مطالب آموزشی

تعمیر پکیج آماتیس

تعمیر پکیج آماتیس

پکیج های دیواری به علت عدم اشغال فضا و دیگر مزیت ها جایگزین موتورخانه ها شده و از محبوبیت زیادی در بین مردم برخوردار شده اند. پکیج های دیواری علاوه بر گرم کردن فضای خانه یا محیط کار، آب گرم مصرفی آشپزخانه، حمام و … را نیز تامین می کنند. تعمیر پکیج آماتیس یکی دیگر از خدمات دیجی امداد رسان می باشد.

مشاوره دیجی امداد رسان

نمایندگی تعمیر پکیج آماتیس در تهران

پکیج دیواری آماتیس، مدت هاست گه به عنوان یک برند معروف مورد محبوبیت قرار گرفته است. زمانی یک محصول دارای محبوبیت در بین مردم می شود که خدمات پس از فروش از جمله نصب، تعمیر و سرویس می باشد. مرکز تعمیرات تخصصی تعمیر پکیج آماتیس دیجی امدادرسان دارای کارشناسان متخصص در زمینه نصب، تعمیر و سرویس آماده سرویس دهی به مشتریان عزیز می باشند.

 

مزیت های پکیج دیواری آماتیس

از آنجا که پکیج های دیواری بر روی دیوار نصب می شوند، فضای خانه را اشغال نکرده و برای منزل و آپارتمان های با متراژ پایین گزینه مناسبی می باشند.

از دیگر مزیت های پکیج های آماتیس  مستقل بودن این پکیج برای هر واحد مسکونی یا تجاری می باشد.

کارکرد بدون سر و صدای این پکیج از دیگر مزیت های پکیج های آماتیس می باشد.

و همچنین نصب پکیج های آماتیس سریع و آسان بوده و زمان زیادی را برای نصب نمی گیرد.

تعمیرگاه مجاز پکیج دیواری آماتیس در شرق تهران

مرکز تعمیرات دیجی امداد رسان

 

تماس و مشاوره با کارشناسان ما:

نصب پکیج دیواری آماتیس

برای نصب پکیج های آماتیس، ابتدا محل نصب آن را تعیین کنید و در جای تعیین شده لوله کشی انجام دهید. نکته ای که باید مورد توجه قرار بگیرد محل مناسب برای نصب پکیج باید دارای شرایطی همچون ابعاد و فضای مناسب، وجود اکسیژن کافی، عدم وزش باد و دیگر شرایطی که باعث بهبود عملکرد سیستم می شود. پس از در نظر گرفتن جای مناسب، بر روی محل نصب شابلن گذاشته و محل پیشچ و مهره را علامت گذاری کرده و با استفاده از دریل سوراخ کنید. در مرحله بعدی، شیلنگ پکیج را در لوله کشی ای که از قبل انجام داده اید قرار دهید. برای عملکرد بهتر رادیاتور بهتر است آن را هواگیری کنید. آخرین و مهم ترین مرحله نصب پکیج، نصب دودکش می باشد. در هنگام نصب دودکش باید دقت لازم را داشته باشید تا دودکش نشتی نداشته تا دچار گاز گرفتگی نشوید. لازم به ذکر است که نصب پکیج آماتیس کار آسانی بوده اما داشتن تخصص در نصب آن باعث بهبود عملکرد و افزایش عمر این پکیج ها می شود. مرکز خدمات تخصصی پکیج آماتیس دیجی امداد فعال در زمینه نصب، تعمیر و سرویس پکیج بوده و آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد.

مشاوره دیجی امداد رسان

تعمیر پکیج آماتیس

سرویس پکیج آماتیس

قبل از هر چیز شما باید راه های مراقبت از پکیج ها آگاهی داشته و با رعایت آن از بروز مشکل در پکیج جلوگیری کنید. اولین نکته ای که باعث افزایش عمر پکیج شما می شود سرویس سالیانه پکیج می باشد. که زمان سرویس پکیج خود را می توانید با کارشناسان ما در دیجی امدادرسان در میان بگذارید. در فصل گرما نیز بهتر است هر ماه حدود پانزده دقیقه سیستم خود را روشن کرده تا از نشتی نداشتن پکیج خود مطمئن شوید. برای بهتر کارکردن پکیج خود باید فشار پکیج خود را تحت کنترل قرار دهید و فشار سیستم را روی عدد مورد نظر در دفترچه راهنما قرار دهید. هواگیری رادیاتورها از نکاتی است که باید حتما انجام شود.

تعمیر پکیج آماتیس

عیب یابی پکیج های آماتیس

عیب یابی پکیج کار مشکلی نبوده اما شما لازم است که از سیستم کلی پکیج خود و مشکلاتی که ممکن است برای آن بوجود بیاید اطلاع داشته باشید. در این مبحث در مورد اختلالتی که ممکن است در پکیج شما بوجود بیاید صحبت خواهیم کرد.

تعمیر پکیج آماتیس

تغذیه برق

از مشکلاتی که ممکن است باعث اختلال در عملکرد سیستم شما بشود تغذیه برق می باشد. اولین گام چک کردن کنترلرها، چراغ ها و صفحه نمایش می باشد. در صورتیکه مشکلی مشاهده نکردید به دیگر لوازم برقی خانه خود سر بزنید و در صورت نبود مشکل، فیوز دستگاه را چک کرده و در صورت لزوم تعویض نمایید.

تغذیه گاز

در صورت احساس بوی گاز، شیر گاز را بسته، پنجره ها را باز کرده و سریعا با آتش نشانی تماس بگیرید. و سپس با متخصصین ما در دیجی امدادرسان تماس گرفته تا نشتی پکیج را ترمیم کنند.

پروگرام ها

پروگرام ها یا تایمرها می توانند روی حالت خاموش،زمان دار و یا روشن قرار گیرند. پروگرام ها یا دیجیتال هستند یا الکترونیکی و یا آنالوگ. در صورتیکه پکیج شما روشن نشد منوی آن را تغییر داده و در صورت روشن شدن پکیج مشکل از این قسمت بوده.

ترموستات اتاق

ترموستات اتاق به دو دسته سیمی ( آنالوگ ) و دیجیتال ( سیمی و بی سیم ) تقسیم بندی می شود. سیستم خود را با دمای بیشتر از دمای اتاق روشن کنید، و اگر دمای ترموستات کمتر باشد، پکیج روشن نمی شود.

فشار دستگاه

در صورتی که فشار دستگاه از مقدار تعیین شده در دفترچه راهنما کمتر باشد، با استفاده از شی فلکه ها یا دکمه هایی که در زیر سیستم وجود دارد، فشار دستگاه را افزایش دهید.

شعله پیلوت

شعله پیلوت را چک کرده و در صورت خاموشی مطابق با دفترچه راهنما آن را روشن کنید. بعضی از پکیج ها فاقد شعله پیلوت بوده آن را ریست کرده و در صورت نداشتن اطلاع از محل قرار گیری شعله پیلوت به دفترچه راهنما مراجعه کنید.

مشاوره دیجی امداد رسان

تعمیر پکیج آماتیس

تعمیرکار پکیج آماتیس

مرکز تعمیرات تخصصی پکیج های آماتیس دیجی امدادرسان، دارای تعمیرکاران متخصص و مجرب و با 15 سال سابقه در زمینه تعمیر، نصب و سرویس پکیج، آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد. تعمیرکاران دیجی امدادرسان با توجه به هزینه بالای قطعات، اولویت اصلی را به تعمیر قطعات اختصاص داده و در صورتی که امکان تعمیر قطعات وجود نداشته باشد قطعه ای که دارای مشکل می باشد را تعویض می نماید. پس اگر شما هم هزینه تعمیر پکیج و تخصص فرد برایتان مهم است با ما تماس بگیرید.

تعمیر پکیج آماتیس

خدمات دیجی امداد در زمینه تعمیر پکیج آماتیس

رفع مشکل آب گرم پکیج

رفع مشکل افت فشار

اسید شویی دستگاه

رفع مشکل روشن نشدن پکیج آماتیس

رفع مشکل شعله پکیج آماتیس

تعویض قطعه معیوب

رسوب زدایی پکیج آماتیس

✔ شناسایی نقص دستگاه و رفع آن

✔ سرویس پکیج به صورت کامل توسط بهترین سرویسکاران

خدمات نصب پکیج در برند های مختلف توسط بهترین نصابان انجام می شود.

تعمیر پکیج آماتیس

کد های خطا پکیج آماتیس:

کد خطا E01

شرح خطا: اشکال در احتراق.

کد خطا E02

شرح خطا: اشکال در سنسور حد.

کد خطا E03

شرح خطا: اشکال تخلیه دود.

کد خطا E04

شرح خطا: کمبود فشار آب.

کد خطا E05

شرح خطا: اشکال در سنسور شوفاژ.

کد خطا E06

شرح خطا: اشکال در سنسور مدار آب گرم مصرفی.

کد خطا E09

شرح خطا: ورود بیش از حد آب به دستگاه.

کد خطا E46

شرح خطا: اشکال در فرستنده جریان فلوسوئیچ.

کد خطا E51

شرح خطا: آسیب سخت افزاری.

کد خطا E52

شرح خطا: آسیب سخت افزاری.

کد خطا E53

شرح خطا: آسیب سخت افزاری.

کد خطا E72

شرح خطا: عدم تشخیص محفظه احتراق.

کد خطا E76

شرح خطا: عدم تشخیص اتصال ماژول شیر گاز – سوکت ها را چک کنید.

کد خطا E99

شرح خطا: عدم قابلیت ریست.

کد خطا: خاموش شدن مشعل

شرح خطا: نواسانات فشار آب – نوسان جریان برق – دور یا نزدیک بودن فاصله سنسور شعله – نقص شیر – نقص در سنسور سوئیچ هوا و آب – نقص در سنسور های کنترل کننده – کاهش فشار گاز.

کد خطا: غیرفعال شدن پمپ

شرح خطا: قطعی جریان برق – اتصال ناقص سیم کشی داخلی – گیرپاژ پمپ – نقص در پمپ.

تعمیر پکیج آماتیس

هزینه تعمیر پکیج آماتیس

پکیج های دیواری آماتیس دارای تنوع بوده و با توجه به توانایی و قدرت آن در گرمایش و همچنین قطعات بکار رفته در پکیج قیمت آن متفاوت می باشد. جهت کسب اطلاع از قیمت تعمیر پکیج آماتیس و یا تعرفه تعمیرات پکیج با شماره تلفن های موجود در سایت تماس حاصل بفرمایید.

مشاوره دیجی امداد رسان

تعمیرگاه مجاز پکیج دیواری آماتیس در شرق تهران

مرکز تعمیرات دیجی امداد رسان

 

تماس و مشاوره با کارشناسان ما:

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *