیس مدل سیمات

ما به شما اطمینان می دهیم که کلیه نرخ های ما بر اساس مصوبه اتحادیه صنف برآورد می شود. هم چنین نزدیک ترین کارشناس را برای شما می فرستیم تا مشکلاتی از جهت هزینه های ایاب و ذهاب نداشته باشید. البته علائمی مانند نحوه و سختی کار، تعمیری یا تعویضی بودن قطعات هم روی هزینه های نهایی تاثیر می گذارد. جهت اطلاعات بیشتر و یا خرید قطعات پکیج دیواری با شماره های درج شده در سایت ما تماس بگیرید.

  مشاوره دیجی امداد رسان

سوالات متداول در خصوص تعمیرات پکیج سیمات ایساتیس :

دیجی امداد رسان به عنوان مرکز مجاز تعمیرات پکیج ایساتیس مدل سیمات  در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران دارای شعب متعددی است. جهت اطلاع از شعب نمایندگی در اقصی نقاط تهران، بهتر است به سایت ما مراجعه کنید .

این شرکت به واسطه استفاده از کارشناسان حرفه ای همواره وقت شناسی، استفاده از قطعات اورجینال، کیفیت بالای کار و رضایت مشتری را سرلوحه کار خود کرده است.

برآورد اجرت تعمیر پکیج ایساتیس مدل سیمات کاملا منصفانه و با توجه به نرخ اتحادیه انجام می شود.

 

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *