مطالب آموزشی

تعمیر پکیج آلزان

نمایندگی تعمیرات پکیج

تعمیر پکیج آلزان را باید به دست یک فرد حرفه ای و با تجربه بسپارید تا تعمیرات به درستی انجام شده و باعث کاهش هزینه های تعمیر شما شود. بهتر است برای استخدام یک تعمیرکار خوب برای پکیج خود، از شرکت های تخصصی تعمیرات پکیج کمک بگیرید.مزایای استفاده از پکیج آلزان این است که مجهز به تجهیزات و فناوری روز دنیا بوده و در بدو ورود توانسته مشتریان زیادی را به خود جذب کند. این پکیج با فناوری خود توانسته تمامی نیازهای مصرف کنندگان را برآورده کند. همچنین این پکیج با ابعاد کوچک خود بسیار مناسب برای خانه هایی با ابعاد کوچک می باشد.

مشکلات متداول پکیج آلزان: 

مشاوره دیجی امداد رسان

کار کردن سیستم و گرم نشدن کامل رادیاتورها

در صورتی که سیستم شما کار کرده ولی رادیاتور شما نمی تواند محیط را به صورت مناسب گرم کند می تواند به دلیل وجود هوا در رادیاتورها باشد و جهت برطرف کردن این مشکل لازم است سیستم هواگیری شود.


یخ زدگی لوله های پکیج

پیشنهاد می شود در زمستان چنانچه قصد خارج شدن از منزل را دارید، پکیج خود را بر روی موقعیت ضد یخ زدگی نهاده تا دستگاه شما یخ نزند. جهت تنظیم عدم یخ زدن پکیج می توانید بر طبق دفترچه راهنما پیش بروید.


گرم نشدن آب پکیج

چنانچه پکیج نتوانست آب سیستم را به مقدار مورد نیاز گرم کند این امکان وجود دارد که مشکل از فلوسوییچ باشد که پیشنهاد می شود آن را ابتدا تعمیر و در صورت ممکن نبودن تعمیر آن را تعویض نمایید.


کوتاه بودن ارتفاع شعله های پکیج

چنانچه حس کردید ارتفاع شعله های پکیج بی دلیل کاهش یافته می تواند مشکل از کم بودن فشار گاز ساختمان و یا تنظیم نبودن  درست فشار گاز سیستم شما باشد.  چنانچه بعد از هواگیری رادیاتورها همچنان ارتفاع شعله ها کم بود، به احتمال زیاد مبدل ها به وسیله رسوب مسدود شده و نیازبه رسوب گیری دارد.


عدم روشن شدن پکیج

چنانچه پکیج شما روشن نمی شود، در مرحله اول برق ساختمان و سپس برق دستگاه را چک کنید و در صورتی که برق هر دو سالم بود، فیوز و جعبه گاز را چک نمایید و بخش مشکل دار را عوض کنید.


خاموش شدن پکیج

چنانچه پکیج شما روشن شده و سریع خاموش شود ممکن است به دلیل وجود هوا درون سیستم باشد. با وجود هوا در سیستم، آب نمی تواند به داخل پکیج وارد شده و به همین علت برد قادر نخواهد بود فرمان خاموش شدن رابه پکیج صادر کند و سیستم شما خاموش می شود و جهت رفع این مشکل پیشنهاد می شود سیستم خود را هواگیری کنید.


عدم دفع دود در پکیج

چنانچه پکیج نمی تواند دوده را رفع نماید و دوده در پکیج جمع گردیده این امکان وجود دارد شی ای در داخل دود کش ها گیر کرده و آن را مسدود ساخته باشد. جهت رفع این مشکل بهتر است گرفتگی را برطرف نمایید.


روشن نشدن شمعک پکیج

در صورتی که شمعک پکیج شما قادر به روشن شدن نمی باشد این امکان وجود دارد که گاز ورودی پکیج و یا جرقه زن مشکل پیدا کرده باشد و جهت رفع این مشکل بهتر است نخست آب گرم را باز کرده و پس از آن به شکل دستی شعله پکیج را روشن نمایید. چنانچه پکیج بدون هیچ گونه مشکلی روشن شد ایراد از شمعک بوده و بهتر می باشد آن را تعویض نمایید.


عدم وجود آب کافی در پکیج

چنانچه آب مورد نیاز در مدار موجود نباشد، پکیج خاموش می شود. علت این ایراد می تواند به وجود آمدن مشکل در منبع انبساط سیستم و یا نشتی آب باشد و لازم است مشکل را برطرف کرد.


جوش آوردن آب پکیج

در صورتی که آب پکیج بیش از اندازه جوش باشد سبب خاموشی پکیج می شود. دلیل این مشکل ممکن است تنظیم نبودن شعله، گرفتگی مسیر آب، خرابی کلید تنظیم دما و … باشد. به دلیل این که این مشکل تخصصی بوده بهتر است با یک متخصص در میان بگذارید.


مشاوره دیجی امداد رسان

مرکز تعمیرات پکیج دیواری آلزان در شرق تهران

مرکز تعمیرات دیجی امداد رسان

 

تماس و مشاوره با کارشناسان ما:

نصب پکیج آلزان

بهتر است نصب پکیج به درستی انجام شده تا باعث بهبود عملکرد پکیج شما و طول عمرآن شود. علاوه بر آن درر صورتی که نصب پکیج به درستی انجام نشود ممکن است خطرآفرین شود.  چنانچه به یک نصاب حرفه ای و با تجربه نیاز داشتید کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته تا متخصصین ما در سریع ترین زمان عملیات نصب را انجام دهند.

مشاوره دیجی امداد رسان

تعمیر پکیج آلزان

سرویس پکیج آلزان

برای جلوگیری از خراب شدن پکیج آلزان بهتر است به صورت دوره ای پکیج را سرویس کرده تا از خراب شدن آن جلوگیری نمایید. بهتر است سرویس پکیج خود را به دست افراد متخصص سپرده تا باعث جلوگیری از آسیب رسیدن به آن شود. پیشنهاد ما به شما استفاده از مهندسین دیجی امداد رسان بوده تا با سرویس پکیج شما باعث بهبود عملکرد و افزایش عمر آن شود.

تعمیر پکیج آلزان

تعمیرکار پکیج آلزان

تعمیر پکیج آلزان کار سختی نیست ولی برای تعمیر صحیح لازم است از اجزای این پکیج شناخت کافی داشته تا بتوانید به راحتی مشکل آن را حل نمایید. اگر به دنبال تعمیرکاران مجرب و باتجربه هستید می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته تا در اسرع وقت نسبت به تعمیر پکیج شما اقدام نمایند.

تعمیر پکیج آلزان

نمایندگی تعمیر پکیج آلزان

دیجی امداد رسان از نمایندگی های پکیج آلزان در شرق تهران بوده و با انجام صحیح کارها باعث رضایت مشتریان شده است. در صورتی که به تعمیرکار نیاز داشتید کافیست با این مجموعه تماس گرفته تا متخصصین ما در محل مورد نظر شما حاضر شوند.

فرم درخواست تعمیرات

  • 8 + 3 =

تعمیر پکیج آلزان

قیمت تعمیر پکیج آلزان

تعیین هزینه تعمیر پکیج آلزان به راحتی میسر نبوده و لازم است متخصصین ما به محل مراجعه کرده و پس از بازدید و پیدا کردن عیب آن میزان هزینه تعمیر را اعلام نمایند. جهت اطلاع از هزینه های تعمیر کافیست از طریق شماره های درج شده در سایت با دیجی امداد رسان تماس گرفته تا متخصصین ما شما را راهنمایی کنند.

تعمیر پکیج آلزان

تعمیر پکیج آلزان در شرق تهران

مرکز تعمیرات تخصصی دیجی امداد رسان دارای سابقه طولانی در زمینه تعمیر پکیج در شرق تهران می باشد. این مرکز با استفاد از متخصصین حرفه ای و با تجربه خود توانسته مشتریان زیادی را به خود جذب نماید. در صورتی که ساکن شرق تهران هستید و به دنبال تعمیرکار مورد اعتماد هستید کافیست با این مرکز تماس گرفته تا مخصصین ما در نزدیک ترین زمان ممکن به آدرس مورد نظر شما اعزام شوند.

مشاوره دیجی امداد رسان

مرکز تعمیرات پکیج دیواری آلزان در شرق تهران

مرکز تعمیرات دیجی امداد رسان

 

تماس و مشاوره با کارشناسان ما:

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *